Pikkususkoni minua isompi ja vahvempi

hädässä

Olen 13 v poika ja minulla ei ole vielä murrosikä alkanut.Olen 145 cm pitkä.Siskoni on 12 v ja 162 cm pitkä,ja hän näyttää jo 14-15 vuotiaalta.Ongelma on siinä että hän kiusaa minua koko ajan haukkuu ja lyö.En pienempänä mahda hänelle mitään.Tilanne on ongelmallinen,koska kaikki nauravat minulle tämän johdosta.

6

2056

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viimeistään muutaman

vuoden kuluttua, kun sä kasvat siskosi edelle. Ja tulet häntä myös fyysisesti vahvemmaksi. Joten eiköhän se kiusaaminen lopu viimeistään silloin.

• adssssssssssssssssss

Raiskaa pikkusiskosi talon tavoille

• ellanor

kyl se siit, kato su siskos ei välttämät enää paljoo kasva, joten sä kyl meet sen ohi, ja oot vaa vahvempi ja pidät puoles äläkä anna sen käydä su päälle, vaa näytä sil et vaik sä oot pienempi (vielä) ni sä et todellakaa oo alistettavis nii helpost..

• saatana----.------

voi saatana kuule se on vastoin kaavaa että mies on tossun alla....
      näytät sille saatana kaapin paikan ( tunge se sinne kaappiin vaikka )

• valitettavasti tyttöjen puberteetti alkaa aikasemmin kuin pojilla joten siksi siskosi on sinua isompi ja vahvempi. mutta pian sinunkin puberteettisi alkaa ja sinusta tulee iso kundi. tuskin sisosi sitten sinua kiusaa.
      olisko sulla mahollisuutta mennä omaan huoneeseen ja lukita ovi jos tilanne alkaa kotona kiristyä? tai onko sulla jotain harrastuksia jotta olisit kotoa poissa enemmän ettei siskosi saa kiusattua sua? vähän ikävälle tuo tilanne sun kotona tuntuu. toivoisin että saisit jutella siskosi kanssa asiasta ja kysyä suoraan miksi hän niin menettelee.

• tässä vastausta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      2721
    2. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      15
      1015
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      853
    4. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      50
      790
    5. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      52
      779
    6. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      47
      664
    7. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      80
      626
    8. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      69
      612
    9. 50
      605
    10. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      35
      604
    Aihe