Ongelma isoista tisseistä 12 v tytöllä

koripallotissi

Olen 12 v tytöntyllerö,ja ongelmani on aikainen kehitys ja isot rinnat.Rintani alkoivat kasvaa jo 8 vuotiaana ja nyt ne ovat kokoa 75 DD.Minulla on huomattavasti isommat rinnat kuin äidilläni ja 14 v siskollani.Tuntuu kun koulussa kaikki puhuvat vain rinnoistani olen 6 luokalla,ja minulla on isommat rinnat kuin kellään kouluni opettajalla.Olen jutellut asiasta kouluterveydenhoitajan kanssa,ja hän sanoi että ei kannata huolestua asiasta.Olen 173 cm pitkä,ja minua luullaan yleisesti jo 15 vuotiaaksi.En usko että kasvan enää pituutta mutta tissini vaan kasvavat.Onko kellään muulla tytöllä vastaavanlaisia kokemuksia kuin minulla.

45

9714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mayura

      Samanpituinen olin ikäisenäsi, mutta tuollaista puskuria ei ollut : D Nykyään kyllä isommat kuin omasi. Ei siitä nyt huolestua pidä! Joudut vain kestämään enemmän poikien supattelua.

      • Lollo.

        Ei uskos et isommat kuin dd


      • anni o

        sama juttu


      • Mymmeli044

        Ite oon 02, 70E-F ja toivon ettei kasva. En löydä liivejä mistään ja urheilu esim kilpatanssi on kamalaa ja koulussa tosi moni tyttö pilkkaa ja kiusaa mua


      • ole_ylpee_itestäsi

        Kyl niitä rintaliivejä voi löytää erikoisliikkeistä, mutt jostain Citimarketista ei ehkä.
        Voi olla kateellisuutta koska oikeesti tollaset 70E-70F on tajuttoman hyvännäköset.


      • Anonyymi
        Lollo. kirjoitti:

        Ei uskos et isommat kuin dd

        mulki on


    • ton pituiseksi koska

      olet noin nuori. Kasvat todennäköisesti vielä lisää pituutta, ainakin 180 cm on täysin mahdollista, ellei jopa enemmänkin. Todennäköisesti tissisi kasvavat myös vielä lisää, koska olet noin nuori, joten sulle on odotettavissa tosi isot tissit, ja paljon ympärillä kierteleviä poikia, kunhan tuosta vanhenet. :D :D

      • mayura

        Ainakin? Eihän nyt pelotella. 12-vuotias tyttö ei tule enää noin huimia pituuksia kasvamaan. 3-6cm olisi realistisempi arvio. Itse kasvoin hieman päälle 4cm tuon iän jälkeen.


      • että tytön lopullinen pituus
        mayura kirjoitti:

        Ainakin? Eihän nyt pelotella. 12-vuotias tyttö ei tule enää noin huimia pituuksia kasvamaan. 3-6cm olisi realistisempi arvio. Itse kasvoin hieman päälle 4cm tuon iän jälkeen.

        on ollut yli 10 cm enemmän, kuin mitä se oli 12-vuotiaana. Hurjimmissa tapauksissa se on ollut melkein 20 cm enemmän.


      • mayura
        että tytön lopullinen pituus kirjoitti:

        on ollut yli 10 cm enemmän, kuin mitä se oli 12-vuotiaana. Hurjimmissa tapauksissa se on ollut melkein 20 cm enemmän.

        Vastaako se silti keskivertoa teinitytön kasvua? Ei. Poikkeuksia on aina, mutta ne ovatkin harvinaisia.


      • yhden poikkeuksen
        mayura kirjoitti:

        Vastaako se silti keskivertoa teinitytön kasvua? Ei. Poikkeuksia on aina, mutta ne ovatkin harvinaisia.

        15-vuotias tyttö, joka on melkein 190 cm pitkä ja kasvaa yhä. Ei mitään tietoa, paljonko tulee loppupituus olemaan.


      • mayura
        yhden poikkeuksen kirjoitti:

        15-vuotias tyttö, joka on melkein 190 cm pitkä ja kasvaa yhä. Ei mitään tietoa, paljonko tulee loppupituus olemaan.

        Häntä käy jo sääliksi.


      • Ei ole poikaystävää
        mayura kirjoitti:

        Häntä käy jo sääliksi.

        hänelle ainakaan vielä löytynyt.


      • kjszgkjzägk
        yhden poikkeuksen kirjoitti:

        15-vuotias tyttö, joka on melkein 190 cm pitkä ja kasvaa yhä. Ei mitään tietoa, paljonko tulee loppupituus olemaan.

        Jos tytöllä on alkanu jo kuukautiset niin ei todennäkösesti kasva enään paljon, rintojen kehityksestä päätellen niin voisi ajatella että menkatkin alkoivat melko aikaisin.... mut tää on vaan mun spekulointia


      • mayura
        kjszgkjzägk kirjoitti:

        Jos tytöllä on alkanu jo kuukautiset niin ei todennäkösesti kasva enään paljon, rintojen kehityksestä päätellen niin voisi ajatella että menkatkin alkoivat melko aikaisin.... mut tää on vaan mun spekulointia

        KYLLÄ! Rinnat tietääkseni aloittavat kasvamisen vasta kun kehoon alkaa erittyä naishormoneja.


    • 75A

      Mä taas olen kohta 15 ja tissit kokoa A75. ELi ihan laudat, melkein. Vituttaa.

      • joooooooooooo

        itellä kans 75A mutta olen nykyisin hoikka (ennen olin lievästi ylipainoinen) mutta tissit eivät ole pienentyneet (onneksi) mutta olis jotkut C-kupit ihan kivat=)


    • söodufgvpsibudfg

      No mä oon jo menos yla asteel ja oon ainut mein luokalt kenel ei oo yhtään viel rinnat kasvanu! ja se on aika kurjaa. Oon puhunu siit mut mulle sanotaan et kyl ne sielt kasvaa. joten kantsii nauttii siit ku saat poikien huomion

      • niinojoo

        noh ei se oikestaa vakavaa oo vaikka ois pienet. itellä vielä harjottelu liivit eli ihan sairaan pienet vaikka jo lukiossa mut silti on noita poika kavereita ollu. oon puhunu terkkarille siitä ku on pienet mut ei kuulema vakavaa. otan implantit aikusena jos ei kohta jo ala kasvaa : S


      • Jjhttj

        Älä vaan ota implantteja ja pilaa kaunista kehoasi!


    • isommatkun sulla

      no voi että. itselläni oli aivan sama ongelma. nyt olen 17 vuotias ja minulla on vielä pari kuppia isommat kun sinulla. Mutta olen huomattavasti lyhyempi kun sinä (165cm). Joka tekee tästä vielä vaikeemman. Olen oppinut elämään näiden isojen tissieni kanssa. Onneksi ne lopetti kasvamisen jo pari vuotta sitten. Olet vain kehittynyt nopeemmin ja aikasemmin kun muut tytöt. Ja varmaan on sinulla jo menkatkin alkaneet? Kyllä se siitä.

      • Girl888

        .....


    • moilalalalalalalksks

      olisit vaan onnellinen , niistä sulle hyötyy on usko pois !

    • zzz...............

      Ja m i n k ä h ä n v i t u n takia sun paskalänkytys aloituksiis pitäis edes kommentoida??!Vaikutat siltä et tarvitset jotain erityisopen huomiota 24/ 7.

    • tolliolet

      TROLLI

    • moimoi

      Tee leikkaus. rinnoista läskiä ppois.

    • Rose's street

      Ei ne tissit ikää paljasta. Minua luullaan usein 15-18-vuotiaaksi vaikka minulla ei ole näkyvää rintavarustusta lainkaan ja olen vain 150 cm, ne on ne kasvonpiirteet jotka sanoo ja käytös.

    • upeeta

      Hei. Isot rinnat on upeet. Ole vain olemaan sinut isesi ja rintojesi kanssa.

    • kiimainen poika

      kasvattakaa rinnat saatanan pennut

    • vvpoika

      kiva ku sulla on isot rinnat mun luokkalaisilla tytöillä ei oo

    • juu uh

      Siskolla on J-kuppi :D

    • Kade sul

      Oi! Oon niin kade sulle koripallotissi. Ite 12 ja vaivaset c65. Erotusta siis vaan 15-16cm. Kertoisitko omas?

    • Tissien rakastaja :3

      Eikös se ole hyvä, että kasvavat? Monet ei paljon muusta unelmoisikaan kuin isosta rintavarustuksesta. Ainakin saat paljon poikia ympärille :3 Oi, että haluaisin nähdä sinun vartalosi :3

    • 20v

      Ei oo oikeasti mitään seksikkäämpää asiaa olemassa kuin juuri tuon 12-15v ikäiset tytöt joil on isot tissit. Alko panettaa iha vitusti, kiitos vaan. :D

    • vastaava poika

      isot rinnat on ihan parasta, en tajua mitä valitettavaa niissä on, olisit tyytyväinen :)

      • Kannatetaan!


      • Laita kuva!12.v
        jussi_3 kirjoitti:

        Kannatetaan!

        Laita kuva!


      • Laita kuva 12.v
        Laita kuva!12.v kirjoitti:

        Laita kuva!

        Laita kuva Pliis!


    • tizzz

      Nuorilla voi olla nykyään valtaisia rintoja kun ravinnon saanti on mullistunut, häiritsevän isoja voi pienennysleikata aikuisena, ei elämä isoihin tisseihin kaadu.

    • äähmullaonvaan70C

      Vaihdetaan! Olen aina halunnut isot rinnat ( . )( . )

    • pitkäihminen

      Toiset kehittyvät aikaisemmin kuin toiset, eikä siinä pitäisi olla mitään hävettävää. "Vanhempana niistä on hyötyä" Ehkä jos haluaa paljon huomiota vastakkaisen sukupuolen omistajilta, mutta sekin saattaa aika-ajoin olla häiritsevää. Myös juokseminen ilman tukevia liivejä voi olla tuskaista. Itse olen saman ikäinen, mutta pari senttiä pidempi ja 70B kupit. Kaikille pätejille tiedoksi, että kyllä tämän ikäisenä voi vielä kasvaa ja kehittyä roimasti, vaikka murrosikä olisi jo alkanut. Itsellä ei ole edes menkat alkaneet, mutta muita merkkejä on paljon. Myös pituuskasvu on tällä hetkellä käynnissä ja kasvan todennäköisesti yli 180-senttiseksi. On se elämä vain joskus niin kovin kummallista ja todella epäreilua.

    • Mrjoensuu

      Oon 13 ja mulla on 18cm kulli. Ja mä voisin panna sua nam...

    • jaaaaaaaa

      voit laittaa toki kuvia nii sit näkee oks ne isot

    • Anonyymi

      Oohh

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      141
      8604
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1413
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      60
      1199
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1185
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1067
    6. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      140
      1028
    7. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      798
    8. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      795
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      771
    10. No onko nainen ollut ikävä, kun ei olla enää nähty?

      Kysymys otsikossa..
      Ikävä
      42
      716
    Aihe