Moi,
olisiko kellään kokemuksia Eestinkallion tai Nöykkiön koulusta? Meidän lapsi on aloittamassa koulun parin vuoden päästä ja tässä alkaa jo mietityttää, kumpaan kouluun lapsen mieluummin laittaisi, jos olisi mahdollisuus valita. Me asumme suurin piirtein yhtä kaukana molemmista kouluista.
Kokemuksia Eestinkallion tai Nöykkiön koulusta?
9
8907
Vastaukset
- Nöykkiöläinen
Nöykkiön koulu on yläaste. Tarkoitat varmaan Nöykkiönlaakson koulua, joka on paikallinen ala-aste.
Olen itse käynyt Nöykkiönlaakson koulun vaikka asun Eestinlaaksossa. Vanhemapani eivät halunneet minua Eestinkallion kouluun, koska varsinkin tuolloin vuosituhannen alussa oli Eestinkallion koulu huomattavasti levottomampi.
Minulle itselleni jäi Nöykkiönlaakson koulusta hyvä maku suuhun. Koulu oli hyvin rauhallinen eikä kiusaaminen ollut yleistä. Muistan, että minun aikanani opettajat puuttuivat pieneenkin kiusoitteluun vakavasti. Varsinkin koulun rehtori Eija Törmälä oli helposti lähestyttävä persoona, josta ainakin minun vanhempani kovasti pitivät. - Ekk Fani
Itse käyn Ekk oota (eestinkallionkoulu) ja se on paras mitä tiedän!!!!!!!!!!!!!
- VanhaEestarilainen
Olin ennen Eestarissa, eskarista kutoseen ja pakko sanoa että yksi parhaimmista kokemuksista ikinä :) Koulu on erittäin lapsiystävällinen ainakin ku mä olin siellä. Olin myös nöykkiös kerran ja pakko sanoa että kaikki käyttää melkein päihteitä siellä ja tekee muita ilkimyksiä... Kannattaa mennä eestariin oikeesti!
- Anonyymi
Nöykkiön koulu (yläste) on hyvällä alueella, mutta valitettavasti opettajien vaihtuvuus on suurta, Nöykkiön koulun rehtorin toiminnan vuoksi.
- Anonyymi
Ollaan oltu niin pettyneitä Nöykkiön yläkouluun. Opettajat vaihtuu koko ajan, opettajat ei viihdy koulussa. Rehtorista ei pidetä. Rehtorin toiminta tai toimimattomuus on silmiin pistävää. Vaikuttaa myös opettajien asenteeseen, ovat välinpitämättömiä, mitään kivaa ei järjestetä, ja hyvää palautetta ei anneta nuorille. Ei kannusteta eikä innosteta. Rehtorista on valitettu, mutta eipä näitä virkoja saa millään lopetettua eikä mikään taho pysty v:mistä ihmisistä poistamaan. Mutta ILOUUTINEN, rehtori jää eläkkeelle 2023. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan oltu niin pettyneitä Nöykkiön yläkouluun. Opettajat vaihtuu koko ajan, opettajat ei viihdy koulussa. Rehtorista ei pidetä. Rehtorin toiminta tai toimimattomuus on silmiin pistävää. Vaikuttaa myös opettajien asenteeseen, ovat välinpitämättömiä, mitään kivaa ei järjestetä, ja hyvää palautetta ei anneta nuorille. Ei kannusteta eikä innosteta. Rehtorista on valitettu, mutta eipä näitä virkoja saa millään lopetettua eikä mikään taho pysty v:mistä ihmisistä poistamaan. Mutta ILOUUTINEN, rehtori jää eläkkeelle 2023. 👍
Onko kuinka varmaa eläkkeelle jääminen, vielähän hän siellä istuu...😏
- Anonyymi
Rehtori Sari Hakolan pitää kauhun ja huudon keinoin koulua omissa pihdeissä ja puristaa lujaa.
- Anonyymi
Mitä ihmettä Esppon kouluissa tapahtuu? Pisatulokset laskussa ja jopa enemmistö opettajista suunnittelee alanvaihtoa. Onko syynä vakavat johtamisongelmat?
Koulujen heikko ilmapiiri näkyy nyt näin:
Nöykkiön koulun rehtori uhkaa haastaa alaikäiset lapset käräjille aiheettomasti, yksikään väitetyistä teoista ei ylitä rikoskynnystä.
https://www.hs.fi/kaupunki/espoo/art-2000009154779.html- Anonyymi
Tässä koulussa syynä on juurikin johtamisongelmat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578427Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123279Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262450Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142000Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht801950Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3501648Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411392FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01181Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101075Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu661010