Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tampere?

laulatti

onko tampereella ollut samankaltaista kuin muissa kaupungeissa on ollut tuota kaveriporukka juttua?jos ei niin pitäisikö semmoista yrittää järjestää =) ?

317

6677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TheDude472

      Niin, mitä tarkoitat tällä kaveriporukka jutulla.

      Sitä että tuiki tuntemattomat, ehkä sähköpostia vaihtaneet henkilöt tapaavat suuremmassa porukassa leffa - tai teatteri yms mielessä?

      • TheDude472

        No, mulle ainakin käy uusien ihmisten tapaaminen.

        Itse olen 24 - vuotias mies itä-Tampereelta ja uusia tuttuja olisi hyvä saada leffa yms seuraksi. Sekä nais - että miespuolisia tuttuja.


      • laulatti

        kun on esim Helsingissä ja Turussa koottu porukkaa tapaamaan johkin paikkaan uusien ystävien etsimisen merkeissä.että täällä on koottu palstalla porukka ja sit suunnattu johonkin.


      • TheDude472
        laulatti kirjoitti:

        kun on esim Helsingissä ja Turussa koottu porukkaa tapaamaan johkin paikkaan uusien ystävien etsimisen merkeissä.että täällä on koottu palstalla porukka ja sit suunnattu johonkin.

        No, mulla ei ainakaan ole mitään sitä vastaan. Ei voi koskaan olla ystäviä liikaa ja nyt kun menetin yhden ystävän ja kun niitä ei ennestäänkään vuosiin ollut, niin ihan mielellään tapaan muitakin uusia ihmisiä. Tänä vuonna olen jo ennestään tavannut muutamaa, ihan tältä palstalta tuttua henkilöä ja ystävystyinkin. Itselle on ainakin tässä tietoyhteiskunnassa ja täysi-ikäisenä vaikea löytää / tutustua ihmisiin muuta kuin netin kautta tais sitten toisen ihmisen kautta. Yksin olen aika kykenemätön. Se myönnettäköön.

        Mutta ois ihan kiva jos tänne Tampereellekin saisi jotain miittiä aikaiseksi, jossa voisi sitten tutustua uusiin ihmisiin, kaikki kun olisivat samalla tarkoituksella liikkeellä. Eli mun mielestä olisi hyvä tällainen miitti, esim johonkin leffaan, ravintolaan tai kahvilaan porukalla toisiin tutustumaan :)


      • Kannatus
        TheDude472 kirjoitti:

        No, mulla ei ainakaan ole mitään sitä vastaan. Ei voi koskaan olla ystäviä liikaa ja nyt kun menetin yhden ystävän ja kun niitä ei ennestäänkään vuosiin ollut, niin ihan mielellään tapaan muitakin uusia ihmisiä. Tänä vuonna olen jo ennestään tavannut muutamaa, ihan tältä palstalta tuttua henkilöä ja ystävystyinkin. Itselle on ainakin tässä tietoyhteiskunnassa ja täysi-ikäisenä vaikea löytää / tutustua ihmisiin muuta kuin netin kautta tais sitten toisen ihmisen kautta. Yksin olen aika kykenemätön. Se myönnettäköön.

        Mutta ois ihan kiva jos tänne Tampereellekin saisi jotain miittiä aikaiseksi, jossa voisi sitten tutustua uusiin ihmisiin, kaikki kun olisivat samalla tarkoituksella liikkeellä. Eli mun mielestä olisi hyvä tällainen miitti, esim johonkin leffaan, ravintolaan tai kahvilaan porukalla toisiin tutustumaan :)

        Kannatan! Olisi kiva tutustua (ainakin yrittää?) uusiin ihmisiin. Itse olen naispuolinen ja ikää on enemmän kuin 20 :). Laittakaa ehdotuksia, miten tällainen toteutettaisiin!?


    • TampeN

      Täällä Tampereelle kesällä muuttanut 39 v. nainen, joka kaipailisi myös kavereita. Miksei ystävääkin, jos sellainen enemmänkin samankaltainen sattuisi kohdalle tupsahtamaan. Lähellä sydäntäni ovat kädentaiteet, monenlainen luova tekeminen, rock/pop musiikki, kissat, kirpputorit, teatteri, sisustus, luonto. Mahtaisikohan täältä Tampereelta löytyä samantyyppistä/-henkistä ihmistä, jolla myöskin ehkä samanmoiset mielenkiinnon kohteet/harastukset? Ikäähän voisi olla jo yli 30.

    • scorpio89

      Olenkin ihmetellyt milloin tampereelle tällainen miittinki aijotaan järjestää. Turussa ja hesassa niitä tuntuu eniten olevan. Riippuen paikalla tulijoiden iästä (en meinaan halua olla se nuorin) olisin tietty kiinnostunut tästä ideasta ja luultavasti halukas osallistumaankin ja saamaan tuttuja tähänkin kaupunkiin.

      • laulatti

        toivotaan että tulisi lisää muitakin innokkaita niin tapaamisen voisi järjestää!


      • scorpio89
        laulatti kirjoitti:

        toivotaan että tulisi lisää muitakin innokkaita niin tapaamisen voisi järjestää!

        Pitäisköhän laittaa sama ilmoitus "ystävyys" ja "yksinäisyys" palstalle, sielläkin noita pirkanmaalasia ystäviä hakevia vilisee jonkin verranja jotka saattavat olla tällaisesta kiinnostuneita.


      • roskatossi
        scorpio89 kirjoitti:

        Pitäisköhän laittaa sama ilmoitus "ystävyys" ja "yksinäisyys" palstalle, sielläkin noita pirkanmaalasia ystäviä hakevia vilisee jonkin verranja jotka saattavat olla tällaisesta kiinnostuneita.

        laita vaan niin saahaan porukkaa kasaan!!


    • Osallistuja2

      Kuulostaa loistohommalta!! Minkä ikäistä porukkaa tähän on kiinnostunut, nimittäin onko 40 jo liian vanha? Toivottavasti monenikäisiä olisi nyt liikkeellä..

      • serenity_

        Kiinnostaisi myös kovasti.. Ikää 24 v (nainen) ja kavereita tuntuu olevan niin kovin vaikeaa löytää. Kaikilla on jo joko perhe tai vakiintunut ystäväpiiri. Tällanen tilaisuus olis tosi jees, piristystä ja sosiaalisuutta syksyn keskelle. Järjestäkää vain, yksi osallistuja lisää löytyis ainakin täältä :)


      • maulimalta
        serenity_ kirjoitti:

        Kiinnostaisi myös kovasti.. Ikää 24 v (nainen) ja kavereita tuntuu olevan niin kovin vaikeaa löytää. Kaikilla on jo joko perhe tai vakiintunut ystäväpiiri. Tällanen tilaisuus olis tosi jees, piristystä ja sosiaalisuutta syksyn keskelle. Järjestäkää vain, yksi osallistuja lisää löytyis ainakin täältä :)

        tre:lla en viel asu mut oon jo muutaman vuodne ajan käyny siel aika usseest vkl:si
        ikkää 25v


      • TampeN

        joukon jakaa esim. iän mukaan, jos näitä halukkaita ja eri-ikäisiä löytyisi mukaan enemmänkin. Esim. n. 20-30 v. ja n. 30-40 v. jne. Tai tavata joukolla ensin koko ryhmä ja katsoa sitten kuka haluaa olla kenenkin seurassa ja/tai tutustua kehenkin.


    • sadasfs

      Kannatan tälläisen jutun järjestämistä. Hyvä idea. Olen 24v ja opiskelen yliopistossa, mutta tuntuu siltä, että ainejärjestötouhut ovat pelkkää ryyppäämistä. Minua ei ryyppääminen kiinnosta, joten olen niissä porukoissa ulkopuolinen. Pitäisi järjestää tapahtuma, niin että alkoholi ei ole pääosassa. MIelelläni tutustuisin uusiin ihmisiin, kun kavereita on vähän.

      • serenity_

        tarvis varmaan päättää että mitä? missä? ja kuka järjestelee asioita? Olis tosi kiva saaha tällanen tapahtuma toteutettua..


    • NioNia

      Minäkin lähtisin mukaan! Nuo ikäryhmät ehkä olisivat hyvät, niin on vähän enempi sitten samassa elämäntilanteessa olevia ihmisiä samaan aikaan. Itse en asu Tampereella, mutta tulee viikottain siellä käytyä, ja 23 v. nainen olisin.

    • dsfdsfs

      23-v nainen. Nyt vaan tarttis jonkun organisoimaan miitin...

      • riina82zz

        kyllä kiinnostais missä vois tavata uusii ihmisiä.milloinkas tuollainen järjestetäis ja missä?


      • Dveyyy
        riina82zz kirjoitti:

        kyllä kiinnostais missä vois tavata uusii ihmisiä.milloinkas tuollainen järjestetäis ja missä?

        Jepjep, kuulostaa kivalta, itsekin voisin paikalle ilmaantua. Viikonloppuisin olen kyllä useimmiten muualla kuin Tampereella, mutta arki-iltana onnistuisi.
        21-vuotias miehenalku olen, ja olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin.


      • scorpio89
        Dveyyy kirjoitti:

        Jepjep, kuulostaa kivalta, itsekin voisin paikalle ilmaantua. Viikonloppuisin olen kyllä useimmiten muualla kuin Tampereella, mutta arki-iltana onnistuisi.
        21-vuotias miehenalku olen, ja olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin.

        Mulle nyt käy kyllä mikä päivä tahansa keskiviikkoa lukuun ottamatta, mutta luultavasti viikonloppu on ajankohtana useammalle muulle parempi vaihtoehto.....


    • lizbeht

      Tälläiset ideat on hyviä. Itte oon asunnu jo reilu 2 vuotta tampereella, mutta kavereita on kertynyt vain yksi. En tiedä oikein mistä kavereita saisi. Ystävystyn kyllä helposti. Ensin olen ujo mutta kun minuun tutustuu niin ujous häipyy. Olen syntynyt 86 . Mulle käy koska tahansa tämmöinen tapaaminen. Ehdottaisin paikaksi koskipuistoa. Jos se käy vain kaikille. Paikka voi olla kyllä jossain muuallakin.
      Mutta sovitaan siitä paremmin joskus.
      ;D ciao!

      • laulatti

      • scorpio89

        Kunhan joku vaikka pitelisi jotain kylttiä tai muuta merkkiä esillä että tietäs kyseessä olevan tää miitti. Jo kahessa miitissä oon epäonnistunu löytään oikeeta porukkaa juuri tuon takia kun ei ole tunnistanut oikeeta ryhmittymää muiden joukosta....


      • karrhu
        scorpio89 kirjoitti:

        Kunhan joku vaikka pitelisi jotain kylttiä tai muuta merkkiä esillä että tietäs kyseessä olevan tää miitti. Jo kahessa miitissä oon epäonnistunu löytään oikeeta porukkaa juuri tuon takia kun ei ole tunnistanut oikeeta ryhmittymää muiden joukosta....

        Voisin tulla kanssa miittailemaan, jos ei mitään kummempaa menoa ilmaannu yllättäen.


      • TheDude472
        karrhu kirjoitti:

        Voisin tulla kanssa miittailemaan, jos ei mitään kummempaa menoa ilmaannu yllättäen.

        Hehe. Nyt on lisätty sinne doodleen ainakin kuukauden päivät. Mulla kun ei käytännössä ole kuin yksi kaveri täällä tampereella, ja aikataulut on mitä on ja muutakaan menoa ei hirveesti ole, niin tossa vähän jotain osviittaa, että mitkä päivät mulle saattais käydä.


      • Kahvilleko
        TheDude472 kirjoitti:

        Hehe. Nyt on lisätty sinne doodleen ainakin kuukauden päivät. Mulla kun ei käytännössä ole kuin yksi kaveri täällä tampereella, ja aikataulut on mitä on ja muutakaan menoa ei hirveesti ole, niin tossa vähän jotain osviittaa, että mitkä päivät mulle saattais käydä.

        Hei,
        Voisin osallistua, vai olenko liian vanha?


      • njäääh
        Kahvilleko kirjoitti:

        Hei,
        Voisin osallistua, vai olenko liian vanha?

        Oonhan tuolla alussa pari vanhempaakin henkilöä kiinnostunut tästä miitistä


      • karrhu
        njäääh kirjoitti:

        Oonhan tuolla alussa pari vanhempaakin henkilöä kiinnostunut tästä miitistä

        Voittehan te vanhemmat järkätä keskenänne jonkun oman miitin. En silti välttämättä tyrmää ajatusta että samaan miittiin tulisitte. Saattaa olla vaikeempaa löytää yhteistä säveltä jos ikäeroa alkaa olemaan selkeesti yli kymmentä vuotta, mutta riippuu ihan ihmisestä. Jotenkin vaan tuntuu hassulta kun oma mutsi on about samanikänen.


      • Frendi
        karrhu kirjoitti:

        Voittehan te vanhemmat järkätä keskenänne jonkun oman miitin. En silti välttämättä tyrmää ajatusta että samaan miittiin tulisitte. Saattaa olla vaikeempaa löytää yhteistä säveltä jos ikäeroa alkaa olemaan selkeesti yli kymmentä vuotta, mutta riippuu ihan ihmisestä. Jotenkin vaan tuntuu hassulta kun oma mutsi on about samanikänen.

        Ei tosiaan ole liikaa kavereita koskaan. Olen nainen ja iältäni 33.
        Mielelläni osallistun miittiin.


      • Osallistuja2
        Kahvilleko kirjoitti:

        Hei,
        Voisin osallistua, vai olenko liian vanha?

        Tule ihmeessä, minäkin ajattelin tulla jos vaan muitakin 35 ja siitä ylöspäin ihmisiä ilmaantuu :)


      • Rubiini10
        Kahvilleko kirjoitti:

        Hei,
        Voisin osallistua, vai olenko liian vanha?

        Hei!
        Olen 48 v. nainen ja etsin
        nais-kavereita, joiden kanssa voin
        joskus tavata ja pitää hauskaa.
        Jos olet kiinnostanut, voit ottaa
        yhteyttä minun kanssani...((-:
        [email protected]


    • T'älläiseen osallistuminen olisi hienoa. Tapaisi uusia ihmisiä ja vois pitää porukalla hauskaa.
      Leffat, pelit, stand-up keikat..miksei teatterikin olisi ihan kiva. Joku mainitsikin, että alkoholiin painottuvat häppeningit alkaa riittämään..itellä ihan sama fiilis.

    • bambubimbo

      mukavasti on porukkaa ilmoittautunu tulevansa.28 päivä tätä kuuta näyttäisi olevan semmoinen mikä olisi kaikille mahdollinen.ainakin tähän asti.ei muutakun lisää osallistujia!

      • lost_fangs

        Tää ilmoittautuu mukaan. 20v nainen, Tampereella viime syksystä lähtien tuloksena muutama hyvänpäiväntuttu.
        Löysin tähän ketjuun ystävyyspuolelta scorpio89:n linkin kautta (tänks;), enkä varsinaisesti ole kiinnostunut konserttiseurasta vaan uusista ystävistä. Joensuussa oli eräs kahvila/pub josta löytyi vino pino lautapelejä asiakkaita varten, mutta se nyt sattuu olemaan siellä Joensuussa. Tietäisikö joku jotain vastaavaa Tampereella? Lautapelaaminen voisi olla hyvä jäänrikkomismenetelmä, tekemistä jonka lomassa pystyy helposti myös juttelemaan.

        Ilta, jonka ideana on ihmisten tapaaminen eikä alkoholi! Jeij, tää kuulostaa melkein liian hyvältä ollakseen totta! :D


      • scorpio89
        lost_fangs kirjoitti:

        Tää ilmoittautuu mukaan. 20v nainen, Tampereella viime syksystä lähtien tuloksena muutama hyvänpäiväntuttu.
        Löysin tähän ketjuun ystävyyspuolelta scorpio89:n linkin kautta (tänks;), enkä varsinaisesti ole kiinnostunut konserttiseurasta vaan uusista ystävistä. Joensuussa oli eräs kahvila/pub josta löytyi vino pino lautapelejä asiakkaita varten, mutta se nyt sattuu olemaan siellä Joensuussa. Tietäisikö joku jotain vastaavaa Tampereella? Lautapelaaminen voisi olla hyvä jäänrikkomismenetelmä, tekemistä jonka lomassa pystyy helposti myös juttelemaan.

        Ilta, jonka ideana on ihmisten tapaaminen eikä alkoholi! Jeij, tää kuulostaa melkein liian hyvältä ollakseen totta! :D

        Mun ilmoituksilla olisi jotain hyötyä, ainakin yks löysi tänne X)

        Ja uskoisin että tällä miitillä enemmän tyypit kavereita ja uusia tuttavuuksia yrittävät löytää kuin pelkää konserttiseuraa. Itse ainakin kavereita/ystäviä pyrin löytämään^^


      • karrhu

        Vois kyllä tuota alkaa oikeesti viemään eteenpäin, mulle ainakin ilmaantuu kokoajan lisää menoja niin tietäis sitte tarkemmi kieltäytyä tarvittaessa tms. Tuo mainittu 28. päiväkin sopii mulle mutta aika heikosti. Koitan ilmaantua paikalle jos ny päätätte sillon miittailla.

        Jos meinaa ulkona jotain touhuta esim koskipuistossa tms. niin tuo valosa aika rajottaa aikapaljon. Ja mitä johonkin baarissa pelailuun tulee niin sehän on ihan hyvä ehdotus. Kyllä jotain lautapelejä nyt löytyy melkeen joka kuppilasta. Joku vaan scouttaamaan joku rauhallinen mesta missä oikeesti saa istuskella rauhassa.


      • lost_fangs
        karrhu kirjoitti:

        Vois kyllä tuota alkaa oikeesti viemään eteenpäin, mulle ainakin ilmaantuu kokoajan lisää menoja niin tietäis sitte tarkemmi kieltäytyä tarvittaessa tms. Tuo mainittu 28. päiväkin sopii mulle mutta aika heikosti. Koitan ilmaantua paikalle jos ny päätätte sillon miittailla.

        Jos meinaa ulkona jotain touhuta esim koskipuistossa tms. niin tuo valosa aika rajottaa aikapaljon. Ja mitä johonkin baarissa pelailuun tulee niin sehän on ihan hyvä ehdotus. Kyllä jotain lautapelejä nyt löytyy melkeen joka kuppilasta. Joku vaan scouttaamaan joku rauhallinen mesta missä oikeesti saa istuskella rauhassa.

        Mä olen ainakin kovaa vauhtia menossa tekemään jotain kivaa Tampereen keskustaan 28.11. sanotaanko siinä viiden aikoihin. ;)


    • scorpio89

      Pitäisikö alkaa jotain tapaamispaikkaa ehottaan ja muuta miittiin liittyvää kun kohta tuo 28 päiväkin on käsillä....?

      Itellä ei oo mitään kun en tamperetta tunne mitenkään ihmeemmin kuin pari kauppaa keskustasta ja rautatieaseman

      • bambubimbo

        Rautatieasema vois olla hyvä.siitä sitten suunnattas jonnekkin. Mikähän kellon aika olisi sopiva?Täytyy ottaa huomioon että se on lauantai päivä joten kuppilat täyttyvät aika hyvin iltasella.jos mentäs aikasin vielä että mahuttas.miten ois klo 15 tai klo 16 kohtaamisaika?Minä voin ilmottautua rautatieasemalla " Miitti" kyltin kanssa että kaikki löytävät paikalle.


    • =)

      Eli oon naispuolinen 27v, vähän aikaa sitten muuttanut enkä tunne oikeastaan ketään tampereelta. olis mukavaa tutustua uusiin ihmisiin. mielelläni liittyisin seuraan, jos mukaan mahtuu eikä tule mitään yllättäviä esteitä.

      • pojoing

        Eiköhän sinne mahu vielä mukaan.


      • lizbeht
        pojoing kirjoitti:

        Eiköhän sinne mahu vielä mukaan.

        Onko se kellon aika nyt klo 1500 vai 1600?


      • bambubimbo
        lizbeht kirjoitti:

        Onko se kellon aika nyt klo 1500 vai 1600?

        kumpi olisi parempi? miten olisi klo 15 ?


      • lizbeht
        bambubimbo kirjoitti:

        kumpi olisi parempi? miten olisi klo 15 ?

        Mulle oikeestaa käy mikä tahansa kellon aika. Joten klo 1500 käy


      • scorpio89
        lizbeht kirjoitti:

        Mulle oikeestaa käy mikä tahansa kellon aika. Joten klo 1500 käy

        Kokoonnummeko Rautatieasemalla 15:00 vai?


    • Osallistuja2

      Näyttää että kaikilla jotka listanneet itsensä miittiin olis tuo la 28.11. sopiva päivä. Kertauksen vuoksi siis: jos ensi lauantai on SE päivä niin mikä on tapaamisen kellonaika ja paikka? Vai onko treffipaikaksi varattuna joku kahvila/baari tms.?

      • lizbeht

        Eli tavataan kello 1500 rautatieasemalla ja lähdetään siitä johonkin. Odotan innolla.


      • laulatti

        näillä mennään eli tavataan rautatieaseman sisätiloissa klo 15. kyhään semmoisen kyltin missä lukee että TRE MIITTI jotta kaikki löytävät paikalle.päätetään sitten yhdessä kun ollaan kokoonnuttu jatkopaikka.


      • Osallistuja2
        laulatti kirjoitti:

        näillä mennään eli tavataan rautatieaseman sisätiloissa klo 15. kyhään semmoisen kyltin missä lukee että TRE MIITTI jotta kaikki löytävät paikalle.päätetään sitten yhdessä kun ollaan kokoonnuttu jatkopaikka.

        Lauantaina nähdään :)


      • bambubimbo
        Osallistuja2 kirjoitti:

        Lauantaina nähdään :)

        huomenna on sitten suuri päivä.tulkaa kaikki ajoissa paikalle!

        -laulatti aka bambubimbo


    • bambubimbo

      olipa eilen hyvä miitti! kiitos kaikille osallistujille.Oli mukavaa tavata erillaisia persoonia.Ensperjantaiksi sitten uusi miitti ja olisi hienoa jos osallistuisi vielä enemmän ihmisiä mukaan!

      • nainen-40

        aika ensi pe miitille olisi tulossa? Täällä myös 40 v. nainen, joka voisi osallistua. Toivottavasti löytyisi ja tulisi myös muitakin joilla tätä ikää jo vähän enemmän, n. 30-40 vuotiaita.


      • Osallistuja2

        Oli muuten mahtava miitti lauantaina, kiitokset kaikille osallistujille! Ikäero ei tuntunut missään :) Ilman muuta haluan tulla uuteen miittiin johon toivoisin tietysti muitakin 30 ikäisiä paikalle. Mulla on arkipäivät ja -illat aika täynnä joten silloin en taida päästä osallistumaan, ainakaan toistaiseksi. Ensi perjantainakaan en ehdi paikalle, ja viikonloppu menee appivanhempien luona.. La 12.12. aion viettää yhdistettyä synttäri pikkujouluiltaa - silloin olen tulossa Tampereelle, olisiko silloin kukaan tulossa mukaan?


      • scorpio89
        Osallistuja2 kirjoitti:

        Oli muuten mahtava miitti lauantaina, kiitokset kaikille osallistujille! Ikäero ei tuntunut missään :) Ilman muuta haluan tulla uuteen miittiin johon toivoisin tietysti muitakin 30 ikäisiä paikalle. Mulla on arkipäivät ja -illat aika täynnä joten silloin en taida päästä osallistumaan, ainakaan toistaiseksi. Ensi perjantainakaan en ehdi paikalle, ja viikonloppu menee appivanhempien luona.. La 12.12. aion viettää yhdistettyä synttäri pikkujouluiltaa - silloin olen tulossa Tampereelle, olisiko silloin kukaan tulossa mukaan?

        Nooh voihan sitä kolmannenkin miitin pistää tuolloin pystyyn X)


    • BigSister....

      osallistua. Kävin laittamassa päivät. Jos nyt saan nykyisessä työssäni jatkaa niin mulle käy arkisin klo 15.30 jälkeen kun ei kouluakaan enää ole. Viikonloppuisin käy mikä aika vaan noina päivinä mitkä oon tuonne merkannut.

      • bambubimbo

        Eilisessä miitissä oli puhetta että seuraava miitti pidettäisiin ensiviikon perjantaina,mitä ootte mieltä ketkä olitte paikalla että pidetäänkö siitä päivästä kiinni vai otetaanko joulukuulle uus doodle äänestys ? lisäksi voisi mainostaa muissakin palstoissa tätä kyseistä miittiä mihin ovat kaikki tervetulleita iästä tai sukupuolesta riippumatta.


      • BigSister.....
        bambubimbo kirjoitti:

        Eilisessä miitissä oli puhetta että seuraava miitti pidettäisiin ensiviikon perjantaina,mitä ootte mieltä ketkä olitte paikalla että pidetäänkö siitä päivästä kiinni vai otetaanko joulukuulle uus doodle äänestys ? lisäksi voisi mainostaa muissakin palstoissa tätä kyseistä miittiä mihin ovat kaikki tervetulleita iästä tai sukupuolesta riippumatta.

        ellei sit sovi et yks ei tamperelainen ystäväni (joka on tulossa meille pe koko vklopuksi) tulee mukaan?? Monelta on ens pe ja missä?


      • lizbeht
        BigSister..... kirjoitti:

        ellei sit sovi et yks ei tamperelainen ystäväni (joka on tulossa meille pe koko vklopuksi) tulee mukaan?? Monelta on ens pe ja missä?

        Mua ei haittaa vaikka sinne tulis ihminen jostain kauempaa. Mulle käy mikä kellonaika tahansa. Olen menossa klo 1900 ystävän Irwin-keikalle. Kyllä sinnekin voi tulla enemmänkin porukkaa kun saan lisätiedon keikasta. Mutta miltä kuulloistaisi klo 1600 samassa paikassa?


      • nainen-40
        lizbeht kirjoitti:

        Mua ei haittaa vaikka sinne tulis ihminen jostain kauempaa. Mulle käy mikä kellonaika tahansa. Olen menossa klo 1900 ystävän Irwin-keikalle. Kyllä sinnekin voi tulla enemmänkin porukkaa kun saan lisätiedon keikasta. Mutta miltä kuulloistaisi klo 1600 samassa paikassa?

        Itselleni kävisi esim. pe klo 16 tai myöhemminkin. Muualta tulleet ulkopuoliset ystävät eivät myöskään haittaa mukana. Innostukaa ja tulkaa nyt muutkin, olisi kiva tutustua myös ikäisiini ihmisiin (n.30-40v.). Myöskin musiikkitapahtumat sopisi illan viettotavaksi.


      • bambubimbo
        lizbeht kirjoitti:

        Mua ei haittaa vaikka sinne tulis ihminen jostain kauempaa. Mulle käy mikä kellonaika tahansa. Olen menossa klo 1900 ystävän Irwin-keikalle. Kyllä sinnekin voi tulla enemmänkin porukkaa kun saan lisätiedon keikasta. Mutta miltä kuulloistaisi klo 1600 samassa paikassa?

        perjantaina klo 16 kuulostaa hyvältä. ja paikkanahan on rautatieaseman sisätilat.tarkemmin sanottuna minuuttibaarin(vai mikä se nyt oli ) vieresssä.


      • scorpio89
        bambubimbo kirjoitti:

        perjantaina klo 16 kuulostaa hyvältä. ja paikkanahan on rautatieaseman sisätilat.tarkemmin sanottuna minuuttibaarin(vai mikä se nyt oli ) vieresssä.

        No, mulle perjantai NYT sopii hyvin jos kerran muualta tulleita/paikkakunnalta asuvia saa mukaan tulla, kaverini sain mukaan tähän miittiin niin lähemme sitten miitin jälkeen porhaltamaan tammelaan. Ja kaverini kysäisee omalta luokaltaan (jossa on tamperelaisia) että kiinnostaako tällanen miitti heitä. Ja jos kukaan ei vielä oo laittanut ilmoitusta tästä miitistä noihin yksinäisyys ja ystväsyys palstoille niin voin sellasen laittaa sinne.

        Varmaan ihmiset nyt muistais miitin kun se näin lähellä on.....


      • Metalli mies
        scorpio89 kirjoitti:

        No, mulle perjantai NYT sopii hyvin jos kerran muualta tulleita/paikkakunnalta asuvia saa mukaan tulla, kaverini sain mukaan tähän miittiin niin lähemme sitten miitin jälkeen porhaltamaan tammelaan. Ja kaverini kysäisee omalta luokaltaan (jossa on tamperelaisia) että kiinnostaako tällanen miitti heitä. Ja jos kukaan ei vielä oo laittanut ilmoitusta tästä miitistä noihin yksinäisyys ja ystväsyys palstoille niin voin sellasen laittaa sinne.

        Varmaan ihmiset nyt muistais miitin kun se näin lähellä on.....

        Näin tuolta yksinäisyyspalstan puolelta tän ilmotuksen.Voisiko joko kertoa millainen juttu tämä oikein on ja kuinka mahdollisesti ilmoittautua ? Itse olen 24 vuotias mies tampereelta ja elokuva/liikuntaseura kyllä kelpaa. Pääsen kyllä hyvin tulemaan.


      • scorpio89
        Metalli mies kirjoitti:

        Näin tuolta yksinäisyyspalstan puolelta tän ilmotuksen.Voisiko joko kertoa millainen juttu tämä oikein on ja kuinka mahdollisesti ilmoittautua ? Itse olen 24 vuotias mies tampereelta ja elokuva/liikuntaseura kyllä kelpaa. Pääsen kyllä hyvin tulemaan.

        Ei tässä tarvita muuta kuin että tässä ketjussa sanoo olevansa kiinnostunut (ei sitäkään tarvitse tehä tosin) tulemaan miittiin ja nähään sitten paikassa jossa sovitaan, eliiiiii rautatieasemalla perjantaina kaiketi 16:00, mutta kannattaa käydä kattomassa tätä ketjua jos vaihetaan tuota ajankohtaa vielä.

        Tän miitin idea lienee lähinnä vain uusiin ihmisiin tutustuminen esim. niille joilla ei tampereella päin ole tuttuja tai muuten vain kaipaavat uusia tuttavuuksia. Viime miitissä me mentiin yhteen kahvilaan ja mm. pelattiin lautapelejä.


      • Rouva 48 v
        scorpio89 kirjoitti:

        Ei tässä tarvita muuta kuin että tässä ketjussa sanoo olevansa kiinnostunut (ei sitäkään tarvitse tehä tosin) tulemaan miittiin ja nähään sitten paikassa jossa sovitaan, eliiiiii rautatieasemalla perjantaina kaiketi 16:00, mutta kannattaa käydä kattomassa tätä ketjua jos vaihetaan tuota ajankohtaa vielä.

        Tän miitin idea lienee lähinnä vain uusiin ihmisiin tutustuminen esim. niille joilla ei tampereella päin ole tuttuja tai muuten vain kaipaavat uusia tuttavuuksia. Viime miitissä me mentiin yhteen kahvilaan ja mm. pelattiin lautapelejä.

        Onko v 48 liian vanha tulemaan miittiin vai onko se tarkoitettu nuoremmille.


      • scorpio89
        Rouva 48 v kirjoitti:

        Onko v 48 liian vanha tulemaan miittiin vai onko se tarkoitettu nuoremmille.

        Voi ja saa tulla, tuolla aikaisemmin oli yksi 40 v kanssa kiinnostunut miitistä ja edellisessä miitissä oli myös yli 40 (jos oikein kuulin) mukana ja hyvin pärjäs meidän kanssa^^


      • BigSister...........
        nainen-40 kirjoitti:

        Itselleni kävisi esim. pe klo 16 tai myöhemminkin. Muualta tulleet ulkopuoliset ystävät eivät myöskään haittaa mukana. Innostukaa ja tulkaa nyt muutkin, olisi kiva tutustua myös ikäisiini ihmisiin (n.30-40v.). Myöskin musiikkitapahtumat sopisi illan viettotavaksi.

        Tää kaverini haluais myös tulla mutta pääsee lähtee Tampereelle vasta kolmen aikoihin tulemaan. Itekää en pääse viel neljältä.


      • Osallistuja2
        scorpio89 kirjoitti:

        Voi ja saa tulla, tuolla aikaisemmin oli yksi 40 v kanssa kiinnostunut miitistä ja edellisessä miitissä oli myös yli 40 (jos oikein kuulin) mukana ja hyvin pärjäs meidän kanssa^^

        Mieluusti kaikki kynnelle kykenevät vaan mukaan! Itse (40 )olin viime lauantaina mukana ja voin vaan sanoo että mukavia ihmisiä tapasin eikä mitään "ikärasismia" ollut. Itse en valitettavasti pääse ens perjantaina/viikonloppuna paikalle, mutta kaikille jotka pääsee mukaan toivotan hauskaa miittiä :)


      • lizbeht
        Osallistuja2 kirjoitti:

        Mieluusti kaikki kynnelle kykenevät vaan mukaan! Itse (40 )olin viime lauantaina mukana ja voin vaan sanoo että mukavia ihmisiä tapasin eikä mitään "ikärasismia" ollut. Itse en valitettavasti pääse ens perjantaina/viikonloppuna paikalle, mutta kaikille jotka pääsee mukaan toivotan hauskaa miittiä :)

        Perjantai on täydellinen päivä miitille koska silloin tulee veronpalautukset ni on rahaa taas. Nähdään sitten pe 4.12 klo 1600 minuuttibaarin vieressä.


      • BigSister......
        lizbeht kirjoitti:

        Perjantai on täydellinen päivä miitille koska silloin tulee veronpalautukset ni on rahaa taas. Nähdään sitten pe 4.12 klo 1600 minuuttibaarin vieressä.

        ku kellonaika on tuo klo 16, mutta jos sitten perjantaista seuraavalla kerralla. :) Ilmotelkaa täällä ku seuraava kerta pe jälkeen tulee.


      • lizbeht
        BigSister...... kirjoitti:

        ku kellonaika on tuo klo 16, mutta jos sitten perjantaista seuraavalla kerralla. :) Ilmotelkaa täällä ku seuraava kerta pe jälkeen tulee.

        Kyllä ensi kerrasta kerrotaan täällä. Kertokaa ystävillenne miitistä että saataisiin enemmän porukkaa tulemaan. Ne ketkä tulee perjantaina niin vietetään yhtä mukava ilta kuin viimeksi.


      • scorpio89
        lizbeht kirjoitti:

        Kyllä ensi kerrasta kerrotaan täällä. Kertokaa ystävillenne miitistä että saataisiin enemmän porukkaa tulemaan. Ne ketkä tulee perjantaina niin vietetään yhtä mukava ilta kuin viimeksi.

        Pidetään me viime miitissä olleet ainakin huolta siitä että tulee yhtä hyvä miitti kuin viimeks (tai jopa parempikin^^)


      • =)
        scorpio89 kirjoitti:

        Pidetään me viime miitissä olleet ainakin huolta siitä että tulee yhtä hyvä miitti kuin viimeks (tai jopa parempikin^^)

        ja tosiaan lisää vaan porukkaa mukaan, mitä enempi niin sen enempi.. tai jotain ;) uusia naamoja vaan lisää et pääsee tutustumaan, mukaan vaan kaiken ikäset ja kokoset =)) perjantaina nähdään!!


      • daadaasd
        =) kirjoitti:

        ja tosiaan lisää vaan porukkaa mukaan, mitä enempi niin sen enempi.. tai jotain ;) uusia naamoja vaan lisää et pääsee tutustumaan, mukaan vaan kaiken ikäset ja kokoset =)) perjantaina nähdään!!

        Koitan nyt päästä tulemaan, kun viime perjantaina en päässyt... 24-v nainen olen. Paljonko teitä muuten oli viime perjantaina paikalla?


      • scorpio89
        daadaasd kirjoitti:

        Koitan nyt päästä tulemaan, kun viime perjantaina en päässyt... 24-v nainen olen. Paljonko teitä muuten oli viime perjantaina paikalla?

        Noin kuusi muistaakseni.


      • ytg
        scorpio89 kirjoitti:

        Noin kuusi muistaakseni.

        Mäkin yritän päästä mukaan.
        tv tyttö 25.


      • lizbeht
        ytg kirjoitti:

        Mäkin yritän päästä mukaan.
        tv tyttö 25.

        Tervetuloa vaan mukaan. Mitä enemmän porukkaa sen hauskempaa. Ainakii ois kivempi että tulis enemmän porukkaa kun viimeksi.


    • Helsinginterveiset

      Teillä on todella hyvä meininki miittienne suhteen! :)

      Tulisin itsekin katsomaan teitä, jos olisin Tampereella 4.12. Läheltä tosin liippaa, lauantaina tulen ihanaan kaupunkiinne.

      Mukavaa viikonloppua kaikille!

      • karrhu

        Tarviipa itekkin raahautua joskus paikalle jos miittailette useemminkin. Kumpikaan noista teiän aikasemmista päivistä ei oikeen sopinut sitten loppujen lopuksi.


      • bambubimbo
        karrhu kirjoitti:

        Tarviipa itekkin raahautua joskus paikalle jos miittailette useemminkin. Kumpikaan noista teiän aikasemmista päivistä ei oikeen sopinut sitten loppujen lopuksi.

        kiitos taas kaikille miitissä olleilla! kyllähän nuita lisää järjestetään et toivotaan että säkin karrhu pääset mukaa :) !


      • Sari&
        bambubimbo kirjoitti:

        kiitos taas kaikille miitissä olleilla! kyllähän nuita lisää järjestetään et toivotaan että säkin karrhu pääset mukaa :) !

        Onko silloin porukkaa kokoontumassa..?


      • scorpio89
        Sari& kirjoitti:

        Onko silloin porukkaa kokoontumassa..?

        Kai siitä pitää päättää milloin kolmas järkätään, tosin saisi sitten ihmiset ilmottaa tänne jos OIKEASTI ovat tulossa sinne niin ei ootella turhaan taas ketään =P


      • =)
        scorpio89 kirjoitti:

        Kai siitä pitää päättää milloin kolmas järkätään, tosin saisi sitten ihmiset ilmottaa tänne jos OIKEASTI ovat tulossa sinne niin ei ootella turhaan taas ketään =P

        no ainakin olis suunnitteilla leffamiitti keskiviikoks (alustavien suunnitelmien mukaan) kyl mun mielestä sinnekin myös uudet on erittäin tervetulleita =))


      • scorpio89
        =) kirjoitti:

        no ainakin olis suunnitteilla leffamiitti keskiviikoks (alustavien suunnitelmien mukaan) kyl mun mielestä sinnekin myös uudet on erittäin tervetulleita =))

        En tiennyt että se oli leffamiitti kun täällä siitä ei sanottu erikseen mitään^^


      • bambubimbo
        scorpio89 kirjoitti:

        En tiennyt että se oli leffamiitti kun täällä siitä ei sanottu erikseen mitään^^

        huomenna oltas menossa tän miittiporukan kanssa leffaan katsoon 2012.joten uusiakin kasvoja voi tulla mukaan! leffa alkaa 18:45 mutta tavataan plevnan eessä klo 18:00.porukkaan varmaan löytää kun näkee että isompi sakki kokoontuu siihen.ja leffan jälkeen johkin kuppilaan puimaan elokuvaa ja muuta semmoista.tervetuloa!


      • ensku
        bambubimbo kirjoitti:

        huomenna oltas menossa tän miittiporukan kanssa leffaan katsoon 2012.joten uusiakin kasvoja voi tulla mukaan! leffa alkaa 18:45 mutta tavataan plevnan eessä klo 18:00.porukkaan varmaan löytää kun näkee että isompi sakki kokoontuu siihen.ja leffan jälkeen johkin kuppilaan puimaan elokuvaa ja muuta semmoista.tervetuloa!

        Olisi mukava päästä katsomaan leffaa, mutta justiin tänään on menoa, enkä siis pääse. Ensimmäiseen miittiin pääsin, mutta edellinen ja tämään päivän jää nyt välistä. Ilmotelkaa täällä sitten seuraavasta tapaamisesta niin yritän päästä paikalle :)


      • bambubimbo
        ensku kirjoitti:

        Olisi mukava päästä katsomaan leffaa, mutta justiin tänään on menoa, enkä siis pääse. Ensimmäiseen miittiin pääsin, mutta edellinen ja tämään päivän jää nyt välistä. Ilmotelkaa täällä sitten seuraavasta tapaamisesta niin yritän päästä paikalle :)

        Alustavasti oli puhetta että lauantaille pidettäisiin uusi miitti.varmaankin sumplitaan sitä tänään lisää niin pistetään tänne kans sit lisä infoa!


      • scorpio89
        ensku kirjoitti:

        Olisi mukava päästä katsomaan leffaa, mutta justiin tänään on menoa, enkä siis pääse. Ensimmäiseen miittiin pääsin, mutta edellinen ja tämään päivän jää nyt välistä. Ilmotelkaa täällä sitten seuraavasta tapaamisesta niin yritän päästä paikalle :)

        Luulin jo että olet unohtanut meidät^^


    • bambubimbo

      Elikkä seuraava miitti olisi tänä lauantaina.Tarkoituksena olisi mennä yhden miittiläisen asunnolle kissanmaa/ruotulaan pelaamaan lautapelejä jne. Tavataan taas rautatieasemalla minuuttibaarin vieressä klo 17.00. Kaikki mukaan ja uusia myös!

      • Banana4Monkey

        Oliskos tilaa vielä almost 20 v opiskelijalle? Kevään jälkeen tänne muutettu eikä oikeen tunne täältä ketään. Noita miittejä on ilmeisesti pidetty useampia. Mitenkähän paljon haittaa tällasesta uudesta, mahdollisesta osallistujasta olis?


      • laulatti
        Banana4Monkey kirjoitti:

        Oliskos tilaa vielä almost 20 v opiskelijalle? Kevään jälkeen tänne muutettu eikä oikeen tunne täältä ketään. Noita miittejä on ilmeisesti pidetty useampia. Mitenkähän paljon haittaa tällasesta uudesta, mahdollisesta osallistujasta olis?

        Lisää uusia kasvoja olisi mukava saada porukkaan! että mukaan vaan!


      • Banana4Monkey
        laulatti kirjoitti:

        Lisää uusia kasvoja olisi mukava saada porukkaan! että mukaan vaan!

        Jos joku hyppii kyltin kanssa niin voisin vaikka tullakin ;D

        Olenkohan muuten nuorin vai miten on?


      • lizbeht
        Banana4Monkey kirjoitti:

        Jos joku hyppii kyltin kanssa niin voisin vaikka tullakin ;D

        Olenkohan muuten nuorin vai miten on?

        Se riippuu ihan siitä minkäikänen oot? Nuorin on ollu 19. Kyllä miittilappu saadaan väsättyä. Minuutti baarin vieressä kello 1700


      • Banana4Monkey
        lizbeht kirjoitti:

        Se riippuu ihan siitä minkäikänen oot? Nuorin on ollu 19. Kyllä miittilappu saadaan väsättyä. Minuutti baarin vieressä kello 1700

        20 tulee alkuvuodesta täyteen. Ilmeisesti siis nuorimmasta päästä. Onkos tiedossa, kuinka monta on tulossa?


      • laulatti
        Banana4Monkey kirjoitti:

        20 tulee alkuvuodesta täyteen. Ilmeisesti siis nuorimmasta päästä. Onkos tiedossa, kuinka monta on tulossa?

        ainakin 6 varmistunutta pitäisi tulla.lisää mukaan vaan!


      • Banana4Monkey
        laulatti kirjoitti:

        ainakin 6 varmistunutta pitäisi tulla.lisää mukaan vaan!

        Jos ei mitään esteitä ilmaannu niin kyllä tuun.


      • =) (Taru)
        laulatti kirjoitti:

        ainakin 6 varmistunutta pitäisi tulla.lisää mukaan vaan!

        mie tuun kans!! kun laulatti ei varmaan laskenut mukaan, joten 7 ainakin =))


      • laulatti
        =) (Taru) kirjoitti:

        mie tuun kans!! kun laulatti ei varmaan laskenut mukaan, joten 7 ainakin =))

        laskin mä sut mutta en tiä sit kenen jätin pois :D


      • ensku

        En tietenkään teitä oo unohtanut, kummasti vaan ihme kiireitä meinaa pukata :D
        Tulevasta lauantaista sen verran, että silloin en pääse :( Tulisin kyllä mielelläni pelailemaan ja viettämään aikaa teidän kanssa, mutta töitä on kuuteen asti ja sitten sen jälkeen lupasin aikasemmin jo tavata kaveria.
        Mutta jos vielä tänne viititte laittaa sitten seuraavan miitin aikaa, niin sitten yritän päästä paikalla ihan tingilläkin :) Muuten sähköpostiakin voi laittaa, jos tänne ette enää uusien miittien aikoja ilmottele ja ihan muutenkin viestiä voi pistää tulemaan :) Eli osoite olis [email protected].
        Toivottavasti elokuva oli hyvä ja hauskaa lauantai-iltaa teille kaikille :)


      • bambubimbo
        ensku kirjoitti:

        En tietenkään teitä oo unohtanut, kummasti vaan ihme kiireitä meinaa pukata :D
        Tulevasta lauantaista sen verran, että silloin en pääse :( Tulisin kyllä mielelläni pelailemaan ja viettämään aikaa teidän kanssa, mutta töitä on kuuteen asti ja sitten sen jälkeen lupasin aikasemmin jo tavata kaveria.
        Mutta jos vielä tänne viititte laittaa sitten seuraavan miitin aikaa, niin sitten yritän päästä paikalla ihan tingilläkin :) Muuten sähköpostiakin voi laittaa, jos tänne ette enää uusien miittien aikoja ilmottele ja ihan muutenkin viestiä voi pistää tulemaan :) Eli osoite olis [email protected].
        Toivottavasti elokuva oli hyvä ja hauskaa lauantai-iltaa teille kaikille :)

        iltaa vietetään pikkujouluhengessä joten ottakaa ihmeessä tonttulakki mukaan! tiimarista niitä ainakin saa!


      • scorpio89
        bambubimbo kirjoitti:

        iltaa vietetään pikkujouluhengessä joten ottakaa ihmeessä tonttulakki mukaan! tiimarista niitä ainakin saa!

        Nytkö pikkujoulut järkätään? Ja kaksi uutta osallistujaa peräti? Vau, tää miitti alkaa oleen kuumaatavaa täällä. Nyt on "tampere miitti" otsikon viereenkin tullu tuo "kuumakeskustelu" -merkki viereen XD


      • bambubimbo
        scorpio89 kirjoitti:

        Nytkö pikkujoulut järkätään? Ja kaksi uutta osallistujaa peräti? Vau, tää miitti alkaa oleen kuumaatavaa täällä. Nyt on "tampere miitti" otsikon viereenkin tullu tuo "kuumakeskustelu" -merkki viereen XD

        oli vähän puhetta lissun kaa että jos ne nyt ois sit. alkaa muuten pikkujoulu kausi olemaan ohi ;D
        ja tää on kuuma keskustelu,oikein roihuaa!!


      • scorpio89
        bambubimbo kirjoitti:

        oli vähän puhetta lissun kaa että jos ne nyt ois sit. alkaa muuten pikkujoulu kausi olemaan ohi ;D
        ja tää on kuuma keskustelu,oikein roihuaa!!

        Nyt voi sen kuumakeskustelu -merkin johdosta tulla enemmän ihmisiä kattoonkin tätä keskutelua, ainakin itteni kohalla meen helpommin kattoon juuri tällaisia kesusteluja. Ehkä ratkaitiin nyt se miitin mainonta tällä tavalla XP


      • scorpio89
        lizbeht kirjoitti:

        Se riippuu ihan siitä minkäikänen oot? Nuorin on ollu 19. Kyllä miittilappu saadaan väsättyä. Minuutti baarin vieressä kello 1700

        Itseasiassa nuorin osallistuja oli 16 vuotias^^


      • lizbeht
        scorpio89 kirjoitti:

        Nyt voi sen kuumakeskustelu -merkin johdosta tulla enemmän ihmisiä kattoonkin tätä keskutelua, ainakin itteni kohalla meen helpommin kattoon juuri tällaisia kesusteluja. Ehkä ratkaitiin nyt se miitin mainonta tällä tavalla XP

        Hukkasko joku lauantina peitepuikon? Semmonen nimittäin löyty mun kengästä. Se ei voi olla mun koska en käytä. Se on tallessa kyllä täällä että jos haluaa sen takasin sin ni vastaile tänne tai facebookissa.


      • laulatti
        lizbeht kirjoitti:

        Hukkasko joku lauantina peitepuikon? Semmonen nimittäin löyty mun kengästä. Se ei voi olla mun koska en käytä. Se on tallessa kyllä täällä että jos haluaa sen takasin sin ni vastaile tänne tai facebookissa.

        mun se on! piä talessa ;)


    • TheDude472

      Multa taisi jäädä välistä miitti tai pari?

      Oli tarkotus tosiaan silloin joskus ihan lähteä innolla mukaan. Mutta sitten mulla jäi vähäks aikaa tää Suomi 24:n selailu, niin ei tullu ollenkaan mieleen tarkastaa että milloin se mahdollinen miitti saattaisi järjestyä.

      Mutta kiva kun teillä oli hauskaa. Vieläkö teittiä pääsee miittaamaan jossain vaiheessa? Mulla kun ei hirveesti ole noita kavereita täällä.(Edelleenkään)

      • lizbeht

        Seuraava/t miiti/t on joskus vuoden vaihteen jälkeen kun kaikki lähtee jouluksi kotiin. Munkin vanhemmat asuu kotkassa joten matkaan sinne.Mutta miiteistä kyllä aina ilmotellaan siten että milloin kaikki on tampereella. Ois ihanaa saada lisää porukkaa mitä enemmän sen hauskempaa. Mutta vuoden vaihteen jälkeen tavataan.
        Hyvää joulua ja onnellista uuttavuotta!


      • akis
        lizbeht kirjoitti:

        Seuraava/t miiti/t on joskus vuoden vaihteen jälkeen kun kaikki lähtee jouluksi kotiin. Munkin vanhemmat asuu kotkassa joten matkaan sinne.Mutta miiteistä kyllä aina ilmotellaan siten että milloin kaikki on tampereella. Ois ihanaa saada lisää porukkaa mitä enemmän sen hauskempaa. Mutta vuoden vaihteen jälkeen tavataan.
        Hyvää joulua ja onnellista uuttavuotta!

        Minä olen Tampereella uudenvuoden ja välipäivät. En kumminkaan tiedä mitä tekisi, joten kysyn onko jollain Tampere-miittiläisellä samantapainen tilanne
        voi laitta myös sähköpostia akiPISTEseppiATgmailPISTEcom

        Aki


    • -tyttö-89-

      mä voisin tulla kans sit miittailen ensvuoden puolella, ystävii kun ikänä oo liikaa ja kaikki tuppaa kaikkoaan opiskelun merkeissä muille maille. Ikää mulla on 20 vuotta joten kai mää porukkaan sulaudun:D

      • scorpio89

        Ainakin samaa ikäluokkaa mun kanssa, joten ei tartte pelätä olevansa nuorin =P


      • laulatti
        scorpio89 kirjoitti:

        Ainakin samaa ikäluokkaa mun kanssa, joten ei tartte pelätä olevansa nuorin =P

        ei siinä oo mitään pelottavaa olla nuorin porukasta :D nimimerkillä kokemusta on!


      • Jebba
        laulatti kirjoitti:

        ei siinä oo mitään pelottavaa olla nuorin porukasta :D nimimerkillä kokemusta on!

        Täällä olis kans yks 20 v. tyttö. Olis kiva tula mukaan jos vielä mahtuu?
        Onko vielä tidossa millon olis seuraava miitti? :)


      • scorpio89
        Jebba kirjoitti:

        Täällä olis kans yks 20 v. tyttö. Olis kiva tula mukaan jos vielä mahtuu?
        Onko vielä tidossa millon olis seuraava miitti? :)

        Joskus uudenvuoden jälkeen varmaan miitataan.... saas nähä pääsenkö ite seuraavaan miittiin


      • laulatti
        Jebba kirjoitti:

        Täällä olis kans yks 20 v. tyttö. Olis kiva tula mukaan jos vielä mahtuu?
        Onko vielä tidossa millon olis seuraava miitti? :)

        kiva kun lisää porukkaa ilmottautuu.! kattellaan varmaan sit joskus täs uuden vuoden jälkeen.kun koulut sun muut on alkanu et ihmiset on päässy takas kotiutumaan!

        oikein hyvä uutta vuotta kaikille miittiläisillle!!!


      • Shemale Jackson
        laulatti kirjoitti:

        kiva kun lisää porukkaa ilmottautuu.! kattellaan varmaan sit joskus täs uuden vuoden jälkeen.kun koulut sun muut on alkanu et ihmiset on päässy takas kotiutumaan!

        oikein hyvä uutta vuotta kaikille miittiläisillle!!!

        mä oisin myös mukana jos vaan kaikille sopii, kun ei oo noita kavereita mitenkään hirveästi... sattuneesta syystä. olen siis ladyboy. Ymmärrän toki, jos kaltaiseni seura ei kelpaa.


      • taunus88
        scorpio89 kirjoitti:

        Joskus uudenvuoden jälkeen varmaan miitataan.... saas nähä pääsenkö ite seuraavaan miittiin

        voortti pelittää? ei oo ollu käyntihäiriöitä? kävis ikäänkuin kolmella ja kone röblöttää? jos näin on niin kato lohkon kylkeen ettei oo tullu nyrkin kokosta reikää. saattaa olla et on tullu kiertokanki pihalle.


      • laulatti
        Shemale Jackson kirjoitti:

        mä oisin myös mukana jos vaan kaikille sopii, kun ei oo noita kavereita mitenkään hirveästi... sattuneesta syystä. olen siis ladyboy. Ymmärrän toki, jos kaltaiseni seura ei kelpaa.

        tottakai kelpaat, mukaan vaan ilman mitään sen suurempia jännityksiä!


      • annela
        laulatti kirjoitti:

        tottakai kelpaat, mukaan vaan ilman mitään sen suurempia jännityksiä!

        Hei, en lukenut ihan koko viestiketjua, mutta ymmärsin, että ensimmäinen miitti on ainakin tehty ja lisää olisi luvassa uuden vuoden puolella. Olen 34-vuotias nainen, ja kaipaan todellakin uusia tuttavuuksia Tampereelta. On vain ollut vaikeaa löytää keinoja/kanavaa, jonka kautta voisi ihmisiä ryhmänä tavata.

        Oliko ensimmäisessä tapaamisessa minkälainen ikähaitari? Jos en ole ainoa vanhus joukossa, niin haluaisin kyllä osallistua tähän toiseen tapaamiseen.


      • =)
        annela kirjoitti:

        Hei, en lukenut ihan koko viestiketjua, mutta ymmärsin, että ensimmäinen miitti on ainakin tehty ja lisää olisi luvassa uuden vuoden puolella. Olen 34-vuotias nainen, ja kaipaan todellakin uusia tuttavuuksia Tampereelta. On vain ollut vaikeaa löytää keinoja/kanavaa, jonka kautta voisi ihmisiä ryhmänä tavata.

        Oliko ensimmäisessä tapaamisessa minkälainen ikähaitari? Jos en ole ainoa vanhus joukossa, niin haluaisin kyllä osallistua tähän toiseen tapaamiseen.

        Ikähaitari miiteissä on ollut 16-40 , joten sekaan vaan =))


    • roskapostimiäs

      miitti kaatua siihen ku BigSisteri tenuttaa joka viikonloppu.. ainakin kun päivämääriä kattoo, mutta jacksoni on kyllä täysin varma tapaus.

      • akis

        Koskas olisi seuraava miitti ja mitä tehtäisiin?


      • lizbeht
        akis kirjoitti:

        Koskas olisi seuraava miitti ja mitä tehtäisiin?

        Käviskö 15.1 tai 16.1 ? Mä oon itte ainaki silloin vapaa. Mitens muille käy? Jos vaikka tavattais taas rautiksella klo 1600. Tai jos muilla on jokin ehdotus ajaksi niin ilmoitelkaa.


      • TheDude472
        lizbeht kirjoitti:

        Käviskö 15.1 tai 16.1 ? Mä oon itte ainaki silloin vapaa. Mitens muille käy? Jos vaikka tavattais taas rautiksella klo 1600. Tai jos muilla on jokin ehdotus ajaksi niin ilmoitelkaa.

        No, mulle ainakin luulis käyvän molempien päivien. Mutta asiasta sitten enemmän, kun siitä myös tiedetään... enemmän.


      • akis
        lizbeht kirjoitti:

        Käviskö 15.1 tai 16.1 ? Mä oon itte ainaki silloin vapaa. Mitens muille käy? Jos vaikka tavattais taas rautiksella klo 1600. Tai jos muilla on jokin ehdotus ajaksi niin ilmoitelkaa.

        minulle käy kumpainenkin päivä.


      • laulatti
        akis kirjoitti:

        minulle käy kumpainenkin päivä.

        käy hyvin!


      • laulatti
        laulatti kirjoitti:

        käy hyvin!

        mitäs aktiviteettia pitäs keksiä illalle?? ehotuksia? kahvilalautapeleilyä kuten ennenkin vai jotain muuta ?


      • lizbeht
        laulatti kirjoitti:

        mitäs aktiviteettia pitäs keksiä illalle?? ehotuksia? kahvilalautapeleilyä kuten ennenkin vai jotain muuta ?

        Mun muistin mukaa oli puhetta keilaamisest. Mä ainaki oisin kiinnostun keilaamisest. Pitäis varmaa ottaa selvää etr miten se homma toimii. Pitääkö varata radat vai miten? Mut OIsko kukaa lähös huomen baarii tai jonnee istumaa iltaa? Mä oisin kinnostun lähtee jonnee.


      • Pia*
        lizbeht kirjoitti:

        Mun muistin mukaa oli puhetta keilaamisest. Mä ainaki oisin kiinnostun keilaamisest. Pitäis varmaa ottaa selvää etr miten se homma toimii. Pitääkö varata radat vai miten? Mut OIsko kukaa lähös huomen baarii tai jonnee istumaa iltaa? Mä oisin kinnostun lähtee jonnee.

        Olen 23-vuotias tyttö. Vasta syksyllä olen tänne Tampereelle muuttanut, ja uusia tuttavuuksia olisi enemmän kuin mukava löytää. Oliko seuraava tapaaminen siis 15-16.1 vloppuna? Olisi kiva osallistua :)


      • akis

      • =)
        akis kirjoitti:

        minulle käy kumpainenkin päivä.

        mulle kyl kävis lauantai paremmin, kun oon nyt töissä viikolla aina viiteen asti.


      • scorpio89
        =) kirjoitti:

        mulle kyl kävis lauantai paremmin, kun oon nyt töissä viikolla aina viiteen asti.

        Mulle kävis lauantai, tai no kumpainenkin päivä oikeastaan, mutta en oo varma tuunko tällä kertaa miittiin kun en uskalla tuhlata enää rahaa ihan miten sattuu.... =/ katotaan katotaan....


      • akis
        scorpio89 kirjoitti:

        Mulle kävis lauantai, tai no kumpainenkin päivä oikeastaan, mutta en oo varma tuunko tällä kertaa miittiin kun en uskalla tuhlata enää rahaa ihan miten sattuu.... =/ katotaan katotaan....

        No kaiketi sovimme nyt että miitti on lauantaina klo 16:00?
        No sitten se että mitä tehdään. Jos mennään keilaamaan, niin sitten radat pitäisi varmaankin varata.
        Onko kellään ehdottaa muita vaihtoehtoja vai lähdetäänkö siitä että menemme keilaamaan?


      • lizbeht
        akis kirjoitti:

        No kaiketi sovimme nyt että miitti on lauantaina klo 16:00?
        No sitten se että mitä tehdään. Jos mennään keilaamaan, niin sitten radat pitäisi varmaankin varata.
        Onko kellään ehdottaa muita vaihtoehtoja vai lähdetäänkö siitä että menemme keilaamaan?

        Eli lauantaina klo 1600 rautiksella.Eihän sitä oo pakko mennä keilaa. Kyllä sitä keilaamaa ehtii myöhemminkii. Sitä vois mennä jonnekkin vaikka syömään tai kahville Mä voin taas tuoda miittilapun. Joskus vois olla kivaa vuokrata leffoi ja pitää joku leffa maraton. Tuli tässä mieleen että lopetin tupakoinnin tai ainakin yritän. Jos jollain on ideoita että mitä tehdään lauantaina ni ehdottakaa ihmeessä. Kaikki on tervetulleita jos joku uusi haluaa liittyä.


      • TheDude472
        lizbeht kirjoitti:

        Eli lauantaina klo 1600 rautiksella.Eihän sitä oo pakko mennä keilaa. Kyllä sitä keilaamaa ehtii myöhemminkii. Sitä vois mennä jonnekkin vaikka syömään tai kahville Mä voin taas tuoda miittilapun. Joskus vois olla kivaa vuokrata leffoi ja pitää joku leffa maraton. Tuli tässä mieleen että lopetin tupakoinnin tai ainakin yritän. Jos jollain on ideoita että mitä tehdään lauantaina ni ehdottakaa ihmeessä. Kaikki on tervetulleita jos joku uusi haluaa liittyä.

        Eli mulle saattas käydä tuo lauantai klo 16. Toki keilaus tuntuu mun taskuun vähän liian tyyriiltä, kun noita hintoja katsoo.

        Tekis mieli kyllä tavata uusia ihmisiä. Mutta jos keilaukseks osoittautuu tuleva miitti, niin saatan joutua passaamaan ja mennä toisiin menoihin kyseisenä päivänä.


      • lizbeht
        TheDude472 kirjoitti:

        Eli mulle saattas käydä tuo lauantai klo 16. Toki keilaus tuntuu mun taskuun vähän liian tyyriiltä, kun noita hintoja katsoo.

        Tekis mieli kyllä tavata uusia ihmisiä. Mutta jos keilaukseks osoittautuu tuleva miitti, niin saatan joutua passaamaan ja mennä toisiin menoihin kyseisenä päivänä.

        Mä kuulin et perjantain on jonku kauhuleffan ensiilta. Jos sille on lauantain näytös ni isko kiinnostust kellää lähtä kattoo sitä?


      • scorpio89
        lizbeht kirjoitti:

        Mä kuulin et perjantain on jonku kauhuleffan ensiilta. Jos sille on lauantain näytös ni isko kiinnostust kellää lähtä kattoo sitä?

        Riippuu leffasta


      • lizbeht
        scorpio89 kirjoitti:

        Riippuu leffasta

        Kyseessä olisi zombieland. Näytös ois klo.1930 ja 2215. Kiinnostaako ketää muuta lähtä leffaa. Voidaan kyllä tehdä jotain muutakin jos joku ei halua lähteä leffaan. Voi olla kuitenkin parempi tavata rautatie asemalla ja mennä istumaan kahville/oluelle jonnekkin ja sopia leffan ajankohdasta paremmin että milloin muillekkin käy. Eli nähdään klo 1600 rautatieasemalla minuuttibaarin vieressä.lauantaina 16.1.


      • TheDude472
        lizbeht kirjoitti:

        Mä kuulin et perjantain on jonku kauhuleffan ensiilta. Jos sille on lauantain näytös ni isko kiinnostust kellää lähtä kattoo sitä?

        Zombieland vai?

        Me likey. Me likey a lot.

        Varmaan sitä vois mennä ainakin mun puolesta katteleen.


      • =)
        TheDude472 kirjoitti:

        Zombieland vai?

        Me likey. Me likey a lot.

        Varmaan sitä vois mennä ainakin mun puolesta katteleen.

        minuu ei kyl noi zombit, vampyyrit yms ihmissudet nappaa yhtää => mut voin kyl liittyä sitä edeltävään seuraan =>


      • TheDude472@
        =) kirjoitti:

        minuu ei kyl noi zombit, vampyyrit yms ihmissudet nappaa yhtää => mut voin kyl liittyä sitä edeltävään seuraan =>

        Niin, saatan kyllä vielä tullakin. Mutta ystävän kanssa tuli kyllä muutakin sovittua.

        Katellaan.


      • asd
        lizbeht kirjoitti:

        Kyseessä olisi zombieland. Näytös ois klo.1930 ja 2215. Kiinnostaako ketää muuta lähtä leffaa. Voidaan kyllä tehdä jotain muutakin jos joku ei halua lähteä leffaan. Voi olla kuitenkin parempi tavata rautatie asemalla ja mennä istumaan kahville/oluelle jonnekkin ja sopia leffan ajankohdasta paremmin että milloin muillekkin käy. Eli nähdään klo 1600 rautatieasemalla minuuttibaarin vieressä.lauantaina 16.1.

        Moi kaikki miittailijat. Osallistujamäärä ja muutkin asiat näyttää sen verta hyviltä, että tulen varmaankin tuppautumaan seuraanne. Ikää minulta löytyy 19 vuotta ja minua on alkanut kiinnostaa esim. kuntoilu tässä viimeaikoina, keilata en kuitenkaan missään nimessä tahdo. Mutta näkemisiin.

        -miekkonen 19v


      • lizbeht
        TheDude472@ kirjoitti:

        Niin, saatan kyllä vielä tullakin. Mutta ystävän kanssa tuli kyllä muutakin sovittua.

        Katellaan.

        Seuraava miitti. Mulle miitti päiväks käy ihan mikä vaa. Ehdottaisin 22.1 tai 23.1 Eli se ois ens viikonloppu.Aikasemminkin voi tavata esim. jos joku haluu lähtä kattomaa sitä zombilandia. Selvennykseksi se on komedia. Tai niin sanottu mustakomedia.Itellä saattaa olla semmonen rahatilanne että en välttämättä pääse leffaan. Ehdotelkaa muutkin hyviä miitti aikatauluja ja paikkoja.Oli puhetta leffamaratonista katottais joku elokuva sarja.Esim. kaikki ringit tai kaikki stephen kingit leffat mitkä löytyy. Iteltäni löytyy molemmat ringit ja kaunat j sitte kingiltä 1408, rose red, misery, cujo, desperation, christine, pet sematary 2, hohto(ei se missä on jack nicholsson), unensieppaaja ja se(it). Ainakin on varaa valita. Mutta mulle siis käy 22.1 ja 23.1. Ilmoitelkaa milloin teille käy.


      • laulatti
        lizbeht kirjoitti:

        Seuraava miitti. Mulle miitti päiväks käy ihan mikä vaa. Ehdottaisin 22.1 tai 23.1 Eli se ois ens viikonloppu.Aikasemminkin voi tavata esim. jos joku haluu lähtä kattomaa sitä zombilandia. Selvennykseksi se on komedia. Tai niin sanottu mustakomedia.Itellä saattaa olla semmonen rahatilanne että en välttämättä pääse leffaan. Ehdotelkaa muutkin hyviä miitti aikatauluja ja paikkoja.Oli puhetta leffamaratonista katottais joku elokuva sarja.Esim. kaikki ringit tai kaikki stephen kingit leffat mitkä löytyy. Iteltäni löytyy molemmat ringit ja kaunat j sitte kingiltä 1408, rose red, misery, cujo, desperation, christine, pet sematary 2, hohto(ei se missä on jack nicholsson), unensieppaaja ja se(it). Ainakin on varaa valita. Mutta mulle siis käy 22.1 ja 23.1. Ilmoitelkaa milloin teille käy.

        itse ehdotan 23.päivää!ja esimerkiksi mun luo voi tulla pitämään maratoonin. asun hallituskadulla lähellä hämeenpuistoa


      • laulatti
        laulatti kirjoitti:

        itse ehdotan 23.päivää!ja esimerkiksi mun luo voi tulla pitämään maratoonin. asun hallituskadulla lähellä hämeenpuistoa

        ite ehotan ring maratoonia! ei aikanaan tulisi niin pitkäkestoisesti tai itellä ainakin on keskittymisvaikeuksia pitemmän päälle :D !


      • =)
        laulatti kirjoitti:

        itse ehdotan 23.päivää!ja esimerkiksi mun luo voi tulla pitämään maratoonin. asun hallituskadulla lähellä hämeenpuistoa

        mulle kans kävis toi 23.pv töitten takia huomattavasti paremmin ja mikä tahansa noista leffamaratoneista =))


      • Metalli mies
        laulatti kirjoitti:

        ite ehotan ring maratoonia! ei aikanaan tulisi niin pitkäkestoisesti tai itellä ainakin on keskittymisvaikeuksia pitemmän päälle :D !

        Mites Megazone kävis, vaikka tollon 22 tai 23 päivä. Siihen nyt olis ainakin kiva saada jonkinmoinen ryhmä kasaan. Mitä isompi sen parempi, mutta on kai pienelläkin porukalla mukavaa. Iteseeni ainakin kiinostaisi ennemmän tää kuin leffa maratooni, kun tulee noita elokuvia muutenkin katottua niin paljo. http://www.megazone.fi/Tampere-Etusivu o lisää tietoo jos ei o tuttu.


      • lizbeht
        Metalli mies kirjoitti:

        Mites Megazone kävis, vaikka tollon 22 tai 23 päivä. Siihen nyt olis ainakin kiva saada jonkinmoinen ryhmä kasaan. Mitä isompi sen parempi, mutta on kai pienelläkin porukalla mukavaa. Iteseeni ainakin kiinostaisi ennemmän tää kuin leffa maratooni, kun tulee noita elokuvia muutenkin katottua niin paljo. http://www.megazone.fi/Tampere-Etusivu o lisää tietoo jos ei o tuttu.

        Mua ei yhtää innosta mitkää sotaleikit. Minut voi laskee siitä ulos. Osaatte kyllä varmaan olla ilman minuakin.


      • scorpio89
        lizbeht kirjoitti:

        Mua ei yhtää innosta mitkää sotaleikit. Minut voi laskee siitä ulos. Osaatte kyllä varmaan olla ilman minuakin.

        Pakko myöntää ettei muakaan kiinnosta sotaleikit. Mielummin leffamaratoni. Ihan sama mikä leffa, kunhan se ei ole sellaista missä lentää vain veri. Luotan että teillä muilla on mua parempi leffamaku.


      • =)
        Metalli mies kirjoitti:

        Mites Megazone kävis, vaikka tollon 22 tai 23 päivä. Siihen nyt olis ainakin kiva saada jonkinmoinen ryhmä kasaan. Mitä isompi sen parempi, mutta on kai pienelläkin porukalla mukavaa. Iteseeni ainakin kiinostaisi ennemmän tää kuin leffa maratooni, kun tulee noita elokuvia muutenkin katottua niin paljo. http://www.megazone.fi/Tampere-Etusivu o lisää tietoo jos ei o tuttu.

        mua kyllä innostais kovasti myös tuo megazone, kun jo aiemmin ollut kiinnostusta kokeilla tuota muttei vaan oo ollu tilaisuutta. tosin ajankohtana kuun alkupuoli olis parempi, kun loppua kohden aina myös rahat lopussa =>


      • laulatti
        Metalli mies kirjoitti:

        Mites Megazone kävis, vaikka tollon 22 tai 23 päivä. Siihen nyt olis ainakin kiva saada jonkinmoinen ryhmä kasaan. Mitä isompi sen parempi, mutta on kai pienelläkin porukalla mukavaa. Iteseeni ainakin kiinostaisi ennemmän tää kuin leffa maratooni, kun tulee noita elokuvia muutenkin katottua niin paljo. http://www.megazone.fi/Tampere-Etusivu o lisää tietoo jos ei o tuttu.

        Tonne megazone juttuun mie oon ainakin kans messissä!mutta jos sovitaan siitä sit paremmin kun nähää taas


      • oxox
        lizbeht kirjoitti:

        Seuraava miitti. Mulle miitti päiväks käy ihan mikä vaa. Ehdottaisin 22.1 tai 23.1 Eli se ois ens viikonloppu.Aikasemminkin voi tavata esim. jos joku haluu lähtä kattomaa sitä zombilandia. Selvennykseksi se on komedia. Tai niin sanottu mustakomedia.Itellä saattaa olla semmonen rahatilanne että en välttämättä pääse leffaan. Ehdotelkaa muutkin hyviä miitti aikatauluja ja paikkoja.Oli puhetta leffamaratonista katottais joku elokuva sarja.Esim. kaikki ringit tai kaikki stephen kingit leffat mitkä löytyy. Iteltäni löytyy molemmat ringit ja kaunat j sitte kingiltä 1408, rose red, misery, cujo, desperation, christine, pet sematary 2, hohto(ei se missä on jack nicholsson), unensieppaaja ja se(it). Ainakin on varaa valita. Mutta mulle siis käy 22.1 ja 23.1. Ilmoitelkaa milloin teille käy.

        Moikka!

        Olisin tästä lautapelailu-leffankatselu-akselilla liikkuvasta miittailusta kovasti kiinnostunut, jos sellaista Tampereella joskus arki-iltoina olisi tarjolla. Kokoonnutteko aina vain viikonloppuisin?


      • lizbeht-
        laulatti kirjoitti:

        ite ehotan ring maratoonia! ei aikanaan tulisi niin pitkäkestoisesti tai itellä ainakin on keskittymisvaikeuksia pitemmän päälle :D !

        Tavataanko me ensin jossaa ennenku lähetään kattoo leffaa vai mennäänkö suoraa paikalle? Mulle ainaki käy että mennää laulatille. Jos tarjous on vielä voimassa. Käykö se kaikille vai onko jollain muita suunnitelmia?


      • lizbeht
        oxox kirjoitti:

        Moikka!

        Olisin tästä lautapelailu-leffankatselu-akselilla liikkuvasta miittailusta kovasti kiinnostunut, jos sellaista Tampereella joskus arki-iltoina olisi tarjolla. Kokoonnutteko aina vain viikonloppuisin?

        Onko asia nyt niin että miitti pidetään 23.1 leffamaratoinin merkeissä? Ymmärsin että menisimme pitämään sitä hallituskadulle. Voit ottaa ringit mukaan. Kannattaa varmaan ottaa jotaa mässättävää mukaan. Ilmoitelkaa nyt vielä ketä on tulossa ja käykö aika ja paikka. Ensin tavattaisiin ilmeisesti sokkarilla. Ehdottakaa kellon aikaa.Nähdään lauantaina.


      • scorpio89
        lizbeht kirjoitti:

        Onko asia nyt niin että miitti pidetään 23.1 leffamaratoinin merkeissä? Ymmärsin että menisimme pitämään sitä hallituskadulle. Voit ottaa ringit mukaan. Kannattaa varmaan ottaa jotaa mässättävää mukaan. Ilmoitelkaa nyt vielä ketä on tulossa ja käykö aika ja paikka. Ensin tavattaisiin ilmeisesti sokkarilla. Ehdottakaa kellon aikaa.Nähdään lauantaina.

        Toivon mukaan se on leffamaraton, mutta voihan se leffamaraton pitää vaikka perjantaina ja ihmiset jotka megazoneen haluaa menevät lauantaina sitten sinne (jos se lauantaina pidetään). Mutta itellä ei oo rahaa eikä kiinnostusta sitten siihen osallistua. Mutta onko tapaamispaikka nyt sitten sokkarille siirtynyt O.o? Noh, sokkarilta sitten voi kätevästi mennä ostaan mässäiltävää leffaan^^;


      • =)
        scorpio89 kirjoitti:

        Toivon mukaan se on leffamaraton, mutta voihan se leffamaraton pitää vaikka perjantaina ja ihmiset jotka megazoneen haluaa menevät lauantaina sitten sinne (jos se lauantaina pidetään). Mutta itellä ei oo rahaa eikä kiinnostusta sitten siihen osallistua. Mutta onko tapaamispaikka nyt sitten sokkarille siirtynyt O.o? Noh, sokkarilta sitten voi kätevästi mennä ostaan mässäiltävää leffaan^^;

        Mulle ei varmaankaan perjantai kyllä käy, mut lauantain leffamaraton kuulostais tosi kivalta. itellä ei ole just nyt rahaa siihen megazoneen (vasta taas alkukuusta), joten jäis väliin kyllä jos nyt on jengi menossa sinne. kiinnostusta kyllä siis siihenkin olisi kovasti.


    • TheDude472

      Onko kukaan lähdössä tai onko mitään mielenkiintoa? Itseäni kiinnostais käydä leffa kattomassa.

      Eilen piti oikeestaan jo käydä, mutten ehtinyt järjestää mitään niin aikaseen esitykseen, joka oli myös päivän ainoa. Niinkuin tänäänkin.

      • oxox

        Minä voisin kyllä lähteä katsomaan, jos olet edelleen menossa. Leffa vaikuttaa kiinnostavalta.

        Jos menet ja kaipailet edelleen seuraa (tässä tapauksessa 25-vuotiasta kultturellia herraseuraa), niin ilmoittele pikaiseen. Mailini on sunlightsnotforfranchise {miumaumou} gmail.com


      • lizbeht
        oxox kirjoitti:

        Minä voisin kyllä lähteä katsomaan, jos olet edelleen menossa. Leffa vaikuttaa kiinnostavalta.

        Jos menet ja kaipailet edelleen seuraa (tässä tapauksessa 25-vuotiasta kultturellia herraseuraa), niin ilmoittele pikaiseen. Mailini on sunlightsnotforfranchise {miumaumou} gmail.com

        Ei voida mennä hallitus kadulle koska henkilö jolle oltaisiin menty ei pääse paikalle. Joten jos tavataan lauantaina rautiksella klo 1600. Samassa paikassa kuin aina. Eli minuuttibaarin vieressä. Mä otan lapun mukaan. Eli 23.1 klo 1600 rautatieasemalla. Nähdään!


      • scorpio89
        lizbeht kirjoitti:

        Ei voida mennä hallitus kadulle koska henkilö jolle oltaisiin menty ei pääse paikalle. Joten jos tavataan lauantaina rautiksella klo 1600. Samassa paikassa kuin aina. Eli minuuttibaarin vieressä. Mä otan lapun mukaan. Eli 23.1 klo 1600 rautatieasemalla. Nähdään!

        Eikö Laulatti tuu siis lauantaina? Mitäs me sitten keksisimme, pidämmekö kumminkin leffaillan?


      • lizbeht-
        scorpio89 kirjoitti:

        Eikö Laulatti tuu siis lauantaina? Mitäs me sitten keksisimme, pidämmekö kumminkin leffaillan?

        Ei pidetä leffa iltaa mutta voihan sitä muutakin tehdä. Mutta aikataulu on silti sama kuin edellisessä viestissä jos se käy kaikille. Kun kaikki on paikalla mietitään mitä tehdään. Nähdään lauantaina klo 1600


      • laulatti
        scorpio89 kirjoitti:

        Eikö Laulatti tuu siis lauantaina? Mitäs me sitten keksisimme, pidämmekö kumminkin leffaillan?

        laulatti ei välttämättä pääse osallisutumaan miittiin joten hallituskadulle ei voi leffamiittiä järjestää! mutta katsotaan pääsenkö silti paikalle huomenna kai sitä jotain muuta sit täytyy keksiä


      • scorpio89
        laulatti kirjoitti:

        laulatti ei välttämättä pääse osallisutumaan miittiin joten hallituskadulle ei voi leffamiittiä järjestää! mutta katsotaan pääsenkö silti paikalle huomenna kai sitä jotain muuta sit täytyy keksiä

        Kehtaatkin omata muuta elämää kuin meidät ja miitin X)

        Mennään kattoon lauantaina Avatar leffa!


      • lizbeht-
        scorpio89 kirjoitti:

        Kehtaatkin omata muuta elämää kuin meidät ja miitin X)

        Mennään kattoon lauantaina Avatar leffa!

        Kattoo nyt onko rahaa ja innostusta lähtä leffaa. Oon kuitenki tulos paikalle.


      • scorpio89
        lizbeht- kirjoitti:

        Kattoo nyt onko rahaa ja innostusta lähtä leffaa. Oon kuitenki tulos paikalle.

        Noh, se oli lähinnä vitsi, se leffa maksaa 10 e O.o Mutta jos päätetään lähteä niin ei mulla Avataria vastaan mitään ole^^


      • lizbeht
        scorpio89 kirjoitti:

        Noh, se oli lähinnä vitsi, se leffa maksaa 10 e O.o Mutta jos päätetään lähteä niin ei mulla Avataria vastaan mitään ole^^

        Mä en luultavasti pääse seuraavaan mittiin kun olen menossa kotkaan. Riippuu tietysti siitä milloin on seuraava miitti. Ois kiva pitää se leffamaraton. Keksitte kyllä jotain ilman minua. Lähdette vaikka sinne megazoneen. Nähdään sitten kun palaan jos ei aikaisemin.


    • laulatti

      koskas taas pirettäs seuraava miitti? ite en ehota tulevaa viikonloppua koska sillon en itse pääse paikalle. mutta muuten kyllä käy kaikki arkipäivistä viikonloppuihin! ja pitäskö sitä keksiä sitten jotain vai tai .noh,ehotelkaa ajanklohtaa!

      • lonely-83

        Moikka. olen vuoden alusta Tampereen puolella muuttanut -83 mies, enkä kavereita ole ehtinyt vielä etsimään.. Toi miitinki-juttu kuulosti sen verran hyvältä, että josko olisi tilaa vielä yhdelle onnettomalle? :) Minkä tyyppisiä aikaisemmat miitingit ovat olleet?
        -Kiinnostunut


      • =)
        lonely-83 kirjoitti:

        Moikka. olen vuoden alusta Tampereen puolella muuttanut -83 mies, enkä kavereita ole ehtinyt vielä etsimään.. Toi miitinki-juttu kuulosti sen verran hyvältä, että josko olisi tilaa vielä yhdelle onnettomalle? :) Minkä tyyppisiä aikaisemmat miitingit ovat olleet?
        -Kiinnostunut

        Mukaan vaan, uudet naamat on myös hyvinkin tervetulleita =) Ollaan oltu lähinnä kahviloissa pelaamassa lautapelejä ja esim. kerran elokuvissa. Nyt on ollut mietinnässä myös tuo Megazonessa käyminen, mutta uusia aktiviteettiehdotuksia otetaan kyllä myös mielellään vastaan.
        Ja miitti on yleensä tehty rautatieasemalle, josta sitten on lähdetty jonnekin...
        Koskas muuten pidetään seuraava, oliskos ens lauantai eli 6.2. ?


      • laulatti
        =) kirjoitti:

        Mukaan vaan, uudet naamat on myös hyvinkin tervetulleita =) Ollaan oltu lähinnä kahviloissa pelaamassa lautapelejä ja esim. kerran elokuvissa. Nyt on ollut mietinnässä myös tuo Megazonessa käyminen, mutta uusia aktiviteettiehdotuksia otetaan kyllä myös mielellään vastaan.
        Ja miitti on yleensä tehty rautatieasemalle, josta sitten on lähdetty jonnekin...
        Koskas muuten pidetään seuraava, oliskos ens lauantai eli 6.2. ?

        Lauantaina voisi joo pitää miitin! mitäs me tehtäs ? Mennäänkö megazoneileen vai mitä täh häh ? mulle kyllä käy jos mennään johkin baariin/kahvilaan.Tai sit mun luo kyllä voi kans tulla jos vaikka kokattas jotain tms. emmä tiä . mulle käy kaikki (melkein kaikki) ;) !


      • lonely-83
        =) kirjoitti:

        Mukaan vaan, uudet naamat on myös hyvinkin tervetulleita =) Ollaan oltu lähinnä kahviloissa pelaamassa lautapelejä ja esim. kerran elokuvissa. Nyt on ollut mietinnässä myös tuo Megazonessa käyminen, mutta uusia aktiviteettiehdotuksia otetaan kyllä myös mielellään vastaan.
        Ja miitti on yleensä tehty rautatieasemalle, josta sitten on lähdetty jonnekin...
        Koskas muuten pidetään seuraava, oliskos ens lauantai eli 6.2. ?

        Muuten olisi kiva tulla nyt lauantaina, mutta silloin viettelen poikani 1-vuotis synttäreitä vielä.. Mutta joskos sitten seuraavalle kerralle tulisin.. Mulle käy kyllä ihan minkälainen puuha vain.. :)


      • scorpio89
        laulatti kirjoitti:

        Lauantaina voisi joo pitää miitin! mitäs me tehtäs ? Mennäänkö megazoneileen vai mitä täh häh ? mulle kyllä käy jos mennään johkin baariin/kahvilaan.Tai sit mun luo kyllä voi kans tulla jos vaikka kokattas jotain tms. emmä tiä . mulle käy kaikki (melkein kaikki) ;) !

        Oon edelleen megazonea vastaan, sori vaan XD Pitääkö se leffamaraton tänä viikonloppuna tehä sitten, mulle kyllä sinänsä ihan sama mennäänkö istumaan jonnekkin vai kattoon leffoja, kunhan rahaa ei tartte tuhlata.


      • laulatti
        scorpio89 kirjoitti:

        Oon edelleen megazonea vastaan, sori vaan XD Pitääkö se leffamaraton tänä viikonloppuna tehä sitten, mulle kyllä sinänsä ihan sama mennäänkö istumaan jonnekkin vai kattoon leffoja, kunhan rahaa ei tartte tuhlata.

        vastarannan kiiski!!

        tota ei sittenkään ainakaan mun luo voi tulla mutta mä ehotan et mennään johki kuppilaan.Vaikka yläaleen ;) ! mut en oo kyl varma onko siel pelejä .. kannatetaanko?


      • Metalli mies
        laulatti kirjoitti:

        vastarannan kiiski!!

        tota ei sittenkään ainakaan mun luo voi tulla mutta mä ehotan et mennään johki kuppilaan.Vaikka yläaleen ;) ! mut en oo kyl varma onko siel pelejä .. kannatetaanko?

        Täytyy sanoo etei pelkästään kahvilaan meno taas oikein tuntus hyvälvältä. Kannattasin kyl megazonee enemmin ja ei siellä ees kauaa menis. Lizbehthän ei pääse tulee ja sitäkään ei megazone kiinostanu. Ni ois parempi mennä nyt. Voi hyvin mennä kuppilaan sen jälkeen, jos ei muuta keksi. Nähtäs siinä plevnan ovella 1600 ?


      • laulatti
        Metalli mies kirjoitti:

        Täytyy sanoo etei pelkästään kahvilaan meno taas oikein tuntus hyvälvältä. Kannattasin kyl megazonee enemmin ja ei siellä ees kauaa menis. Lizbehthän ei pääse tulee ja sitäkään ei megazone kiinostanu. Ni ois parempi mennä nyt. Voi hyvin mennä kuppilaan sen jälkeen, jos ei muuta keksi. Nähtäs siinä plevnan ovella 1600 ?

        Mä kyllä haluisin et Scorpio89 tulis miittiin!! Et pitäskö meijän ketkä haluaa mennä sinne megazoneen sopia vaikka joku arkipäivä millon mentäs? Muistaakseni siel oli ma-ti halvemmat hinnatkin esimerkiks O_o :P :)

        Niin ja tosiaan vaan yhtyäkseni edellisiin että uudet ovat lämpimästi tervetulleita joukkoon =) !


      • scorpio89
        laulatti kirjoitti:

        Mä kyllä haluisin et Scorpio89 tulis miittiin!! Et pitäskö meijän ketkä haluaa mennä sinne megazoneen sopia vaikka joku arkipäivä millon mentäs? Muistaakseni siel oli ma-ti halvemmat hinnatkin esimerkiks O_o :P :)

        Niin ja tosiaan vaan yhtyäkseni edellisiin että uudet ovat lämpimästi tervetulleita joukkoon =) !

        Tai voidaan tietty niin tehä, ettei minun takia tarvitse järkätä taas yhet kahvilassa istumismiitti, että te meette megazoneen ja lyöttäydyn mukaan sitten kun tuutte sieltä...? Tosin riippuu tuutteko milloin pois sieltä, en enää seittemän jälkeen viitsisi pariksi tunniksi enää keskustaan tulla...


    • laulautti

      Tänään tavataan sitten taas! Rautatieasemalla klo 16:00 !! minuuttibaarin vieres!! Pitäskö tehä kyltti?Mä oon hukannu tussini niin tehkää joku muu jos koette sen tarpeelliseks.Uudet tervetuloa lämpimästi!!

      • TheDude472

        Mulla tuppaa aina olla tulematta. Mutta aina tuntuu olevan muuta sovittuna. Melkein vois tulla ( vihdoinkin ) tunniks pariks uusia naamoja töllään. Megazone vaikuttas olevan mielenkiintone. Mutta kun ei satu oleen niitä rublia ja timangeja joilla lystin kustantaa. Ehkä joskus kuukauden päästã.


      • TheDude472
        TheDude472 kirjoitti:

        Mulla tuppaa aina olla tulematta. Mutta aina tuntuu olevan muuta sovittuna. Melkein vois tulla ( vihdoinkin ) tunniks pariks uusia naamoja töllään. Megazone vaikuttas olevan mielenkiintone. Mutta kun ei satu oleen niitä rublia ja timangeja joilla lystin kustantaa. Ehkä joskus kuukauden päästã.

        Kiitos vielä tämänpäiväsestä. Ihan mielenkiintosen olosia uusia naamoja tapasin.Sori vielä et piti lähtee aikasemmi. Ehkäpã jo sitte ens miittiin sen koko keston ajaksi.


      • laulatti
        TheDude472 kirjoitti:

        Kiitos vielä tämänpäiväsestä. Ihan mielenkiintosen olosia uusia naamoja tapasin.Sori vielä et piti lähtee aikasemmi. Ehkäpã jo sitte ens miittiin sen koko keston ajaksi.

        Kiitos itsellesi osallistumisesta! Ajattelin että pitäisikö ensimiitti pitää ensiviikon aikana jonakin arkipäivänä....Noh,jos tämä ajatus kuulostaa hyvältä niin huutakaa HEP!


      • =) (Taru)
        laulatti kirjoitti:

        Kiitos itsellesi osallistumisesta! Ajattelin että pitäisikö ensimiitti pitää ensiviikon aikana jonakin arkipäivänä....Noh,jos tämä ajatus kuulostaa hyvältä niin huutakaa HEP!

        meiksi sit onnistu missaa miitin, kun en päässy enää lauantaina nettii tarkistaa onko sellasta ees =( ja noi arki-illatkin miul on aivan täys =(( *sniff*
        Eiks jooks et pietää ainakin lauantaina miitti taas jooks? =)


      • laulatti
        =) (Taru) kirjoitti:

        meiksi sit onnistu missaa miitin, kun en päässy enää lauantaina nettii tarkistaa onko sellasta ees =( ja noi arki-illatkin miul on aivan täys =(( *sniff*
        Eiks jooks et pietää ainakin lauantaina miitti taas jooks? =)

        Mulle kyllä sopii lauantai ihan hyvin myös! mukana ollaan!.Aktiviteetteja saa ehottaa! mulle käy mikä vaan,mieluiten kyllä ehkä menisi istumaan johkin edulliseen mestaan mutta käy ihan mitä vaan.Megazoneen ei välttämättä mulla ole rahaa mutta ei sitäkään tiijä viel.


      • laulatti
        laulatti kirjoitti:

        Mulle kyllä sopii lauantai ihan hyvin myös! mukana ollaan!.Aktiviteetteja saa ehottaa! mulle käy mikä vaan,mieluiten kyllä ehkä menisi istumaan johkin edulliseen mestaan mutta käy ihan mitä vaan.Megazoneen ei välttämättä mulla ole rahaa mutta ei sitäkään tiijä viel.

        Mulla ois ehotus,et voitas vaikka mennä mun luokse syömään . safkattais yhessä tai jotain.


      • =) (taru)
        laulatti kirjoitti:

        Mulla ois ehotus,et voitas vaikka mennä mun luokse syömään . safkattais yhessä tai jotain.

        miulle ainakin sopis hyvin laulatilla kyläily syöminkien merkeissä => tosin hyvin käy kyl melkein mikä vaan aktiviteetti =D


      • TheDude472
        =) (taru) kirjoitti:

        miulle ainakin sopis hyvin laulatilla kyläily syöminkien merkeissä => tosin hyvin käy kyl melkein mikä vaan aktiviteetti =D

        Mulle ei käy pe-la. Olen silloin risteilyllä. Sunnuntaiks kerkeis varmaan , tai sitte joku arkipäivä ennen Perjantaita.


      • lizbeht
        laulatti kirjoitti:

        Mulla ois ehotus,et voitas vaikka mennä mun luokse syömään . safkattais yhessä tai jotain.

        Pitkästä aikaa pääs taas nettin.Vai etä lauantaina seurava miiti. Mä pääsen sinne oikein hyvin. Mua ei välttämättä kiinnosta ruuan laitto.Miten ois se leffa maraton mistä oli puhetta aikoi sitten. Tai voihan sitä ruokaa laittaa. Tulee muuten halvemmaks mennä jonkun luo ku istuu jossaa kahvilassa. Mä olen valmis taas mihin vaan lu pääs tulettumaan kotkassa. Ootan innolla taas tapaamista. Nähdäänkö jossain ensin vai tullaanko suoraan hallituskadulle? Mulla ei oo minkään laisia aikataulu ongelmia mulle käy koska vaan. Tuun tampereelle takaisin pe. Eli lauantaina nähdään


      • räkä Laulatti
        lizbeht kirjoitti:

        Pitkästä aikaa pääs taas nettin.Vai etä lauantaina seurava miiti. Mä pääsen sinne oikein hyvin. Mua ei välttämättä kiinnosta ruuan laitto.Miten ois se leffa maraton mistä oli puhetta aikoi sitten. Tai voihan sitä ruokaa laittaa. Tulee muuten halvemmaks mennä jonkun luo ku istuu jossaa kahvilassa. Mä olen valmis taas mihin vaan lu pääs tulettumaan kotkassa. Ootan innolla taas tapaamista. Nähdäänkö jossain ensin vai tullaanko suoraan hallituskadulle? Mulla ei oo minkään laisia aikataulu ongelmia mulle käy koska vaan. Tuun tampereelle takaisin pe. Eli lauantaina nähdään

        Nyt on semmonen tilanne että oon tullu kipeeks.Ja en tiädä oonko ihan parantunu huomenna niin ehkä se ois sit vaan parempi perua meillä illanistunta että kerkeette miettiin uuden paikan.
        mjöööh


      • laulatti
        räkä Laulatti kirjoitti:

        Nyt on semmonen tilanne että oon tullu kipeeks.Ja en tiädä oonko ihan parantunu huomenna niin ehkä se ois sit vaan parempi perua meillä illanistunta että kerkeette miettiin uuden paikan.
        mjöööh

        Pidetään sittenkin siitä huomisesta kiinni. olo alkaa oleen parempiin päin eikä mulla ollu enää tänään edes kuumetta.tosin jos ihan akuutti tilanne huomenna niin sitten ei mutta huomenna meille.Tosin mulla ei oo rahaa!! kaapista löytyy linsseja ja porkkanaa..haha.no mut keksitään jotain!


      • laulatti
        laulatti kirjoitti:

        Pidetään sittenkin siitä huomisesta kiinni. olo alkaa oleen parempiin päin eikä mulla ollu enää tänään edes kuumetta.tosin jos ihan akuutti tilanne huomenna niin sitten ei mutta huomenna meille.Tosin mulla ei oo rahaa!! kaapista löytyy linsseja ja porkkanaa..haha.no mut keksitään jotain!

        mietin että vois tavata vähän lähempänä tätä mun kämppää joten oisko jossain sokoksella hyvä kohtauspaikka.Vaikka siinä pääsisäänkäynnin aulassa hämeenkadun puolella.u knouuu?


      • laulatti
        laulatti kirjoitti:

        mietin että vois tavata vähän lähempänä tätä mun kämppää joten oisko jossain sokoksella hyvä kohtauspaikka.Vaikka siinä pääsisäänkäynnin aulassa hämeenkadun puolella.u knouuu?

        tosiaan unohtui kellonaika. klo 17:00.


      • lizbeht
        laulatti kirjoitti:

        tosiaan unohtui kellonaika. klo 17:00.

        Mä oon juuri saapunut tampereelle. Huomenna sokarille klo 1700. Ruuanlaitto ei niin kiinnosta mut alkoholia vois ottaa. Voihan sitä sitten miettiä kun kaikki on paikalla. Eli nähdään huomenna.


      • =) (t)
        lizbeht kirjoitti:

        Mä oon juuri saapunut tampereelle. Huomenna sokarille klo 1700. Ruuanlaitto ei niin kiinnosta mut alkoholia vois ottaa. Voihan sitä sitten miettiä kun kaikki on paikalla. Eli nähdään huomenna.

        lissu soitan sulle kun vissiin myöhästyn, eli piäks kännyn/äänet pääl =))


      • lizbeht
        =) (t) kirjoitti:

        lissu soitan sulle kun vissiin myöhästyn, eli piäks kännyn/äänet pääl =))

        Mä piän äänet aina pääl. Paitsi teatteris tai elokuvis.


      • lizbeht kirjoitti:

        Mä piän äänet aina pääl. Paitsi teatteris tai elokuvis.

        Moro mahtusiko porukkaan vielä yksi??


    • TheDude472

      Ja milloinhan on the next miitti? Kyselen vaan nyt jo Torstaina, etten mene sopimaan mitään esim lauantaille.

      • lizbeht

        Käviskö tällä kertaa perjantaina? Mulla on lauantaina menoa mä lähden pilkkimään. Joten perjantai 19.2 eli siis huomenna. Aika lyhyt varotus aika mutta ilmotelkaa miten kaikille käy. Uusia kasvoja tottakai voi tulla jos on kiinnostusta.


      • =) (taru)
        lizbeht kirjoitti:

        Käviskö tällä kertaa perjantaina? Mulla on lauantaina menoa mä lähden pilkkimään. Joten perjantai 19.2 eli siis huomenna. Aika lyhyt varotus aika mutta ilmotelkaa miten kaikille käy. Uusia kasvoja tottakai voi tulla jos on kiinnostusta.

        eli edelleen töissäpä olen. klo20 jälkeen ehkä , jos ei millään käy sit lauantai/sunnuntai muille.


      • TheDude472
        lizbeht kirjoitti:

        Käviskö tällä kertaa perjantaina? Mulla on lauantaina menoa mä lähden pilkkimään. Joten perjantai 19.2 eli siis huomenna. Aika lyhyt varotus aika mutta ilmotelkaa miten kaikille käy. Uusia kasvoja tottakai voi tulla jos on kiinnostusta.

        Varauksellisesti kyllä.

        Olen kerran vaan ollu miitissä, jossa tapasin Skorpparin, Laulatin ja Metallimiehen.
        Uudet kasvot on edelleen ihan tervettä katsastaa ;)


      • lizbeht-
        TheDude472 kirjoitti:

        Varauksellisesti kyllä.

        Olen kerran vaan ollu miitissä, jossa tapasin Skorpparin, Laulatin ja Metallimiehen.
        Uudet kasvot on edelleen ihan tervettä katsastaa ;)

        Voi olla että mä oon sunnuntain krapulaonen että en oo hyvää seuraa silloin. Niiku jotku muistaa jotka oli silloin paikalla cafe europassa. Ei sitä miittiä kannata huomiseksi järjestää. Joku toinen päivä mielummin vaikka ens viikonloppu tai viikolla. Sovitaan siitä sitten myöhemmin


      • nakuramatata
        lizbeht- kirjoitti:

        Voi olla että mä oon sunnuntain krapulaonen että en oo hyvää seuraa silloin. Niiku jotku muistaa jotka oli silloin paikalla cafe europassa. Ei sitä miittiä kannata huomiseksi järjestää. Joku toinen päivä mielummin vaikka ens viikonloppu tai viikolla. Sovitaan siitä sitten myöhemmin

        Onko ensiviikonloppuna miitti?Jos se on lauantaina pääsisin tuleen.


      • lisbeht-
        nakuramatata kirjoitti:

        Onko ensiviikonloppuna miitti?Jos se on lauantaina pääsisin tuleen.

        Muistin juuri että olen menossa perjantaina 26.2 kotkaan kissavahdiksi. Vanhemmat lähtee reissuun. Ensin piti jo lähtä torstaina muutta suunnitelmat muuttui. Joten muille käy joku toinen viikonpäivä arkena niin ilmotelkaa. Joten vikonlopu ei käy mulle. Kyllähän miitin voi järjestää ilman minuakin. Kyllä mä vielä myöhemmin ehdin miitteihin. On ollut vaan paljon kaikenlaista menoa. Mutta nähdään kun ehditään.


      • akis
        nakuramatata kirjoitti:

        Onko ensiviikonloppuna miitti?Jos se on lauantaina pääsisin tuleen.

        mullekkin kävisi lauantain miitti. Onko jollain jotakin ehdottaa mitä tehdä?


      • laulatti
        akis kirjoitti:

        mullekkin kävisi lauantain miitti. Onko jollain jotakin ehdottaa mitä tehdä?

        Miten olisi tulevana lauantaina taas miitti? Aktiviteettejä otetaan vastaan! Musta ois kyllä kiva lähtee joskus yhessä kunnolla ulos.u know. mutta joo.ehotelkaa!


      • =) taru =)
        laulatti kirjoitti:

        Miten olisi tulevana lauantaina taas miitti? Aktiviteettejä otetaan vastaan! Musta ois kyllä kiva lähtee joskus yhessä kunnolla ulos.u know. mutta joo.ehotelkaa!

        tuleva lauantai sopii hyvin, ja kaikki aktiviteetti käy =)


      • oulustamuuttanut
        =) taru =) kirjoitti:

        tuleva lauantai sopii hyvin, ja kaikki aktiviteetti käy =)

        Minkälaisella porukalla ootte tavannu ja mitä ootte hommaillu? muutin just ite oulusta ja mietin että oiskohan porukkaan voinu liittyä?


      • laulatti
        oulustamuuttanut kirjoitti:

        Minkälaisella porukalla ootte tavannu ja mitä ootte hommaillu? muutin just ite oulusta ja mietin että oiskohan porukkaan voinu liittyä?

        Suurimmaksi osaksi naispuolisia henkilöitä on ollut mutta kyllä miespuolisiakin löytyy.Hyvin tähän asti on menny,ollaan istuttu kahviloissa,käyty leffossa ja vierailtu toistemme kodeissa.Ikähaarukka on ollut n.16-40 .Rentoa sakkia ollaan että mukaan vaan jos innostaa :) !


      • Laulatti
        laulatti kirjoitti:

        Miten olisi tulevana lauantaina taas miitti? Aktiviteettejä otetaan vastaan! Musta ois kyllä kiva lähtee joskus yhessä kunnolla ulos.u know. mutta joo.ehotelkaa!

        Pidetään miitti huomenna eli lauantaina..Voitaisiin vaikka mennä minun luokse aikaa viettämään
        ja keksiä sitten jotain.Lautapelejä minulta ei löydy että jos joku haluaa oottaa niitä mukaan niin se vois olla kiva.

        Kokoonnutaan Sokoksella.Tarkemmin sanottuna siinä Hämeenkadun puoleisen pääsisään käynnin aulassa,tuulikaapissa. klo 17.00. ja voitais kehitellä jotain nyyttimeininkiä.Mutta sovitaan tarkemmin mitä tehdään sitten kun nähään.Kaikki uudet tulokkaat ovat tervetulleita!Paikalle löydät varmasti kyltin ansiosta missä lukee M . nähdään huomenna!


      • laulatti
        Laulatti kirjoitti:

        Pidetään miitti huomenna eli lauantaina..Voitaisiin vaikka mennä minun luokse aikaa viettämään
        ja keksiä sitten jotain.Lautapelejä minulta ei löydy että jos joku haluaa oottaa niitä mukaan niin se vois olla kiva.

        Kokoonnutaan Sokoksella.Tarkemmin sanottuna siinä Hämeenkadun puoleisen pääsisään käynnin aulassa,tuulikaapissa. klo 17.00. ja voitais kehitellä jotain nyyttimeininkiä.Mutta sovitaan tarkemmin mitä tehdään sitten kun nähään.Kaikki uudet tulokkaat ovat tervetulleita!Paikalle löydät varmasti kyltin ansiosta missä lukee M . nähdään huomenna!

        valitettavasti joudun perumaan sanani.En pääse paikalle miittiin.Ne jotka minut tuntevatkin tiätävät että elämäntilanteeni on muuttuva. mutta kokoontukaa ja keksikää jotain kivaa.

        peace


      • laulatti
        laulatti kirjoitti:

        valitettavasti joudun perumaan sanani.En pääse paikalle miittiin.Ne jotka minut tuntevatkin tiätävät että elämäntilanteeni on muuttuva. mutta kokoontukaa ja keksikää jotain kivaa.

        peace

        pääsen sittenkin tulemaan! yes :D Anteeksi sekoilut!


      • Hervannasta
        laulatti kirjoitti:

        pääsen sittenkin tulemaan! yes :D Anteeksi sekoilut!

        Heippa! Huomasin vasta nyt tän ketjun, ja olisin kans kiinnostunut tällasesta mahdollisuudesta tutustua uusiin ihmisiin! Olen nelikymppinen kotiäiti, joka tykkää käydä elokuvissa, kahviloissa ja muuten vaan jutella ja vaikka pelailla, mitä milloinkin. Kertokaas miten teidän edellinen miitti meni! Ja mä olisin mielelläni tulossa mukaan seuraavaan, jos vaan pääsen...!


      • lizbeht
        Hervannasta kirjoitti:

        Heippa! Huomasin vasta nyt tän ketjun, ja olisin kans kiinnostunut tällasesta mahdollisuudesta tutustua uusiin ihmisiin! Olen nelikymppinen kotiäiti, joka tykkää käydä elokuvissa, kahviloissa ja muuten vaan jutella ja vaikka pelailla, mitä milloinkin. Kertokaas miten teidän edellinen miitti meni! Ja mä olisin mielelläni tulossa mukaan seuraavaan, jos vaan pääsen...!

        Perjantaina tulis ensiiltaan liisa ihmemaassa. Kiinnostaisko ketää lähtä kattoo. Ois kiva mennä porukalla kattoo se 3d:nä. Jos ei haluu leffaa ni voihan sitä vuokrata jonkun leffan. Nyt ois meilläkin hyvä kattoo leffaa ku on uus telkkari ja pleikkari 3. Mutta ilmotelkaa milloin teille käy vaikka ihan tavallinen miitti.En oo vähään aikaan menossa kotkaan ni pääsisin joskus miittiin. Mutta palataan astialle.


      • TheDude472
        lizbeht kirjoitti:

        Perjantaina tulis ensiiltaan liisa ihmemaassa. Kiinnostaisko ketää lähtä kattoo. Ois kiva mennä porukalla kattoo se 3d:nä. Jos ei haluu leffaa ni voihan sitä vuokrata jonkun leffan. Nyt ois meilläkin hyvä kattoo leffaa ku on uus telkkari ja pleikkari 3. Mutta ilmotelkaa milloin teille käy vaikka ihan tavallinen miitti.En oo vähään aikaan menossa kotkaan ni pääsisin joskus miittiin. Mutta palataan astialle.

        Piti kaverin kanssa mennä kattomaan tää AITW, mutta siitä ei ole kuulunut. Joten kysyn että meneekö kukaan tänään kattomaan tota? Olen kirjaston koneella ja kun / jos päätätte mennän ton kattomaan tänään, niin niillä joilla on mun puhelinnumero, niin ilmotelkaa. En pääse enää puolentunnin sisällä lukemaan tätä palstaa, niin mitä sitten päätättekään, ja riippuen että ketkä lähtee (eli ne joilla on mun numero. Muiden on puhelimitse vähän vaikea ilmotella mulle mitään) , niin ottakee yhteyttä.

        T: Markku


    • bigsister86

      Kiinnostais tulla, jos vaikka ens kerralla sopis aikatauluihinkin. Tänä viikonloppuna ei oo suunnitelmissa iltaohjelmaa (päivällä en pääse) eikä ens viikonloppuna oo suunnitelmissa mihinkä aikaan mitään eli sopis hyvin. Ja viikollakin sopii.

      Mutta laittakaas tänne ilmotusta kun tiedätte asiasta. :)

      • akis

        minä en pääse ensiviikonloppuna.


      • bigsister86
        akis kirjoitti:

        minä en pääse ensiviikonloppuna.

        viikonloppuna mulle sopii sit perjantai tai sunnuntai... Lauantai menee Tuusulassa kurssilla ja lauantai-ilta siskon kolmekymppisissä...


    • bigsister86

      olis kiinnostunut miitistä. Tultais varmaan sitte kaverin kanssa yhdessä sinne seuraavaan jos vaan aikataulu sopii meille tai mä tuun kyl yksinki jos kaverille ei käy mut mulle käy. Jos vaan porukkaan viel 2 naista mahtuu?
      Mutta ilmotelkaa joku sitte koska on seuraava, jos siis mukaan viel uusia kaivataan. :)

    • huom!

      Perustin miittiläisille oman ryhmän johon voitte liittyä jos facebookia käytätte. Eli tästä linkistä sen pitäs löytyä http://www.facebook.com/group.php?gid=357785558086 ja jos ei ton linkin kautta onnistu niin ryhmän nimi on Tampere miitti .

    • bigsister86

      MEil oli tuolla facebook ryhmässä ehdotusta että jos ens lauantaina olis miittiä, ja vaikka karaokea Kaijakassa (laulaahan ei oo pakko, voi muuten vaan mukaan tulla)? Miten olis? Moniko pääsis?

      • laulatti

        Eli kaikki uudet ja vanhat mukaan vaan Kaijakkaan! Kokoonutaan lauantaina keskustorilla Juvenes kioskilla katoksen alla missä on ne pylyväätki pitämässä katto pystyssä . Klo 17.00 ! Yleensä olemme odottaneet puolituntia että kaikki tulee paikalle eli viimeistään 17.30 ole paikalla! Siitä sitten lähdetään yhdessä Kaijakkaan.


        peace!


    • bigsister86

      Pääsin ittekin nyt sit vihdoin. Oli kyllä mukavaa porukkaa..:)
      Seuraava miittipäivä??

      Mulle sopii kaikki muut paitsi ens perjantai sekä lauantai ilta (lauantaina ennen klo 17 ei nyt sit ooka mitää). 2 viikon päästä vkloppuna ei oo mitään menoja. Arki-illat sopii kaikki, ja ens sunnuntai. :)

    • 25.3.?

      Nyt olis torstaina, eli 25.3. Finnkinossa Superpäivä, eli 5,5e/lippu/leffa. Sen verran varmaa jostai saisin rahaaki tähän hätään, jos muitaki kiinnostaa lähteä jotain katsomaan? Itse oon ke-pe klo 15.40 asti töissä tällä viikolla, mutta jos illalla menis. Olisko kiinnostuneita? Ja leffaehdotuksia? Ite pidän eniten kotimaisesta, kauhusta (missä ei oo mitään ulkoavaruusörkkejä) ja komediasta...

      • meetin kokenut

        itse lähtisin oikein mielelläni, sillä leffoissa ei pahemmin tuu käytyä ja kerran kun on tommonen tarjous nii kannattaahan se käyttää. ihan sama mikä leffa siellä pyöris et mulle kelpaa kaikki tuhkimotarinasta terminaattoriin. toivotaan että löytyy muitakin halukkaita ni saatais porukka kasaan


      • bigsister86
        meetin kokenut kirjoitti:

        itse lähtisin oikein mielelläni, sillä leffoissa ei pahemmin tuu käytyä ja kerran kun on tommonen tarjous nii kannattaahan se käyttää. ihan sama mikä leffa siellä pyöris et mulle kelpaa kaikki tuhkimotarinasta terminaattoriin. toivotaan että löytyy muitakin halukkaita ni saatais porukka kasaan

        Ainaki tuol facebook ryhmässä olis kiinnostuneita. Ja siellä on ehdotett Alice in the wonderland leffaa joka kelpaa kyllä mulle ainakin, mitäs muille? Näytöksiä menis klo 17.30 ja 20.15 ja kun se on 3D niin liput on muistaakseni 6,5e.


      • meetin kokenut
        bigsister86 kirjoitti:

        Ainaki tuol facebook ryhmässä olis kiinnostuneita. Ja siellä on ehdotett Alice in the wonderland leffaa joka kelpaa kyllä mulle ainakin, mitäs muille? Näytöksiä menis klo 17.30 ja 20.15 ja kun se on 3D niin liput on muistaakseni 6,5e.

        mulle kelpaa kumpikin esitysaika. katsotaan koska muut haluais lähteä, mukaudun sit siihen


      • meetin kokenut
        meetin kokenut kirjoitti:

        mulle kelpaa kumpikin esitysaika. katsotaan koska muut haluais lähteä, mukaudun sit siihen

        unohdin mainita, siellä tulis monty pythonin not the messiah torstaina näytökseen et jos jotakuta muutakin kiinnostais nähdä se. ilmeisestikkin musikaalinen jatko osa life of brianille : )


      • lizbeht
        meetin kokenut kirjoitti:

        mulle kelpaa kumpikin esitysaika. katsotaan koska muut haluais lähteä, mukaudun sit siihen

        Mielummin katottais alice inthe wonderland. En oikein välitä brittihuumorista.Kaikki ketä nyt kiinnostaa niin mennään näytökseen joka on 1730 ja sen jälkeen ehkä kahville jonnekin kahvilaan. Tavataan plevnan edessä klo 1700 viimeistään. Olisi kiva saada vähän isompi porukka. Eli to 25.3 klo 1700 plevnasssa. Nähdään!


      • bigsister86
        lizbeht kirjoitti:

        Mielummin katottais alice inthe wonderland. En oikein välitä brittihuumorista.Kaikki ketä nyt kiinnostaa niin mennään näytökseen joka on 1730 ja sen jälkeen ehkä kahville jonnekin kahvilaan. Tavataan plevnan edessä klo 1700 viimeistään. Olisi kiva saada vähän isompi porukka. Eli to 25.3 klo 1700 plevnasssa. Nähdään!

        ainaki, niinku jo facebookissa laitoinki. Toivottavasti saatais isompi porukka nyt.:) Ottaako joku miittilapun mukaan että uudet tietäää taas missä ollaan ja osaa tulla oikeen porukan luo? Ite tuun töistä suoraan, et en varmaan käy kotona sit siinä välissä ollenka.


      • lizbeht
        bigsister86 kirjoitti:

        ainaki, niinku jo facebookissa laitoinki. Toivottavasti saatais isompi porukka nyt.:) Ottaako joku miittilapun mukaan että uudet tietäää taas missä ollaan ja osaa tulla oikeen porukan luo? Ite tuun töistä suoraan, et en varmaan käy kotona sit siinä välissä ollenka.

        Mä voin väsätä jonkunlaisen lapun. Että ihmiset löytää. kirjotan siihe TRE miitti.Nähdään huomenna klo 1700


    • bigsister86

      Eli ehdottelin tuolla facebook ryhmässä miittiä ens viikolle to-la välille, ja että voitais olla meillä tällä kertaa. Tapaamisen voi toki järjestää keskustaan, ja sieltä tulla tänne sit yhtä matkaa (asutaan n.10-15min bussimatkan päästä keskustasta länteen päin). Taru tuolla facebookissa sanokin jo että torstaina olis sopiva klo 18.30 jälkeen. Torstai sopii mullekin, ehkä paraskin ilta noista kolmesta. Perjantai varmaan aika monella vapaapäivä? Kun on pitkäperjantai.
      Ohjelmaks ehdottelin että vois laulaa karaokea, löytyy ammattikaraokesoitin ja paljon karaokelevyjä, singstar löytyy myös (itselläni levynä siihen vain Suomipop, mutta jos muilla on muita singstareja niin mukana voi tuoda, Lissulla ainakin olis). Pleikka 3 on siis, ja toi meidän malli EI tue pleikka 2 pelejä. Sit ehdotin että leffaakin vois kattoo jos ei laulu innosta, meillä näkyy Sub Leffa, jos sieltä sattuis tulemaan sinä iltana jokin hyvä elokuva, ja inhimilliseen katseluaikaan. Myös muina päivinä ennen torstaita jos tulee hyvä leffa sieltä, niin toki voin sen digiboksille nauhoittaa ja torstaina tai mikä päivä miittipäiväks nyt sit sovitaankin, voi sitten katsella sen tallennettuna.
      Tuolta näkee SubLeffan ohjelmiston http://telkku.com/telkku?p=20100401&ks=2 ja tossa linkissä nyt näyttää sit sen torstain, 1.4. elokuvat, mutta kattokaa muitaki päiviä jos ei tossa torstaina mitään kiinnostavaa tuu (itelleni ei toi torstain ohjelmisto kyllä kovin kiinnostavalta vaikuta). Mutta karaoke ja singstar onnistuu ainakin, ja lautapelejäkin löytyy, Alias, Monopoly Tampere nyt ainakin. Muitakin pelejä on mutta ne on tällä hetkellä lainassa siskollani, en tiedä koska ehdin hakea pois. Mutta Monopoly ja Alias on täällä nyt paikalla.

    • bigsister86

      eli sopisko nyt sit toi torstai, jos sovitaan se miittipäiväksi. Ja nähtäis viimeistään kello 19.00 keskustorilla kioskin edessä? Siitä sitten seuraavalla bussilla millä vaan päästään, niin tänne meille päin.

      • It'sMeSpock

        kuulostaa erittäin hyvältä miitiltä, joten en haluaisi jättää väliin


      • bigsister86

        Keskustorin Juveneksen edessä tapaaminen, siitä lähdetään sit porukalla meille päin jollakin bussilla mikä nyt sattuu ekana tulemaan.


    • bigsister86

      Eli koska haluaisitte seuraavaa miittiä?
      Itelleni ei sovi 9.-11.4. kun oon uudessakaupungis. 17.4. ei myöskään sovi. Kaikki arki-illat sopii kunhan ei hirveen myöhään tavata koska joka aamu 7ksi pitäs töihin mennä nyt ainaki tää alkava viikko.

      Ja kiitos niille jotka torstaina oli mukana. :) Taitavat kyllä kaikki olla facebook porukkaa mut kiitos tätäkin kautta kivasta seurasta. :)

      • 17+18=

        Mikä tää juttu on? Haluan mukaan :)


      • laulatti
        17+18= kirjoitti:

        Mikä tää juttu on? Haluan mukaan :)

        Kokoonnutaan viettämään porukalla iltoja, kaikki jotka haluavat tutustua uusiin ihmisiin ja saada lisää kavereita verkostoonsa.Täällä netissä aina sovitaan koska tavataan jotta kaikki jotka eivät ole vielä tämmöisessä olleet pääsevät mukaan.Yleensä olemme käyneet kahviloissa,elokuvissa,istuneet jonkun luona iltaa.Kaiken ikäset ovat tervetulleita,tällä hetkellä keski-ikämme taitaa olla 24. Seuraavaa miittiä ei ole päätetty mutta se kyllä ilmotetaan tänne, ja jos olet facebookinkäyttäjä niin täältä näkee myös http://www.facebook.com/group.php?gid=357785558086

        Mukaan vaan :) !!


    • bigsister86

      joku ilta hyvä miittiin?? Ehdotuksia? itelle käy mikä tahansa päivä 15.30 jälkeen ja viikonloppuna ei ajalla väliä. Paitsi nyt tulevana viikonloppuna ei sovi ollenkaan.

    • bigsister86

      jotain ehdotuksia? Koska vois miittailla ja mitä tehdä ym? Hiljasta on ollu tuol facebookin puolellakin seuraavan miitin suhteen...

      • sweet_leaf

        Kiinnostaisi kyllä tavata uusia ihmisiä.Olen 26v ja miespuolinen.Itelle käy melkein mikä päivä vaan jos jonkinlaista miittiä saadaan aikaan.


      • bigsister86
        sweet_leaf kirjoitti:

        Kiinnostaisi kyllä tavata uusia ihmisiä.Olen 26v ja miespuolinen.Itelle käy melkein mikä päivä vaan jos jonkinlaista miittiä saadaan aikaan.

        Siirtyy varmaan nyt sit ens viikolle... Ei oo tuolla facebook ryhmässäkään sen koommin kukaan ehdotellut, paitsi et olis tänään tai huomenna menty katsomaan Liisa ihmemaassa, mutta en tiedä onko sinne kukaan lähdössä nyt huomennakaan sit. Itse en ainakaan pääse. Jos oot facebookissa niin etsi sieltä ryhmä nimeltää Tampere miitti ja liity mukaan. :) Toki tännekin ilmotellaan ja infotaan asiasta :)


    • ens viikolla?

      Kiinnostaisko jotain/joitain lähteä katsomaan ko leffa ensi viikolla joku päivä (paitsi maanantai ei mulle sovi)? Olen yhtä Juhaa, joka on joskus yhdessä miitissä ollut, pyytänyt mukaan ja oltais menossa ainakin kaksin, mutta toki muitaki mahtuu mukaan. Päivästä ei viel tietoa, kun riippuu Juhan työvuoroista...

    • bigsister86
    • bigsister86

      Oltais tän Juhan kanssa menossa keskiviikkona katsomaan tuo leffa (Reindeerspotting). Et tulkaa mukaan kuka vaan pääsee ja haluaa? :)
      En oo viel katsonut miten niitä näytöksiä sillon menee, mutta illalla pitäs mennä, Juha kun on päivällä töissä.

    • msda

      Ihan tieten kiva tälläinen mutta itse olen ainakin sen verran rajoittunut, että haluaisin tutustua ensin mailien yms kautta ennen kuin lähden tapaamaan ihmistä. ja lisätään vielä sekin, että itse tutustun mielummin hyvin yhteen kuin pintapuolisesti useampaan.

      • Scorppari89

        Itelläni oli yks kirjekaveri ekassa miitissä mukana ja kyllä se minua auttoi että paikalla oli yks ainakin jonka kanssa on puhunut. Muuten en oisi varmaan uskaltanut tuonne miittiin ees mennä...


      • bigsister86
        Scorppari89 kirjoitti:

        Itelläni oli yks kirjekaveri ekassa miitissä mukana ja kyllä se minua auttoi että paikalla oli yks ainakin jonka kanssa on puhunut. Muuten en oisi varmaan uskaltanut tuonne miittiin ees mennä...

        Mä kans lähdin mukaan sillee et yks kaveri oli jo muutamassa miitissä käynyt ennen mua, lähdin sit vaan kerran tän kaverin mukaan. :) Vaikka aika nopeesti mä oon valmis aina muutenki uusia ihmisiä tapaamaan.. Ei oo onneks tullu viel sellasia pettymyksiä et olis luotto mennyt, mut tietysti pitää aina olla se tietty varaus, kun ei tiedä kuka se toinen oikeesti on, 100% varmuudella... Mut se helpottaa kun näkemisen sopii julkiselle paikalle ja silleen et on ihmisiä liikenteessä. En nyt oo ketään mennyt tapaamaan ensimmäistä kertaa minnekä missä ei olis muita ihmisiä. Enkä aio tulevaisuudessakaa mennä. Siis näitä, joihin netin kautta tutustun.


    • bigsister86

      Eli oltais sit keskiviikkona menossa klo 18.45 alkavaan näytökseen kattomaan se Reindeerspotting. Plevnan edessä vois nähdä VIIMEISTÄÄN klo 18.15. Vaikka siinä tuulikaapissa, siinä viimekskin nähtiin kun siellä käytiin, ja siinä tuskin paljon muita ihmisiä sit onkaan, mut Juha ja minä odotellaan siinä tuohon 18.15 saakka.

      • Lueskelin tuota viestiketjua ja ynnäilin, että en kait ole ihan hirveän yli-ikäinen (40v)? Uusia kavereita kaipaan, kun vanhat ovat hävinneet (muuttaneet tms) matkan varrella. Huomasin että teillä on tapaaminen keskiviikkona. Olisi kiva osallistua ja ehkä vaihtaa palstalla muutama sananen ennen tapaamista?


      • bigsister86
        miinuli2 kirjoitti:

        Lueskelin tuota viestiketjua ja ynnäilin, että en kait ole ihan hirveän yli-ikäinen (40v)? Uusia kavereita kaipaan, kun vanhat ovat hävinneet (muuttaneet tms) matkan varrella. Huomasin että teillä on tapaaminen keskiviikkona. Olisi kiva osallistua ja ehkä vaihtaa palstalla muutama sananen ennen tapaamista?

        Et oo yli-ikäinen...:)

        Juu, tosiaan huomenna ollaan menossa se elokuva katsomaan, en tiedä kuinka moni muu on tulossa mun ja kaverini lisäks mut miittiehdotuksen oon siihen samalla laittanut, nyt kun ei oo miittiä varmaan kuukauteen ollutkaan.

        Mut mitä haluaisit tietää? :)
        tähän asti mukana on ollut, niissä miiteissä mihin mä oon osallistunut (3 miitissä muistaakseni nyt ollut) 18-30v väliltä porukkaa... 3-5 hengen miittiporukalla on nyt nähty, kun enempää ei oo ilmestynyt paikalle...

        Mut huomennat osiaan viimeistään klo 18.15 Plevnan "tuulikaapissa". Ehditään siinä sit vielä hakea liput ennen näytöksen alkua, ja jos jotain evästä haluaa ostaa.


      • Treelta 2010
        bigsister86 kirjoitti:

        Et oo yli-ikäinen...:)

        Juu, tosiaan huomenna ollaan menossa se elokuva katsomaan, en tiedä kuinka moni muu on tulossa mun ja kaverini lisäks mut miittiehdotuksen oon siihen samalla laittanut, nyt kun ei oo miittiä varmaan kuukauteen ollutkaan.

        Mut mitä haluaisit tietää? :)
        tähän asti mukana on ollut, niissä miiteissä mihin mä oon osallistunut (3 miitissä muistaakseni nyt ollut) 18-30v väliltä porukkaa... 3-5 hengen miittiporukalla on nyt nähty, kun enempää ei oo ilmestynyt paikalle...

        Mut huomennat osiaan viimeistään klo 18.15 Plevnan "tuulikaapissa". Ehditään siinä sit vielä hakea liput ennen näytöksen alkua, ja jos jotain evästä haluaa ostaa.

        Hei

        Miinuli2:lle vastasit, ettei hän ole yli-ikäinen. Täällä olisi toinen suunnilleen saman ikäinen, mutta eilinen tapaaminen meni sivu suun. Oliko teillä onnistunut leffailta? Ennättikö Miinuli2 mukaan?


      • bigsister86
        Treelta 2010 kirjoitti:

        Hei

        Miinuli2:lle vastasit, ettei hän ole yli-ikäinen. Täällä olisi toinen suunnilleen saman ikäinen, mutta eilinen tapaaminen meni sivu suun. Oliko teillä onnistunut leffailta? Ennättikö Miinuli2 mukaan?

        3 meitä oli siel leffassa, siis yks uus mun ja tän mun kaverin Juhan lisäks.

        mutta tervetuloa mukaan seuraavaan miittiin te kummatkin ja kaikki vanhatkin miittiläiset.. Sit kun vaan seuraava miitti järjestetään. Koska teille kaikille sopis ja ehdotuksia mitä tehtäis?


      • Treelta 2010 kirjoitti:

        Hei

        Miinuli2:lle vastasit, ettei hän ole yli-ikäinen. Täällä olisi toinen suunnilleen saman ikäinen, mutta eilinen tapaaminen meni sivu suun. Oliko teillä onnistunut leffailta? Ennättikö Miinuli2 mukaan?

        Miinuli2 ei kerinnyt mukaan: hidas hämäläinen kun on. Yritän saada itseni vauhtiin ja mukaan tapaamisiin:)


    • bigsister86

      tänää ilmeisesti on miittiä mut kukaan ei oo viel tänne ilmottanu nii mä nyt sit ilmotan vaikken itse mukaan pääsekä, ainaka sovittuun aikaan... Artturissa jokin ilmaisekeikka klo 21.00 alkaen ja miittitapaaminen klo 20.00 Juvenes kioskin edessä Keskustorilla.
      Tällasta oli ainaki facebook ryhmään kirjoteltu.

      • T =)

        joo eli Poutatorvi -nimisen orkesterin ilmaiskeikka kello 21 Artturissa, hurjankivaa livemusaa =) ja miitti siis klo 20 Juveneksen edessä, kaikki mukaan, uudet ja vanhat miittiläiset =))


    • bigsister86

      Olisko kiinnostuneita lähtemään Viikonsaareen joskus?

      Viikinsaari aukee virallisesti kai vasta 28.5... mut sinne vois sit sen jälkee joskus mennä..:) Kattelin niitä laivalippuhintoja ja ne olis tällaset:
      aikuiset
      10 €
      eläkeläiset/opiskelijat
      8 €
      lapset (4 - 17 vuotta)
      5 €
      perhepaketti
      2 aik. ja 2 lasta 4-17-v
      25 €

      Eli opiskelijat pääsis halvemmal jos jonkinlainen opiskelijakortti löytyy..:)

      Viikinsaaren kesäohjelmisto tässä linkissä: http://www.hopealinja.fi/sivut/ohjelma_viikinsaari.htm

      • zantec

        kuulostaa kiehtovalta idealta, sillä kerran tai kaks siä käynyt ja olis kiva uudestaankin mennä varsinkin samanhenkisen porukan kanssa. en ole harmik kyllä päässyt osallistuun pariin viime miittiin joten olis hauska nähdä kaikki tutut miiteistä joissa olen ollut osallisena. terveisin antti (sama kaveri joka osti colapullon liisalta)


      • bigsister86
        zantec kirjoitti:

        kuulostaa kiehtovalta idealta, sillä kerran tai kaks siä käynyt ja olis kiva uudestaankin mennä varsinkin samanhenkisen porukan kanssa. en ole harmik kyllä päässyt osallistuun pariin viime miittiin joten olis hauska nähdä kaikki tutut miiteistä joissa olen ollut osallisena. terveisin antti (sama kaveri joka osti colapullon liisalta)

        Sitte mukaan vaan...:) Tälle viikolle on tuol facebookissa jotai miittiä suunniteltu, mut ei oo viel päivästä puhuttu tai mitää, muuta ku et terassille ehkä. Kun toi viikinsaarikaan ei kuitenka ihan viel onnistu, kun ei taida tosiaa olla viel virallisesti avattu... Sinne tehdää nyt vaan jotain poikkeusliikennettä tms välillä mitä tuolta hopealinjan sivulta luin, en tiedä mitä sillä sit tarkotetaan, onko jotai yksityistilaisuuksia. :)


    • bigsister86

      Tuli tällanen eteen http://ylex.yle.fi/ylex-areena/ylexpop-2010/ylexpop-rymistelee-lasipalatsin-aukiolle-295 olis ilmanen muuten mut junamatkat tai millä nyt sit mentäiskin, maksaa. Toni olis kiinnostunut lähtemään mukaan joten ajattelin et miksei sit kysyis muiltakin miittiläisiltä.

      VRltä selvitin sen verran että ne jotka ei saa opiskelija- tai muita alennuksia, niin 3-8henkilön ryhmät sais ryhmäalennuksen jolla halvimmalla junalla kulkeminen maksais 19e/henkilö/suunta. Tollanen halvin juna (lähiliikennejuna) menis Helsinkiin just sillee et olisi siellä 20 minuuttia ennen konsertin alkua. Rautatieasemalta ei ole muistaakseni pitkä matka Lasipalatsin aukiolle missä tuo konsertti on.
      Junaliput vaan kannattais varata hyvissä ajoin koska kyseessä on ilmaiskonsertti, ja omasta kokemuskesta tiedän että Helsingin ilmaiskonsertit vetää junat täyteen. On niissä tullut käytyä muutaman kerran ja paikkalippuja ei oo junaan saanut enää samana päivänä lippua ostettaessa kun on ollut niin täyttä.

      Ja ryhmälippuhan pitäs muutenki sit varata kaikille ryhmälipun käyttäjille samaan aikaan eli pitäs tietää matkustajamäärä etukäteen (ja ryhmälippuun oikeuttaa 3-8hengen porukka). Itse kuljen opiskelijalipulla joten en tulis mukaan tohon ryhmälippuun.
      VRllä näytti olevan myös jokin tarjous että ennakko-ostajat saa 20% alennuksen (ei yhdistetä muihin alennuksiin, kuten opiskelija-alennukseen tms), muistaakseni ton sai jos ostaa lipun viimestää 7vrk ennen matkustuspäivää.

      Toki on myös muita kulkuvaihtoehtoja, kuten auto, jos jollain lähtijällä on kortti ja auto käytössä. :)

      Jos joku on kiinnostunut niin ilmotelkaa tänne tai FB-ryhmään. :)

      • bigsister86

        Eli olisko sinne hesaan lähtijöitä 29.5. lauantaina (se ilmainen Ylex Pop -konsertti)?

        Tässä VRn alennuksesta, ja huomioikaa että liput pitää ostaa VIIMEISTÄÄN TÄMÄN VIIKON LAUNTAINA, jos haluaa hyödyntää ton ennakko-edun:

        http://www.vr.fi/fin/junaliput/tarjoukset_kampanjat/index.shtml#ennakkoetu

        Oltais näillä näkymin menossa sinne seuraavalla junalla (joka on lähiliikennejuna, hinnan puolesta halvin mahdollinen): 12:37 Tampere 14:41 Helsinki Lähijuna R Helsinki
        Ei vaihtoja Kesto: 2:04 Hinta aikuiselta (normaalihinta ilman ennakkoetua) 22,5€/suunta, ennakkovaraajan edulla 18,00€/suunta, Opiskelijat 11,30€/suunta, Ryhmälippu (3-8henkilöä) 19,2€/henkilö/suunta (ei voi yhdistää muihin alennuksiin, kuten opiskelija-alennukseen),ennakkovaraaja-edulla tulee siis halvemmaks kun tuo ryhmälippu.


    • bigsister86

      Vois sopia miittitreffit rautatieasemalle sillo 29.5. klo 12.00-12.30 vaikka siihen oville... Et ilmestyy sinne sit kuka on tulossa, niin viimeistää 12.30. :) Näillä näkymin ainakin Markku ja Toni olis lähdössä mun lisäks.. ja mun oma pikkuveli ja ehkä tuo miehen pikkusiskokin tulee.

    • bigsister86

      Jos tullaan samalla porukalla pois sieltä Hesasta (ketä sinne nyt sit lähteekin mukaan) niin tultais tollasella junalla 20:06 Helsinki 21:52 Tampere InterCity 93 Tampere
      Toni ainakin kait ostaa paluulipunkin jo nyt etukäteen niin tosta junasta oli puhetta... Tosta myöhempi juna on Tampereella vasta 00.40 aikoihin, et se on mulle ainaki liian myöhä.. Mut toki saa kukin tulla pois sieltä millä junalla haluaa. :) Jos haluaa ja jaksaa pidemmäkski aikaa sinne joku jäädä...

    • bigsister86

      Tuol facebook ryhmässä ehdoteltiin miittiä puistoilun merkeissä tälle viikonlopulle... ehdottelin itse sinne ainakin huomista, kun huomenna illalla pääsisin ja pääsis pari muutakin. Mut en tiedä viel sit mitä ehdottaja on ajatellut et tänään vai huomenna... ja et mihin aikaan. Mut ilta-aikaa ehdottelin huomiselle. Informoin tänne jos saan tietoa siel lisää mut jos en niin tehdään sit oma aikataulu...:)

      Itse ehdottelin ainakin huomiselle 18 tai 19 aikoihin et vois miittailla? Jonnekin puistoon ilmeisesti olis tarkotus sit mennä istuskeleen ja varmaa jotai juomiakin nauttimaan.. Mut en sen paremmin tiedä viel sitäkää et mitä puistoo on tarkotettu. Koskenranta nyt ainaki olis kiva paikka, vaikka siel sit alaikäsetki kyl ryyppäilee...

      Mut olisko huomenna innokkaita lähtijöitä täällä? Hyvää ilmaa on ainaki luvattu huomiselle, kun eilen katsoin...

      • zantec

        juomisesta en niinkään tiedä, mut kyllähän sinne voisin ihan seuran takia tulla. ei ole viikonlopulle sen kummallisempia suunnitelmissa. jos jotain miittiä saadaan kasaan olisin sit tulossa. terveisin antti


    • bigsister86

      Ei oo huomiselle ilmotellu kukaan aikataulua tänne tai facebook ryhmäänkä... Mut jos haluatte miitata niin sopisko viimeistään klo 19.00 siinä Keskustorin kioskin edessä? Ja pihalla oltais jos on hyvä ilma.. mut sadetta kuulemma tänää lupailtu huomiselle... :/ Jos sataa nii jonneki sisälle sit...

      • Zantec

        Mulle ainakin kävis miitti joten ilmestyn siihen kioskin eteen ja toivon et muitakin olis tullut paikalle


      • bigsister86
        Zantec kirjoitti:

        Mulle ainakin kävis miitti joten ilmestyn siihen kioskin eteen ja toivon et muitakin olis tullut paikalle

        oli eilen ku alko tulla vähä viilee sit nopeesti, mulle ainaki...

        mut antti jos sul on mese nii lisäile mut [email protected] olis kiva jutella siel jos vaan haluat, ku sillo ekassa miitis mis olit nii kans juttua riitti. :)


    • bigsiste86

      ketkä nyt sit lauantaina ootte Helsinkiin lähdössä. Itse joudun voinnin takia peruun lähtöni mutta Markku ja Toni kai edelleen lähdössä ja ainaki Markku odottelee sit s iel rautatieaseman pääovien luona siihen klo 12.30 asti et ilmestykää sillo sinne paikalle, se juna kun lähtee 12.37.

      • lizbeht

        Mulla ois ehdotus. Tää ulee aika kyhyellä varotusajalla. Keskiviikkona on ihan hyvä ilma ni jos pitäis miitin silloin. Et näkis vaik juveneskioskilla klo. 1500 tai myöhemmin miten kellekkin sopii. Ilmoitelkaa jos aika tai päivä ei käy. Niin sovitaan sitten joku toinen päivä. Mutta jos keskiviikko käy ilmottakaa oletko tulossa koska en mielellään olisi ainut paikalla.


      • lizbeht -
        lizbeht kirjoitti:

        Mulla ois ehdotus. Tää ulee aika kyhyellä varotusajalla. Keskiviikkona on ihan hyvä ilma ni jos pitäis miitin silloin. Et näkis vaik juveneskioskilla klo. 1500 tai myöhemmin miten kellekkin sopii. Ilmoitelkaa jos aika tai päivä ei käy. Niin sovitaan sitten joku toinen päivä. Mutta jos keskiviikko käy ilmottakaa oletko tulossa koska en mielellään olisi ainut paikalla.

        Aika on muuttunut klo1600 viimeistään paikalla pitää olla 1630


    • BigSister86

      Oltais menossa Liisan luo pelaileen lautapelejä (ja niitä saa tuoda mukana). Tapaaminen klo 16.00 Keskustorin Juvenes kioskin edessä. Tervetuloa uudet ja vanhat miittiläiset.:)

      • lizbeht

        Miiti ei onnistu ainakaan mun osalta koska oon kuumeessa.


    • bigsister86

      Sopisko porukalle miitti maanantaina 6.9.? :) Karaokeiltaa Kaijakassa ehdottasin? Ja vaikka klo 18.00 tapaaminen Keskustorin Juvenes kioskin edessä?

      Laitoin viestin facebookissakin kaikille miittiryhmän jäsenille ja katsellaan mitä vastauksia siellä tulee ajankohtaan liittyen, täälläki saa muita aikoja ehdotella mutta itselleni paras päivä on tuo maanantai koska mulla kaikki ilman vauvaa tapahtuvat menot täytyy olla sillo kun mies on vapaalla ja miehellä olis ma ja ti vapaita joten mulle onnistuis maanantaina lähtee pitkästä aikaa lempiharrastukseni, eli karaoken pariin, muuallakin kun kotona.:)

      Kaikki vanhat ja UUDETKIN ihmiset, tervetuloa!

      Ilmoittelen tänne viel sit ajan mitä tuol nää vakimiittiläiset ehdottaa, mutta alustavasti vois ainakin olla tuo klo 18.00.

    • bigsister86

      Eli seuraava miitti sovittu sitten maanantaina 6.9.2010,karaokea Kaijakassa. Treffataan klo 18.00 (ja paikalla viimestään klo 18.30) Keskustorin Juvenes-kioskin edessä. Tervetuloa uudetkin!

      • Mies pohjoisesta

        Nyt vasta tuon huomasin. Karaokepaikka olisi käynyt hyvin, laulamista tulin aikoinani vuodeksi opiskelemaan ikaalisiin ja siten olen itse tampereelle päätynyt. Musiikki nykyisin vieläkin rakas harrastus. No joskus toiste sitten


      • bigsister86
        Mies pohjoisesta kirjoitti:

        Nyt vasta tuon huomasin. Karaokepaikka olisi käynyt hyvin, laulamista tulin aikoinani vuodeksi opiskelemaan ikaalisiin ja siten olen itse tampereelle päätynyt. Musiikki nykyisin vieläkin rakas harrastus. No joskus toiste sitten

        mukaan ens kerralla kun laulaan mennää. Seuraavaa miittiä ollaan ajateltu peli-illaksi. Kunhan vaan saadaan paikka ja aika sovittua. Ehdotuksia saa kaikki pistää?


