kiinnostaisi kyseinen diesel malli,kertokaahan millaisiin kulutus lukemiin olette päässeet,kun minulle yksi tärkeimmistä kriteereistä on juuri toteutunut kulutus ei se mitä valmista ilmoittaa.
auto minun mielestäni muuten onnistunut muotoilu ja ajettavuus pieneksi autoksi hyvä.
1.6 sport
4
679
Vastaukset
- zöf
tollainen pikku naftapeli syö siistillä ajolla siinä 3,5 - 4,5 litraa, merkki kuin merkki.
Fiesta vain on paljon hauskempi ajettava kuin muut, myös pitemmällä reissulla.- 1,6 sport
olis tarve saada tietää todellinne kulutus, ei mitään arvailuja millä voisi mennä ,kun nuo valmistajan arvot ei aina päde totuuden kanssa
- voorttis
1,6 sport kirjoitti:
olis tarve saada tietää todellinne kulutus, ei mitään arvailuja millä voisi mennä ,kun nuo valmistajan arvot ei aina päde totuuden kanssa
Kiinnostais kanssa, mutta miten äänekäs ko. pirssi on. Olen nimittäin kyllästynyt renkaiden rallatukseen etenkin talvella.
- zöf
1,6 sport kirjoitti:
se on se todellinen kulutus, kait se on se minkä kulloinenkin kuski saa omalla ajollan kulumaan,
vaihtelle aikas paljon eri kuskeilla.
Muu arvo on vain teoreettinen ja löytyy Foortin sivuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851