Suzuki gs 500 sivuääni

Neuvoja kaipaava

Pyörästäni kuuluu sivuääni, joka toistuu n. 180 kertaa minuutissa. Kuulostaa vähän siltä kuin joku ketju osuisi johonkin säännöllisin väliajoin(krrn krrn krrn, jos sitä nyt jotenkin voi sanoilla kuvaata). Ääni kuuluu siis pyörän ollessa paikalla ja ajossa, mutta jos kierroksia lisää niin ääni häviää tai muut äänet vaan peittävät sen.

6

540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neuvoja kaipaava

Niin siis ääni toistuu pikemminkin 60-120 kertaa minuutissa eli kerran pari sekunnissa. Kaikenlaisia ehdotuksia otetan vastaan. Voisiko ääni tulla nokkaketjusta vaikka senhän pitäisi pyöriä kyllä nopeammin.

• kuunteleppas

koneen vasemmalta puolelta, magneeton kohdilta?

• Neuvoja kaipaava
        kuunteleppas kirjoitti:

koneen vasemmalta puolelta, magneeton kohdilta?

Koneen vasemmalla puolella taitaa ääni olla vähän kovempi, sen tarkemmin en ole pystynyt paikantamaan ääntä.

• kuuluuko
        Neuvoja kaipaava kirjoitti:

Koneen vasemmalla puolella taitaa ääni olla vähän kovempi, sen tarkemmin en ole pystynyt paikantamaan ääntä.

vaikuttaa siltä että
        vasemmasta korvastasi on tippunut korvatulppa ?

• Pykäilijä
        Neuvoja kaipaava kirjoitti:

kuuntelemaan, kai se mopo käy tyhjäkäynnillä niin, että voi kyykistyä kuuntelemaan? Veikkaan silti starttia, joka lyö räikkää päälle jostain syystä.. avaisin vasemman posken, ja vetäisin magneeton ulos, herkistelisin räikän, putsaisin sen ja kokoisin takas.

• luulisin

...mielestäni tulla nokkaketjusta. Eihän se koko ajan hannaa rattaissa vastaan vaan sillon kun "löysä" osuu kohdalle. Sun kuvaus sopi ainakin just siihen millasen muistan vn:stä jolla ennen ajelin. Koneen ollessa kylmänä ääni oli miltei poissa, mutta lämpimänä liikennevaloissa odotellessa aivan helvetinmoinen ja just tollanen välillä häipyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1836
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      106
      931
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      721
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe