kaaso

tiina

minulla ainakin oli aivan ihana kaaso ,sekä myöskin bestman ! emme heiltä paljoa vaatineet ennen häitä..itse suunnittelin kaikena ja tein kaiken jo hyvissä aijoin...ja kaasoa ja bestmania vaivattiin vaan sen verran ,että heidän vaatteet käytiin helsingissä tsekkaamassa..ja vasta päivää ennen häitä heidän apua tarvittiin muuten.. paikan koristelu yms.. hoidettiin kaikki yhdessä ja rennosti, ja hääpäivänä he hoitivat hommat hyvin.. olen kyllä aika tarkka asioista, mutta he hoitivat kaiken tosi hyvin! olen ylpeä heistä.. he järjestivät vieraat oikeille paikoille,ohjasivat juhlan kulkua, ja pitivät yhdessä parhaan puheen, joten kiitos molemmille !

0

603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
        Seinäjoki
        163
        9686
      2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
        Suomalaiset julkkikset
        51
        3119
      3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
        Maailman menoa
        43
        2887
      4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
        Ikävä
        61
        2679
      5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
        Maailman menoa
        201
        2085
      6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
        Ikävä
        109
        1996
      7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
        Tunteet
        25
        1913
      8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
        Ikävä
        55
        1477
      9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
        Ikävä
        112
        1286
      10. Miten hetki

Kahden olisi paras
        Ikävä
        28
        1251
      Aihe