Sinä ihanat silmät omistava mies.Katseemme kohtaisivat. Huomenna sama aika ja paikka?
Ihana mies!
Ninni2
9
1348
Vastaukset
- AA
ja paikka oli missä?
- ??
Siis ootsä se joka olit bussissa?
- ei kuule kannata
?? kirjoitti:
Siis ootsä se joka olit bussissa?
Myy ittes edes rahasta, älä lähde vapaaehtoisesti köyhien kelkkaan, kurja elämä vuokra-asunnossa tiedossa.....
- simmuttiedätkylkuka
:) sulla on todella suloiset simmut :) tiedät kyllä kuka tääl on ;) Koskas menet seuraavan kerran samaan paikkaan??
- utelias uuno
onko tämä se sulosimmu mahtollisesti sama henkilö joka ajeli muistaakseni Rellulla mäkeä ylös ja tööttäsi??
- klr
Hamarisssa? Tiedän..
- pe..-simmu
klr kirjoitti:
Hamarisssa? Tiedän..
joo tää on just se Hamarissa. heti vaan nähdään kun mahdollista!
oletko kaupassa töissä
- _-UU-_
-KAI !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101050
- 102928
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 85703
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16590- 35511
- 25495
- 43492
- 46486