Marsuni hyppii?

kuikku3

Miksi marsuni hyppii ja ravistelee itseään?Se hyppiminen alkoi heti kun siivosin niiden häkin ja toin sinne omenapuun oksia (HUOM. pesin oksat ennenkuin laitoin ne häkkiin.)

8

4050

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marsuhullu

Oletpas onnekas, kun näet marsusi olevan onnellinen. Se on popcornailua, vähän niin kuin hevosten ilopukittelu! Onhan marsuja kaksi?

• kaks marsua

joo kyllä meillä on kaksi marsua:D

• -veine

Sitä kutsutaan popcornailuksi. Se on iloinen ja onnellinen kun se juoksee ja hyppelee välillä ihan kohtauksenomaisesti. Meillä monesti olohuoneeseen tullessaan marsut kaikki ravistelevat päätään, piippailevat ja hyppivät tasajalkaa eteenpäin kuin mitkäkin aropuput. Tykkäävät, reppanat.

• jokeli

Meillä on vain yksi marsu ja se on kova hyppimään.

• Mmmhhhh

Sama homma, aina kun siivoan häkin, alkavat iloissaan hyppiä, juoksevat kilpaa ja säikäyttelevät toisiaan. Ihanaa katseltavaa :)

Yleensä jos tuo uutta ruokaakin (kasviksia tms.) niin sittenkin alkavat innoissaan hyppimään.

Aikaisemmin niillä oli sellainen häkki, että se ei ollut tarpeeksi iso edes yhdelle marsulle, mutta kun tuli n. 4 kertaa isompi, ne pomppi eniten mitä oon nähny :)

Syliin ku ottaa niin alkavat kuikuttaa, tyytyväisyyden merkki sekin.

• marsufani1

www.marsut.net
      www.guineapigcages.com
      www.guinealynx.com

oikeaa marsutietoa!(:

• kiiitos tiedosta

meilläkin marsut hyppelee pitkin häkkiä ensin ajattelin etttä se olisi vakavaa mutta nyt olen onnelinen että se onkin vain niiden tapa näyttä että ne on onnelisia

• Anonyymi

Meilläkin aina marsut hyppii kun ovat vapaana🙂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ne katseet, ei niitä

Voi unohtaa. Se, miten molemmat katsoi
      Ikävä
      71
      1185
    2. 95
      967
    3. Miten jotkut kehtaa aikuisiällä kiusata

Ihmisiä? Eikö se ole aika noloa?
      Ikävä
      152
      947
    4. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      60
      836
    5. Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla

Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä
      Maailman menoa
      427
      814
    6. Salassapito ja kunnan hommat

Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h
      Hyrynsalmi
      15
      694
    7. Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta

Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.
      Ikävä
      73
      669
    8. Milloin mies aloitetaan

Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.
      Ikävä
      37
      614
    9. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      100
      614
    10. En enää mies ikävöi sinua niin paljon

Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik
      Ikävä
      55
      573
    Aihe