Lhasa Apso

.---

Lhasa Apson hinnasta....elikkä paljon lhasa pentu maksaa kasvattajalta? : )

6

1346

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsemppis

Itse katsoin yhtä jonka hinta oli 800 euroa. Ja oli ihan hyvältä kasvattajalta.

• apsolutely

800-1500 euroon olen kuullut. Mutta myös sellaista että maksetaan 1500 euroa ja koira ei siltikään ole oma!!

• tahja

Meidän apsopentu maksoi tasan 1000 e, ostettu tänä syksynä (2009). Ihana pakkaus kertakaikkiaan. Rohkea ja utelias kuin mikä.

• aspon pentua vailla

Olen yrittänyt etsiä apson pentua, mutta ei tunnu löytyvän mistään. Kertoisiko mistä saa hankittua?

• munnuppu
        aspon pentua vailla kirjoitti:

Olen yrittänyt etsiä apson pentua, mutta ei tunnu löytyvän mistään. Kertoisiko mistä saa hankittua?

Meiltä löytyisi sinulle apson pentu jos olet kiinnostunut vielä. Vanhemmat korkeasti palkittuja. Pennut luovutusikäisiä, el. tarkistamat, sirutetut, madotetut, rekisteröidyt.

• Olisin kysynyt Lhasasta-> onko rauhallinen vai räksy?
      Paljonko tarvitsee ulkoilua.
      Onko hoito hankalaa pyörätuolissa olevalle.
      Onko enemmän seura vai sylikoira.
      Niin ja suunnilleen hinta.

On harkinnassa.
      Nuoruuteni kultaisina vuosina tuli paljon liftattua, joten eräällä kyydin tarjoavalla oli auton lattiatilassa kaasun, jarrun, kytkimen vierellä sellainen valkoinen villakasa.
      Kerto koiran historiaa, että Tiibetin ? munkit niitä hoiti, kasvatti, eikä niitä myyty, vaan annettiin ystäville lahjaksi.
      Uskon näkemäni olevan ensimäisiä rodultaan suomessa, sillä sehän rekisteröitiin tänne 1966.
      Sillä esikoiseni syntyi 1967, jonka jälkeen liftaaminen oli sattumanvaraista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2524
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      284
      2215
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      140
      1186
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      58
      993
    5. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      898
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      854
    7. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      106
      808
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      807
    9. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      72
      807
    10. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71