Mulla on ollut käytössä jo 3kk Saunalahden 512/512 nettitikku. Yhteys pelaa aivan loistavasti. Yhteys on nopeaa ja luotettavaa. MUTTA, miksi en voi luoda emaileja tai vastata emaileihin yrittäessäni kayttää suomi24 sähköpostiani?
Kaikki muu internettiin liittyvä toimii erinomaisen hyvin. Kaikki muut sähköpostien tarjoajat toimivat! Miksi suomi24 sähköposti ei toimi nettitikun avulla? Onko mahdollista asia korjata?
Kyseinen sähköpostini toimii vallan mainiosti lankaverkossa.. miksi ei nettitikun avulla?
Jorma Kuopiosta
Nettitikku-yhteydellä ei voi käyttää suomi24 sähköpostia!
7
594
Vastaukset
- Kuopiosta minäkin
samat ongelmat.
Mulla elisan nettitikku ja sama on ongelma,ei pysty vastaamaan sähköposteja,, kaikki muu pelaa ihan suht rivakkaasti mutta tuo ei toimi,, hankalaa kun pitäis vastata muttet pysty.. =D Kaapelimodeemi toisena yhteytenä ja siinä ei tälläistä ongelmaa ole.. KETUTTAA tuo!! Asialle voiko mitään??
- syvältä
Suomi24 on SYVÄLTÄ...
- vaihtoon
syvältä kirjoitti:
Suomi24 on SYVÄLTÄ...
..vaan tyypillistä Suomi24:jää. Tuskin toimimattomuus nettitikusta johtuu. Aiemmin ainakin mulla toiminut nettitikulla. Mutta nyt tässä paskassa ei toimi osoitekirja nettitikulla eikä millään muullakaan. Tää on vain niin onneton sähköposti - vaihda sinäkin toiseen.
- ceppeli
vaihtoon kirjoitti:
..vaan tyypillistä Suomi24:jää. Tuskin toimimattomuus nettitikusta johtuu. Aiemmin ainakin mulla toiminut nettitikulla. Mutta nyt tässä paskassa ei toimi osoitekirja nettitikulla eikä millään muullakaan. Tää on vain niin onneton sähköposti - vaihda sinäkin toiseen.
Täällä sama homma elisan netti tikku eikä voi lähettää sähköpostia, ei aukea koko homma ku painaa uusi viesti miettii vain loputtomiin, testattu eri selaimillaki ei muutosta.....
ceppeli kirjoitti:
Täällä sama homma elisan netti tikku eikä voi lähettää sähköpostia, ei aukea koko homma ku painaa uusi viesti miettii vain loputtomiin, testattu eri selaimillaki ei muutosta.....
Hei,
osalla käyttäjistä on ilmennyt kyseistä nettitikkua käytettäessä ongelmia sähköpostin käytössä. Tiedustele operaattorilta tulisiko nettitikkuun tehdä jotakin muutoksia esimerkiksi asetuksiin tai voisiko nettitikkumallia vaihtaa.
Ystävällisin terveisin,
Suomi24: n käyttäjätuki
Tuossa ylempänä saamani vastaus käyttäjätuelta..
Kumma kun kaikkien muiden sivustojen sähköposti toimii ihan ongelmitta mutta ei suomi24:sen.
Ja tuo vastaus on aika onneton käyttäjätuelta.. ilmeisesti heillä ei ole halukkuutta tutkia omia systeemejään jotka mättää.. =D- hhjghghdlkjfh
kipsu72 kirjoitti:
Hei,
osalla käyttäjistä on ilmennyt kyseistä nettitikkua käytettäessä ongelmia sähköpostin käytössä. Tiedustele operaattorilta tulisiko nettitikkuun tehdä jotakin muutoksia esimerkiksi asetuksiin tai voisiko nettitikkumallia vaihtaa.
Ystävällisin terveisin,
Suomi24: n käyttäjätuki
Tuossa ylempänä saamani vastaus käyttäjätuelta..
Kumma kun kaikkien muiden sivustojen sähköposti toimii ihan ongelmitta mutta ei suomi24:sen.
Ja tuo vastaus on aika onneton käyttäjätuelta.. ilmeisesti heillä ei ole halukkuutta tutkia omia systeemejään jotka mättää.. =DÄitini yritti kirjautua lukemaan sähköpostiaan useita kertoja turhaan. Itse kokeilin kirjautua omilla tunnuksilla. Yllätyksekseni aukesi äitini tili! Kirjauduin ulos ja toisella kerralla pääsin lukemaan omat sähköpostini. Käytössä Soneran liittymä Huawein mokkulalla. Missä vika?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku635032Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362289Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti632190- 2222163
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181383Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191324- 89976
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47953- 66897
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12879