Home away

Floridaan

Onko kokemusta asunnonvuokrausfirmasta Home Away. Onko varmasti luotettava taho loma-asunnon vuokraukseen?

3

822

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkailija-x

Riippuu myös alueesta. Esim, Hawaijilla, San Fransiscossa ja New Yorkin kaupungissa lyhytaikainen asunnonvuokraus (alle 1 kk) on laitonta. Asunnot halutaan varata vakituisille asukkaille, eikä vuokrakeinotteluun.

Etukäteen ei kannata maksaa mitään, versinkaan Western Unionin kautta, jollon rahoja ei voida lainkaan jäljittää. Asunnon sijainti kannattaa myös tarksistaa ewi. google mapista, onko oikeasti siinä käupunginosasssa, jonka "omistaja" on ilmottanut, vastaako alue kuvausta jne.

Ja lopuksi "Jos se kuulostaaa liian hyvältä ollakseen totta, se myös yleensä on liian hyvää ollakseen totta..." Eli jos hyvän asunnon hyvältä paikalta saa vuokrata viikoksi parilla sadalla etukäteen maksamalla, kannattaa olla varovainen.

• _roadrunner

Hei!

Olen muutaman kerran USAn matkaa suunnitellessa surffannut homeaway.com-sivuilla, ja hyviä vaihtoehtoja on ollut tarjolla. Käytännössä en ole juuri tätä kautta päätynyt vuokraamaan, mutta syynä ei ollut se, että en olisi luottanut homeawayhin.

Systeemi on se, että sivuston kautta voi etsiä kohteita ja ottaa sitten itse yhteyttä vuokranantajaan ja sopia tämän kanssa loma-asunnon vuokraamisesta. Homeaway ei siis ole sopimuskumppani vaan "loma-asuntokuvasto". Luottamus pitää olla vuokranantajan kanssa. Jonkin verran käsitystä saa aiempien asiakkaiden arvosteluista ja loput pitää tunnustella sähköposti/puhelinyhteyksillä vuokranantajan kanssa.

Euroopan reissuilla olen käyttänyt vastaavalla periaatteella toimivaa homelidays.comia.

Hauskoja suunnitelmia!

• satunnainen matkailija

olen vuokrannut ko firman kautta floridasta asunnon useampaankin kertaan, asiat pitäneet hyvin paikkansa, asunto aina löytynyt, ainut ongelma kerran oli depositin plautuksessa, kestimelkein 5 kuukautta ennenkuin takuuvuokra 200 usd tuli takaisin, summasta oli tietysti vähennetty kaikki kulut.
      syykin selvisi vuokraaja oli kadottanut paperit "väliaikaisesti"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4672
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1987
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1702
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      148
      1275
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1181
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1066
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      963
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      936
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      892
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      868
    Aihe