se on www. unelmamatkat. net ,on upeita kuvia eri matkakohteista.
löysin uuden osoitteen
4
1346
Vastaukset
- Mikä paras kuukausi lähteä sinne
hyvää ja tarpeellista tietoo maista ja eri lomakohteista.Saakohan tuota kautta matkakaveria?Lähenkin Unkariin jos saan reissukaverin, sillä se ei ole rantaloma niin olisi yksin aika kurja olla.
- matkusteleva
myös katsoa pikalähtöjä ja alennusmatkoja sekä ennakkovarauksia tehdä. Tuo oli mielenkiintoista että voi kirjoittaa matkakokemuksia sekä matkaseuraa kysellä.
- onnekkaasti
minä löysin sopivan lomakohteen täältä. lomakohteessa löysin sopivan kumppanin, voisiko suurempaa onnea olla?
- "Hyvä ja Halpa"
Sain juuri kortin ystävältäni joka matkusti Malagaan,costa del sol`ìin. Tässä kylässä on vain ruoka- ja juomakauppa. Mijaksen kylä ja mukava pieni paikka.Säästyy rahaa ja kunto kohenee kun vuoristosta on merenrantaankin kaksi kilometriä, että huh huh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273365Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122489Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.902421Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072104Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761683Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481574Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261486Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1311225
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151136