Windows käyttäjä on kuningas.

Pentti Nelonen

Mikäs tässä ollessa, hienopäivä.
Ravintolassa ruokailu punaviinin kera.
Windows toimii päivästä toiseen ilman ongelmia, tämäkös harmittaa Linux säätäjiä.

Jospa hommaisin vielä kuskin Ford Mustangilleni täksi illaksi, kävisin hieman naisia "kostuttamassa", HAHHAA

Toisaalta en anna kenenkään ajaa niin ärhäkkää autoa, joten koitan saada todella hienon taksin alle, hohhoo

Otanpas tästä kalliista ja raikaasta Jim Beam pullosta vielä muutaman paukun.

Linux virittelijät saavat kääntää "sorsia" hahah

3

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet uskaltanut käynnistää sen mainostamasi vista koneen? ;-)
      Ja jos kerta hienolla taksilla haluat ajella, niin miten olis 10m limousine?
      Ai niin, mut eihän rölleillä ole varaa sellasiin! ;-P

• Nagsu...

Missäs välissä meinasit keretä?
      Tuntuu että jaksat roikkua 24/7 tällä palstalla.

Mutta mutta.. Minä tässä jatkan selailua linuxillani, ehkä vaihdan teemankin.
      Tai sitten jos jaksamusta riittää niin voisi vaikka jotain peliä pelata "luotettavaksi viritetyllä" Vistallani. Katsos, olen korvannut IE:n Google Chromella, Windows Mailin Thunderbirdillä, Windows Defenderin Malwarevytesillä ja A-Squarella, sekä olen laittanut ilmaisen avast! virustorjunnan joka taitaa olla parhaimpia virustorjuntoja.

Ja nyt ihan Pentin ihmetykseksi: Vista on toiminut taas vaihteeksi hyvin! Ei ole tullut bsodiakaan enään vähään aikaan! Mahtaako syy sitten olla että olen jättänyt kaikki härpäkkeet pois (Sivupalkit yms.), laitellut käyttöliittymää siistimmäksi ja että olen korvannut kaikki mikkiksen ohjelmat muilla?

• Kainalniemen Hiki

"Mikäs tässä ollessa, hienopäivä."

NIIN ON.

"Ravintolassa ruokailu punaviinin kera."

LUULEN, ETTÄ OLET SYÖNYT MAMMAN LAITTAMAAN POTTUMUUSIA.

"Windows toimii päivästä toiseen ilman ongelmia, tämäkös harmittaa Linux säätäjiä."

TUSKIN. LUULTAVASTI OLET TUSKAILLUT TOIMINNAN HITAUDEN JA JATKUVIEN UUDELLEEN KÄYNNISTÄMISTEN KANSSA.

"Jospa hommaisin vielä kuskin Ford Mustangilleni täksi illaksi, kävisin hieman naisia "kostuttamassa",

KAIKKI TIETÄÄ ETTÄ SINULLA ON VIELÄ POIKA HOUSUSSA.

Toisaalta en anna kenenkään ajaa niin ärhäkkää autoa, joten koitan saada todella hienon taksin alle, hohhoo

TYÖMARKKINATUELLAKO? JA MAMMA EI SINULLE VIIKKORAHAA ANNA. PERÄNURKKAHUONEESIKIN SOTKUSSA.

"Otanpas tästä kalliista ja raikaasta Jim Beam pullosta vielä muutaman paukun."

TODENNÄKÖISESTI KOKISTA JA ASPERIINA SEKAISIN. SEKÄ PÄÄLLE TINNERIN HAISTAMISTA. MUUHUN SINULLA EI OLE VARAA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      281
      11143
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      132
      6988
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      95
      5663
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      38
      5038
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4241
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3869
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3504
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3452
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      2975
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      78
      2874
    Aihe