Myydään 2-vuotias labradorin noutaja

Mika

Myydään vaalea 2-vuotias labradorin noutaja uros lapsi/aktiiviseen perheeseen ajanpuutteen vuoksi..
"Simo" on vilkas viisas palkituista vanhemmista oleva ystävä..
H:400 euroa
Tiedustelut:0414881452
Harjavalta

20

21603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minni

      Ikävää, kun joudut luopumaan tuosta ihanasta ja herkästä koirasta. Meillä on 4-vuotias labradoriuros ja voin kuvitella, miten ikävän asian edessä olet, kun joudut luopumaan lemmikistäsi, johon jo kahden vuoden aikana olet varmsti kovasti ehtinyt kiintyä.

      Toivon sydämestäni, että koirallesi löytyy hyvä ja rakastava koti, koska labbishan suorastaan rakastaa hellyyttä ja läheisyyttä.

      Jos asuisin enemmän maalla, niin ottaisin tuon koirasi, mutta tässä tilanteessa se ei ole mahdollista. Oletko muistanut laittaa myös ilmoituksen noutajayhdistyksen sivuille, koska siellä käyvät varmasti eläinrakkaat ihmiset.

      Lykkyä hauvallesi!

      • Anneli

        Todella ikävää mutta eikö tilanteeseen olisi joku toinen ratkaisukin?
        Esim pitkien työpäivien ajaksi vaikka yksi doggsitterityttö/koululainen iltapäivä hoitajaksi. Maksaa se jotain, mutta ei tarvisi pojasta luopua. Käsitin että simo on erolapsi:( ikävää sekin.
        En yritä provosoida/ilkeillä mutta ero ei ole riittävä syy kuitenkaan luopua koirasta.
        Allergia ym on:)
        Lopetatko simon jos kotia ei löydy:(


    • lap

      haluatko myydä.itellä on 12 vuotias labukka uros.
      olin myös aikoinaan luopumassa koirasta just "ajanpuutteen"vuoksi,mutta nyt täytyy kyllä todeta että onneksi en luopunut.itseasiassa otan varmaan toisenkin viimeistään sitten kun vanhus nukkuu pois....elämäntilanteet on muuttunut pari kertaa sinä aikana ja on se hienoa seurata kun koirakin on kiintynyt omistajaansa....

      • Mika

        Olen miettinyt asiaa useamman kuukauden ja tiedän että sitten ko löydän simpalle hyvän kodin ni kyl tulee itku puseroon ja useamman kerran....
        Syyt on ne että olen asunut vuoden verran yksin ja teen pitkiä työpäiviä ja joudun oleen vapaa aikanani välissä paikoissa mihin simoa ei voi ottaa..
        Yksinkertaisesti en ajattele itseäni vaan haluan että Simo pääsee hyvään kotiin missä sen kanssa vietetään paljon aikaa ja se että simo olisi tyytyväinen oloonsa!!!!


      • miksi
        Mika kirjoitti:

        Olen miettinyt asiaa useamman kuukauden ja tiedän että sitten ko löydän simpalle hyvän kodin ni kyl tulee itku puseroon ja useamman kerran....
        Syyt on ne että olen asunut vuoden verran yksin ja teen pitkiä työpäiviä ja joudun oleen vapaa aikanani välissä paikoissa mihin simoa ei voi ottaa..
        Yksinkertaisesti en ajattele itseäni vaan haluan että Simo pääsee hyvään kotiin missä sen kanssa vietetään paljon aikaa ja se että simo olisi tyytyväinen oloonsa!!!!

        Olisit miettinyt ennen koiran ottamista.


      • Mika
        miksi kirjoitti:

        Olisit miettinyt ennen koiran ottamista.

        Ihan tiedoksi että en ollut silloin poikamies!!!


      • Haba
        Mika kirjoitti:

        Ihan tiedoksi että en ollut silloin poikamies!!!

        Simo haettiin eilen uuteen kotiin Keski-Suomeen. Täällä on simolla parisataa neliötä olla, talo keskellä metsää. Neljä lasta ja kaksi aikuista kaverina.

        Tänään oltiin pellolla pulkkamäessä ja Simolla oli energiaa niinkuin odottaa sopii. Simo sai juosta ja möyriä niin että oli lopulta ihan naatti. Tälläisia päiviä Simo tulee viettämään uudessa kodissaan.

        Simolla on nyt koti, jossa sen ei tarvitse olla yksin ja vaikka luopumisen tuska oli suuri edelliselle isännälle, voin kertoa, että Simo vaikuttaa onnelliselta jo nyt.

