TSH RULES FOR EVER!!!!

TSH - potter

TSH HAKKAA PIKKU POTTERIN 100000000000000000000000000000000000000000000000-0
ETTÄ SILLEEN!!!!!!!!!
Potter on iha lälly pikkulasten kirja syvälliseen Sormusten herraan verrattuna... Voi voi te ette vielä ymmärrä sellaista hengellisyyttä mitä siinä kirjassa on... Sääli on sairaus ja olen sairastunut siihen....Säälin teitä. Lukekaa Sormusten herra niin tiedätte mikä ON maailmankaikkeuden paras kirja, että silleen pikku räkänokat. Teidän Pottereissa ei ole edes romansseja tai sotia...Tai komeita miehiä... Vaa pentuja voi voi... Ja Potterin näyttelijätkin on kuin petolinnunperseitä aamupaskan jälkeen voi voi...

20

822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veronica

      Olen kummankin teoksen kiistaton fani, mutta saanen huomauttaa pari epäkohtaa:
      1. Oletkos itse lukenut HP:tä?
      2. Aikuisetkin lukee Pottereita.
      3. Romanssi: Harry

      • TSH - potter

        ESIM: FARAMIR, ARAGORN, LEGOLAS, EOMER, BOROMIR, HALDIR, CELEBORN, FRODO, MERRI, PIPPIN JA SAM ON SAIRAAN KOMEITA VERRATTUINA POTTERIN SAKKIIN.
        JA SITTEN NAISPUOLISISTA EOWYN, GALADRIEL JA ARWEN HAKKAA POTTERIT MENNEN TULLEN. ETTÄ SILLEEN REPIKÄÄ SIITÄ!!!!


      • Veronica
        TSH - potter kirjoitti:

        ESIM: FARAMIR, ARAGORN, LEGOLAS, EOMER, BOROMIR, HALDIR, CELEBORN, FRODO, MERRI, PIPPIN JA SAM ON SAIRAAN KOMEITA VERRATTUINA POTTERIN SAKKIIN.
        JA SITTEN NAISPUOLISISTA EOWYN, GALADRIEL JA ARWEN HAKKAA POTTERIT MENNEN TULLEN. ETTÄ SILLEEN REPIKÄÄ SIITÄ!!!!

        Arvasin, ettet tajua.
        Luitko loppuun asti?

        "p.s. En nyt hauku TSH:ta..."

        Eli olet oikeassa tietyissä asioissa, mutta tietyt asiat jäivät... hmm... unholaan.


      • Pat Bateman
        Veronica kirjoitti:

        Arvasin, ettet tajua.
        Luitko loppuun asti?

        "p.s. En nyt hauku TSH:ta..."

        Eli olet oikeassa tietyissä asioissa, mutta tietyt asiat jäivät... hmm... unholaan.

        Tuliko kenties mieleen, että tuo on häirikkö? Eli ihan turha puhua järkeä. Mikseivät ihmiset tunnista trollia kun se puree niitä perseeseen?


      • Veronica
        Pat Bateman kirjoitti:

        Tuliko kenties mieleen, että tuo on häirikkö? Eli ihan turha puhua järkeä. Mikseivät ihmiset tunnista trollia kun se puree niitä perseeseen?

        Yritin uskoa, ettei hän ole trolli, mutta jos sinä sanot niin, niin antaa sitten olla.
        Hyvää päivänjatkoa!


      • Pat Bateman
        Veronica kirjoitti:

        Yritin uskoa, ettei hän ole trolli, mutta jos sinä sanot niin, niin antaa sitten olla.
        Hyvää päivänjatkoa!

        Ei se trolli kuule katoa sillä, että uskottelee sen olevan fiktiota tai edes oikesti tosissaan oleva idiootti. Ihan turha huutaa mulle...


      • Frodo Reppuli hobitti

        Molemmat on hyviä mutta TSH silti vie voiton reilusti.


    • marjut

      :) Pottereissa on romansseja ja komeita miehiä! Kyllä mie vain ymmärrän TSH:n syvällisyyden päälle!!! Olenhan lukenu sen ja olen myös sen fani!!!

    • VampireNaomi

      ...minun on myönnettävä etten minä ainakaan tajua TSH:sta yhtään mitään. Aloitin sitä, mutta se oli niin uskomattoman tylsä, että oli pakko lopettaa. Myös elokuvat olivat mielestäni sontaa enkä viimeistä jaksanut edes mennä katsomaan. ;)

      Ei sen puoleen, että Potteritkaan mitään maailmaa mullistavia teoksia olisivat. Minua kiinnostavat ihan muut kirjat. En nyt viitsi sanoa mitkä, sillä en tahdo suosikkieni joutuvan SEKÄ TSH - ETTÄ Potter-fanien haukkumiksi.

      • Hp & ths fani

        se joka ei ymmärrä taru sormusten herrasta - kirjaa on pakko olla joko lukutaidoton tai täysin typerä koska se on (ehkä) maailman paras kirja


      • VampireNaomi
        Hp & ths fani kirjoitti:

        se joka ei ymmärrä taru sormusten herrasta - kirjaa on pakko olla joko lukutaidoton tai täysin typerä koska se on (ehkä) maailman paras kirja

        Mutta millä perusteella voidaan sanoa, että TSH todella on hyvä? Myönnän, että se on monien ja taas monien rakastama, mutta ei tarkoita, että muidenkin olisi siitä pidettävä.

        Kuulun ikävä kyllä siihen vähemmistöön, ettei TSH minulle aukea. Ehkä sitten jos joskus jaksan lukea koko homman loppuun.


      • Lirrcu
        VampireNaomi kirjoitti:

        Mutta millä perusteella voidaan sanoa, että TSH todella on hyvä? Myönnän, että se on monien ja taas monien rakastama, mutta ei tarkoita, että muidenkin olisi siitä pidettävä.

        Kuulun ikävä kyllä siihen vähemmistöön, ettei TSH minulle aukea. Ehkä sitten jos joskus jaksan lukea koko homman loppuun.

        VampireNaomi, samalla aaltopituudella ollaan täälläkin! Minulle tsh oli suorastaan pettymys, toki syvällinen ja ajatuksia herättävä, mutten millään jaksanut (ilman ponnisteluja) lukea loppuun. Elokuviakaan en tästä syystä ole käynyt katsomassa.. harry pottereista olen lukenut vain ensimmäisen osan, oli kyllä mielenkiintoinen, muttei sitä sitten ole tullut muita luettua. Jokaisellahan toki Saa (ainakin käsittääkseni) olla omat mielipiteet? makunsa kullakin. (tosin on typerää tulla Harry Potter palstalle haukkumaan varta vasten kyseistä kirjasarjaa.. aika lapsellista käytöstä)


      • VampireNaomi
        Lirrcu kirjoitti:

        VampireNaomi, samalla aaltopituudella ollaan täälläkin! Minulle tsh oli suorastaan pettymys, toki syvällinen ja ajatuksia herättävä, mutten millään jaksanut (ilman ponnisteluja) lukea loppuun. Elokuviakaan en tästä syystä ole käynyt katsomassa.. harry pottereista olen lukenut vain ensimmäisen osan, oli kyllä mielenkiintoinen, muttei sitä sitten ole tullut muita luettua. Jokaisellahan toki Saa (ainakin käsittääkseni) olla omat mielipiteet? makunsa kullakin. (tosin on typerää tulla Harry Potter palstalle haukkumaan varta vasten kyseistä kirjasarjaa.. aika lapsellista käytöstä)

        Minä jo luulin olevani jollain henkisellä tasolla sairas.


      • Mie....
        Hp & ths fani kirjoitti:

        se joka ei ymmärrä taru sormusten herrasta - kirjaa on pakko olla joko lukutaidoton tai täysin typerä koska se on (ehkä) maailman paras kirja

        Se on TSH eikä THS


    • H.P.

