Humalassa ollut ala-asteen opettaja nukahti kesken oppitunnin

hehh

18

2369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauheeta tosella

      kyisin ovat, ei ihme ettämonet vanhemmat ovat alkaneet pitää opettajia silmällä ja tarkkailevat heidän toimiaan. Kohta vanhemmat ilmestyy alkometrin kanssa koulun portille.... heh....
      Mutta järkyttävää esimerkkiä jokatapauksessa opettajilta! Eikä varmaan oo ainoo, joka on noin tehnyt.. opettajilla kun on tekemisen puutetta useimmiten.

      Toi olisikin hyvä joulunäytelmäksi mitä sä lauloit,, soihdut syttyy meidän ope sammuu.. hip hop hip hop, juomia on siinä monelaista...

      • s iivooja

        Olen siivoojana eräässä isohkossa koulussa ja kaapeja kun siivosin löysin rehtorin kaapista konjakkipullon. Se oli joku remy martin ja se oli puolillaan. Miksi se oli puolillaan? miksi se ollut täysi tai tyhjä? Miettikääs sitä.


      • Kauheita opettajia
        s iivooja kirjoitti:

        Olen siivoojana eräässä isohkossa koulussa ja kaapeja kun siivosin löysin rehtorin kaapista konjakkipullon. Se oli joku remy martin ja se oli puolillaan. Miksi se oli puolillaan? miksi se ollut täysi tai tyhjä? Miettikääs sitä.

        koulutoimenjohtajalle, jotta rehtori saisi rangaistuksen. Tosi kamalaa nykyajan opettajilla, kun ihan hirveetä, en löydä sanoja... minä ottaisin lapseni pois tollasesta koulusta.


      • Huolestuttavaa
        s iivooja kirjoitti:

        Olen siivoojana eräässä isohkossa koulussa ja kaapeja kun siivosin löysin rehtorin kaapista konjakkipullon. Se oli joku remy martin ja se oli puolillaan. Miksi se oli puolillaan? miksi se ollut täysi tai tyhjä? Miettikääs sitä.

        Käyvätkö siivoojat yleisemminkin "siivoamassa" kaappeja rehtorin huoneessa? Mielenkiintoista. Missä koulussa?


      • siivo ja
        Huolestuttavaa kirjoitti:

        Käyvätkö siivoojat yleisemminkin "siivoamassa" kaappeja rehtorin huoneessa? Mielenkiintoista. Missä koulussa?

        No meidän koulussa tietysti ja onhan meillä rehtori. Kaapin ovi oli auki ehkä tarkoituksellisesti jotta näkisin mitä siellä on. Oli sielä alkometrikin ja rasia pastilleja. Siivosin lattialat hiekat ja luutusin kuten on käsketty.


    • ei mitään uutta

      Juoppo opettaja on tuttu tapaus. Opettaja usein poissa maanantaisin ja varsinkin pidempien vapaiden ja juhlapyhien jälkeen. Ylimääräisiä "lomia" pitkin lukukautta. Omituista käytöstä päättäjäisissä. Soittoja vanhemmille ihmeellisiin aikoihin ja vielä väärän lapsen vanhemmille yms. yms.

      Silti kesti pari vuotta, ennen kuin tuolle opettajalle saatiin potkut. Ilmeisesti se vaati kolme käryä työpaikalla kännissä. Vanempien ilmoittamilla huomioilla ei ollu mitään merkitystä... tai ehkä oli sen verran että viinalta haiseva opettaja pyydettiin puhaltamaan alkometriin.

      Ihmisiähän ne opetkin vaan on ja alkoholisteja varmaan ihan saman verran kuin missä tahansa ammattiryhmässä.

      • siivo aja

        Meillä oli yksi matematiika opettaja känniläinen ja se lähti itse, kun sille sanottiin erottamisesta. Mutta ei työntekijää voi erottaa noin vaan suoraan vaan ensin on hoitoon ohjaus sitten 6 kk koeaikaa ja sitten taas asia on selvä kunnes tulee putki aj sitten taas hoitoonohjaus ja sitten taas 6 kk. Että kyllä se kolme vuotta menee laillisesti aivan helposti.


      • asentajakoneistaja
        siivo aja kirjoitti:

        Meillä oli yksi matematiika opettaja känniläinen ja se lähti itse, kun sille sanottiin erottamisesta. Mutta ei työntekijää voi erottaa noin vaan suoraan vaan ensin on hoitoon ohjaus sitten 6 kk koeaikaa ja sitten taas asia on selvä kunnes tulee putki aj sitten taas hoitoonohjaus ja sitten taas 6 kk. Että kyllä se kolme vuotta menee laillisesti aivan helposti.

        meillä ammatikoulussa metallipuolella juoppo opettaja.mutta hyvin vielä hommansa hoitelee ja osaa asiansa


      • ylcfy
        asentajakoneistaja kirjoitti:

        meillä ammatikoulussa metallipuolella juoppo opettaja.mutta hyvin vielä hommansa hoitelee ja osaa asiansa

        Meillä yliopistossa oli professori, joka mm kaatuili luennoilla. Alansa ehdotonta huippua Suomessa. Kuoli sitten sairauteensa pari vuotta sitten.


      • tytytyt
        ylcfy kirjoitti:

        Meillä yliopistossa oli professori, joka mm kaatuili luennoilla. Alansa ehdotonta huippua Suomessa. Kuoli sitten sairauteensa pari vuotta sitten.

        Voi on meilläkin ollut opettaja joka ei selvää päivää nähnyt. Oli muuten kova kuntoinen jeppe kun oli vielä omille lapsillekin opettaja eikä silloinkaan selvää päivää nähnyt. Yleisesti tiedossa, kait oli reksin hyvä kamu kun asiaan ei kukaan puuttunut. Lompsi pari vuotta sitten eläkkeelle. Ja juo muuten edelleen.


    • piste piste

      nykyisin varmaan kaikki opettajat. On pitkät lomat, on lyhyet päivät, tauko joka tunnin välissä... ei ihme että pitkästyy, niin pitää sitten turvautua alkoholiin.

      Ai ai ai... onneksi omat lapset ovat jo isoja, eikä tarvi pelätä että joutuisi tuollasten alkohlisoituneiden opetajien tunneille...

      Minusta kannattaa keskustella vakavasti opettajan, koulutoimenjohtajan kanssa ja ilmoittaa kaikille koulun oppilaiden vanhemmille.

      Opettaj kuitenkin on meidän vanhempien alainen, ja häneltä odotetaan esimerkkiä.

      Jos koulussa on opettaja kännissä, ja tulevaisudessa jostain lapsesta tulee samanlainen, niin MISSÄ VIKA MISSÄ VIKA???
      Opettajaa voi siitä syyttää, hän se esimerkin näytti.

      Me olemme kuitenkin vanhempia, me pidämme lastemme puolta. Me olemme opettajien esimiehiä ja opastamme ja neuvomme opettajia ja odotamme häneltä kunnnollista käyttäytymistä.

      • Aikuiset läpi maan

        Eikö teitä ala jo kyllästyttää tuo loputon tyhjän jauhaminen turhista asioista?

        Eikö jossakin tuolla teinikeskusteluissa olisi teille ajankohtaisempia aiheita, vaikkapa mopot tai pelit???


      • 4556777
        Aikuiset läpi maan kirjoitti:

        Eikö teitä ala jo kyllästyttää tuo loputon tyhjän jauhaminen turhista asioista?

        Eikö jossakin tuolla teinikeskusteluissa olisi teille ajankohtaisempia aiheita, vaikkapa mopot tai pelit???

        on vakava asia ja siihen pitää puuttua. Jos itse eivät ymmärrä hakeutua hoitoon, on se vanhempien tehtävä ja ohjattava heitä. Tuollaiset opet on saatava hoitoon ja vaihtamaan alaa.


      • huhhahheijjaa
        4556777 kirjoitti:

        on vakava asia ja siihen pitää puuttua. Jos itse eivät ymmärrä hakeutua hoitoon, on se vanhempien tehtävä ja ohjattava heitä. Tuollaiset opet on saatava hoitoon ja vaihtamaan alaa.

        Opettajien juopottelu ei ole vakava asia. Tuon yhden opettajan juopottelu on.


      • äitipäiti

        Olet sitten taas muutaman päivän tauon jälkeen palaillut palstalle. Et muistanut kuitenkaan viinereistä mitään kirjoittaa. Ymmärrän, että opettajakin joskus vetää paukut, kuka niitä kersoja jaksaa selvinpäin katsella?


      • -Töissä koululla-

        Itse koululla työskentelevänä (koulunkäyntiavustaja) voin sanoa, että tähän saakka kaikki tapaamani opettajat ovat olleet erittäin motivoituneita työhönsä, kukaan ei haise viinalle töissä. Opettajissa on toki alkoholiongelmaisia siinä missä muissakin ammattiryhmissä, onhan Suomessa noin puoli miljoonaa suurkuluttajaa / alkoholistia.

        Satun muuten itsekin olemaan alkoholisti, raitistunut sellainen. Se ei kumminkaan määritä minua enää ihmisenä ja työntekijänä lasten ja nuorten parissa, koska olen hoitanut itseni kuntoon.


      • pöllö pöllömpi

        "Veitsen kiillotus ja suksen maalaus" kurssien ahkera kävijä joka välillä on isä, välillä äiti välillä ihan vanhempainneuvostossa eteenottava, on taas vouhkaamassa harhaansa, että vanhemmat ovat opettajien esimiehiä.

        Huostaanotettuja lapsia ovat vahingoittaneet vanhemmat, eivät opettajat


      • Anonyymi
        pöllö pöllömpi kirjoitti:

        "Veitsen kiillotus ja suksen maalaus" kurssien ahkera kävijä joka välillä on isä, välillä äiti välillä ihan vanhempainneuvostossa eteenottava, on taas vouhkaamassa harhaansa, että vanhemmat ovat opettajien esimiehiä.

        Huostaanotettuja lapsia ovat vahingoittaneet vanhemmat, eivät opettajat

        Ei mitään käsitystä siitä, mitä opettajan työ on. Säälittävää, jospa aloittaisitte kirjoittamalla Suomen kieltä oikein :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6668
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2672
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2253
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      75
      1904
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1467
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe