♥ ``•¤•´´:*:*:*:*:*:``•¤•´´ ♥
Joku kantoi
lyhtyä pimeässä
Pientä aurinkoa mukanaan
Yön varjoista vapaa
Vapaa kahleista ikävän
Valo rikkoi yötä
Yötä mustaa -
Mustempaa
Ei orjana enää kulje
tie kutsuu vaeltamaan
Joku kantoi onnea yössä
vain laulu hiljainen seuranaan
Askel askeleelta
kevyt kulkea on kulkijan
Askel askeleelta -
Lähempänä on
rakkautta -
Ja rakkaintaan
♥ ``•¤•´´:*:*:*:*:*:``•¤•´´ ♥
http://www.youtube.com/watch?v=43o3zyGjwws&feature=related
``¤´´PIENI AURINKO MUKANA``¤´´
24
395
Vastaukset
...Upeasti kannoit rakkauden lyhtyä...
taas jälleen kerran Muru=)- *MURUKULTA*
Kiitos Krizze, - annetaan valon johdattaa,
perille pääseminen on sitäkin mieluisampaa sitten,, :)
- käden etsijä
Olin vaipunut töykeyden
aiheuttamaan melankoliaan-
nostit pääni pystyyn
puistelit minusta pölyt
opetit taas luottamaan
ja ennenkaikkea
toivomaan
että lyhdyn
valo näyttää tieni.- *MURUKULTA*
o o o o o o o o
Minä
puhkun
ja
puhallan
pois
pölyt
maailman
Käännän
virtakytkintä
ei
tarvi
valoa
etsiä
:)
o o o o o o o o
Toivon kassa pölytöntä matkaa eteenpäin, Murukullan kiitos takataskussa! :)
- *laudi*
Mulla tuli mieleen pieni tulitikkutyttö
ja tiedätkö
sitä onnea meidän olisi jokkaisen
hyvä kantaa mukanamme-
edes pikkusen :)
lyhtynä pimeässä yössä
*tuikkuna* ihmisille
nyt töihin ja sassiin :D- *MURUKULTA*
Kolme tikkua onnea,,,Voi kuinka monta kertaa pikku-Murukultana olinkaan pieni tilitikkutyttö,,huoh..:))
Mutta totta, sitä onnea on hyvä kantaa ja siitä on toisille hyvä antaa, näin on!
Kiitos, Laudi ja - valoa yöhön! :)
- Kauris-62
vauu!
ihana runo...ihana todella!- *MURUKULTA*
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Kiitos kaunis niiaten
Valoa syksyyn toivoen
Murukulta kiittää näin
ja katsoo lyhtyyn päin :)
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
- Into.Lento
missäs asti olet tulossa ?
"askel askeleelta" :))
sitten totisena:
tuo askel askeleelta kuvastaa
sitkeyttä ja viisasta epävarmuutta
ettei suinpäin juokse perille
tietoisena ettei rakkaus unohdu
eikä pieni aurinko sammu- *MURUKULTA*
¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤
Puolimatkassa tietenkin
kuljen valoa kantaen
Askel kevyt kulkea
mutkan taakse matkata
Ei tiedä mitä vastassa
olisiko jotain kaunista
Varmaan sillä niin
tähdet kertoi sydämiin
Kun lyhty palaa löytää luo
toisen lyhdyn seuraksi elämä suo
¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤
Kiitos Into ja lyhdyntaikaa syysiltoihin, teevee Murukulta! :)
- täti omenahillo
tunnelmaa oli vaikka muille jakaa
onneksi jait tämän kanssamme:=)- *MURUKULTA*
'Joku kantoi lyhtyä pimeässä', tuo oli ja järkyttävän suuri kysymysmerkki =niin?? Entä sitten!..klums..
Ihmeelliset on sulkakynän liikkeet - varsinkin kun katsoo..köhköh...tuota noin..
sekasotkua paperilla, vaan valmiiksi tuli, tai otaksun niin.. :)
Kiitzz täti omenahillo, syvään niiaten otan sanasi vastaan! :)
- täti omenahillo
jaoit jopa....;)
- *MURUKULTA*
ai änterstänttiä, ;D
- A.ekspert. Koponen
Olet runossasi käsitellyt ansiokkaasti pimeyden
esiintuomia tuntemuksia.
Sattuipa minullekin kun eilen illalla istuin mökkini
rappusilla ja oli pimeää niin metsästä lähestyi ihmisiä
lyhdyt kädessä..
Minä ajattelin että tulevatkohan ne perimään pakolla
takaisin rahoja siitä läpiruostuneesta autosta.....ja hain
varulta tussarin...
No ei sentään......Lauloivat vaan että kauan on kärsitty
vilua ja nälkää....Liekö olleet kyläläisiä?
Mutta miten on Muru....Onko Sinun Volvosi jo rapistunut?
Voisin etsiä uudemman....
Hyvä oli runosi ja toivotan mukavaa illanjatkoa.- *MURUKULTA*
Sehän alkaa olemaan sitä aikaa, kun kaiken maailman tontut alkavat liikuskelemaan.
Lyhty kädessä tietenkin, että näkevät pimeässä. Mutta harvemmin ne kyllä lauleskelevat
jotain tuon sorttista rallia,,, se paneekin epäileen.. vaikka eihän sitä tiedä..tontuista..
Joo, tota,, ei ole rattorin tarvetta.. Olen päätynyt ajelemaan autolla! ;))
Vaan kauppaapas tuolle naapurille, kuule. Sillä on joku rämä auto, kun se jatkuvasti joutuu ajamaan taxilla illasta aamuun,,, Se ei kuule, vielä tunne sinua, varmaan saat yhden myytyä sille.
Vaikka sen, joka on ollut siellä tallin takana 15vuotta, eikö se joutaisi jo? Renkaat kun vaihat ja ajat
hiiret pakosalle, sisälle suihkaus teutoranttia, jotta haisee vähän muullekin kuin ulolle,,Ja kauppa käy!
Elä turhia kiittele, minä kiitän sinua palautteestasi ja toivotan mukvaa launataita sinne kuistille.
Laittelehan sinäkin niitä lyhtyjä, tiiä kuka ohikulkija näkee ja poikkee,,, :)
Ja sinä osaat runojen taijan.
Ihanaa yön hämyä ja päivien kajoa.
Kiitos kun sain lukea- *MURUKULTA*
O´´´´´´´´´´´´´´´´´´O
Lyhty palaa
kun rakasta halaa
Yötä huomaa ei
valo sen pois vei :)
O´´´´´´´´´´´´´´´´´´O
Lämpöinen kiitos_haluaus ystikselle! Näin nyt Murukullan lyhty palaa yössä! :)
murulle, naatiskelin tästä sinun runosta heti aamusta, kiitos ja mukavaa päivänjatkoo
- *MURUKULTA*
Aamussa todellakin olet liikkeellä ja runoani lueskelit,,
Aamuinenhetki on kullan kallis, niin on myös palautteesi! :)
Josta Murukulta kiittää ja tarjoo muffinsia, niitä eilen leivoin ja niistä sulle riittää! :D
- kaaru
sitä on taas valvottu öitä
ja kannettu lyhtyä
et on nähty vastaleikattu nurmikko
"Joku kantoi onnea yössä
vain laulu hiljainen seuranaan
Askel askeleelta
kevyt kulkea on kulkijan
Askel askeleelta -
Lähempänä on
rakkautta -
Ja rakkaintaan"
huokailee hän hienon runon äärellä
silmät sikkurassa:)- *MURUKULTA*
No nyt ei valvottu, vaan peukku oli suussa ,,suht 'aikaisin'.. ;))
Sydämen_lyhytyä kun jokainen kantaisi maailma olisi valoisa kulkea!
