Viikko tai?

vilk....

Hei! Vähän alle 30 v. Mies etsii jotain hommaa jostain eksoottisemmasta paikasta. Jos vaikka sulla on mökkiprojekti Kyproksella, tai sitten golfkentän perustaminen Puolassa, tai.. Lintutornin rakentaminen Jällivaarassa niin ota yhteyttä. Kaikenlaiset ideat otetaan vastaan. Maksat kulut kohteeseen, ja majoituksen sekä ruuat niin voin auttaa.
Jätä yht. Tietosi palstalle ja kerro mitä työtä löytyisi niin otan yhteyttä!

t. Ville

3

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toi Puola on kyl hyvin eksoottinen maa :P

    • ville....

      Puole on hyvin eksoottinen maa jos vertaa suomeen, ja tämä on mun mielipide. Samoin Jällivaara, joka on Ruotsissa, on etelä-suomalaiselle eksoottinen. Makuasioita.

    • harkintaa mukana

      vain siitä lystistä että joku nojailee viikon.......

      Itse asiassa ihmettelen, jos maksaisi matkoja minnekkään, kun ei ole mitään takuita siitä että tuntematon kaveri osaa mitään tehdä.

      Taitaa jäädä ilman hommia. Niin se vain on. Ehdottomasti halvempaa palkata siitä läheltä paikkakuntalainen. Tosi halvalla saa hyvän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe