missä nuoriso, siellä ongelma
3
295
Vastaukset
- pennuille remmiä
Tuossa oli asiaa, noin juuri se menee. Kaikki kakarat pitäisi karkoittaa Siperiaan iäksi.
- Minervä
Hieno juttu on se, että kouluun on Kokkolassa saatu erikseen OIKEA poliisi. Hän pystyy nopeammin puuttumaan tuollaisessa suuressa yksikössä esiintyviin ongelmiin ja viemään asiat perille omilla valtuuksillaan. Yläasteikäisten mielestä tämä on varmasti lapsellista, mutta niin taivaan todellista. Onhan poliisikin ammattiauttaja, turvallisuusalalla, rikostutkija ja usein ensimmäisenä paikalla.
Poliisi puuttuu siis jo yläasteelta lähtien järjestäytyneeseen rikollisuuteen ja näin moniin yllättäen ilmeneviin järjestyshäiriöihin. Olisiko myös ammatinvalinnassa tärkeää nähdä se mikä poliisin työ oikeasti on. Poliisi on rauhoittava ja miellyttävä hahmo, joka aseineen varmasti sopii laitokseen kuin laitokseen.
Olethan tietoinen väkivallan aiheuttamasta kosmeettisesta häiriöstä ja sen hidastavasta vaikutuksesta mm. lantiorangantoimintaan? Tarkoitan tällä lähinnä lasten pahoinpitelyyn liittyvää toimintaa, jota edellä jopa huudahduksin kuvailit. Tällainen on selkeä haitta poliisin työlle ja näin monen muun ammattihenkilön. Siksi kouluissa on nykyään OIKEA poliisi. - Minervä
Minervä kirjoitti:
Hieno juttu on se, että kouluun on Kokkolassa saatu erikseen OIKEA poliisi. Hän pystyy nopeammin puuttumaan tuollaisessa suuressa yksikössä esiintyviin ongelmiin ja viemään asiat perille omilla valtuuksillaan. Yläasteikäisten mielestä tämä on varmasti lapsellista, mutta niin taivaan todellista. Onhan poliisikin ammattiauttaja, turvallisuusalalla, rikostutkija ja usein ensimmäisenä paikalla.
Poliisi puuttuu siis jo yläasteelta lähtien järjestäytyneeseen rikollisuuteen ja näin moniin yllättäen ilmeneviin järjestyshäiriöihin. Olisiko myös ammatinvalinnassa tärkeää nähdä se mikä poliisin työ oikeasti on. Poliisi on rauhoittava ja miellyttävä hahmo, joka aseineen varmasti sopii laitokseen kuin laitokseen.
Olethan tietoinen väkivallan aiheuttamasta kosmeettisesta häiriöstä ja sen hidastavasta vaikutuksesta mm. lantiorangantoimintaan? Tarkoitan tällä lähinnä lasten pahoinpitelyyn liittyvää toimintaa, jota edellä jopa huudahduksin kuvailit. Tällainen on selkeä haitta poliisin työlle ja näin monen muun ammattihenkilön. Siksi kouluissa on nykyään OIKEA poliisi.Poliisin toiminta voi olla joskus haitta yhteiskunnalle... Olisiko tällainen tilanne esim. silloin kun koulussa on vammaisia. Tai rahat loppu, joskus b-kielisyys on niin iso haitta, ettei kaksikielinen saa omia oikeuksiaan. Poliisi kuuntelee ensisijaisesti A. Suomen Lakia B. Raamattua. Onko koulussa oleva poliisi uskonnollista kiihkoilua? Mitä hän pyrkii koulussa sitten hallitsemaan? Onko poliisilla hallinnollinen asema? Ehei, se on eläimellä persoonallisuusteorian mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195274- 503088
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332822Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺342678Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭232059En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111837- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231485Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101458- 971417