        Tervetuloa käymään Simppaa moikkaamassa niinkuin sovittiin.


      • koko
        Haba kirjoitti:

        Simo haettiin eilen uuteen kotiin Keski-Suomeen. Täällä on simolla parisataa neliötä olla, talo keskellä metsää. Neljä lasta ja kaksi aikuista kaverina.

        Tänään oltiin pellolla pulkkamäessä ja Simolla oli energiaa niinkuin odottaa sopii. Simo sai juosta ja möyriä niin että oli lopulta ihan naatti. Tälläisia päiviä Simo tulee viettämään uudessa kodissaan.

        Simolla on nyt koti, jossa sen ei tarvitse olla yksin ja vaikka luopumisen tuska oli suuri edelliselle isännälle, voin kertoa, että Simo vaikuttaa onnelliselta jo nyt.

        Tervetuloa käymään Simppaa moikkaamassa niinkuin sovittiin.

        Olen iloinen sinun ja koirasi puolesta kuin myös uuden perheen puolesta. Kaikki varmasti ovat tyytyväisiä, vaikka sinä eniten suret.


      • Catharina
        Mika kirjoitti:

        Ihan tiedoksi että en ollut silloin poikamies!!!

        Mulla on kanssa 2-vuotias labbis uros. Voisiko koirani olla sukua. Ostin Roopen Lahdesta. En arvostele sua päätöksestäsi mutta tiedoksi vain, että koira ei välttämättä ole kuin yhden isännän koira. Eikö teitä voisi mitenkään auttaa? Olen myös koirani kanssa kahden ja käyn töissä. Mun koira oli viikon hoidossa ja se ei syönyt ja oli huonossa kunnossa ikävästä kotiinsa. Siellä oli tosi hyvät oltavat maalla, jossa oli lapsia joista Roope kovasti pitää, omakotitalo, 4 narttua seksihullulle urokselleni, mutta ei kelvannut. Se rakasti enemmän minua ja minun pientä 40 m2 yksiötä helsingissä. Takaisin tullessa kotiin se suorastaan nautti ja ihaili seiniä ja kierteli ja kaarteli ylpeänä kotiin tultuaan. Kaikesta huolimatta ymmärrän päätöksesi mutta en välttämättä hyväksy, koska koiralle Vain Sinä olet tärkeä.


      • Catharina
        miksi kirjoitti:

        Olisit miettinyt ennen koiran ottamista.

        Kohdallani en voisi luopua labbiksestani mistään hinnasta, vaikka ollaan kahden koiran kanssa ja käyn samalla tavalla työssä. Ehkä miehelle se luopuminen on sitten vain helpompaa. Olen todella pahoillani, että näin kävi, koska labukat ovat ihania koiria. Ainakin omaani rakastan ylikaiken.


      • Mika
        Catharina kirjoitti:

        Kohdallani en voisi luopua labbiksestani mistään hinnasta, vaikka ollaan kahden koiran kanssa ja käyn samalla tavalla työssä. Ehkä miehelle se luopuminen on sitten vain helpompaa. Olen todella pahoillani, että näin kävi, koska labukat ovat ihania koiria. Ainakin omaani rakastan ylikaiken.

        Simo on heinolasta kotoisin..Sen verran haluan vielä kirjottaa että ei se miehelle ole varmaan yhtään helpompaa luopua rakkaasta koirasta kuin naiselle..Simolla on hyvät oltavat uudessa kodissa ja ensiviikon loppuna käyn katsomassa sitä..varmaan ei moni ymmärrä minua miksi luovuin simpasta mutta ei teistä myös ketään tiedä nykyistä elämän tilannettani!!!
        Kiitos teille jotka olette laittanut positiivista palautetta takaisin siitä on tullut hyvä olo!


      • Ninnu
        Catharina kirjoitti:

        Mulla on kanssa 2-vuotias labbis uros. Voisiko koirani olla sukua. Ostin Roopen Lahdesta. En arvostele sua päätöksestäsi mutta tiedoksi vain, että koira ei välttämättä ole kuin yhden isännän koira. Eikö teitä voisi mitenkään auttaa? Olen myös koirani kanssa kahden ja käyn töissä. Mun koira oli viikon hoidossa ja se ei syönyt ja oli huonossa kunnossa ikävästä kotiinsa. Siellä oli tosi hyvät oltavat maalla, jossa oli lapsia joista Roope kovasti pitää, omakotitalo, 4 narttua seksihullulle urokselleni, mutta ei kelvannut. Se rakasti enemmän minua ja minun pientä 40 m2 yksiötä helsingissä. Takaisin tullessa kotiin se suorastaan nautti ja ihaili seiniä ja kierteli ja kaarteli ylpeänä kotiin tultuaan. Kaikesta huolimatta ymmärrän päätöksesi mutta en välttämättä hyväksy, koska koiralle Vain Sinä olet tärkeä.

        Ajattelemattomia te, jotka tuomitsette ihmisen, joka koiransa parasta ajatellen luopuu siitä. Te luulette itse varmaan olevanne täydellisiä koiranomistajia kun on noin varaa arvostella. Olisiko parempi että seurakoira joutuu yksin olemaan kaikki päivät? Kyllä kaksi vuotias tottuu aivan varmasti uuteen paikkaan jos uudet omistajat ovat vain vastuuntuntoisia. On tietenkin poikkeuksiakin. Joskus tulee vaan tilanteita, että eläintä on mahdoton pitää. Ikäväähän se on, mutta kuka voi ennalta arvata.


      • Catharina
        Ninnu kirjoitti:

        Ajattelemattomia te, jotka tuomitsette ihmisen, joka koiransa parasta ajatellen luopuu siitä. Te luulette itse varmaan olevanne täydellisiä koiranomistajia kun on noin varaa arvostella. Olisiko parempi että seurakoira joutuu yksin olemaan kaikki päivät? Kyllä kaksi vuotias tottuu aivan varmasti uuteen paikkaan jos uudet omistajat ovat vain vastuuntuntoisia. On tietenkin poikkeuksiakin. Joskus tulee vaan tilanteita, että eläintä on mahdoton pitää. Ikäväähän se on, mutta kuka voi ennalta arvata.

        Olen edelleen sitä mieltä, että koira ei ole lelu, joka hetken mielijohteesta otetaan ja heitetään pois, kun se jostain syystä ei sovi kuvioihin. Pitäisi siis miettiä ennen koiran ottoa, että elämässä tulee erilaisia tilanteita, mutta uskollisin ystävä on koira, vaikka elämä kohtelisi kuinka rajusti. Toki ymmärrän pois annon monista syistä, mutta en hyväksy.


      • Birgitta Koo
        Catharina kirjoitti:

        Kohdallani en voisi luopua labbiksestani mistään hinnasta, vaikka ollaan kahden koiran kanssa ja käyn samalla tavalla työssä. Ehkä miehelle se luopuminen on sitten vain helpompaa. Olen todella pahoillani, että näin kävi, koska labukat ovat ihania koiria. Ainakin omaani rakastan ylikaiken.

        Vaikka kaikki muu haihtuu..
        vaikka ystävä vaihtuu...

        Niin koira pysyy!
        Paras ystävä, siis!
        Siitähän piti olla kysymys - vai miksi koiran otit???????


      • labbis75
        Haba kirjoitti:

        Simo haettiin eilen uuteen kotiin Keski-Suomeen. Täällä on simolla parisataa neliötä olla, talo keskellä metsää. Neljä lasta ja kaksi aikuista kaverina.

        Tänään oltiin pellolla pulkkamäessä ja Simolla oli energiaa niinkuin odottaa sopii. Simo sai juosta ja möyriä niin että oli lopulta ihan naatti. Tälläisia päiviä Simo tulee viettämään uudessa kodissaan.

        Simolla on nyt koti, jossa sen ei tarvitse olla yksin ja vaikka luopumisen tuska oli suuri edelliselle isännälle, voin kertoa, että Simo vaikuttaa onnelliselta jo nyt.

        Tervetuloa käymään Simppaa moikkaamassa niinkuin sovittiin.

        Onnea Simolle,mutta myös sinulle että jaksoit etsiä Simolle uutta kotia!


    • mia

      Minun vaalea 7 vuotias labbis-neiti on kotoisin Harjavallan lähistöltä, Nakkilasta. Emä Emikan Jerita ja isä Biggas Rolling Stone. Mahtaako olla mitään sukua Simolle?

      • pentukoneko

        Voiko olla totta? Jos tuo Emikan Jerita (s.31.5.1988) on todella nyt 7v koirasi emä niin se on pennutettu vielä 13v vanhana! :(

        Viimeinen ja viides rekisteröity pentue Jeritalle on syntynyt 31.3.1997


    • kikattaja
      • Khall

        Simo taisi saada jo uuden kodin. Onko Simo kenties Strongline's kennelistä? Mietin vaan, kun omallani labulla on suuri osa suvusta siellä...


    • Anonyymi

      Jokohan on mennyt, ku en saa vastauksia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe