Kokemuksia Eestinkallion tai Nöykkiön koulusta?

Moi,

olisiko kellään kokemuksia Eestinkallion tai Nöykkiön koulusta? Meidän lapsi on aloittamassa koulun parin vuoden päästä ja tässä alkaa jo mietityttää, kumpaan kouluun lapsen mieluummin laittaisi, jos olisi mahdollisuus valita. Me asumme suurin piirtein yhtä kaukana molemmista kouluista.
Ilmoita

Nöykkiön koulu on yläaste. Tarkoitat varmaan Nöykkiönlaakson koulua, joka on paikallinen ala-aste.
Olen itse käynyt Nöykkiönlaakson koulun vaikka asun Eestinlaaksossa. Vanhemapani eivät halunneet minua Eestinkallion kouluun, koska varsinkin tuolloin vuosituhannen alussa oli Eestinkallion koulu huomattavasti levottomampi.
Minulle itselleni jäi Nöykkiönlaakson koulusta hyvä maku suuhun. Koulu oli hyvin rauhallinen eikä kiusaaminen ollut yleistä. Muistan, että minun aikanani opettajat puuttuivat pieneenkin kiusoitteluun vakavasti. Varsinkin koulun rehtori Eija Törmälä oli helposti lähestyttävä persoona, josta ainakin minun vanhempani kovasti pitivät.
Ilmoita
Itse käyn Ekk oota (eestinkallionkoulu) ja se on paras mitä tiedän!!!!!!!!!!!!!
Ilmoita
Olin ennen Eestarissa, eskarista kutoseen ja pakko sanoa että yksi parhaimmista kokemuksista ikinä :) Koulu on erittäin lapsiystävällinen ainakin ku mä olin siellä. Olin myös nöykkiös kerran ja pakko sanoa että kaikki käyttää melkein päihteitä siellä ja tekee muita ilkimyksiä... Kannattaa mennä eestariin oikeesti!
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kokemuksia Eestinkallion tai Nöykkiön koulusta?

Moi,

olisiko kellään kokemuksia Eestinkallion tai Nöykkiön koulusta? Meidän lapsi on aloittamassa koulun parin vuoden päästä ja tässä alkaa jo mietityttää, kumpaan kouluun lapsen mieluummin laittaisi, jos olisi mahdollisuus valita. Me asumme suurin piirtein yhtä kaukana molemmista kouluista.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta