Onko kellään kokemuksia, mikä numero on 37877310702. Soitto tuli tällaisesta numerosta , onkohan joku uusi huijausnumero taas ihmisetn rahastamaiseen ???? En vastannut , mutta ei aina tule katsottua ensin kuka soittaa kun vastaa.
Kokemuksia numerosta +37877310702
5
613
Vastaukset
- pahaksi on mennyt
ole minun puhelimeeni yritetty soittaa tuosta numerosta. Voiko ne lähettää palvelupuheluita ja palvelutekstiviestejä ja laskuttaako operaattori niistä?
Käyttävätkö operaattorit hyväkseen sitä, että ihmisillä on korkea kynnys hankkia asianajaja ja saattaa huijarit oikeuden käsittelyyn?- selasin netistä tietoja
Ja kun vastaat puheluun niin euroja tikittää soittajan kukkaroon !! Ei kannata vastata !!
- mk
selasin netistä tietoja kirjoitti:
Ja kun vastaat puheluun niin euroja tikittää soittajan kukkaroon !! Ei kannata vastata !!
Siis meillekin yritettiin tänään soittaa tuolta. Eli näyttäisi siltä, että pommittavat ainakin Suomea nyt.....
- Lasse----
mk kirjoitti:
Siis meillekin yritettiin tänään soittaa tuolta. Eli näyttäisi siltä, että pommittavat ainakin Suomea nyt.....
046-numeroon.
Mitenhän tällaiset saisi estettyä? kuulemma on joku palvelunumero, mihin takaisin soittaminen maksaa hunajaa. Hmm.
- 378
Näyttää tulevan San Marinosta tuo puhelu. Älä missään tapauksessa soita siihen numeroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211811
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1271541Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill511521Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1621317- 1481285
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.661105