miten saan habbo koodeja

habbo tyyppi

kertokaa mulle miten saan habbo koodei haluaisin niitä kovasti

99

8159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mi

      paina alt f4

      • habbo zeldha

        Moi! käyttäkää habbo zeldhaa mut jos sulla eioo zeldhaa niin lataa se habbo zeldha.fi käytän sitä saamiseen ilmaseks 45678 koleee tai 45678kamaan !!!! mut jos et halua ladata tätä niin vataa tähän viestiin haaluukko habbo koodeja näin 21 niin vastaa minun viestiin numerolla123wgel nin tiedän et haluut koodeja moikka!!!


      • habbo.man
        habbo zeldha kirjoitti:

        Moi! käyttäkää habbo zeldhaa mut jos sulla eioo zeldhaa niin lataa se habbo zeldha.fi käytän sitä saamiseen ilmaseks 45678 koleee tai 45678kamaan !!!! mut jos et halua ladata tätä niin vataa tähän viestiin haaluukko habbo koodeja näin 21 niin vastaa minun viestiin numerolla123wgel nin tiedän et haluut koodeja moikka!!!

        haluun niit habbokoodei mistä puhuit. Anna niin paljo ku pystyt.


      • habbo.man
        habbo zeldha kirjoitti:

        Moi! käyttäkää habbo zeldhaa mut jos sulla eioo zeldhaa niin lataa se habbo zeldha.fi käytän sitä saamiseen ilmaseks 45678 koleee tai 45678kamaan !!!! mut jos et halua ladata tätä niin vataa tähän viestiin haaluukko habbo koodeja näin 21 niin vastaa minun viestiin numerolla123wgel nin tiedän et haluut koodeja moikka!!!

        ja jos lataa habbo zeldhan nii tuleeks siit viruksii. ja jos ei tuu ni lähetä linkkin mist sen pystyy lataa.


      • wertyuiojkpål
        habbo.man kirjoitti:

        ja jos lataa habbo zeldhan nii tuleeks siit viruksii. ja jos ei tuu ni lähetä linkkin mist sen pystyy lataa.

        ei siit tuu viiruksiiii!!!!!!!!!!! mul on se ja kamuil www.habbozeldha.com tai fi


      • jee boi
        habbo zeldha kirjoitti:

        Moi! käyttäkää habbo zeldhaa mut jos sulla eioo zeldhaa niin lataa se habbo zeldha.fi käytän sitä saamiseen ilmaseks 45678 koleee tai 45678kamaan !!!! mut jos et halua ladata tätä niin vataa tähän viestiin haaluukko habbo koodeja näin 21 niin vastaa minun viestiin numerolla123wgel nin tiedän et haluut koodeja moikka!!!

        ureg


      • mikael987654321
        habbo zeldha kirjoitti:

        Moi! käyttäkää habbo zeldhaa mut jos sulla eioo zeldhaa niin lataa se habbo zeldha.fi käytän sitä saamiseen ilmaseks 45678 koleee tai 45678kamaan !!!! mut jos et halua ladata tätä niin vataa tähän viestiin haaluukko habbo koodeja näin 21 niin vastaa minun viestiin numerolla123wgel nin tiedän et haluut koodeja moikka!!!

        123wgl
        mä haluan koodeja


      • Zeldha
        habbo zeldha kirjoitti:

        Moi! käyttäkää habbo zeldhaa mut jos sulla eioo zeldhaa niin lataa se habbo zeldha.fi käytän sitä saamiseen ilmaseks 45678 koleee tai 45678kamaan !!!! mut jos et halua ladata tätä niin vataa tähän viestiin haaluukko habbo koodeja näin 21 niin vastaa minun viestiin numerolla123wgel nin tiedän et haluut koodeja moikka!!!

        I_ () I_ Se ei ole mitään zeldha on peelo paskapää..


      • H
        habbo zeldha kirjoitti:

        Moi! käyttäkää habbo zeldhaa mut jos sulla eioo zeldhaa niin lataa se habbo zeldha.fi käytän sitä saamiseen ilmaseks 45678 koleee tai 45678kamaan !!!! mut jos et halua ladata tätä niin vataa tähän viestiin haaluukko habbo koodeja näin 21 niin vastaa minun viestiin numerolla123wgel nin tiedän et haluut koodeja moikka!!!

        123WGEL


      • K
        habbo zeldha kirjoitti:

        Moi! käyttäkää habbo zeldhaa mut jos sulla eioo zeldhaa niin lataa se habbo zeldha.fi käytän sitä saamiseen ilmaseks 45678 koleee tai 45678kamaan !!!! mut jos et halua ladata tätä niin vataa tähän viestiin haaluukko habbo koodeja näin 21 niin vastaa minun viestiin numerolla123wgel nin tiedän et haluut koodeja moikka!!!

        JEE 123WGEL JOS ANNAT HABBOS NIITÄ KOLEJA NIIN ANNA JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MUN TYYPIN NIMI ON yliupseerijussi


      • K
        habbo zeldha kirjoitti:

        Moi! käyttäkää habbo zeldhaa mut jos sulla eioo zeldhaa niin lataa se habbo zeldha.fi käytän sitä saamiseen ilmaseks 45678 koleee tai 45678kamaan !!!! mut jos et halua ladata tätä niin vataa tähän viestiin haaluukko habbo koodeja näin 21 niin vastaa minun viestiin numerolla123wgel nin tiedän et haluut koodeja moikka!!!

        MUN yliupseerijussi HALUU KOODEJA


      • k
        habbo zeldha kirjoitti:

        Moi! käyttäkää habbo zeldhaa mut jos sulla eioo zeldhaa niin lataa se habbo zeldha.fi käytän sitä saamiseen ilmaseks 45678 koleee tai 45678kamaan !!!! mut jos et halua ladata tätä niin vataa tähän viestiin haaluukko habbo koodeja näin 21 niin vastaa minun viestiin numerolla123wgel nin tiedän et haluut koodeja moikka!!!

        anna niitä koleja niin paljonkun pystyt
        pliis


      • Ei huijausta.

        Noo mähän sanoin en halua olla ilkee niin palautin siinä kaikki koska mullakin on omat tavarat.


      • juho555 HABBO
        wertyuiojkpål kirjoitti:

        ei siit tuu viiruksiiii!!!!!!!!!!! mul on se ja kamuil www.habbozeldha.com tai fi

        miten habbo zeldha ladataan painoin linkkiä mutta sielä oli vain jotai hotelli mainoksia ja en tidä mistä pitää painaa voi sitteko vastata ja kertoa miten setehdään :) :O


      • Ihminen tietenski
        habbo.man kirjoitti:

        ja jos lataa habbo zeldhan nii tuleeks siit viruksii. ja jos ei tuu ni lähetä linkkin mist sen pystyy lataa.

        Mulle ei ainakaa tuu viruksia jos lataan habbo zeldhan


      • wdsgedbh

        mä lähetin sulle sähköpostii


      • HabboHotel

        Lähetin salasanan ja nimen


      • ihmedfd
        habbo zeldha kirjoitti:

        Moi! käyttäkää habbo zeldhaa mut jos sulla eioo zeldhaa niin lataa se habbo zeldha.fi käytän sitä saamiseen ilmaseks 45678 koleee tai 45678kamaan !!!! mut jos et halua ladata tätä niin vataa tähän viestiin haaluukko habbo koodeja näin 21 niin vastaa minun viestiin numerolla123wgel nin tiedän et haluut koodeja moikka!!!

        123WGEL


      • tyhmäää
        habbo zeldha kirjoitti:

        Moi! käyttäkää habbo zeldhaa mut jos sulla eioo zeldhaa niin lataa se habbo zeldha.fi käytän sitä saamiseen ilmaseks 45678 koleee tai 45678kamaan !!!! mut jos et halua ladata tätä niin vataa tähän viestiin haaluukko habbo koodeja näin 21 niin vastaa minun viestiin numerolla123wgel nin tiedän et haluut koodeja moikka!!!

        haluisn koodeja kiiitos 123wgel


      • lkjhgf
        juho555 HABBO kirjoitti:

        miten habbo zeldha ladataan painoin linkkiä mutta sielä oli vain jotai hotelli mainoksia ja en tidä mistä pitää painaa voi sitteko vastata ja kertoa miten setehdään :) :O

        Olis kiva tietää mitä sen jälkee tehää ku on päässy habbozeldan sivustolle?


