Eli yksinkertainen kysymys:
Voiko kultaistanoutajaa ottaa rivitalokolmioon? Tämä siksi, että kyseessä olisi myös ensimmäinen koira ja minulla on vain hyviä kokemuksia kavereiden kultseista eli tahtoisin myös siksi kovasti.
Olen myös harkinnut pienempiä rotuja kuten sheltti, kääpiöpiseri, pinseri, kavaljeeri, papillon ja tiibetinspanieli.
olisikohan noista pienemmistä roduista joku parempi 70 neliön asuntoon, mitä mieltä olette?
Apua kaivataan todella!
5
502
Vastaukset
- Ilona2
Koirahan lähinnä lepäilee sisätiloissa ja varsinainen aktiviteetti tapahtuu ulkona. Onnea pennunhankintaan!
- Kultsupoika..
Moikka! Meidän perhe asustaa 69,5 neliöisessä kolmiossa. Ihmisiä on 4, kissoja 2 ja 1 kultainennoutaja. Tila ei todellakaan ole kertaakaan tuntunut liian pieneltä koiran kannalta koska kuten edellinen kirjoittaja mainitsi, koira on sisällä rauhallinen ja pääasiassa makoilee/nukkuu. Jotta saat koirasi käyttäytymään rauhallisesti sisällä, tarvitsee sen saada tarpeeksi aktiviteettia ulkona. Tarpeeksi lenkkeilyä, mutta sen lisäksi aivo/nenätyöskentelyä. Tsemppiä pennun hankintaan!
- Juukyllävoi
Voi hyvä tavaton. Luulevatko ihmiset koiran todella juoksevan päivät pitkät asuntoa päästä päähän ja siksi tarvitsevan jotain maratonirataa :O
Voi. Voi ottaa.... mutta se on eri asia, jos tietää NOIN vähän koirista ja eläimistä, pitäisi ehkä hieman perehtyä koiranpitoon ensin, ennen kuin päättää mitä koiraa, tai alkaa sitä yhtään hankkimaan.- mie vaan
olen samaa mieltä ed. kirjoittajan kanssa.
Jos täältä saitilta pitää aikuisen ihmisen kysyä, että voiko ottaa koiraa 70 neliön asuntoon niin kannattaa tutustua koiriin enemmän ennen kuin hankkii koiran, muuten voi tulla yllätyksenä moni muu isompi "ongelma" kuin asunnon koko. - possuvain
mie vaan kirjoitti:
olen samaa mieltä ed. kirjoittajan kanssa.
Jos täältä saitilta pitää aikuisen ihmisen kysyä, että voiko ottaa koiraa 70 neliön asuntoon niin kannattaa tutustua koiriin enemmän ennen kuin hankkii koiran, muuten voi tulla yllätyksenä moni muu isompi "ongelma" kuin asunnon koko.Koirakirjoissa ei sanota moniko neliöiseen asuntoon voi koiran ottaa (korjatkaa jos olen väärässä). Vaikka ei tietäisi sitä, voi kyllä tietää koirista sitä sun tätä. Aina saa kysyä, jos ei tiedä, leimautumatta tyhmäksi. Ärsyttää ihmiset, jotka tulevat sanomaan, että mitä sinä koiraa hankkimaan, ku ei tuokaa asia ole hallussa. Ainakin aloittaja kysyy, tyhmempää olisi jättää kysymättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1862690Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061122- 84954
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait239819Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20810Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka285775Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies89774Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22708