    • bigsister86

      Olis miitti ja klo 17.30 tavattais Keskustorin Juvenes kioskin edessä. Mennään miittiporukalla syömään, ketkä nyt pääsee näin lyhyellä varoitusajalla, Koskikeskuksen Raxiin.

      Tere tulemast uudet ja vanhat. :)

    • bigsister86

      Eli nähtäisii sittenkin Koskikeskuksen Hämeenkadun puoleisilla pääovilla tänään klo 17.30. Eli ne Arnolds kahvilan puolella olevat ovet.

    • bigsister86

      Tein itselle uuden facebook profiilin ja vanhan kun poistin niin tietty menetin sit ylläpito-oikeudet myös tekemiini ryhmiin (mukaanlukien Tampere miitti ryhmä) joten tässä osoite uuteen ryhmään http://www.facebook.com/group.php?gid=162650947094025&ref=ts Et kaikki vaa ryhmän jäseneks jotka facebookissa on ja on kiinnostunu miitteihin osallistumaan. Saan helpommin ylläpitäjänä informoitua tulevista miiteistä kun ylläpitäjä saa lähetettyä yksityisviestin kaikille ryhmän jäsenille kerralla.

    • bigsister86

      Oltais menossa ensi viikon torstaina elokuviin katsomaan Paranormal Activity 2, klo 18.30 alkava näytös Plevnassa.
      Kyseessä on Superpäivä ja liput siis vain 5,5euroa joka näytökseen (3D näytökset euron kalliimpia mutta tämä elokuva ei ole 3D) ja koska kyseessä on Superpäivä niin kannattaa liput varata etukäteen (viimeksi kun miittiporukan kanssa Superpäivänä mentiin elokuviin, ei saatukaan enää paikkoja paikan päältä).

      Lippuvaraukset voin tehdä kaikille jotka ilmoittaa tiistaihin vaikka klo 13.00 mennessä haluavansa tulla (ja ovat varmoja pääsystään) ja haluaa varmistaa paikkansa elokuvaan. Klo 13 jälkeen voin varata ne sitten. Mutta ehtona on se että ko ennakkovaraajat ilmestyy Plevnan tuulikaapille 11.11. klo 17.15 mennessä sillä ennakkovaratut liput täytyy noutaa ja maksaa viimeistään tuntia ennen näytöstä eli tässä tapauksessa klo 17.30! Itsellä ei ole varaa maksaa kuin oma lippuni eli en pysty lainaamaan kenellekä niin että maksaisin yksin muiden lippuja. Joten sen takia kaikki ennakkovaraajat paikalle viimeistää klo 17.15, muuten lipun varaus osaltanne peruuntuu sen 17.30 jälkeen.

    • TheDude472

      Testataan nyt täälläkin.
      Eli onko kellään enää mitään kiinnostusta tähän touhuun? Facebookissa ainakin on meno hyvinkin kuollutta. Ollut jo pitkään.

    • Onko muita?

      Moikka,

      Onkohan muita kiinnostuneita ja ns asiallisella asenteella.
      Asun lähikunnassa, mutta olisi mukava tutustua ihmisiin.
      Missä facebookissa "on meno kuollutta"?

      Minkäköhän takia aiempi yritys ei jatkunut tähän päivään asti.

    • Onko muita?

      Luinkin viestiketjua taaksepäin ja facebook-jutun löysin....

    • TheDude472

      Joo. En tiedä miksi lopahti touhu.
      Saanut sen käsityksen, että facebook ryhmän viestien hallinnassa on koitunut jonkin näköistä probleemia joillekin , ja tietty henkilöt ovat voineet jakaustua omiin ryhmiinsä. Itse en henkilökohtaisesti ole enää ystävä erään facebookissa ryhmää pinnalla pitäneen henkilön kanssa. Mutta luuleen että kuolleisuus on muusta johtuvaa, koska ryhmä on ollut kuolleena jo ennen kun tämän entinen ystävä yritti saada sitä pysymään pinnalla. Syytä en tiedä miksi lopahti kiinnostus. Itse en aluksi ollut ensimmäisissä miiteissä, mutta niissä joissa olin oli kyllä mukavia. Paljon asiallisia ihmisiä. Itse liityin livenä joukkoon hieman myöhemmin, kun muutama miitti oli jo takana päin. Nykysin ei taideta tosiaan harmi kyllä ainakaan entisellä ryhmällä paljon miittejä järjestellä.

      Aikasempia miittejä kokeneena, voin sanoa että asiallista väkeä on kyllä miiteistä löytynyt. Ei mitään hörhöilyä ole ollut ainakaan.

    • TheDude472

      Ystävän siis tunsin miitiryhmän ulkopuolelta jo. Muihin en omaksi harmikseni niin hyvin tutustunut. Yhden miittiläisen kanssa on ylläpitoa ja hänkin sanoo, että touhu on ollut jo pitkän aikaa kuollutta.

      • TheDude472

        Korjaan yhteydenpitoa. Hoh hoijaa kun väsyttää!


    • kundi-84

      Olisi kiva jos saatais taas tää miitti juttu toimimaan uudestaan

    • Onko muita?

      Kuulostaa tosi hyvältä! :)

    • Kundi-84

      Löytyiskö mielenkiintoa jos yritettäis saada tää miitti toimimaan? Onko ehdotuksia mitä tehtäis??

    • Mitäs tuumaatte?

      Moikka

      Lähdetään vaikk porukalla syömään, kahville, tansseihin (lava/karaoke?), viettämään rennosti yhteistä aikaa, viikinsaareen juttelemaan ja napostelemaan eväitä... Ei sen tarvi mielestäni olla mitään ns erikoista. Tutustutaan ja luodaan mukava porukka. Itse en tarvi viina, jotta yhteisoloa olisi mukavaa/asiallista.

      Mitäs sanotte, viikonloppuna jos nähtäis?

    • BigSister86

      Mäkin mietin miittiin palaamista mut kuulin et ei oo oikein toiminnassa enää ollut... Olis kyllä kiva saada toimimaan!
      Josko löytyisi vielä innokkaita uusia ihmisiä (mikäli näitä vanhoja ei suurinta osaa enää kiinnosta?) kuitenkin?
      Voihan sitä aina uudellakin porukalla miittailla jos ei vanhoja ilmesty paikalle :)
      Ehdotuksia vaa kehiin ja liittykäähän (itse en oo kyllä uudellee liittynyt vielä) sinne facebook-ryhmäänkin jos facebookissa ootte. Perustettiin jossain vaiheessa uusi ryhmä ja se löytyy tästä linkistä http://www.facebook.com/group.php?gid=162650947094025

    • Kiinnostunut kyllä

      Moikka

      Kävin kurkkaamassa linkin. Toki en viell ite liittynyt. Nuorta porukkaa näytti olevan tai nuorehkoa.

      Hitaasti hyvä tulee... :D

    • BigSister86

      Jeps... oon siis se entinen "ylläpitäjä" josta TheDude472 tääl mainitsi.. ei se hirveen innokasta porukkaa ollut enää silloinkaa kun olin siinä mukana ja osittai senki takia loppu kiinnostus yrittääkä järjestää mitään enää, mutta jos nyt löytys uusilta ihmisiltä innostusta, kerta montaaka vanhaa ei tunnu enää kiinnostavan...
      Itse onneks saanut ystäviä muuta kautta tuolta Facebookista, mutta ei niitä koskaan liikaa ole et kyllä tällaisissakin, jos näitä nyt järjestyis vielä, vois uusiin ihmisiin tutustua. :)

    • Kiinnostunut kyllä

      Pitäiskö uusi porukka sitt tehdä vai miten edetä?
      Toki kuka sen tekisi? Vai pitäiskö sopia joku tapaaminen ja katsoa ketkä tulee paikalle?

      • BigSister86

        Ja kyllähä vanhatki miittiläiset olis edelleen tervetulleita mukaan, ne joita kiinnostaa vielä. :)


    • BigSister86

      Perinteenä on ollu se et tapaaminen sovittu esim keskustorille sen kioskin eteen tiettynä päivänä tiettyyn kellon aikaan ja siitä edetty sit sinne minne on tarkotus ollu mennä, esim johki baarii tms. Mut et porukalla nähty eka siinä... Onkos tässä nyt sit kuinka monta uutta kirjottajaa?

      Mua kyllä kiinnostais esim. karaokebaariin meno. :) Ku sitä karaokee tulee laulettua... itse en tällä hetkellä voi alkoa juoda mut eipä se ole estänyt baariin menoa tähänkään asti kun saahan siel alkoholittomiakin. :) Baareis en itse muute edes pahemmin käy edes sillo ku vois juoda, mutta karaoke sinne vetää. :) Ja sit voi ehdottaa leffaan menoa yms (Et ei toi karaoke/baari nyt ainoa vaihtoehto ole) mitä kaikkee nyt voikaan porukalla harrastaa tääl Tampereella. :)

    • Kiinnostunut?

      Tottakai, vanhat miittiläiset aina mukaan!

      Ei en juo alkoholia juurikaan. Niin ja autolla pitää kuitenkin ajaa kotio. Asun treesta kuitenkin reilu 50 km. Baarit ei muuten kiinnosta, mutta karaoken vuoksi. Enemmänkin lavatanssit/tanssit yleensä.

      Niin ja elokuvat...ei niinkään. Rento yhdessolo, syömään johonkin, teatteriin, lähteä johonkin toiseen kaupunkiin porukalla tutustumaan...

      Mietin jo tässä kaverini kanssa ett taitaa olla helpompi sopia lähellä olevien kanssa menoista. Hämeenlinnaan, kun on melkein sama matka kuin treelle, joten....

      • BigSister86

        No siis kaikki tollanen käy. :) Ihan mikä tahansa yhdessäolo, just syömässä käynnit yms. Kaikkea saa ehdottaa ja ne lähtee sit aina mukaan jotka haluaa ja pääsee. :)
        Itsekin baarissa käyn karaoken perässä, en oikein muuten.

        Liittymää tuonne ryhmään vaan. :) Laitoin Facebookissakin viestiä eteenpäin tuolla yhdessä toisessa ryhmässä et halukkaat saa liittyä. :)
        Jos saisi sitä kautta uutta porukkaa. Ja liityin itsekin nyt uudelleen mukaan ja pari kaveria joita kiinnostaa, lisäilinki jo ryhmään. :)


    • BigSister86

      Seuraava miitti on perjantaina 19.8.2011 ja tavataan Keskustorin Juvenes kioskin edessä klo 17.00, jatketaan matkaa siitä sit esim jonneki kahvilaan. :)

      Tapahtumasta on kutsu myös miitin Facebook sivulla osoitteessa http://www.facebook.com/group.php?gid=162650947094025 eli nyt kaikki uudet ja kiinnostuneet vaa (jotka ootte Facebookissa) liittymää tonnekin. :)

    • BigSister86

      Viime miitissä yks ehdotti et keilaamaan joskus. :)
      Teinpä sitten tällaisen http://doodle.com/4rkeq6if6wxvsy74
      eli jos on kiinnostusta lähteä keilaamaan nii kiinnostuneet voi käydä ilmottamassa tonne päiviä ja aikoja (huomisesta n. 2 viikkoa eteenpäin) mitkä sopii kenellekin. :)

      Sit ku on ilmotellu kaikki halukkaat nii voi sopia sen lopullisen päivän ja tapaamispaikan ja kellon ajan.
      Eli tonne Doodleen laittelemaa sopivia aikoja ja päiviä, joille sopii/joita kiinnostaa keilaaminen. :)

    • BigSister86

      Ensi sunnuntaina eli 28.8. ollaan menossa keilaamaan. Tarkoitus olis nähdä viimeistään klo 18.00 (eli sillo lähdetää liikkuu eteenpäin sit) Keskustorin Juvenes kioskin edessä. Kauppiin olis tarkotus mennä.. Ja varaan ainakin yhden radan etukäteen, klo 19 alkaen jos on varattavissa vielä. Koska meitä on nyt facebook ryhmästä ainaki 3 varmaa lähtijää.

      Mut kaikki tervetuloo (uudetkin siis) tuonne mukaan jos kiinnostaa! :)

      • HopLop 40

        Vai että Juveneskioskin edestä. Ei kait paikka tarkoita sitä että miittaajat sekoittuisivat hyvin siihen vähemmän edustavaan porukkaan, joka niiltä kulmilta halutaan häätää siistimmän kahvilan myötä....

        ...no ei ollut hyvä juttu, mutta tulipahan kirjoittettu, kun minusta tuntuu että saatan olla turhan iäkäs, jos kaikki ovat alle kolmekymppisiä.


      • BigSister86
        HopLop 40 kirjoitti:

        Vai että Juveneskioskin edestä. Ei kait paikka tarkoita sitä että miittaajat sekoittuisivat hyvin siihen vähemmän edustavaan porukkaan, joka niiltä kulmilta halutaan häätää siistimmän kahvilan myötä....

        ...no ei ollut hyvä juttu, mutta tulipahan kirjoittettu, kun minusta tuntuu että saatan olla turhan iäkäs, jos kaikki ovat alle kolmekymppisiä.

        Kaiken ikäset on tervetulleita :)


    • BigSister86

      Ollaan edelleen tapaamassa tänään klo 18.00 Juveneksen edessä, mutta keilapaikka vaihtuu Kaupista Kaatopaikkaan koska Kauppi varattu tänään koko päiväksi kilpailijoille. Kaatopaikalle soitan tossa kun 12 aikaan aukeaa, toivotaan että saa radan varattua klo 19 alkaen. :)
      25e/rata on hintaa siellä, sama hinta olis näin sunnuntaina ollut kaupissakin normaaliin keilaukseen (Kaatopaikalla hohtokeilaus)...

    • BigSister86

      Seuraava miitti olis nyt ens ma, 5.9. Tarkoitus olis mennä Pyynikin näkötornille kävellen. :) Tapaaminen viimeistään klo 18:00 Keskustorin Juveneskioskin edessä (katoksen alla).

      Tervetuloa kaikki kiinnostuneet ja kynnelle kykenevät uudetkin. :)
      Ne joilla lapsia nii lapsetkin voi mukaan tuonne ottaa (rattaissa kulkevat varsinki, vanhemmat, kävellen liikkuvat nyt ei varmaankaa jaksa kävellä tuollasta matkaa).

    • BigSister86

      Suunnitelmissa mennä myös katsomaan perjantaina ensi-iltaan tuleva Pussikaljaelokuva.
      Tuonne kaikki kiinnostuneet ilmoittamaan sopivat ajankohdat: http://doodle.com/dqpesf58cpm8mwrf

      Doodlessa on siis tapaamisajat, elokuvanäytökset on n. 1h 15 min tapaamisaikaa myöhemmin, koska pyritään siihen että varataan kaikille osallistujille liput ja liput täytyy noutaa viimeistään tuntia ennen elokuvanäytöstä. Tapaaminen Plevnan tuulikaapin edessä sisäpuolella. Toivotaan ilmoittautumisia huomis iltapäivään mennessä, sitten sovitaan lopullinen tapaamispäivä.

      Liput noudetaan niin että jokainen joka tulee, saa itse olla mukana noutamassa ja maksamassa ne, joten lopullinen varattujen lippujen noutomäärä määräytyy sen mukaan et moniko sitten oikeasti ilmaantuu paikalle yms. :)

    • BigSister86

      Tavataan Plevnan tuulikaapin edessä (Sisällä) perjantaina 2.9. klo 18.15.

      Ne jotka ilmottaa huomisee klo 18. mennessä tulostaan niin varaan liput niille kaikille (varauksen teen huomenna 18 jälkeen). :) 18.30 lippujen nouto viimeistää kun elokuva alkaa 19.30. Et jokainen kiinnostunu tulee paikalle sit 18.15 niin haetaan liput ja niitä noudetaa vaan tosiaan sen verran kun on paikalle tullu porukkaa. :)

    • BigSister86

      Ensi viikon perjantaina eli 16.9. olis seuraava miitti ja aiheena karaoke, paikkana Kaijakka. Tapaaminen viimeistään klo 18.30 (siihen asti odotellaan tuleeko ihmisiä paikalle :) ) Keskustorin Juvenes kioskin edessä, josta lähdetään sit porukalla Kaijakkaa kohti.

      Tervetuloa kaikki uudet ja vanhat, joita vain kiinnostaa. :)

      • waterlilies

        Tosi kiva, kun nostat ketjua ja laitat tietoa miiteistä! Pomppaan mukaan johonkin miittiin!


    • BigSister86

      Miittiehdotuksia??
      Tuo edelline miitti ei mun osalta sit onnistunutkaa, en tiedä oliko ketää paikalla?
      Itsellä tuli synnytys siinä pari apäivää ennen ja päästiin kotiin vasta tuolloin perjantaina. :)

    • SyysQ

      Mä kans tuun mukaan ehdottomasti:) En niin käsityöihminen ole(tietysti yritän nyplätä mukana), mutta leffat, teatteri, matkustus ja uusien lajien kokeilu kiehtoo. Löytyykö tää jostain fb:stä?

    • BigSister86

      Löytyy fb:stä ryhmä nimeltä Tampere miitti ja se missä ei ole kuvaa, on se toiminnallisin ryhmä tosin sielläki kuulemma aika hiljaista.. Itse en FBssä enää olekaan, oon vaa pyytänyt ilmottelee mulle sitte jos siel jotai miittii ehdotetaa, et voi sitte tänne ilmotella ja itseki lähtee mahdollisesti mukaan. :)

      Ei kellään ole mitää ideoita mitä tehdä ja koska?
      Kaikkee saa ehdottaa.. jos menee esim joku mielenkiintoinen leffa tms?

      Ehdotuksia (välillä muiltaki ku multa) nyt vaan! :)

    • hippityty

      hei täällähän on ihan tosi pitkä keskustelu :D
      en ees kaikkia jaksanu lukea mutta anyway olen 18.vuotias nuori neiti ja haluaisin tampereelta kavereita kun tänne nyt kerta muutin korjaan edellistä tarvitsen kavereita,alkaa olee aika yksinäinen olo kun ei ole muita täältä päin ihmisiä ympärillä kuin poikaystävä,on olemassa fb-profiili nii sen kautta voi varmaan järkevämmin jutella lisää :) toivottavasti nyt tätä kautta jotain kaveriporukkaa saisi kasaan.

    • syysQ

      Oon varmaan vähän hölmö mutta en löytäny sieltä fb.stä mitään:( Mutta ehdotuksia kehiin!!
      Ittestäni ei juuri nyt irtoa mitään..paitsi että haluaisin lähteä Olavin linnaan, Kastelholman linnaan ja etelään :*

      • BigSister86

        syysQ : Linkki löytyy tästä keskustelusta aiemmi.. mun on vaikee linkittää kun en facebookissa enää ole.. Mut oon aiemmi linkittäny sen tänne kyl (sillo ku siellä vielä olin)...:)


    • Dude472
    • waterlilies

      Kiinnostaisko lähteä elokuviin katsomaan Nader ja Simin: Ero? Niagaraan tai Plevnaan?

    • BigSister86

      Vois tänneki pitkästä aikaa ilmotella... Eli ens lauantaina vois miittiä pitää, jos porukkaa pääsee tulee... oon ainaki yhden, jo miittiryhmään kuuluvan, kanssa menossa karaokebaariin (Iskelmäbaari) lauantaina. Ei olla aikaa vielä sovittu mut jos sisälle mentäis ennen 20 kun sinne pääsee ilman narikkamaksua. Jos on innokkaita nii ilmotelkaa tänne, yritän muistaa käydä tääl lukemassa mut facebook ryhmässä tuo informointi tulee varmimmin muistettua....

    • bigsister86

      Seuraava miitti olis perjantaina 15.6. ja tavataan klo 18.00 (viimeistään silloin paikalla siis) Keskustorin Juvenes kioskin edessä. Ohjelmassa olis hyvällä säällä koskenrantaan "pussikaljalle" tai huonolla säällä jonnekin baariin (karaoke mieluiten) sisälle. :)

      Kaikki on tervetulleita!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2102
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      24
      1715
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1490
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1451
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1358
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1251
    Aihe