Onko kellään kokemuksia, mikä numero on 37877310702. Soitto tuli tällaisesta numerosta , onkohan joku uusi huijausnumero taas ihmisetn rahastamaiseen ???? En vastannut , mutta ei aina tule katsottua ensin kuka soittaa kun vastaa.
Kokemuksia numerosta +37877310702
5
656
Vastaukset
- pahaksi on mennyt
ole minun puhelimeeni yritetty soittaa tuosta numerosta. Voiko ne lähettää palvelupuheluita ja palvelutekstiviestejä ja laskuttaako operaattori niistä?
Käyttävätkö operaattorit hyväkseen sitä, että ihmisillä on korkea kynnys hankkia asianajaja ja saattaa huijarit oikeuden käsittelyyn?- selasin netistä tietoja
Ja kun vastaat puheluun niin euroja tikittää soittajan kukkaroon !! Ei kannata vastata !!
- mk
selasin netistä tietoja kirjoitti:
Ja kun vastaat puheluun niin euroja tikittää soittajan kukkaroon !! Ei kannata vastata !!
Siis meillekin yritettiin tänään soittaa tuolta. Eli näyttäisi siltä, että pommittavat ainakin Suomea nyt.....
- Lasse----
mk kirjoitti:
Siis meillekin yritettiin tänään soittaa tuolta. Eli näyttäisi siltä, että pommittavat ainakin Suomea nyt.....
046-numeroon.
Mitenhän tällaiset saisi estettyä? kuulemma on joku palvelunumero, mihin takaisin soittaminen maksaa hunajaa. Hmm.
- 378
Näyttää tulevan San Marinosta tuo puhelu. Älä missään tapauksessa soita siihen numeroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620