      • k

        miten


      • kamuza
        wertyuiojkpål kirjoitti:

        ei siit tuu viiruksiiii!!!!!!!!!!! mul on se ja kamuil www.habbozeldha.com tai fi

        väärä sivu oikee sivu on www.plunder.com

        XD XD XD XD muuten pyytäkää habossa kamuks


      • reiska07

        mää en saanu takaisin kamoja


      • Grillinen45
        reiska07 kirjoitti:

        mää en saanu takaisin kamoja

        Lukekaa tämä Habbon sivulta kopioitu juttu:

        Tässä muutama esimerkki miten tavaroita yritetään huijata:

        Ilmaiset kolikot

        Et saa ilmaisia kolikoita tai tavaroita Habboon toisilta sivustoilta. Tällaisilla sivuilla pyritään vain varastamaan hahmosi ja siirtämään tavarasi varkaiden hahmoille. Hahmosi voidaan varastaa vain jos joku tietää hahmosi salasanan!

        Kaman kopioiminen

        Älä usko mokomaa huijaria! Tavaraa ei voi kopioida. Tavarasi eivät kopioidu laittamalla ne toisen huoneeseen tai klikkailemalla vaihtomaattia. Tavarasi päätyy vain huijarin haltuun.

        Näkymättömät tavarat

        Ei ole sellaisia tavaroita, jotka olisivat vaihtomaatissa näkymättömiä eikä lagaamisesta tai yhteysongelmista voi johtua se, ettei toisen tavarat näkyisi vaihtomaatissa. Älä koskaan hyväksy vaihtoa, ennen kuin olet varma saavasi vaihdossa sovitut tavarat!

        Yhteinen hahmo tai toisen hahmon ostaminen

        Älä tee toisen kanssa yhteistä hahmoa tai osta toiselta hahmoa! Kun teet toisen kanssa yhteisen hahmon, voi toinen silloin aina vaihtaa hahmon salasanan ja pitää hahmon itsellään. Jos ilmoitat varkaudesta asiakaspalveluun, on asiakaspalvelun vaikeaa tietää, kummalle hahmo oikeasti kuuluu molempien tietäessä siitä yhtä paljon. Kun ostat toiselta hänen hahmonsa, on edessä sama juttu. Hahmonsa myynyt huijari voi tehdä ilmoituksen asiakaspalveluun ja koettaa saada hahmo itselleen takaisin.


      • habbohaisuli
        habbo zeldha kirjoitti:

        Moi! käyttäkää habbo zeldhaa mut jos sulla eioo zeldhaa niin lataa se habbo zeldha.fi käytän sitä saamiseen ilmaseks 45678 koleee tai 45678kamaan !!!! mut jos et halua ladata tätä niin vataa tähän viestiin haaluukko habbo koodeja näin 21 niin vastaa minun viestiin numerolla123wgel nin tiedän et haluut koodeja moikka!!!

        mä haluun vaan koodeja en zeldhaa


      • enpähä tiedä ny
        habbo zeldha kirjoitti:

        Moi! käyttäkää habbo zeldhaa mut jos sulla eioo zeldhaa niin lataa se habbo zeldha.fi käytän sitä saamiseen ilmaseks 45678 koleee tai 45678kamaan !!!! mut jos et halua ladata tätä niin vataa tähän viestiin haaluukko habbo koodeja näin 21 niin vastaa minun viestiin numerolla123wgel nin tiedän et haluut koodeja moikka!!!

        haluun koodei


      • jj

        toimiiko


      • nicopoju

        ok tiiätkö paljon kolei siit saa vai etkö...


      • allu.123

        kuka ei tietäis et netti samuu siit


      • HABBOVAARA!!!!!!!!!!
        kamuza kirjoitti:

        väärä sivu oikee sivu on www.plunder.com

        XD XD XD XD muuten pyytäkää habossa kamuks

        Oon tallentamassa sitä Habbo Zeldhaa mutta onko se ihan ok kato ku se julkaisia ei oo laittanu siihen digitaalista allekirjotusta.


      • Abboi

      • Abboi
        K kirjoitti:

        MUN yliupseerijussi HALUU KOODEJA

        https://sites.google.com/site/abbohotelfi/


      • extra@hullu
        habbo zeldha kirjoitti:

        Moi! käyttäkää habbo zeldhaa mut jos sulla eioo zeldhaa niin lataa se habbo zeldha.fi käytän sitä saamiseen ilmaseks 45678 koleee tai 45678kamaan !!!! mut jos et halua ladata tätä niin vataa tähän viestiin haaluukko habbo koodeja näin 21 niin vastaa minun viestiin numerolla123wgel nin tiedän et haluut koodeja moikka!!!

