Kuka tietää mistä sais ''tilattuu'' New Era lippiksiä, lähinnä haluisin semmosen New York Yankees lippiksen.
New Era lippikset
13
15547
Vastaukset
- elllau
http://www.topstreetwear.com/system/search/search.asp?g=0&c=0&b=&m=19&q=
tuolt saa jtn (: - Osku888
mutta samantyylisiä on tuolla valdine.fi
- valtteri h.
esim turnin point, hood boyz, micmac ja neweran omat sivut
- Jami J88
Huuto.netistäkin kannattaa väijyä. http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=tilge&status=DN&order=C&start=0&num=50&odir=A esimerkiksi tuolta käyttäjältä olen muutaman kerran ostanut uuden New Eran lätsän tosi edulliseen hintaan.
- Anonyymi
hatstore, new era caps eu, topperzstore ja jd
- Anonyymi
Onko new era hats eu:ssa jotain huonoja puolia? Kun luin muualta arvosteluja niin postituksessa jotain häikkää ku tilasin lätsän sieltä just.
- Anonyymi
Onko new era luotettava
- Anonyymi
Onko topperz store luotettava
- Anonyymi
Oon tilannu 2 kertaa. Nopee toimitus. Tuli viikossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon tilannu 2 kertaa. Nopee toimitus. Tuli viikossa.
Tilasin to-pe aamuyöllä. Seuraavana perjantaina postissa.
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Vitun pitkä toimitus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2733425Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211893Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.291549- 841431
- 1381083
- 811024
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.67973Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86816Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61717Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51706