Miten etanat lisääntyvät?
Espanjansiruetanasta olen lukenut, että se voi lisääntyä yksinkin (?)
Sain hoitooni agaattikotilon, joka on siis ollut yksin terraariossaan ja nyt löysin terraariosta munia.
Ovatko ne jotain valemunia (kuten omistaja sanoi olevan mahdollista), vai voiko se tehdä poikasia ihan yksinkin?
Etanathan ovat tietääkseni kaksineuvoisia. Mitä se siis käytännössä tarkoittaa?Jos kuitenkin (kuten olen nyt kuullut/lukenut) poikasien tulolle on edellytyksenä, että etana on ollut muiden etanoiden kanssa?
Olen aina kuvitellut, että kaksineuvoinen ei tarvitse partneria.
Agaattikotilon munat
lisääntyminen
1
440
Vastaukset
- dsdsdsdsdsd
Akaattikotilot tarvitsevat partneria lisääntyäkseen, vaikka ne ovatkin kaksineuvoisia, joka tarkoittaa siis että niillä on sekä naaraan että koiraan sukupuolielimet samassa, ne eivät silti pysty lisääntymään yksikseen. Ne voivat myös säästää munia kuoren alla kauan, joten olisi varmempi jos tuhoaisit munat esimerkiksi murskaamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432927Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta602739- 422303
- 251763
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251669- 481556
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa691530- 361216
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771215- 791050