Mutta niin ei ikävä kyllä ole, mutta sinnikäästi Murukulta kantaa sitä omalta osaltaan,
vaikka pieni se on ja matka väliin synkkää kulkea - niin joskus joku sen valon huomaa. :)
Minä olen nähnyt niitä valoja itsekin siellä täällä, eli ~
Kiitos Kaaru palautteestasi, valosi loistaa tänne asti! :)
ps. nurtsi on nyt sitten tääääynnä lehtiä eilisen myräkän jälkeen..huoh...ihanaaa..pääsee haravoimaan....taas! :DD
http://k43.pbase.com/v3/56/31756/1/50377815.lehdet.jpg - kaaru
*MURUKULTA* kirjoitti:
No nyt ei valvottu, vaan peukku oli suussa ,,suht 'aikaisin'.. ;))
Sydämen_lyhytyä kun jokainen kantaisi maailma olisi valoisa kulkea!
Mutta niin ei ikävä kyllä ole, mutta sinnikäästi Murukulta kantaa sitä omalta osaltaan,
vaikka pieni se on ja matka väliin synkkää kulkea - niin joskus joku sen valon huomaa. :)
Minä olen nähnyt niitä valoja itsekin siellä täällä, eli ~
Kiitos Kaaru palautteestasi, valosi loistaa tänne asti! :)
ps. nurtsi on nyt sitten tääääynnä lehtiä eilisen myräkän jälkeen..huoh...ihanaaa..pääsee haravoimaan....taas! :DD
http://k43.pbase.com/v3/56/31756/1/50377815.lehdet.jpgPitkä mä oon, mutta en nyt missimitoissa kuitenkaan
valo ei ole syttynyt eikä syty
päätä jyskyttää...
oiskohan tekemättömillä töillä jotain osuutta?
"On hyvä olla kunnianhimoinen, omata päämääriä, pyrkiä olemaan hyvä kaikessa tekemässään, mutta on kauhea virhe antaa pyrkimysten ja kunnianhimon estää sinua kohtelemasta ihmisiä ystävällisesti ja hyvin. Kyse ei ole siitä, että he ...silloin olisivat ystävällisiä sinulle. Kyse on siitä, että sinä voit paremmin. - Robert Solow"
Siin Siulle jotain aforismia purtavaksi...;) - *MURUKULTA*
kaaru kirjoitti:
Pitkä mä oon, mutta en nyt missimitoissa kuitenkaan
valo ei ole syttynyt eikä syty
päätä jyskyttää...
oiskohan tekemättömillä töillä jotain osuutta?
"On hyvä olla kunnianhimoinen, omata päämääriä, pyrkiä olemaan hyvä kaikessa tekemässään, mutta on kauhea virhe antaa pyrkimysten ja kunnianhimon estää sinua kohtelemasta ihmisiä ystävällisesti ja hyvin. Kyse ei ole siitä, että he ...silloin olisivat ystävällisiä sinulle. Kyse on siitä, että sinä voit paremmin. - Robert Solow"
Siin Siulle jotain aforismia purtavaksi...;)*huoh* Sainhan minä oikean käden auki! :(
Minä olen samaa mieltä tuon Solowin Roobertin kanssa ja sinun kassasi.
Sehän on yx johtoajatus, voida paremmin. Silloin voi ympäristökin paremmin. Loogista, vaij mittee!
Jos elää negatiivisesti, toisia kunnioittamatta, syntyy pahaolo ja kyllä sen ympäristökin huomaa,
Sitä energiaa kun ei voi näytellä, - se vain tulee läpi.
Se että ystävällisyys veisi pois itseltä jotain, on täysin hölmö jo ajatuksena.
Minun lemppari on joulu_ruuhkat! Annappa jollekin tietä kun joka paikka on tukossa, eikä mikään liiku oikein minnekään.
Jeekkara, kun tulee hyvä viilis, kun näkee käden helahtavan ja melkein kuulee huokauksen, joka tulee kuskilta. :)
Toki on niitäkin, jotka ei taakseen katsele vaan menee, kuin ei ketään muuta olisikaan, no, hällekin sanotaa hyvää joulua! ;))) ..
.. "Kyse on siitä, että sinä voit paremmin" Näin! :D
Lähettelen parantavaa energiaa pääkippuun,,, *mumisee omiaaan* mmm-mmm..ommmm.....
*tekee aaltoja*----- Joko helepotti?... :þ
ps. 24n oper. ei ole laskupäätä..mmmm?..... :○|
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664