        123gwel


      • kertokaa!! jos haluu

        moi kertokaa salis niin minä ja mun kamu lada taan teille habbo zeldha


      • gfgth
        habbo zeldha kirjoitti:

        Moi! käyttäkää habbo zeldhaa mut jos sulla eioo zeldhaa niin lataa se habbo zeldha.fi käytän sitä saamiseen ilmaseks 45678 koleee tai 45678kamaan !!!! mut jos et halua ladata tätä niin vataa tähän viestiin haaluukko habbo koodeja näin 21 niin vastaa minun viestiin numerolla123wgel nin tiedän et haluut koodeja moikka!!!

        123wgel


      • habossa ogmikransis
        habbo zeldha kirjoitti:

        Moi! käyttäkää habbo zeldhaa mut jos sulla eioo zeldhaa niin lataa se habbo zeldha.fi käytän sitä saamiseen ilmaseks 45678 koleee tai 45678kamaan !!!! mut jos et halua ladata tätä niin vataa tähän viestiin haaluukko habbo koodeja näin 21 niin vastaa minun viestiin numerolla123wgel nin tiedän et haluut koodeja moikka!!!

        123wgel


      • köyhää0000
        Ei huijausta. kirjoitti:

        Noo mähän sanoin en halua olla ilkee niin palautin siinä kaikki koska mullakin on omat tavarat.

        pliide anna mullekki jotai kamaa täs mun hebun salis ja nimi:metallica010 on salis, [email protected] on sähköposti osote Kiitti jos annat kamaa oon köyhäää


      • hvb
        habbo zeldha kirjoitti:

        Moi! käyttäkää habbo zeldhaa mut jos sulla eioo zeldhaa niin lataa se habbo zeldha.fi käytän sitä saamiseen ilmaseks 45678 koleee tai 45678kamaan !!!! mut jos et halua ladata tätä niin vataa tähän viestiin haaluukko habbo koodeja näin 21 niin vastaa minun viestiin numerolla123wgel nin tiedän et haluut koodeja moikka!!!

        mäkin haluun niin paljon kun pystyt


      • habbotyyppi
        habbo zeldha kirjoitti:

        Moi! käyttäkää habbo zeldhaa mut jos sulla eioo zeldhaa niin lataa se habbo zeldha.fi käytän sitä saamiseen ilmaseks 45678 koleee tai 45678kamaan !!!! mut jos et halua ladata tätä niin vataa tähän viestiin haaluukko habbo koodeja näin 21 niin vastaa minun viestiin numerolla123wgel nin tiedän et haluut koodeja moikka!!!

        123wgel


      • Idiootti = habbo.man
        habbo.man kirjoitti:

        ja jos lataa habbo zeldhan nii tuleeks siit viruksii. ja jos ei tuu ni lähetä linkkin mist sen pystyy lataa.

        Habbo zeldha ei toimi kamuki yritti = Ei saanu viiruksii muttei mitää kamaakaa / vastaavaa, habboman osta koleja senki köyhä p*ska


      • Ollaa sitä tyhmiä...
        kertokaa!! jos haluu kirjoitti:

        moi kertokaa salis niin minä ja mun kamu lada taan teille habbo zeldha

        Tai anna mulle sun salis ja sähkäri nii sulle ilmestyy 27minuutin , 43sekunnin ja 15milli sekunnin pääst 10000harkkoo :O eiks oo siistii v*ttu -_- tai sitte lataa tämmöne ohjelma jol saa ilmasii viruksii / menettää kamansa habbossa : habbozeldha.onhomojentekemä.com


      • Anonyymi
        habbo zeldha kirjoitti:

        Moi! käyttäkää habbo zeldhaa mut jos sulla eioo zeldhaa niin lataa se habbo zeldha.fi käytän sitä saamiseen ilmaseks 45678 koleee tai 45678kamaan !!!! mut jos et halua ladata tätä niin vataa tähän viestiin haaluukko habbo koodeja näin 21 niin vastaa minun viestiin numerolla123wgel nin tiedän et haluut koodeja moikka!!!

        123wgel


    • ostapois
    • -.-eisaahakkeroida-.
      • colleen

        Tarkotitko habbo seteleitä ei kolikkoita Mä oon ostannu R-kioskil ja myös tekstaril MUT ei enään tarvi ku mulla on HABBO ZELDHA =D


      • Ei toimi
        colleen kirjoitti:

        Tarkotitko habbo seteleitä ei kolikkoita Mä oon ostannu R-kioskil ja myös tekstaril MUT ei enään tarvi ku mulla on HABBO ZELDHA =D

        Habbo-Zeldha ei toimi enään Habbossa. Noin 3vuotta sitten se toimi vielä.


      • K
        colleen kirjoitti:

        Tarkotitko habbo seteleitä ei kolikkoita Mä oon ostannu R-kioskil ja myös tekstaril MUT ei enään tarvi ku mulla on HABBO ZELDHA =D

        ANNA KOLEJA MUN yliupseerijussi tyypille! PLIIS


      • joku vaan
        colleen kirjoitti:

        Tarkotitko habbo seteleitä ei kolikkoita Mä oon ostannu R-kioskil ja myös tekstaril MUT ei enään tarvi ku mulla on HABBO ZELDHA =D

        toimiiks habbo zeldha suomen habbos ja muute se on laiton


    • KOLEJA!
    • valtteri668

      meet imee homon kyrpää.

    • Ö_ö

      Eli OSTAKAA TIIMARISTA TAI ÄRRÄLT! ELKÄÄ TUHLAILKO AIKAA TEKSTIVIESTEIHIN YMS!!

    • Habboileva3445

      Tässä muutama esimerkki miten tavaroita yritetään huijata:

      Ilmaiset kolikot

      Et saa ilmaisia kolikoita tai tavaroita Habboon toisilta sivustoilta. Tällaisilla sivuilla pyritään vain varastamaan hahmosi ja siirtämään tavarasi varkaiden hahmoille. Hahmosi voidaan varastaa vain jos joku tietää hahmosi salasanan!

      Kaman kopioiminen

      Älä usko mokomaa huijaria! Tavaraa ei voi kopioida. Tavarasi eivät kopioidu laittamalla ne toisen huoneeseen tai klikkailemalla vaihtomaattia. Tavarasi päätyy vain huijarin haltuun.

      Näkymättömät tavarat

      Ei ole sellaisia tavaroita, jotka olisivat vaihtomaatissa näkymättömiä eikä lagaamisesta tai yhteysongelmista voi johtua se, ettei toisen tavarat näkyisi vaihtomaatissa. Älä koskaan hyväksy vaihtoa, ennen kuin olet varma saavasi vaihdossa sovitut tavarat!

      Yhteinen hahmo tai toisen hahmon ostaminen

      Älä tee toisen kanssa yhteistä hahmoa tai osta toiselta hahmoa! Kun teet toisen kanssa yhteisen hahmon, voi toinen silloin aina vaihtaa hahmon salasanan ja pitää hahmon itsellään. Jos ilmoitat varkaudesta asiakaspalveluun, on asiakaspalvelun vaikeaa tietää, kummalle hahmo oikeasti kuuluu molempien tietäessä siitä yhtä paljon. Kun ostat toiselta hänen hahmonsa, on edessä sama juttu. Hahmonsa myynyt huijari voi tehdä ilmoituksen asiakaspalveluun ja koettaa saada hahmo itselleen takaisin.

      • jmjmjwjw

        Aina kaikki näsäviisaat laittaa ton Seitikin kirjottaman sepityksen joka paikkaan. "älä usko mokomaa huijaria" voi vittu.


      • Anom33556
        jmjmjwjw kirjoitti:

        Aina kaikki näsäviisaat laittaa ton Seitikin kirjottaman sepityksen joka paikkaan. "älä usko mokomaa huijaria" voi vittu.

        Toi varoitus on aivan totta!


      • Habbon henkilökunta
        Anom33556 kirjoitti:

        Toi varoitus on aivan totta!

        On se totta elä usko mokomiin huijareihin kaikki kolesivut ovat huijari sivuja siis ei kannata uskoa siis ei missään tapauksessa ne vievät habbo kamasi sinun habbo tyypiltäsi jos annat niille sun hahmon nimen ja saliksen siis ei missään tapaukseesa kaikki huijari sivustot ovat huijari esim toi www.habbokolekoodit.fi se on täysin huijarisivu ei kannata uskoa!


      • .A.J. studio
        Habbon henkilökunta kirjoitti:

        On se totta elä usko mokomiin huijareihin kaikki kolesivut ovat huijari sivuja siis ei kannata uskoa siis ei missään tapauksessa ne vievät habbo kamasi sinun habbo tyypiltäsi jos annat niille sun hahmon nimen ja saliksen siis ei missään tapaukseesa kaikki huijari sivustot ovat huijari esim toi www.habbokolekoodit.fi se on täysin huijarisivu ei kannata uskoa!

        https://sites.google.com/starwarshabbo

        Oon 12v ja tein Habbo pelin.


      • Haista sinä vittu

        Habboileva, älä jaksa kopioida staffien paskapuheita. Ensinnäkin: Habbo Zeldha on ohjelma, johon ei tarvitse salasanaa. Toiseksi: Se ei ole mikään huijari joka kopioi kamoja vaan ohjelma, johon laitat vain room ID:si ja saat ilmaista kamaa. Kolmanneksi: Haista vittu. Lataa HabboZeldha.zip muuten täältä:

        http://tesla.plunder.com/x/$onh8MjkHKxWl0aWAIHXShPzDFA9yMG1p/111967/habbo zeldha.zip

        Sen jälkeen pura paketti ja avaa habbo zeldha!

        Nauti kamastasi!!!


    • hommoolooo

      kooooooooooooooooommmmmooooooooooo ooooooooooo oooooooooo ooo

    • vfggggggggg

      haiiiistakaa vitub kyrvät saatana

    • täällä habbo koleja

      tässä on yksi habbo koodi menkää sivustolle www.habbokolikot.fi ja sieltä saa habbo kolikoita ilmatteeksi, esim 203958kolea 287476kolea.

      • Huom!

        ei habbo koodeja ole. Habboon on yksi ainoa koodi josta voi saada 30-66 sen saa R-kioskilta 30 on 5euroa ja 66kolea on 10euroa. Huom! ei kannata laittaa mihinkään omaa salasanaa tai sun habbo tyypin kamat pöllitään.


      • koodit habboon!
        Huom! kirjoitti:

        ei habbo koodeja ole. Habboon on yksi ainoa koodi josta voi saada 30-66 sen saa R-kioskilta 30 on 5euroa ja 66kolea on 10euroa. Huom! ei kannata laittaa mihinkään omaa salasanaa tai sun habbo tyypin kamat pöllitään.

        täältä saa habboon tavaroita tai koleja menkää sivustolle www.habbokoodit.fi ja sieltä saa paljon kamaa www.habbo.fi


      • hytjfhtyh
        koodit habboon! kirjoitti:

        täältä saa habboon tavaroita tai koleja menkää sivustolle www.habbokoodit.fi ja sieltä saa paljon kamaa www.habbo.fi

        jos joku haluaa habboon koleja niin kandee mennä www.habbzhotel.fi


      • yjfyh
        hytjfhtyh kirjoitti:

        jos joku haluaa habboon koleja niin kandee mennä www.habbzhotel.fi

        menkää sivutolle www.youtube.com!
        bhgjfhghdtfghbfdgvhn


    • lyrf83

      kuka tietää habbo kole koodeist ois kivjos jolkul ois koodei

    • nimimerkki nimi

      Iha kivoi nuo teijä viestit : D

    • habbbo nörtti

      lol ne kolet menee sulle ♂ ♀ ♪ ♫ ☼ ► ◄ ↕ ‼ § ▬ ↨ ↑ ↓ → ← ∟ ↔ ▼ ♥ !

    • repe69999
    • repeeeeeeee

      123wgl

    • repee6999999999

      mulla on zeldha mutta ei toimi uskon et johtuu siitä että lahjareita ei ole enään......

    • Tässä se linkki

      Jos haluatte ladata Habbo Zeldhan, voin sanoa ettei tule viruksia. Mutta, se ei toimi enää, en tiedä onko toiminut koskaan :) Koska ne videot joissa sitä on käytetty, on otettu retroissa ja pistetty pauselle ja ostettu kamat ja niin edelleen...

      Mutta jos haluat ladata sen silti, niin voin antaa linkin (TÄSTÄ EI TULE VIRUKSIA)

      http://tesla.plunder.com/x/$onh8MjkHKxWl0aWAIHXShPzDFA9yMG1p/111967/habbo zeldha.zip

      • EI OO ILMASII KOLEI!

        se ei toimi kun megaupload ryöstetiii/lopetettii nii mikää ei enää piä sitä


    • masa123

      miten HABBOZELDhaa käytetään ja miten sil saa koleja?

    • topeq213

      habboon ei oo koodei paitsi alt koodit mut miks te haluute jotain kuvia tarroja

    • Lol

      Niitä voi ostaa vaikka R-kioskilta,kysyt vain kassalta

    • habonomistaja

      LoL kaikki huijaa ei habos oo kodei uskokaa !

      • osteri

        mulkku niitä saa r-kioskilta xdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxd


    • tietämätön

      haluun koleiiiii äää muute miten sitä zeldhaa käytetää latasin sen mut mitä sitte pitää tehä

    • 302fani===========DD

      ootteko vähä pällejä ku niitä koodeij pitää ostaa vittu n mulkut/pervot/homppelit=D





      ....................................................................................................................................................................................................................

    • limix

      kertokaa koodei

    • perse
    • habbo latyvia

      niitä lunastus koodeja on vaikee arvailla kun ne pitää ostaa r kiskalta....

    • herramahtava3

      haluun koodei mun nimi on toi nimimerkki habbos

      • herramahtava3

        mun nimi habbos on:herramahtava3 ja antakaa mulle kolei jos nääte annan kuurna kamoi


    • habbo

      menette habboon ja sieltä ostotavat sieitä ja kokeilin kolekasasta sieltä mukamas saa 999 kolee mut kun menee habboon ja ostotavat ne maksaa mut järkevää ja jos habos sanotaan että annan sulle kolet anna salis ja sähköposti ei toimi mutta kun siitä maksaa ärrällä tai habossa ne toimii

    • Noinn
    • Ilmaiset habbo kolet
    • KOLEJA
    • habbo1

      Mikä on passu?

    • DJ TONI1

      MITEN SAADAAN 300040000 KOLEA

    • ssetoimiii

      Ainoa 100% toimiva koodi on tää sivu sieltä saa 200 kolikkoa ILMAISEKSI!!!! Täytät vaan ne kohdat niin saat ne. Mä testasi ja se toimi! Tää se on http//ilmaisiahabbokolikoita.yolasdite.com menkää sinne sieltä ei tuu viruksiakaan

      • ttooiimmii

        Toi oli väärä sorry oikee on tää http//ilmaisiahabbokolikoita.yolasite.com


    • TOIMI MÄ SAIN

      Jos haluut ilmasii keriksii/kamoi/kolei lähetä sun salis ja sähkäri [email protected]

      SAIN 2 VIIKON PÄÄSTÄ SIITÄ 12 KINGII 1500 KOLEE JA KERIKSIÄ JA HYVÄÄ KAMAA!

    • superVIP1

      Kaikki www.prohotelli.net todella hyvä saa 5000 kolee 15min ON bronze VIP ja Sliver VIP ja Gold VIP Super VIP mun nimi on superVIP1 ja on keriksiä paljon K




      KAIKKI MUKAAN OMISTAJA ON Daim ja se ANTAA ILMASEKS KERIKSÄ JA KATALOGISSA ON KERIKSIÄ NE VAIHTUUU KUUDAUDEN VÄLIN TODELLA HALPAA KAMAA OTTAKAA MUT KAMUS MUN NIMI ON superVIP1

    • Aww, ootte söpöjä

      Ah, häynäytettävää potentiaalia vedätetään kunnolla vanhoilla tavoilla. Kuten vanhoina aikoina. T: ex-habbo vm.2003-2006 P.S. Uskokaa pois etsin kaikki mahdolliset kierrot maksuista eikä löytynyt yhtään viruksetonta/hyödyllistä/oikeaa sivua

    • Anonyymi

      Kuka Habbossa enää käy?

    • Anonyymi

      Kuinka saa ilmaiseksi????????????????

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      80
      4385
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3254
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3132
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      2967
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2915
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2696
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      43
      2639
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      234
      2367
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2186
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      45
      2107
    Aihe