Miten etanat lisääntyvät?
Espanjansiruetanasta olen lukenut, että se voi lisääntyä yksinkin (?)
Sain hoitooni agaattikotilon, joka on siis ollut yksin terraariossaan ja nyt löysin terraariosta munia.
Ovatko ne jotain valemunia (kuten omistaja sanoi olevan mahdollista), vai voiko se tehdä poikasia ihan yksinkin?
Etanathan ovat tietääkseni kaksineuvoisia. Mitä se siis käytännössä tarkoittaa?Jos kuitenkin (kuten olen nyt kuullut/lukenut) poikasien tulolle on edellytyksenä, että etana on ollut muiden etanoiden kanssa?
Olen aina kuvitellut, että kaksineuvoinen ei tarvitse partneria.
Agaattikotilon munat
lisääntyminen
1
458
Vastaukset
- dsdsdsdsdsd
Akaattikotilot tarvitsevat partneria lisääntyäkseen, vaikka ne ovatkin kaksineuvoisia, joka tarkoittaa siis että niillä on sekä naaraan että koiraan sukupuolielimet samassa, ne eivät silti pysty lisääntymään yksikseen. Ne voivat myös säästää munia kuoren alla kauan, joten olisi varmempi jos tuhoaisit munat esimerkiksi murskaamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä16211510- 288122
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565984Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1664957- 174724
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai394384Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1014265- 953605
- 803280
- 481781