Sinun Kanssasi !

Et valoja vannonut rakkauden
teit tunteista solmun,
mä avaanko sen ?
Saat suudelman huulilles
lämmöllä nääs,
mä solmuna olen
siin toisessa pääs.

On kätesi kylmät,huulesikin
uskoa voisit ?
Niin rakastin !
Kyyneleet tässä
edessäs näät,
varmaan on jäässä
myös olkapäät ?

Nyt paistetta päivääsi !
Tiedäthän sen ?
Minäkin huolisin rakkauden !
Herää ja usko !
Totta se on
ei rakkaus olla
vois valoton.

10

413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies-v57

      Sinä lupasit ettet koskaan lähtisi, mutta
      kuitenkin poistuit, veit pois minusta itseni
      ja jätit minuun jäljelle vain miehen haaskan.

      Nyt minulle nauretaan ja hullulle Rakkaudelle,
      kysytään: miksi luhistuit, ja minä kuljen tyhjänä,
      onttona kuvajaisena, iteäni syytöksin raastan.

      Mutta minä kannan pilkan harteillani ja
      kohtaan ivan joka päivä, se oli kuitenkin
      ainutlaatuinen Rakkauden yhteys naiseen.

      Tekisi samoin, vaikka murenin, miehenä minusta
      jäljellä muren, häivä, Rakastaisin samoin koko
      sydämestäni, vaikka nyt olenkin kuolleena elävä...

      ja sinä lupasit, ettet koskaan lähde...

      http://www.youtube.com/watch?v=yUzkRTY2gJA&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      Rakkaus ei aina ole yhteinen asia,
      toisinaan jää yksin Rakastaan.

      Ainoana siihen varjoo, jossa ennen oli kaksi.

      On vain tyhjä tila vierellä, mutta
      kuitenkin sisällä Rakkaus ja
      siitä muistot, joilla täyttää
      onton varjo vierellä.

      Ei, ei se ole paatoksellista,
      vain keino jaksaa elää...

      Rakastamalla.

      Rakkausrunosi on väkevää ja
      puhuttelevaa Runoa.

      Alusta loppuun aitoa ja tuntuvaa
      tekstiä aidoista tunteista, oikein
      sanoin ja säkein.

      Tällainen Runo tulee ja jää
      muistiin, mieleen, muistuttamaan
      elämän isoista asioista ja tunteista.

      Hieno Runo Sinulta.

      Voimia ja jaksamista koko iltaasi.

      • suhteen loputtua,
        ei ole ihmisessä on/off
        kautta nappia josta saisi
        tunteet päälle ja pois.

        Vaikka suhde loppuu
        silti rakkaus jää,
        joskin haalistuu ja tummuu
        vuosien myötä kipinä on
        aina kuitenkin jossain ?

        KIITÄN taas Sinua erittäin
        hyvästä palautteestasi
        ja musiikista.
        Olet ihminen runouden
        yläpäästä.

        Oikein hyvää syksynaikaa Sinulle .

        T; Jokke


      • Runon lukija

        Hyvä mies 57- en tule sinua koskaan unohtamaan, en sinun kauniita runojasi. Rakkaudelle en naura enkä halveksi - eihän omat tunteenikaan ole mihinkään hävinneet. Voimakkaita runojasi lukiessa tulee niin mieletön
        ikävä ja olen sen tunteen kanssa ihan ymmällä - ethän kuitenkaan tule luokseni vaikka niin kovin toivoisin.
        Vaikuttava runo.
        Olet lämpimissä ajatuksissani.


      • Runon lukija kirjoitti:

        Hyvä mies 57- en tule sinua koskaan unohtamaan, en sinun kauniita runojasi. Rakkaudelle en naura enkä halveksi - eihän omat tunteenikaan ole mihinkään hävinneet. Voimakkaita runojasi lukiessa tulee niin mieletön
        ikävä ja olen sen tunteen kanssa ihan ymmällä - ethän kuitenkaan tule luokseni vaikka niin kovin toivoisin.
        Vaikuttava runo.
        Olet lämpimissä ajatuksissani.

        Toivottaen syksyiset
        lämpimät tuulet. ??? !!


