Moi,
olisiko kellään kokemuksia Eestinkallion tai Nöykkiön koulusta? Meidän lapsi on aloittamassa koulun parin vuoden päästä ja tässä alkaa jo mietityttää, kumpaan kouluun lapsen mieluummin laittaisi, jos olisi mahdollisuus valita. Me asumme suurin piirtein yhtä kaukana molemmista kouluista.
Kokemuksia Eestinkallion tai Nöykkiön koulusta?
9
9305
Vastaukset
- Nöykkiöläinen
Nöykkiön koulu on yläaste. Tarkoitat varmaan Nöykkiönlaakson koulua, joka on paikallinen ala-aste.
Olen itse käynyt Nöykkiönlaakson koulun vaikka asun Eestinlaaksossa. Vanhemapani eivät halunneet minua Eestinkallion kouluun, koska varsinkin tuolloin vuosituhannen alussa oli Eestinkallion koulu huomattavasti levottomampi.
Minulle itselleni jäi Nöykkiönlaakson koulusta hyvä maku suuhun. Koulu oli hyvin rauhallinen eikä kiusaaminen ollut yleistä. Muistan, että minun aikanani opettajat puuttuivat pieneenkin kiusoitteluun vakavasti. Varsinkin koulun rehtori Eija Törmälä oli helposti lähestyttävä persoona, josta ainakin minun vanhempani kovasti pitivät. - Ekk Fani
Itse käyn Ekk oota (eestinkallionkoulu) ja se on paras mitä tiedän!!!!!!!!!!!!!
- VanhaEestarilainen
Olin ennen Eestarissa, eskarista kutoseen ja pakko sanoa että yksi parhaimmista kokemuksista ikinä :) Koulu on erittäin lapsiystävällinen ainakin ku mä olin siellä. Olin myös nöykkiös kerran ja pakko sanoa että kaikki käyttää melkein päihteitä siellä ja tekee muita ilkimyksiä... Kannattaa mennä eestariin oikeesti!
- Anonyymi
Nöykkiön koulu (yläste) on hyvällä alueella, mutta valitettavasti opettajien vaihtuvuus on suurta, Nöykkiön koulun rehtorin toiminnan vuoksi.
- Anonyymi
Ollaan oltu niin pettyneitä Nöykkiön yläkouluun. Opettajat vaihtuu koko ajan, opettajat ei viihdy koulussa. Rehtorista ei pidetä. Rehtorin toiminta tai toimimattomuus on silmiin pistävää. Vaikuttaa myös opettajien asenteeseen, ovat välinpitämättömiä, mitään kivaa ei järjestetä, ja hyvää palautetta ei anneta nuorille. Ei kannusteta eikä innosteta. Rehtorista on valitettu, mutta eipä näitä virkoja saa millään lopetettua eikä mikään taho pysty v:mistä ihmisistä poistamaan. Mutta ILOUUTINEN, rehtori jää eläkkeelle 2023. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan oltu niin pettyneitä Nöykkiön yläkouluun. Opettajat vaihtuu koko ajan, opettajat ei viihdy koulussa. Rehtorista ei pidetä. Rehtorin toiminta tai toimimattomuus on silmiin pistävää. Vaikuttaa myös opettajien asenteeseen, ovat välinpitämättömiä, mitään kivaa ei järjestetä, ja hyvää palautetta ei anneta nuorille. Ei kannusteta eikä innosteta. Rehtorista on valitettu, mutta eipä näitä virkoja saa millään lopetettua eikä mikään taho pysty v:mistä ihmisistä poistamaan. Mutta ILOUUTINEN, rehtori jää eläkkeelle 2023. 👍
Onko kuinka varmaa eläkkeelle jääminen, vielähän hän siellä istuu...😏
- Anonyymi
Rehtori Sari Hakolan pitää kauhun ja huudon keinoin koulua omissa pihdeissä ja puristaa lujaa.
- Anonyymi
Mitä ihmettä Esppon kouluissa tapahtuu? Pisatulokset laskussa ja jopa enemmistö opettajista suunnittelee alanvaihtoa. Onko syynä vakavat johtamisongelmat?
Koulujen heikko ilmapiiri näkyy nyt näin:
Nöykkiön koulun rehtori uhkaa haastaa alaikäiset lapset käräjille aiheettomasti, yksikään väitetyistä teoista ei ylitä rikoskynnystä.
https://www.hs.fi/kaupunki/espoo/art-2000009154779.html- Anonyymi
Tässä koulussa syynä on juurikin johtamisongelmat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232678- 1702109
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1241370- 1001356
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631316HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio301217En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771171Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451139Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841078