Elikkäs mulla on pitkään ollut haave.Vaikka olen kovin nuori, olen vielä nuorempana viettänyt paljon aikaa bailaamalla
ja tietty siihen kuului tämä alkoholi. Myös kiloja tuli mukana (liikaakin) ja rahaa paloi, mutta kivaa oli!
Olen nykyään rauhoittunut paljon, mutta olen huolestunut siitä miten paljon suomalaiset juovat. Miksemme pysty juomaan vaan 3kk välein? Miksi sen täytyy olla lähes joka viikonloppuista?
Meillä ei ole yksinkertaisesti tekemistä ja vertaistukea olla ilman.. Ei välttämättä harrastuksia, Ja onhan alkoholin
kanssa länträäminen toisaalta todella sosiaalista toimintaa.
Mutta haluaisin että moni muukin kuin vain minä, pystyisi juomaan hiukan harvemmin. Sillöin tällöin on mukava irrotella. Mutta olisi ihanaa jos pystyisin tarjoamaan muille tekemistä ja tukea viikonloppuisin.
Siksi etsin täältä, ystäviä jotka haluavat todellisia kavereita eikä vaan sellaisia jotka pyytävät sinua aloittelemaan
jonnekkin.. Haluan kavereita jotka on aidosti kiinnostunut seurastani!!
Oletko se sinä, joka haluaa vähentää? keksiä muuta tekemistä, kuin joka viikonloppuinen juominen?
Haluaisitko tutustua uusiin ihmisiin? kenties saada kasaan porukka jonka kans kokeilla jtn uutta? Tai vaan jutella mesen välityksellä? Sähköpostini on: [email protected]
Olen 22-vuotias tyttö Salosta. Ja kuinka epätoivoiselta tämä kuulostakaan haluan tutustua uusiin ihmisiin :)
Ei tarvitse olla vähentämässä alkoholia, jos tahdotte tutustua. Sekin riittää että olette innokas saamaan uusia tuttavuuksia/tekemistä vapaa-ajalle :)
I have a dream
tango.d
3
302
Vastaukset
- tango.d
En tietty ole juomista vastaan... mutta ite otan nykyään harvemmin. ja ois kiva saada kavereita/tuttavuuksia muillakin keinoin.. Eli jos joku ois kiinnostunut vois miitingin pitää jossa ei olla menos baariin tai vastaavaa :D vaan jtn muuta...
- ............
Hei! Olisi mukava tutustua sinuun, asun lähellä Saloa ja alkoholia en käytä lainkaan. Kirjoittele minulle niin tutustutaan! :)
[email protected] - tango.d
nyt mulla on siis mesekin!! sinnekki voi tulla... :) siis sama osoite: [email protected]
Yhteydenpito hiukan parempi =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2261235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031233Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121059Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 80826
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808