Salaisuus

runo64

Tähteni
tutulla paikallaan on
minua ohjaamassa
matkallani halki tunturi maan.

Se tuo silmäsi mieleen loistollaan
kuvaa kaunista sydämeeni piirtää
ja kuinka onnellinen olenkaan
kun sinut vihdoin tapaan.

Aamun hämärässä
tunturit tummuuteen itsensä peittää
kohta verhot niiltäkin aukeaa
kunnes päivä valkenee
ja kauneudellaan minut häikäisevät
kuten sinäkin.

Se on salaisuus
ennen kuin kasvonsa paljastaa
tuo taika sydänten
rakkaus.

10

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies-v57

      Sinä, minussa kuin olisit ollut syntymäni
      airut ja jo silloin ollut osana, mikä kohtasi
      tämän maan ja henkäisi ensi kerran
      yhteisen henkäyksen.

      Tuntuu kuin jos silloin olisimme tavanneet
      ja huulemme kohdanneet, ihomme tutustuneet
      toisiinsa ja tuoksumme tunnustelleeet,
      mikä tutulta tuoksuu.

      Voisiko Rakastaminen olla enempää, mitä
      kohtaan Sinussa. Katseidesi, hyväilyjesi
      kuin aina uudestaan itseni raikkaaksi kylpisin,
      puhtaaksi vain Sinulle.

      Vaikka tätä eivät muut näe, meidän ihomme
      taittaa suojaan ja vartalomme kätkevät kaiken
      kuiskaukseksi, minulle ja Sinulle tämä on
      aamu Rakkaudelle...

      ja kuulen melodiasi, kun se soi Sinusta..

      http://www.youtube.com/watch?v=iAS6qEOwTSY&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      Vaikka kaikki muu täällä tummuu
      ja patinoituu, aika sanoo jälkensä ja se jää.

      Rakkaus kun puhuu, kauneus kuiskaa ja
      herkkyys hyväilee pintaa.

      Vaikka ei kuuluisi sanaakaan Rakkaudesta,
      se kauneutena tulee esiin..

      Rakkausrunoon yltäminen vaatii sisältä suurta
      herkkyyttä ja tarvetta asettaa se Runon muotoon.

      On helppoa ihailla Sinun herkkyyttä
      ja kykyäsi aina saada teksti aikaan, jossa
      on luovaa syvyyttä ja tunnetta.

      Runosi ovat aina päivän kohokohtia Runojen joukossa.

      Tämäkin oli todella hieno ja herkkä Runo.

      Kovasti aurinkoa ja voimia Sinulle
      päivääsi hyvä Ystävä.

      • runo64-1

        ... helposti myrskysimme yhteen ja kuinka tuulemme
        laantuivat kohdatessamme toisemme
        sekottuen ja olin myrskyn silmissä
        joka ei tarjonnut vaihtoehtojaan
        vain mahdollisuuden rakastamiseen
        rakkaudella.

        kylläpä hienoa tekstiä mestarilta jälleen taas kerran
        joten huippuhyvin ystävä hyvä!!!

        no tämä oli kertomus tärkeimästä matkastani eilen.

        kiitän kyläilystä ja runostasi hyvä ystäväin
        ja toivotan hyviä viikonloppuja sinne päin.


    • lindalinda1

      tähteni valaisee tunturitien,
      ohjaa jokainen ilta kulkuani minne ikinä
      kuljenkaan. Sillä on minulle aivan erityinen
      merkitys, se tuo loisteellaan Sinun silmiesi
      loisteen mieleeni. On hyvä matkata, toivoa
      ja odottaa niiden näkemistä ja sitä, että
      saan koskea kauneuttasi, tuntea miltä huulesi
      maistuu ja kokea tuoksusi.

      Kaikki in kuitenkin vielä yksi suuri salaisuus,
      jonka haluan selvittää kanssasi.

      Runosikin on salaisuuksia tulvillaan, vaikka osan
      voikin lukea tässä ja nyt.

