Onko kellään kokemusta soneran kytkytkaupasta. itse ostin silleen Nokia E51, puoli vuotta sitten. kesäkuussa puhelin ei enää auennut ollenkaan, laitoin huoltoon ja sieltä laittoivat eteenpäin, eivät ole saaneet vieläkään puhelinta kuntoon ja silti maksaan siitä joka kuukausi ja soneralle tein reklamaation asiasta heinäkuussa. Eikä vieläkään asia ole edennyt miihinkään suuntaan, onko teillä kokemuksia vastaavasta ja miten siinä on käynyt ???
Asiakaspalvelua parhaimmillaan !!!!
soneran kytkytkauppa
ArjaHaa
1
447
Vastaukset
- 16+17=33
Mutta täytyy olla saatanan tyhmä jos ostaa mitään ruåtsalaisille myydystä ex-valtionyhtiö umts-sånerasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1051001