Viikon paras tarjous :(

BIIPAA

Älkää tyttöset/naikkoset ihmeessä menkö halpaan Välimerenmaiden kuten Tunisia esim. poikien rakkauden vuodatuksiin , he käyttävät vain hyväkseen melkein aina , poikkeuksiakin tietenkin on , olet heille vaan viikon paras tarjous tai kahden :((

15

1092

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekisin uudelleen

      piti varta vasten tulla kertomaan,kai jokainen,jolla on vähänkin järkeä
      tajuaa,että pikku seikkailujahan ne ovat.Aikuiset ihmiset tehkööt,niinkuin
      haluavat,lopettakaa se joutava jeesustelu ja moralisointi.Jos ei itse uskalla
      turha haukkua ja syyllistää muita,antakaa palaa vaan...

    • ällistynyt

      laitat viestin koskemaan vain naisia??????

      • uivavalas

        Varsinkin Tallinnassa käyvät , mutta jokainen tehköön miten parhaaksi katsoo , PIIPAA kyllä kirjoittaa asiaa , niin se vaan menee !!!


      • piipan kamu
        uivavalas kirjoitti:

        Varsinkin Tallinnassa käyvät , mutta jokainen tehköön miten parhaaksi katsoo , PIIPAA kyllä kirjoittaa asiaa , niin se vaan menee !!!

        Kyllä PIIPAA aloitti ihan aidon keskustelun ja lähinnä kai varoittaa nuoria ja hieman vanhempiakin naikkosia,etteivät hurahda nyt ihan vallan sekaisin noista välimerenmaiden namipaloista,kyllähän jokainen tekee mitä lystää,ja jos tekee,niin omapa on asiansa,siitä nyt ei kai ollut kysymys ja ne MIEKKOSET,siis suomipoijjat,joopasen joo,niillä niitä tarinoita riittää,yksi tytsi siellä ja toinen täällä,...totuus on sitten jo aivan eri asia,...olihan Kiinan muurissa muutakin ihailtavaa kuin pelkkä muuri???!! :))


    • jos haluaa

      VAIN ja ainoastaan petiseuraa hyvännäköisen ja tumman poitsun kanssa? Ne ns. rakkausluritukset tuntuvat vain turhalle ja feikille. Järkevä nainen ottaa vain mitä hänelle kuuluu ja voi tälle gigololle hyvin tarjota esim. illallisen, mutta puhelinnumeroa tai meiliosoitetta ei kannata antaa, sillä poitsu voi haluta vaikka oleskeluluvan.

      • Nainen on naiselle susi

        Jos muslimimaassa pitää hauskaa, saa vielä lisäkicksejä siitä, että tietää paikallisten naisten olevan alistettuja.

        Se tekee niinku tosi kuningatar - alamainen fiiliksen, eikö? Pari viikkoo voi tuntee olevansa jotain ja sitten tulla taas Suomeen ja olla vain miesmäinen huora.


      • tekisin uudelleen

        noin...


      • LYYLI ;)
        Nainen on naiselle susi kirjoitti:

        Jos muslimimaassa pitää hauskaa, saa vielä lisäkicksejä siitä, että tietää paikallisten naisten olevan alistettuja.

        Se tekee niinku tosi kuningatar - alamainen fiiliksen, eikö? Pari viikkoo voi tuntee olevansa jotain ja sitten tulla taas Suomeen ja olla vain miesmäinen huora.

        Sulla taitaa olla puurot ja vellit sekaisin,sillä esim. Tunisiassa lukuiset naiset ovat ansiotyössä ja korkeasti koulutettuja,eivätkä miehet heitä aliarvioi kuten meillä kotomaassamme ns. äijjät tekevät :((


      • Seli seli seli
        LYYLI ;) kirjoitti:

        Sulla taitaa olla puurot ja vellit sekaisin,sillä esim. Tunisiassa lukuiset naiset ovat ansiotyössä ja korkeasti koulutettuja,eivätkä miehet heitä aliarvioi kuten meillä kotomaassamme ns. äijjät tekevät :((

        Seksuaalaisesta itsemääräämisoikeudesta oli puhe, ei aliarvioimisesta.

        Mulle on turha lässyyttää. Tunisialaisia ei näy persettään keikuttamassa sen enempää kotimaansa kuin ulkomaiden turistikohteissa.

        En jaska uskoa ettei heillä olisi haluja siihen, perhe (isät ja veljet) ei vaan päästä


      • halipaa
        Seli seli seli kirjoitti:

        Seksuaalaisesta itsemääräämisoikeudesta oli puhe, ei aliarvioimisesta.

        Mulle on turha lässyyttää. Tunisialaisia ei näy persettään keikuttamassa sen enempää kotimaansa kuin ulkomaiden turistikohteissa.

        En jaska uskoa ettei heillä olisi haluja siihen, perhe (isät ja veljet) ei vaan päästä

        Mulla on ihana Tunisialainen mies ja kyllä hän joskus mulle peppuaan heiluttaa ja ihan täällä stadissa.


      • MOTMOTMOT
        halipaa kirjoitti:

        Mulla on ihana Tunisialainen mies ja kyllä hän joskus mulle peppuaan heiluttaa ja ihan täällä stadissa.

        Naisia alistava muslimi - siinäpä suomitytön ihanne.

        Suomalaisen naisen itsetunto on viemärissä.

        MOT


      • Tunisialaisen miehen tyttönen
        MOTMOTMOT kirjoitti:

        Naisia alistava muslimi - siinäpä suomitytön ihanne.

        Suomalaisen naisen itsetunto on viemärissä.

        MOT

        Minun itsetuntoni on hyvä ja syvällä sisälläni , mutta missä Sinun???

        Sovitaanko niin , että jokainen valitsee rakkaimpansa ja jätetään viemäriin menijät omaan sarjaan!!!


      • Irhan Nirhan
        halipaa kirjoitti:

        Mulla on ihana Tunisialainen mies ja kyllä hän joskus mulle peppuaan heiluttaa ja ihan täällä stadissa.

        Yleensä heiluttaa peppuaan kokonaan muille lotkoille tai sellaisiksi arvioimilleen, "mutta joskus myös sulle"??? Onnea Stadiin!

        J.K. Mites muuten Tunisialainen kirjoitetaan...


      • jakarit 2
        Irhan Nirhan kirjoitti:

        Yleensä heiluttaa peppuaan kokonaan muille lotkoille tai sellaisiksi arvioimilleen, "mutta joskus myös sulle"??? Onnea Stadiin!

        J.K. Mites muuten Tunisialainen kirjoitetaan...

        tultiin turkista kaverin kanssa viikon reissulta joka päivä meillä oli eri kyrsä öytä kivaa oli viimesenä yönä otettii 4 ukkoo petii oli kunnon lomapanot,loppukuusta takaisin samoihin töihin ihanaa.


    • Jassoooo....... ;))

      Mulla on ollut viikon parhaita tarjouksia lähinnä kaupoissa ostoksilla käydessäni,mutta yhtään niistä ei ole peppuani nipistänyt,kyllä sitä pitää taas lähteä Välimeren maille,että saan toiveeni toteutettua :D

      Siispä matkaan :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe