Maila "Vampira" Nurmi

miia67

Tietääkö joku enemmän hänen ja Jamesin ystävyydestä? Koska ja missä tutustuivat? Oliko heillä romanttistakin suhdetta vai ainoastaan ystävyys? Puhuiko Maila Deanin kuoleman jälkeen lehdistölle mitään?

Kiitos sille, joka osaa antaa edes osviittaa vastauksiin.

2

1667

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WHOWASJAMESDEAN

Maila ja James Dean olivat hyviä ystäviä ja hengasivat iltaisin samassa ystäväporukassa.He kokivat olevansa ulkopuolisia Hollywoodin tähtikaupungissa ns. outsiders. Totuus on se, että James Dean ei ollut kiinnostunut Hollywoodin siipeilijöistä ja tähtipalvonta ahdisti häntä. Lisäksi hän on gay/bi, joka oli 50- luvun Amerikassa iso tabu, joten hän joutui salaamaan asian ja pelkäsi faniensa saavan tietää. Hänhän oli joka tytön unelma...

Maila ja muut hänen ystävänsä tiesivät tietenkin asian ja suojelivat häntä toimittajilta. Maila ei ole kirjoittanut tietäääkseni muistelmia, mutta hänellä on omat uskolliset Vampira -faninsa, hänhän oli maailman ensimmäisiä gootteja!!Hän puolusti James Deaniä koko elämänsä ajan ja kuoli köyhänä Hollywoodissa.Hän ei mennyt koskaan naimisiin/perustanut perhetta, hänen perheensä olivat hänen ystävänsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tämäkin vielä! Steppi suviseuroissa

Nyt on maailmankirjat sekaisin, En ollut uskoa silmiäni. Selvänä teltassa lauloi muiden mukana.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      6514
    2. Kiinteistökuningattarelle satelee nyt tuomioita oikein urakalla

https://www.is.fi/viihde/art-2000008926919.html TELEVISIOSTA kiinteistövälittäjänä tunnetuksi tullut Kaisa Liski sai yhden vuoden ja kahden kuukaude
      Kotimaiset julkkisjuorut
      47
      2309
    3. Puolangan Porukka. Kuulkaas tämä.

Hyvää iltaa hyvä Puolangan herrasväki. Kertokaa minulle mistä löydän Puolangalta vastusta niinsanotusti tanssimaan nurkan taakse! Olen saanut tarpeeks
      Puolanka
      53
      1256
    4. Ei tiemme enää kohtaa

Joten älä odota, että ilmestyisin elämääsi. Se, mitä on tapahtunut on mennyttä, eikä sitä enää saa takaisin. Voi olla, että et näe minua pitkään aikaa
      Ikävä
      75
      1131
    5. Pysyt hyvännäköisenä pitkään

Mulla on sellainen sormituntuma, eli monia hyviä syitä sanoa sinusta noin. Pidät huolta itsestäsi ja varmaan myös muistakin siinä ohessa. Sinussa on p
      Ikävä
      46
      1040
    6. Martinan uusin hirvitys

Nyt on järkyttävät hopeiset paljetti shortsit jalassa. Mistä se löytää noita hutsahtavia vaatteita. Luuleeko näyttävänsä nuoremmalta, vaikka vaikutus
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      996
    7. En mä jaksa enää uskoo

Meihin... Ei me tulla enää ikinä näkemään uudelleen niin se vaan on. Toivottavasti molemmat löydetään vielä rakkautta.
      Ikävä
      85
      936
    8. Suomi on allekirjoittanut NATO:n liittymissopimuksen

Tätä hetkeä on odotettu: Nato-maat allekirjoittivat tiistaina aamupäivällä Suomen ja Ruotsin liittymispöytäkirjat. ”Yhdessä olemme vahvempia”, Haavi
      NATO
      127
      921
    9. Martina on kova vaihtamaan juhannusheilaa

2018 -Hannes 2019-Stefu 2020-Palomies 2021-Pikkarainen 2022-Tanskalainen lippis mies Ihan sairasta kun ei yhtään pysty viettämään aikaansa vain laste
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      856
    10. Body count

Sanotaan että miehellä tulevaisuus ratkaisee ja naisella menneisyys kun etsitään oikeasti vakavaan parisuhteeseen toista. Jos naisella paljastuu oleva
      Sinkut
      239
      847
    Aihe