      Tunnelmallinen ja aito, herkän kynän piirtämä jälki
      jota lukiessa nautti.

      Päivääsi jännitystä, iloa ja sitä odottamisen ihanaa tuskaa =)

      • runo64-1

        ... ohjasi onnensa luo ja suuren suuremmoisen toi
        sen nyt ymmärrän
        vaan vielä monta mutkaa on matkallain
        minne päädyn jää vielä hämärän taa
        toivottavasti kumminkin onneni luo ...

        no kevyttä hupailua oli no runoni tämä
        niin kultaa arvokasta sylin täydeltä nyt löysin ...

        kiitos vierailustasi ja sanoistasi rakas ystäväin ja mestarini
        ja toivotan sinulle huikaisevan hyviä viikonloppuja
        lämmöllä sydämestäni.


    • Jänghän leidi.

      Juurelle eksyin.
      Miellessäin kuvasi sun,
      se kirkkaana
      sieluuni piirtyi
      kuin luonani
      oisit sä ain.

      Sua odotin.

      Mut
      sinne mä jäin
      en nyt sua nää,
      vain kuva
      se mielessäin on
      vieläkin.

      Odotan.

      • runo64-1

        ... tuulen kääntymistä odotin
        noustakseni sen selkään
        ja olin hetkessä siellä
        minne et ole vielä löytänyt
        kadottanut itseäsi
        ja minä vain odotan ...

        kiitän sinua jänkhän leidi
        huikaisevan hyvästä palautteestasi
        ja toivotan paljon hyvän kaunista iltaasi,
        halauksin.


      • Jänghän leidi.
        runo64-1 kirjoitti:

        ... tuulen kääntymistä odotin
        noustakseni sen selkään
        ja olin hetkessä siellä
        minne et ole vielä löytänyt
        kadottanut itseäsi
        ja minä vain odotan ...

        kiitän sinua jänkhän leidi
        huikaisevan hyvästä palautteestasi
        ja toivotan paljon hyvän kaunista iltaasi,
        halauksin.

        Niin monet
        pitkospuut
        kuljin.

        Luoksesi kaivaten
        sinut
        syliini
        sulkea tahdoin.

        Mut vieläkään
        nähnyt
        sua en.

        Vain
        tuulen tunturin
        kuulin
        se nimeäs
        kaikuna soi.

        Sitä kuulemaan jäin
        alle vaivais koivun.

        tuletko ?


      • runo64-1
        Jänghän leidi. kirjoitti:

        Niin monet
        pitkospuut
        kuljin.

        Luoksesi kaivaten
        sinut
        syliini
        sulkea tahdoin.

        Mut vieläkään
        nähnyt
        sua en.

        Vain
        tuulen tunturin
        kuulin
        se nimeäs
        kaikuna soi.

        Sitä kuulemaan jäin
        alle vaivais koivun.

        tuletko ?

        ... kului, paljon hukkaa menee
        kokoajan hiipuu loputtomien pitkospuiden
        ketjuun joka taivaanrantaa vie
        sinne ja takaisin
        mutta vastaan et vain tule
        joten tarkempia koordinaatteja tarvitaan
        jotta voin löytää
        ja sitten tulla.

        kiitoksia kauniista palautteestasi
        jänkhän lady
        ja paljon hyvää ja kaunista päivääsi toivotan,
        halauksin.


    • Miten hienosti aina osaat kuvata,erilaisia tunteita..Olet todella taitava..Kiitos runostasi ja mukavaa päivää ! t.Irkku

      • runo64-1

        ... osaatkaan iloisen mielen tuoda minuun
        ja se kertoo suuresta sydämestäsi.

        no tämä oli tuikitavallinen pähkäily jossa kaikki
        kävi niin kuin pitikin ja enemmänkin mutta joku toinen
        tarina kertokoon siitä sitten.

        hyvää, paljon hyvää symppiksien päivää sinne kauvas
        niin kiitän rakas ystäväin ja niin toivon
        lämmöllä sydämestäni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      22
      502
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      452
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      17
      423
    Aihe