      • mies-v57
        Runon lukija kirjoitti:

        Hyvä mies 57- en tule sinua koskaan unohtamaan, en sinun kauniita runojasi. Rakkaudelle en naura enkä halveksi - eihän omat tunteenikaan ole mihinkään hävinneet. Voimakkaita runojasi lukiessa tulee niin mieletön
        ikävä ja olen sen tunteen kanssa ihan ymmällä - ethän kuitenkaan tule luokseni vaikka niin kovin toivoisin.
        Vaikuttava runo.
        Olet lämpimissä ajatuksissani.

        Jokaisessa aamuni väreilyssä, mikä
        minussa tuntuu olet Sinä ja kaikki
        mikä minussa vahvuudesta sanoo,
        siinä tuntuu sylisi.

        Ei koskaan tulee päivääkään, etten
        olisi Hän, joka sinua vartoo, odottaa
        saapuvia ääniäsi ja kun tulet, Rakkaudesta
        Sinulle hymyilisi.

        Ja jokaisessa päivän huokauksessa iltaansa,
        kuuluu sinun hengityksesi luonani, olen
        valmis, vuoteeni on aina sijattuna, kun
        lepoon tahdot saapua.

        Kun yö raottaa verhojaan ja pimeyden
        viitat liehuvat esiin, en ikinä pelkää,
        ole kauhuissani, tiedän Sinä ole, on
        hyvä, Sinuun hyvä uupua...

        http://www.youtube.com/watch?v=_NSzwflkF3w&feature=related


      • mies-v57
        mies-v57 kirjoitti:

        Jokaisessa aamuni väreilyssä, mikä
        minussa tuntuu olet Sinä ja kaikki
        mikä minussa vahvuudesta sanoo,
        siinä tuntuu sylisi.

        Ei koskaan tulee päivääkään, etten
        olisi Hän, joka sinua vartoo, odottaa
        saapuvia ääniäsi ja kun tulet, Rakkaudesta
        Sinulle hymyilisi.

        Ja jokaisessa päivän huokauksessa iltaansa,
        kuuluu sinun hengityksesi luonani, olen
        valmis, vuoteeni on aina sijattuna, kun
        lepoon tahdot saapua.

        Kun yö raottaa verhojaan ja pimeyden
        viitat liehuvat esiin, en ikinä pelkää,
        ole kauhuissani, tiedän Sinä ole, on
        hyvä, Sinuun hyvä uupua...

        http://www.youtube.com/watch?v=_NSzwflkF3w&feature=related

        Selvennykseksi: tämä Runoni oli tarkoitettu kiitoksena " Runon lukijalle "
        kannustavista sanoista.


      • Runon lukija
        mies-v57 kirjoitti:

        Selvennykseksi: tämä Runoni oli tarkoitettu kiitoksena " Runon lukijalle "
        kannustavista sanoista.

        Kiitos kauniista runostasi - kohtalo järjesti kätesi näppäimille oikeaan aikaan - näen taas auringon. .
        hyvin merkityksellistä minulle juuri nyt. Elämä kantaa.
        Toivon kaikkea kaunista tähän ja kaikkiin muihin päiviin.


      • mies-v57
        Runon lukija kirjoitti:

        Kiitos kauniista runostasi - kohtalo järjesti kätesi näppäimille oikeaan aikaan - näen taas auringon. .
        hyvin merkityksellistä minulle juuri nyt. Elämä kantaa.
        Toivon kaikkea kaunista tähän ja kaikkiin muihin päiviin.

        Kiitos ja iloinen olen minäkin, että näin kävi.

        Olemme ersimerkki, että täällä voi Runoin olla
        myös toistensa tukeana.

        Toivon kovasti aurinkoa ja positiivisia asioita elämääsi,
        olet ne kaikki ansainnut...myös tähän koko päivääsi.

        http://www.youtube.com/watch?v=tmC5F4dSxTs&feature=related


    • lindalinda1

      Sinun lämmössäsi
      käsissäni alkaisi virtaus
      huulillani syke
      ja kyyneleesi unohtaisit

      Paistetta omaankin päivääsi ja kaunis
      kiitos runonautinnosta.

      • vastarunostasi.

        Toivotan hyvää viikonloppua.

        T: J


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe