Kuka tietää mistä sais ''tilattuu'' New Era lippiksiä, lähinnä haluisin semmosen New York Yankees lippiksen.
Vastaukset 13
- elllau
http://www.topstreetwear.com/system/search/search.asp?g=0&c=0&b=&m=19&q=
tuolt saa jtn (: - Osku888
mutta samantyylisiä on tuolla valdine.fi
- valtteri h.
esim turnin point, hood boyz, micmac ja neweran omat sivut
- Jami J88
Huuto.netistäkin kannattaa väijyä. http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=tilge&status=DN&order=C&start=0&num=50&odir=A esimerkiksi tuolta käyttäjältä olen muutaman kerran ostanut uuden New Eran lätsän tosi edulliseen hintaan.
- Anonyymi
hatstore, new era caps eu, topperzstore ja jd
- Anonyymi
Onko new era hats eu:ssa jotain huonoja puolia? Kun luin muualta arvosteluja niin postituksessa jotain häikkää ku tilasin lätsän sieltä just.
- Anonyymi
Onko new era luotettava
- Anonyymi
Onko topperz store luotettava
- Anonyymi
Oon tilannu 2 kertaa. Nopee toimitus. Tuli viikossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon tilannu 2 kertaa. Nopee toimitus. Tuli viikossa.
Tilasin to-pe aamuyöllä. Seuraavana perjantaina postissa.
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Vitun pitkä toimitus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132341Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???301157- 106953
- 71942
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha611912- 48855
- 85790
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 70666
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31666