      Ootko lukenu Pottereita? Jos et niin et todellakaan voi tietää mistä puhut. Potter on todellakin aivan mahtava kirja. Siinä on fantasiaa, huumoria ja vielä tosi tärkeä sanoma. Ne on tosi älykkäitä kirjoja, ja jos sä oot taas yks niistä jotka on tehnyt omat johtopäätöksensä niistä leffoista, niin onnee vaan sullekkin. Ja niinkun jo sanottiinkin, aikuiset, jopa mun 58-vuotias isotäti räkänokka pentu lukee Pottereita, ja rakastaa niitä älyttömästi.
      noh, kuitenkin mä oon tsh-fani, ja se todellakin on henkeäsalpaavan sykähdyttävä kirja. miks niitä kahta kirjaa verrataan toisiinsa, ne on ihan erillaisia, eri ajan jaksosta erillaisista ihmisistä kertova kirja. mut mä oon ajatellu, että onko tsh nuorten kirja? mä luulen että vaikka mä itekkin oon nuori ja rakastan sitä kirjaa, se on suunnattu vanhemmille tyypeille. potter on nuorten kirja, ja nuorten kirjat yleensä kertoo toisista suunnilleen saman ikäsistä ihmisistä. Käy saman tien haukkumaan kaikkia nuorten kirjoja, koska niissä esiintyy pelkästään teinejä. muhun on tainnut tarttua tää sääli niminen tauti, jaa mun sääli kohdistuu valtavalla voimalla suhun. voi sua onnetonta kersaa.

    • TSH - potter

      OLEN LUKENUT NE POTTERIT JA VOIN SANOA, ETTÄ NE ON PERSIISTÄ VERRATTUNA SORMUSTEN HERRAAN.
      JA ROMANSSEISTA. POTTERISSA EI OLE YHTÄÄN ROMANSSIA(PIKKULASTEN RAKKAUSSOTKUJA EI VOI SANOA ROMANSSEIKSI) SORMUSTEN HERRASSA ON AINEKIN: ARAGORNIN JA ARWENIN, EOWYNIN JA FARAMIRIN JA SILMARILLIONISTA LÖYTYY GALADRIELISTA JA CELEBORNISTA SEKÄ MUISTA. JA PAHIKSISTA VOLDEMORT EI OLE MITÄÄN MORGOTHIIN, SAURONIIN, NOITAKUNINKAASEEN, KHAMULIIN, BALROGEIHIN JA SARUMANIIN VERRATTUINA. NAZGULIT HAKKAIS KUOLONSYÖJÄT JA ANKEUTTAJAT 1000000000-0 VAIKKA NIITÄ ON VAIN 9. ANKEUTTAJAT EI AIHEUTA NIIN SUURTA PELKOA KUIN SORMUSAAVEET. NE HYYTÄÄ VAIN JA JOS PYSTYY SUUDELLA NIIN VETÄÄ SIELUN SUUN KAUTTA ULOS. MUTTA NAZGULIT HYYTÄÄ JA MYRKYTTÄÄ SIELUN PELKÄLLÄ POHJATTOMALLA KATSEELLA. SITÄPAITSI POTTERISSA ON VAIN YKSI SUPER-HYPER-KUOLEMATON-ARPINAAMA-PIKKUFINNINAAMAVELHO JOHON EI MIKÄÄN TEHOA. KUN TAAS SORMUSTEN HERRASSA ON AINEKIN 20 SANKARIA: FRODO, SAM, GANDALF, ARAGORN, EOWYN, MERRI, PIPPIN, LEGOLAS, FARAMIR, GIMLI, EOMER, KLONKKU,(JOKA SAA RAUHAN SORMUKSELTA KUOLEMASSA) GLORFINDEL, ENTIT, HALTIAT,(JOTKA TIETÄVÄT ETTÄ HEIDÄN MAANSA JÄÄ HYVIIN KÄSIIN) IHMISET,(JOIDEN MAINE ON PUHDISTETTU) BILBO,(JOKA PÄÄSEE VALINORIIN) GALADRIEL,(JOKA PÄÄSEE VIHDOIN MAANPAOSTA TAKAISIN KAIPAAMAANSA VALINORIIN JA SELVISI SORMUKSEN KOETTELUMUKSISTA) ELLADAN, ELROHIR, DUNHARGIN VAINAJAT(SAAVAT SOVITETTUA PETTURUUTENSA TAISTELUSSA SAURONIA VASTAAN)JA KOKO KESKIMAA, ETTÄ REPIKÄÄ SIITÄ!

      • H.P.

