mitä kodinkoneita tehdään saksassa

yhä epävarma

onko tietoa mitä kodinkoneita valmistetaan saksassa ja mitä "vinku intiassa" olen ymmärtänyt että samaakin merkkiä olevia koneita voidaan valmistaa eri puolilla maapalloa.jos näin on mistä tietää varmasti valmistusmaan?

28

12339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • falkp
      • ei enää epävarma

kiitos selvästä vinkistä alkuperäiseen kysymyksee, tuoltanan vastaus löytyy.

• Ei Myyjä
        ei enää epävarma kirjoitti:

kiitos selvästä vinkistä alkuperäiseen kysymyksee, tuoltanan vastaus löytyy.

Saksassa tehdään Mielen omalla tehtaalla, astianpesukoneet ja pyykinpesukoneet, jotka on testattu kestämään 20. vuotta, Mielen pesukoneet käyvät kovan testauksen ja rakenteet ovat ainutlaatuisen vahvat, itse arvostan laatua ja koneen kestävyyttä niin jääkaappipakastimessa, astianpesukoneessa ja pyykinpesukoneessa ja se on Miele, tosi tyytyväinen olen ja puhukoon häirikkö Lapisko mitä haluaa, laatu maksaa hieman enemmän, mutta kestää monta kertaa enemmän ja pesutulos on parhain.

• bicya
        Ei Myyjä kirjoitti:

Saksassa tehdään Mielen omalla tehtaalla, astianpesukoneet ja pyykinpesukoneet, jotka on testattu kestämään 20. vuotta, Mielen pesukoneet käyvät kovan testauksen ja rakenteet ovat ainutlaatuisen vahvat, itse arvostan laatua ja koneen kestävyyttä niin jääkaappipakastimessa, astianpesukoneessa ja pyykinpesukoneessa ja se on Miele, tosi tyytyväinen olen ja puhukoon häirikkö Lapisko mitä haluaa, laatu maksaa hieman enemmän, mutta kestää monta kertaa enemmän ja pesutulos on parhain.

... asuu n.8 miljoonaa siirtolaista. Joku heistä,turkkilainen,puolalainen,tms. ne Mielen(-kin)koneet pistää kasaan;)

• Fakta kiinnostaa

Italialaisten koneet onihan yhtä kehnoja. Onko miele saksalainen kone? jos on sitäkin kokoaa maahanmuutaja ihmiset. Mutta mitä väliä vaikka koneita kokoaisi paavi jos se ei osaa eikä ole testaus ja valvonta huippua!

Mistä mieel on saanut hyvän maineensa? bosh ja siemens on ihan kehnoja koneita ei yhtään parempia kuin joku upo tai ariston.

Laatu kunniaan merkistä viisi mutta mikä on se kestävin nykyaikana ? esim 2000 luvulla ostettu kone ?
      Kokoaja saa olla vaikka yksisilmäinen homo juppi insinööri eunukki uskovainen allahin ja kristityn sekoitus sikiö kunhan kone on hyvä! näin se vaan on.

Joku vittuilija on pesitytynyt palstalle olisiko aika sinun persreiän mennä ulos ja tehdä pino halkoja se kasvattaa ihn oikeasti ihmistä. ja jos et usko olet vaan tyhmä idiootti etkä ole asiaa kokenut.

• orpo

Otin selvää pesukoneista.Ainakin Boschin isoimmat ,8kg koneet tehty saksassa.
      (kevassa,kun suurentaa, lukee etupanelissa, Germany) Tilasin gigantista,keskusvarastolta,oli 200, edullisempi, ja voi hakea liikkeestä!

• taattua laatua

Liebherr jääkaapit, pakastimet ja viinikaapit

• Näin se on

Olen samaa mieltä, hyvin on pelittänyt.
        Vaikka ostaessani merkki kuulostikin oudolta.

• jhj

Saksassa valmistetaan enää lähinnä Mielen kodinkoneita. Myös osa Boschin ja Siemensin koneista tehdään Saksassa, ja näissä malleissa se myös aina lukee. Esim. uuden Boschin Zoo-imurimme pohjassa lukee että made in Germany, mutta uudessa Boschin Classixx-pesukoneessa ei lue valmistusmaata lainkaan. Täten se on tehty Boschin muilla tehtailla, joko Puolassa tai Turkissa. En tiedä pitääkö tämä 100 % paikkaansa, mutta olen saanut käsityksen, että pesukoneista Saksassa valmistetaan enää edestätäytettäviä malleja. Päältätäytettävät mallit merkistä huolimatta (jopa Mielet) valmistetaan muissa maissa. Mielen koneita tehdään Saksan lisäksi myös Ranskassa ja Portugalissa.

Kannattaa harkita pesukonetta ostaessa, minkä merkin ostaa. Halvimpia pesukoneita myyvät merkit nimittäin tekevät pesukoneen korjauksesta mahdollisimman vaikeaa. Pesurumpu saatetaan hitsata koneeseen kiinni, jottei yksinkertaisimpiakaan osia saataisi vaihdettua. Näin kuluttajan on pakko ostaa uusi kone, kun vanhan korjaaminen tulee liian kalliiksi.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1739
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      240
      1533
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1346
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1015
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      884
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      852
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      829
    Aihe