I have a dream

tango.d

Elikkäs mulla on pitkään ollut haave.Vaikka olen kovin nuori, olen vielä nuorempana viettänyt paljon aikaa bailaamalla
ja tietty siihen kuului tämä alkoholi. Myös kiloja tuli mukana (liikaakin) ja rahaa paloi, mutta kivaa oli!

Olen nykyään rauhoittunut paljon, mutta olen huolestunut siitä miten paljon suomalaiset juovat. Miksemme pysty juomaan vaan 3kk välein? Miksi sen täytyy olla lähes joka viikonloppuista?
Meillä ei ole yksinkertaisesti tekemistä ja vertaistukea olla ilman.. Ei välttämättä harrastuksia, Ja onhan alkoholin
kanssa länträäminen toisaalta todella sosiaalista toimintaa.

Mutta haluaisin että moni muukin kuin vain minä, pystyisi juomaan hiukan harvemmin. Sillöin tällöin on mukava irrotella. Mutta olisi ihanaa jos pystyisin tarjoamaan muille tekemistä ja tukea viikonloppuisin.
Siksi etsin täältä, ystäviä jotka haluavat todellisia kavereita eikä vaan sellaisia jotka pyytävät sinua aloittelemaan
jonnekkin.. Haluan kavereita jotka on aidosti kiinnostunut seurastani!!

Oletko se sinä, joka haluaa vähentää? keksiä muuta tekemistä, kuin joka viikonloppuinen juominen?
Haluaisitko tutustua uusiin ihmisiin? kenties saada kasaan porukka jonka kans kokeilla jtn uutta? Tai vaan jutella mesen välityksellä? Sähköpostini on: [email protected]

Olen 22-vuotias tyttö Salosta. Ja kuinka epätoivoiselta tämä kuulostakaan haluan tutustua uusiin ihmisiin :)
Ei tarvitse olla vähentämässä alkoholia, jos tahdotte tutustua. Sekin riittää että olette innokas saamaan uusia tuttavuuksia/tekemistä vapaa-ajalle :)

3

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tango.d

En tietty ole juomista vastaan... mutta ite otan nykyään harvemmin. ja ois kiva saada kavereita/tuttavuuksia muillakin keinoin.. Eli jos joku ois kiinnostunut vois miitingin pitää jossa ei olla menos baariin tai vastaavaa :D vaan jtn muuta...

• ............

Hei! Olisi mukava tutustua sinuun, asun lähellä Saloa ja alkoholia en käytä lainkaan. Kirjoittele minulle niin tutustutaan! :)
        [email protected]

• tango.d

nyt mulla on siis mesekin!! sinnekki voi tulla... :) siis sama osoite: [email protected]
        Yhteydenpito hiukan parempi =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      64
      3740
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      66
      3532
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      94
      3352
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      58
      2752
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      72
      2580
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2231
    7. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      51
      1408
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1145
    9. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1122
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1118
    Aihe