        On niitä hahmoja palojn, eiköhän me kaikki tiedetä. Onhan potterissakin sankareita paljonkin, jos et oo sattunu huomaamaan. ei harry oo ainut... tää vaikutelma vaan lähtee siitä kun potteria ei kerrota kun vaan tavallaan harryn näkökulmasta. mutta katsos, pointti tässä jutussa on kuitenkin se, että potter on asetettu pienempään ympäristöön niin sanotusti, kun toi taru. tää harry potter tapahtuu nykypäivänä, vähän niinkun tän kaiken oikeen maailman seassa. taru taas on ihan eri tyyppistä fantasiaa, koska sillä ei ole mitään tekemistä tän maailman kanssa. ja niinkun mä sanoin, potterit on suunnattu nuorille. taru on lähinnä vanhemmille tyypeille. mutta, kuitenkin vanhemmat lukee niitä kirjoja (siis pottereita). mä taas luulen että tarun teksti on paikoittain hankalampaa, ja raskaampaa mitä potterissa. siitä saattaa johtua se että moni nuori pitää tarua niin tylsänä (voih). potterissa ei tosiaankaan oo tullu mitään isoja romansseja, vielä, sillä tää kirja kertoo tähän mennessä 11-15 vuotiaasta pojasta (saman ikäisestä minkä ikäisille nää kirjat on pääosin suunnattu). mutta mä oon varma että 6. ja 7. kirjassa niitä romansseja alkaa syntyä jo... kun harry aikuistuu koko ajan kirjojen myötä, aivan niinkun muutkin hahmot. potterin pahikset (ankeuttajia lukuun ottamatta) on ihmisiä, ja sen takia myös hiukan inhimillisempiä, vaikkakin hirveitä. mä en jostain kumman syytä enää luokittelis sauronia tai nazguleita ihmisiks, olkoon vaikka ollutkin alunperin sellaisia... tää on taas tätä että potterin tarinaa sovitellaan tähän meidän nykymaailmaan. mutta mä annan sulle tän neuvon: älä vertaile potteria ja tarua toisiinsa. äläkä varsinkaan täällä. ne on kaks niin erillaista kirjaa, että on suorastaan törkeää ruveta haukkumaan toista toisen rinnalla. toinen on omassa luokassaan hyvä, toinen taas omassaan. mitä enemmän mä ajattelen tota koko sun kommenttias, sitä enemmän mä säälin sua. Jos sä oikeesti kuvittelit olevas tosi nokkela tullessas tänne potter sivuille että potter on syvältä. sä tulit tänne haastamaan riitaa. sä jauhat tässä koko ajan pikkulapsista ja pennuista, joista koko potter kertoo. noh, musta näyttää et sä oot vielä lapsellisempi kun ne.


    • Tiina

      Musta tsh päihittää Potterin mutta potter kirjat on ihan hyvii myöski... Mailaa!!!

    • Bellatrix

      Tätä samaa joutuu jauhamaan koulussa lähes joka päivä...Kuten H.P. asian hyvin ilmaisi, onko sen
      aina pakko olla joko tai? Eikö voi yhtä hyvin tykätä molemmista? Olen täydestä sydämestäni Sormusten Herra fani eikä mikään mieltäni muuta,
      mutta miksi olisin niin ahdasmielinen, etten voisi lukea muita fantasiakirjoja kuten Pottereita, jotka ovat aivan erinomaisen hyviä kirjoja. Sitä paitsi, Potterit eivät ole mielestäni pikkulasten kirjoja, vaikka ne ehkä vähän nuoremmille onkin tarkoitettu kuin TSH. Jos itse olet sattunut Pottereita lukemaan(jota epäilen), tiedät kyllä minkälaisia loppuja niissä on ollut ja ne nyt eivät varsinaisesti ole ainakaan pikkulapsille. Ja miten ne näyttelijät tähän liittyy?

      • Jaah...

        KIRJOISTAHAN täällä on kyse, eli kuka tahansa voi kuvittella kummankin teoksen henkilöt tasan niin hyvän näkösiksi kun mieli tekee....

        Potterit on tolkuttoman hyviä (en kai mä tässä muuten kirjottelis???) ja TSH on kanssa mahtava. (vaikkakin joltain osin naurettavan sankarillinen, synkkä ja ylevä (mä rakastan sanaa ylevä!=)!)) Ja sitä paitsi, romantiikkaa ei ole hirmuisen paljon TSH:kaan (myönnetään,hiukan enemmän kuin Pottereissa, mutta rakkaus-kirjat on erikseen), leffa liioitteli sitäkin asiaa.

        Ootkohan muuten lukenu KUMPAAKAAN? Nähnyt vain elokuvat veikkaan. Kumman kaan leffat ei ole loistavia, mutta TSH:n menettelee ja Potterien leffat on JÄRKYTTÄVIÄ......


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe