kertokaa mulle miten saan habbo koodei haluaisin niitä kovasti
miten saan habbo koodeja
99
8202
Vastaukset
- mi
paina alt f4
- habbo zeldha
Moi! käyttäkää habbo zeldhaa mut jos sulla eioo zeldhaa niin lataa se habbo zeldha.fi käytän sitä saamiseen ilmaseks 45678 koleee tai 45678kamaan !!!! mut jos et halua ladata tätä niin vataa tähän viestiin haaluukko habbo koodeja näin 21 niin vastaa minun viestiin numerolla123wgel nin tiedän et haluut koodeja moikka!!!
- habbo.man
habbo zeldha kirjoitti:
Moi! käyttäkää habbo zeldhaa mut jos sulla eioo zeldhaa niin lataa se habbo zeldha.fi käytän sitä saamiseen ilmaseks 45678 koleee tai 45678kamaan !!!! mut jos et halua ladata tätä niin vataa tähän viestiin haaluukko habbo koodeja näin 21 niin vastaa minun viestiin numerolla123wgel nin tiedän et haluut koodeja moikka!!!
haluun niit habbokoodei mistä puhuit. Anna niin paljo ku pystyt.
- habbo.man
habbo zeldha kirjoitti:
ja jos lataa habbo zeldhan nii tuleeks siit viruksii. ja jos ei tuu ni lähetä linkkin mist sen pystyy lataa.
- wertyuiojkpål
habbo.man kirjoitti:
ja jos lataa habbo zeldhan nii tuleeks siit viruksii. ja jos ei tuu ni lähetä linkkin mist sen pystyy lataa.
ei siit tuu viiruksiiii!!!!!!!!!!! mul on se ja kamuil www.habbozeldha.com tai fi
- jee boi
habbo zeldha kirjoitti:
ureg
- mikael987654321
habbo zeldha kirjoitti:
123wgl
mä haluan koodeja - Zeldha
habbo zeldha kirjoitti:
I_ () I_ Se ei ole mitään zeldha on peelo paskapää..
- H
habbo zeldha kirjoitti:
123WGEL
- K
habbo zeldha kirjoitti:
JEE 123WGEL JOS ANNAT HABBOS NIITÄ KOLEJA NIIN ANNA JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MUN TYYPIN NIMI ON yliupseerijussi
- K
habbo zeldha kirjoitti:
MUN yliupseerijussi HALUU KOODEJA
- k
habbo zeldha kirjoitti:
anna niitä koleja niin paljonkun pystyt
pliis - Ei huijausta.
Noo mähän sanoin en halua olla ilkee niin palautin siinä kaikki koska mullakin on omat tavarat.
- juho555 HABBO
wertyuiojkpål kirjoitti:
ei siit tuu viiruksiiii!!!!!!!!!!! mul on se ja kamuil www.habbozeldha.com tai fi
miten habbo zeldha ladataan painoin linkkiä mutta sielä oli vain jotai hotelli mainoksia ja en tidä mistä pitää painaa voi sitteko vastata ja kertoa miten setehdään :) :O
- Ihminen tietenski
habbo.man kirjoitti:
Mulle ei ainakaa tuu viruksia jos lataan habbo zeldhan
- wdsgedbh
mä lähetin sulle sähköpostii
- HabboHotel
Lähetin salasanan ja nimen
- ihmedfd
habbo zeldha kirjoitti:
123WGEL
- tyhmäää
habbo zeldha kirjoitti:
haluisn koodeja kiiitos 123wgel
- lkjhgf
juho555 HABBO kirjoitti:
miten habbo zeldha ladataan painoin linkkiä mutta sielä oli vain jotai hotelli mainoksia ja en tidä mistä pitää painaa voi sitteko vastata ja kertoa miten setehdään :) :O
Olis kiva tietää mitä sen jälkee tehää ku on päässy habbozeldan sivustolle?
- k
miten
- kamuza
wertyuiojkpål kirjoitti:
väärä sivu oikee sivu on www.plunder.com
XD XD XD XD muuten pyytäkää habossa kamuks - reiska07
mää en saanu takaisin kamoja
- Grillinen45
reiska07 kirjoitti:
mää en saanu takaisin kamoja
Lukekaa tämä Habbon sivulta kopioitu juttu:
Tässä muutama esimerkki miten tavaroita yritetään huijata:
Ilmaiset kolikot
Et saa ilmaisia kolikoita tai tavaroita Habboon toisilta sivustoilta. Tällaisilla sivuilla pyritään vain varastamaan hahmosi ja siirtämään tavarasi varkaiden hahmoille. Hahmosi voidaan varastaa vain jos joku tietää hahmosi salasanan!
Kaman kopioiminen
Älä usko mokomaa huijaria! Tavaraa ei voi kopioida. Tavarasi eivät kopioidu laittamalla ne toisen huoneeseen tai klikkailemalla vaihtomaattia. Tavarasi päätyy vain huijarin haltuun.
Näkymättömät tavarat
Ei ole sellaisia tavaroita, jotka olisivat vaihtomaatissa näkymättömiä eikä lagaamisesta tai yhteysongelmista voi johtua se, ettei toisen tavarat näkyisi vaihtomaatissa. Älä koskaan hyväksy vaihtoa, ennen kuin olet varma saavasi vaihdossa sovitut tavarat!
Yhteinen hahmo tai toisen hahmon ostaminen
Älä tee toisen kanssa yhteistä hahmoa tai osta toiselta hahmoa! Kun teet toisen kanssa yhteisen hahmon, voi toinen silloin aina vaihtaa hahmon salasanan ja pitää hahmon itsellään. Jos ilmoitat varkaudesta asiakaspalveluun, on asiakaspalvelun vaikeaa tietää, kummalle hahmo oikeasti kuuluu molempien tietäessä siitä yhtä paljon. Kun ostat toiselta hänen hahmonsa, on edessä sama juttu. Hahmonsa myynyt huijari voi tehdä ilmoituksen asiakaspalveluun ja koettaa saada hahmo itselleen takaisin. - habbohaisuli
habbo zeldha kirjoitti:
mä haluun vaan koodeja en zeldhaa
- enpähä tiedä ny
habbo zeldha kirjoitti:
haluun koodei
- jj
toimiiko
- nicopoju
ok tiiätkö paljon kolei siit saa vai etkö...
- allu.123
kuka ei tietäis et netti samuu siit
- HABBOVAARA!!!!!!!!!!
kamuza kirjoitti:
väärä sivu oikee sivu on www.plunder.com
XD XD XD XD muuten pyytäkää habossa kamuksOon tallentamassa sitä Habbo Zeldhaa mutta onko se ihan ok kato ku se julkaisia ei oo laittanu siihen digitaalista allekirjotusta.
- Abboi
Zeldha kirjoitti:
I_ () I_ Se ei ole mitään zeldha on peelo paskapää..
- extra@hullu
habbo zeldha kirjoitti:
123gwel
- kertokaa!! jos haluu
moi kertokaa salis niin minä ja mun kamu lada taan teille habbo zeldha
- gfgth
habbo zeldha kirjoitti:
123wgel
- habossa ogmikransis
habbo zeldha kirjoitti:
123wgel
- köyhää0000
Ei huijausta. kirjoitti:
Noo mähän sanoin en halua olla ilkee niin palautin siinä kaikki koska mullakin on omat tavarat.
pliide anna mullekki jotai kamaa täs mun hebun salis ja nimi:metallica010 on salis, [email protected] on sähköposti osote Kiitti jos annat kamaa oon köyhäää
- hvb
habbo zeldha kirjoitti:
mäkin haluun niin paljon kun pystyt
- habbotyyppi
habbo zeldha kirjoitti:
123wgel
- Idiootti = habbo.man
habbo.man kirjoitti:
Habbo zeldha ei toimi kamuki yritti = Ei saanu viiruksii muttei mitää kamaakaa / vastaavaa, habboman osta koleja senki köyhä p*ska
- Ollaa sitä tyhmiä...
kertokaa!! jos haluu kirjoitti:
moi kertokaa salis niin minä ja mun kamu lada taan teille habbo zeldha
Tai anna mulle sun salis ja sähkäri nii sulle ilmestyy 27minuutin , 43sekunnin ja 15milli sekunnin pääst 10000harkkoo :O eiks oo siistii v*ttu -_- tai sitte lataa tämmöne ohjelma jol saa ilmasii viruksii / menettää kamansa habbossa : habbozeldha.onhomojentekemä.com
- Anonyymi
habbo zeldha kirjoitti:
123wgel
- ostapois
http://www.mediafire.com/?ytz2mu2mdq1
Ostamalla. - -.-eisaahakkeroida-.
Siis niitä ostetaan. R-kioskilta tai tiimarista.
5 § = 30kolikkoa
10 § = 66kolikkoa.
Enemmän tietoa saat täältä: http://www.rkioski.fi/Habbo-seteli.66.0.html (ärrä)
Tai jos haluat vähän tiimarin habboseteleistä tietoa niin katso täältä:
http://www.habbo.fi/groups/42553/id/discussions/94979/id/page/3
tai täältä:
http://www.habbo.fi/groups/42553/id- colleen
Tarkotitko habbo seteleitä ei kolikkoita Mä oon ostannu R-kioskil ja myös tekstaril MUT ei enään tarvi ku mulla on HABBO ZELDHA =D
- Ei toimi
colleen kirjoitti:
Tarkotitko habbo seteleitä ei kolikkoita Mä oon ostannu R-kioskil ja myös tekstaril MUT ei enään tarvi ku mulla on HABBO ZELDHA =D
Habbo-Zeldha ei toimi enään Habbossa. Noin 3vuotta sitten se toimi vielä.
- K
colleen kirjoitti:
ANNA KOLEJA MUN yliupseerijussi tyypille! PLIIS
- joku vaan
colleen kirjoitti:
toimiiks habbo zeldha suomen habbos ja muute se on laiton
- KOLEJA!
Kun meet vaan -> http://habboonkolikoita.moonfruit.com/
- valtteri668
meet imee homon kyrpää.
- Ö_ö
Eli OSTAKAA TIIMARISTA TAI ÄRRÄLT! ELKÄÄ TUHLAILKO AIKAA TEKSTIVIESTEIHIN YMS!!
- kuvia kaipaava
voi laittaa vaikka kivoja kuvia osoitteeseen
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected] - HabboKoleKoodit
kuvia kaipaava kirjoitti:
voi laittaa vaikka kivoja kuvia osoitteeseen
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]Ainoa paikka joka ei ole huijausta on www.habbokolekoodit.webs.com
- Habboileva3445
Tässä muutama esimerkki miten tavaroita yritetään huijata:
Ilmaiset kolikot
Et saa ilmaisia kolikoita tai tavaroita Habboon toisilta sivustoilta. Tällaisilla sivuilla pyritään vain varastamaan hahmosi ja siirtämään tavarasi varkaiden hahmoille. Hahmosi voidaan varastaa vain jos joku tietää hahmosi salasanan!
Kaman kopioiminen
Älä usko mokomaa huijaria! Tavaraa ei voi kopioida. Tavarasi eivät kopioidu laittamalla ne toisen huoneeseen tai klikkailemalla vaihtomaattia. Tavarasi päätyy vain huijarin haltuun.
Näkymättömät tavarat
Ei ole sellaisia tavaroita, jotka olisivat vaihtomaatissa näkymättömiä eikä lagaamisesta tai yhteysongelmista voi johtua se, ettei toisen tavarat näkyisi vaihtomaatissa. Älä koskaan hyväksy vaihtoa, ennen kuin olet varma saavasi vaihdossa sovitut tavarat!
Yhteinen hahmo tai toisen hahmon ostaminen
Älä tee toisen kanssa yhteistä hahmoa tai osta toiselta hahmoa! Kun teet toisen kanssa yhteisen hahmon, voi toinen silloin aina vaihtaa hahmon salasanan ja pitää hahmon itsellään. Jos ilmoitat varkaudesta asiakaspalveluun, on asiakaspalvelun vaikeaa tietää, kummalle hahmo oikeasti kuuluu molempien tietäessä siitä yhtä paljon. Kun ostat toiselta hänen hahmonsa, on edessä sama juttu. Hahmonsa myynyt huijari voi tehdä ilmoituksen asiakaspalveluun ja koettaa saada hahmo itselleen takaisin.- jmjmjwjw
Aina kaikki näsäviisaat laittaa ton Seitikin kirjottaman sepityksen joka paikkaan. "älä usko mokomaa huijaria" voi vittu.
- Anom33556
jmjmjwjw kirjoitti:
Aina kaikki näsäviisaat laittaa ton Seitikin kirjottaman sepityksen joka paikkaan. "älä usko mokomaa huijaria" voi vittu.
Toi varoitus on aivan totta!
- Habbon henkilökunta
Anom33556 kirjoitti:
Toi varoitus on aivan totta!
On se totta elä usko mokomiin huijareihin kaikki kolesivut ovat huijari sivuja siis ei kannata uskoa siis ei missään tapauksessa ne vievät habbo kamasi sinun habbo tyypiltäsi jos annat niille sun hahmon nimen ja saliksen siis ei missään tapaukseesa kaikki huijari sivustot ovat huijari esim toi www.habbokolekoodit.fi se on täysin huijarisivu ei kannata uskoa!
- .A.J. studio
Habbon henkilökunta kirjoitti:
On se totta elä usko mokomiin huijareihin kaikki kolesivut ovat huijari sivuja siis ei kannata uskoa siis ei missään tapauksessa ne vievät habbo kamasi sinun habbo tyypiltäsi jos annat niille sun hahmon nimen ja saliksen siis ei missään tapaukseesa kaikki huijari sivustot ovat huijari esim toi www.habbokolekoodit.fi se on täysin huijarisivu ei kannata uskoa!
https://sites.google.com/starwarshabbo
Oon 12v ja tein Habbo pelin. - Haista sinä vittu
Habboileva, älä jaksa kopioida staffien paskapuheita. Ensinnäkin: Habbo Zeldha on ohjelma, johon ei tarvitse salasanaa. Toiseksi: Se ei ole mikään huijari joka kopioi kamoja vaan ohjelma, johon laitat vain room ID:si ja saat ilmaista kamaa. Kolmanneksi: Haista vittu. Lataa HabboZeldha.zip muuten täältä:
http://tesla.plunder.com/x/$onh8MjkHKxWl0aWAIHXShPzDFA9yMG1p/111967/habbo zeldha.zip
Sen jälkeen pura paketti ja avaa habbo zeldha!
Nauti kamastasi!!!
- hommoolooo
kooooooooooooooooommmmmooooooooooo ooooooooooo oooooooooo ooo
- vfggggggggg
haiiiistakaa vitub kyrvät saatana
- täällä habbo koleja
tässä on yksi habbo koodi menkää sivustolle www.habbokolikot.fi ja sieltä saa habbo kolikoita ilmatteeksi, esim 203958kolea 287476kolea.
- Huom!
ei habbo koodeja ole. Habboon on yksi ainoa koodi josta voi saada 30-66 sen saa R-kioskilta 30 on 5euroa ja 66kolea on 10euroa. Huom! ei kannata laittaa mihinkään omaa salasanaa tai sun habbo tyypin kamat pöllitään.
- koodit habboon!
Huom! kirjoitti:
ei habbo koodeja ole. Habboon on yksi ainoa koodi josta voi saada 30-66 sen saa R-kioskilta 30 on 5euroa ja 66kolea on 10euroa. Huom! ei kannata laittaa mihinkään omaa salasanaa tai sun habbo tyypin kamat pöllitään.
täältä saa habboon tavaroita tai koleja menkää sivustolle www.habbokoodit.fi ja sieltä saa paljon kamaa www.habbo.fi
- hytjfhtyh
koodit habboon! kirjoitti:
täältä saa habboon tavaroita tai koleja menkää sivustolle www.habbokoodit.fi ja sieltä saa paljon kamaa www.habbo.fi
jos joku haluaa habboon koleja niin kandee mennä www.habbzhotel.fi
- yjfyh
hytjfhtyh kirjoitti:
jos joku haluaa habboon koleja niin kandee mennä www.habbzhotel.fi
menkää sivutolle www.youtube.com!
bhgjfhghdtfghbfdgvhn
- lyrf83
kuka tietää habbo kole koodeist ois kivjos jolkul ois koodei
- nimimerkki nimi
Iha kivoi nuo teijä viestit : D
- habbbo nörtti
lol ne kolet menee sulle ♂ ♀ ♪ ♫ ☼ ► ◄ ↕ ‼ § ▬ ↨ ↑ ↓ → ← ∟ ↔ ▼ ♥ !
- repe69999
tässä latauslinkki: http://www.filestube.com/3ededc581a26f8e903ea/go.html
- repeeeeeeee
123wgl
- repee6999999999
mulla on zeldha mutta ei toimi uskon et johtuu siitä että lahjareita ei ole enään......
- Tässä se linkki
Jos haluatte ladata Habbo Zeldhan, voin sanoa ettei tule viruksia. Mutta, se ei toimi enää, en tiedä onko toiminut koskaan :) Koska ne videot joissa sitä on käytetty, on otettu retroissa ja pistetty pauselle ja ostettu kamat ja niin edelleen...
Mutta jos haluat ladata sen silti, niin voin antaa linkin (TÄSTÄ EI TULE VIRUKSIA)
http://tesla.plunder.com/x/$onh8MjkHKxWl0aWAIHXShPzDFA9yMG1p/111967/habbo zeldha.zip- EI OO ILMASII KOLEI!
se ei toimi kun megaupload ryöstetiii/lopetettii nii mikää ei enää piä sitä
- masa123
miten HABBOZELDhaa käytetään ja miten sil saa koleja?
- topeq213
habboon ei oo koodei paitsi alt koodit mut miks te haluute jotain kuvia tarroja
- Lol
Niitä voi ostaa vaikka R-kioskilta,kysyt vain kassalta
- habonomistaja
LoL kaikki huijaa ei habos oo kodei uskokaa !
- osteri
mulkku niitä saa r-kioskilta xdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxd
- tietämätön
haluun koleiiiii äää muute miten sitä zeldhaa käytetää latasin sen mut mitä sitte pitää tehä
- 302fani===========DD
ootteko vähä pällejä ku niitä koodeij pitää ostaa vittu n mulkut/pervot/homppelit=D
.................................................................................................................................................................................................................... - limix
kertokaa koodei
- perse
http://www.habbo.com hyvä hotelli
- habbo latyvia
niitä lunastus koodeja on vaikee arvailla kun ne pitää ostaa r kiskalta....
- herramahtava3
haluun koodei mun nimi on toi nimimerkki habbos
- herramahtava3
mun nimi habbos on:herramahtava3 ja antakaa mulle kolei jos nääte annan kuurna kamoi
- habbo
menette habboon ja sieltä ostotavat sieitä ja kokeilin kolekasasta sieltä mukamas saa 999 kolee mut kun menee habboon ja ostotavat ne maksaa mut järkevää ja jos habos sanotaan että annan sulle kolet anna salis ja sähköposti ei toimi mutta kun siitä maksaa ärrällä tai habossa ne toimii
- Noinn
Mee tonne Tää on toimiva ;o sain just mun kuukausittaisen 10 kolee!!.
Kokelkaa tota! http://keskustelu.suomi24.fi/node/11468458 - Ilmaiset habbo kolet
TÄÄLTÄ ILMAISIA HABBO KOLIKOITA !
https://docs.google.com/forms/d/1RNZx_-NBd44zTkEe4L1pA3LwlJ3CWdF9ir8pO_VdBIw/viewform - KOLEJA
Täältä ilmaisia habbo kolikoita ! TOIMII !
https://docs.google.com/forms/d/10GdvWpi7SIwrQFmk7P_r06DWx_LGzRy96ipC2nvetvE/viewform - habbo1
Mikä on passu?
- DJ TONI1
MITEN SAADAAN 300040000 KOLEA
- ssetoimiii
Ainoa 100% toimiva koodi on tää sivu sieltä saa 200 kolikkoa ILMAISEKSI!!!! Täytät vaan ne kohdat niin saat ne. Mä testasi ja se toimi! Tää se on http//ilmaisiahabbokolikoita.yolasdite.com menkää sinne sieltä ei tuu viruksiakaan
- ttooiimmii
Toi oli väärä sorry oikee on tää http//ilmaisiahabbokolikoita.yolasite.com
- TOIMI MÄ SAIN
Jos haluut ilmasii keriksii/kamoi/kolei lähetä sun salis ja sähkäri [email protected]
SAIN 2 VIIKON PÄÄSTÄ SIITÄ 12 KINGII 1500 KOLEE JA KERIKSIÄ JA HYVÄÄ KAMAA! - superVIP1
Kaikki www.prohotelli.net todella hyvä saa 5000 kolee 15min ON bronze VIP ja Sliver VIP ja Gold VIP Super VIP mun nimi on superVIP1 ja on keriksiä paljon K
KAIKKI MUKAAN OMISTAJA ON Daim ja se ANTAA ILMASEKS KERIKSÄ JA KATALOGISSA ON KERIKSIÄ NE VAIHTUUU KUUDAUDEN VÄLIN TODELLA HALPAA KAMAA OTTAKAA MUT KAMUS MUN NIMI ON superVIP1 - Aww, ootte söpöjä
Ah, häynäytettävää potentiaalia vedätetään kunnolla vanhoilla tavoilla. Kuten vanhoina aikoina. T: ex-habbo vm.2003-2006 P.S. Uskokaa pois etsin kaikki mahdolliset kierrot maksuista eikä löytynyt yhtään viruksetonta/hyödyllistä/oikeaa sivua
- Anonyymi
Kuka Habbossa enää käy?
- Anonyymi
Kuinka saa ilmaiseksi????????????????
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1072675Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302365Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen202245Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631001797- 1141590
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1661318Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2751130- 711014
- 80984
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha178920