Onko kokemusta asunnonvuokrausfirmasta Home Away. Onko varmasti luotettava taho loma-asunnon vuokraukseen?
Home away
3
849
Vastaukset
- matkailija-x
Riippuu myös alueesta. Esim, Hawaijilla, San Fransiscossa ja New Yorkin kaupungissa lyhytaikainen asunnonvuokraus (alle 1 kk) on laitonta. Asunnot halutaan varata vakituisille asukkaille, eikä vuokrakeinotteluun.
Etukäteen ei kannata maksaa mitään, versinkaan Western Unionin kautta, jollon rahoja ei voida lainkaan jäljittää. Asunnon sijainti kannattaa myös tarksistaa ewi. google mapista, onko oikeasti siinä käupunginosasssa, jonka "omistaja" on ilmottanut, vastaako alue kuvausta jne.
Ja lopuksi "Jos se kuulostaaa liian hyvältä ollakseen totta, se myös yleensä on liian hyvää ollakseen totta..." Eli jos hyvän asunnon hyvältä paikalta saa vuokrata viikoksi parilla sadalla etukäteen maksamalla, kannattaa olla varovainen. - _roadrunner
Hei!
Olen muutaman kerran USAn matkaa suunnitellessa surffannut homeaway.com-sivuilla, ja hyviä vaihtoehtoja on ollut tarjolla. Käytännössä en ole juuri tätä kautta päätynyt vuokraamaan, mutta syynä ei ollut se, että en olisi luottanut homeawayhin.
Systeemi on se, että sivuston kautta voi etsiä kohteita ja ottaa sitten itse yhteyttä vuokranantajaan ja sopia tämän kanssa loma-asunnon vuokraamisesta. Homeaway ei siis ole sopimuskumppani vaan "loma-asuntokuvasto". Luottamus pitää olla vuokranantajan kanssa. Jonkin verran käsitystä saa aiempien asiakkaiden arvosteluista ja loput pitää tunnustella sähköposti/puhelinyhteyksillä vuokranantajan kanssa.
Euroopan reissuilla olen käyttänyt vastaavalla periaatteella toimivaa homelidays.comia.
Hauskoja suunnitelmia! - satunnainen matkailija
olen vuokrannut ko firman kautta floridasta asunnon useampaankin kertaan, asiat pitäneet hyvin paikkansa, asunto aina löytynyt, ainut ongelma kerran oli depositin plautuksessa, kestimelkein 5 kuukautta ennenkuin takuuvuokra 200 usd tuli takaisin, summasta oli tietysti vähennetty kaikki kulut.
syykin selvisi vuokraaja oli kadottanut paperit "väliaikaisesti"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli289170"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn253632Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi432194Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html931976Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on131852Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait121445Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.241288- 711177
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen168836- 66804