Kokemuksia Eestinkallion tai Nöykkiön koulusta?

Suffeli-1

Moi,

olisiko kellään kokemuksia Eestinkallion tai Nöykkiön koulusta? Meidän lapsi on aloittamassa koulun parin vuoden päästä ja tässä alkaa jo mietityttää, kumpaan kouluun lapsen mieluummin laittaisi, jos olisi mahdollisuus valita. Me asumme suurin piirtein yhtä kaukana molemmista kouluista.

10

11147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nöykkiöläinen

Nöykkiön koulu on yläaste. Tarkoitat varmaan Nöykkiönlaakson koulua, joka on paikallinen ala-aste.
      Olen itse käynyt Nöykkiönlaakson koulun vaikka asun Eestinlaaksossa. Vanhemapani eivät halunneet minua Eestinkallion kouluun, koska varsinkin tuolloin vuosituhannen alussa oli Eestinkallion koulu huomattavasti levottomampi.
      Minulle itselleni jäi Nöykkiönlaakson koulusta hyvä maku suuhun. Koulu oli hyvin rauhallinen eikä kiusaaminen ollut yleistä. Muistan, että minun aikanani opettajat puuttuivat pieneenkin kiusoitteluun vakavasti. Varsinkin koulun rehtori Eija Törmälä oli helposti lähestyttävä persoona, josta ainakin minun vanhempani kovasti pitivät.

• Ekk Fani

Itse käyn Ekk oota (eestinkallionkoulu) ja se on paras mitä tiedän!!!!!!!!!!!!!

• VanhaEestarilainen

Olin ennen Eestarissa, eskarista kutoseen ja pakko sanoa että yksi parhaimmista kokemuksista ikinä :) Koulu on erittäin lapsiystävällinen ainakin ku mä olin siellä. Olin myös nöykkiös kerran ja pakko sanoa että kaikki käyttää melkein päihteitä siellä ja tekee muita ilkimyksiä... Kannattaa mennä eestariin oikeesti!

• Anonyymi

Nöykkiön koulu (yläste) on hyvällä alueella, mutta valitettavasti opettajien vaihtuvuus on suurta, Nöykkiön koulun rehtorin toiminnan vuoksi.

• Anonyymi

Ollaan oltu niin pettyneitä Nöykkiön yläkouluun. Opettajat vaihtuu koko ajan, opettajat ei viihdy koulussa. Rehtorista ei pidetä. Rehtorin toiminta tai toimimattomuus on silmiin pistävää. Vaikuttaa myös opettajien asenteeseen, ovat välinpitämättömiä, mitään kivaa ei järjestetä, ja hyvää palautetta ei anneta nuorille. Ei kannusteta eikä innosteta. Rehtorista on valitettu, mutta eipä näitä virkoja saa millään lopetettua eikä mikään taho pysty v:mistä ihmisistä poistamaan. Mutta ILOUUTINEN, rehtori jää eläkkeelle 2023. 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaan oltu niin pettyneitä Nöykkiön yläkouluun. Opettajat vaihtuu koko ajan, opettajat ei viihdy koulussa. Rehtorista ei pidetä. Rehtorin toiminta tai toimimattomuus on silmiin pistävää. Vaikuttaa myös opettajien asenteeseen, ovat välinpitämättömiä, mitään kivaa ei järjestetä, ja hyvää palautetta ei anneta nuorille. Ei kannusteta eikä innosteta. Rehtorista on valitettu, mutta eipä näitä virkoja saa millään lopetettua eikä mikään taho pysty v:mistä ihmisistä poistamaan. Mutta ILOUUTINEN, rehtori jää eläkkeelle 2023. 👍

Onko kuinka varmaa eläkkeelle jääminen, vielähän hän siellä istuu...😏

• Anonyymi

Rehtori Sari Hakolan pitää kauhun ja huudon keinoin koulua omissa pihdeissä ja puristaa lujaa.

• Anonyymi

Mitä ihmettä Esppon kouluissa tapahtuu? Pisatulokset laskussa ja jopa enemmistö opettajista suunnittelee alanvaihtoa. Onko syynä vakavat johtamisongelmat?

Koulujen heikko ilmapiiri näkyy nyt näin:

Nöykkiön koulun rehtori uhkaa haastaa alaikäiset lapset käräjille aiheettomasti, yksikään väitetyistä teoista ei ylitä rikoskynnystä.

https://www.hs.fi/kaupunki/espoo/art-2000009154779.html

• Anonyymi

Tässä koulussa syynä on juurikin johtamisongelmat.

• Anonyymi

Hei, onko kokemuksia Eestinkallion koulu va Martinkallion koulu? Muutamme just puoliväliin onko kokemuksia kumpaan olisi hyvä hakea vai onko metkitystä? Tyttö aloittaa 3lk

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      228
      2978
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      11
      1669
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      5
      1347
    4. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      103
      1216
    5. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      126
      1183
    6. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      75
      1117
    7. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1032
    8. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      1025
    9. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      947
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      135
      932
    Aihe