Itäkeskuksen lukio

öö--

Voisiko joku kertoa itäkeskuksen lukiosta? Haluaisin sinne kielilinjan takia, mutta asun itse täällä tampereen lähellä niin kannattaako sinne asti lähteä? onko yleensäkkin hyvä lukio? KIITOS.

27

8483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?

      eikö kukaan tiedä siit mitään..?

      • gdfgdfgdf

        en siellä oo opiskellu, enkä sisään oo menny. ruma =(

        mikset hae ressuun? SYKiin?


      • SUOMENLIPPU

        get a life! sä oot varman joku tietsikka pelle! ITIS ON PARAS!


      • Anonyymi

        Tietää mutta eivät uskalla puhua ääneen koska razzizmy.


    • älämee..

      ÄLÄ IHMEESSÄ MENE!!!! olin sielä lukion ekalla ja nyt oon abi toises lukios. Tunnen porukat sieltä ja tällai. Siitä kielilinjasta ei oo pahemmin mitään hyötyy kun ei ne opet osaa kielii ees opettaa. Ärsyttäviä ihmisiä koko koulu täynnä ja voi vee.. ei kantsi mennä. itekki olin eka yläasteella innostunut tosta kielilinjasta mut paskat!! sitä vaan sanon että älä mee.

    • 9,5

      Mäki oon ajatellu mennä sinne kielilinjalle ja se on lähellä... Onko se oikeesti noin surkee?

      • 11+1

        Miksi et hae SYKkiin? Siellä on kielilinja ja hyvä opetus.


    • .-.

      mikä keskiarvo noihin tarvitaan?

    • kakkonen

      Muistakaahan, että täällä on kuitenkin vain muutamien opiskelijoiden mielipiteitä ja positiivisiakin kokemuksia varmasti löytyy. :DD

    • juuppis

      ite ainaki haen sinne ja se keskiarvo oli jotain 7,4 - 7,6 tai jotain tollast ku kielilinjal on kuitenki alempi keskiarvo ku normaalil ja ku kävin ite tutustuu tykkäsin kyl siit ite et ainaki se on mun 1. vaihtoehto eikä siel ollu ees paljoo maahanmuuttolaisii.
      ja noi jotka on sillee hae sykkiin, sykki on parempi nii sen keskiarvo on jotai 9,6 - 9,8 et hyvähän sinne on hakee!!!

      • jeeeeess

        sykkiin pääsee alle 9 keskiarvolla, jos valitsee saksan, ranskan tai venäjän A-kieleks


      • fsduioäö.ljhg
        jeeeeess kirjoitti:

        sykkiin pääsee alle 9 keskiarvolla, jos valitsee saksan, ranskan tai venäjän A-kieleks

        ei tod oo somaleit/jne ulkomaalaisia muutakun ehk' kymppiluokalla ja lähtevät vuoden kuluttua


      • jööörrrgeeen
        fsduioäö.ljhg kirjoitti:

        ei tod oo somaleit/jne ulkomaalaisia muutakun ehk' kymppiluokalla ja lähtevät vuoden kuluttua

        Alotin just Itiksessä ja onhan siellä ulkomaalaisia mut ei todellakaan ees puolia!
        Se kuka sanoo porukoiden olevan vittumaisia niin ehkä syytä vaihtaa porukkaa/katsoa peiliin..
        No, osa maikoista on hyviä kyllä, mut pari kenhompaa löytyy.
        Espanjanopettaja on HUIPPU!


    • ghhooo

      uppii

    • Ex-itisläinen

      Jos kielet kiinnostaa niin kannattaa harkita, mutta jos kiinnostaa enemmän esim. fysiikka ja kemia niin silloin katsoisin muualle. Suurin osa kielten opettajista on hyviä ja kannattaa muistaa, että jos joku ei tykkää jostain opettajasta niin se ei tarjoita ettetkö itse voisi tykätä juuri sen opettajan opetustyylistä.

    • lukioaetsivä

      Kiinnostuin itiksen lukiosta kun kuulin kielilinjasta, onko se hyvä ? (:

      • jbfhjsdf

        Riippuu mitä opiskelultasi kaipaat. Oon abi tällä hetkellä itiksessä, myös kielilinjalainen, ja suurin osa ns. ei pakollisten kielien opettajista on tosi jees. Ihmiset on kivoja, en tiedä ketään omalta vuosiryhmältä jota ei oltais otettu mukaan ja itsekin tulin tänne muualta, joten en tuntenut yhtään ketään ja silti oon saanut tosi paljon kavereita.

        Valmistunkin näillä näkymin E:n paperein, joten kyllä täältä tasoakin löytyy.

        Mukava ja rento ilmapiiri. Jos yhtään kiinnostaa, tervetuloa.


    • mmmmmmitäh

      öö siis mä kävin kattoo siellä koulussa nyt pari viikkoo sitten ja olipa harvinaisen paska koulualue.. missä siellä ees pidetään liikkatunnit?? mua ei kyllä ollenkaan haittaa ulkomaalaiset, kuhan ne ei hypi mun nenälle, yhtä hyvin joku perisuomalainenki voi hyppiä..

    • nuncavolveraaaalala

      ^Ai missä pidetään liikuntatunnit? Vieressä on jäähalli ja Myllypurosta löytyy ihan kävelymatkan päässä ihan kaikki!
      Ite syksyllä alotan vikaa vuotta Itiksessä. Eiköhän jokasessa koulussa oo ne hyvät ja huonot puolet :)

    • pollo2

      Maahanmuuttajia on kaikissa Pääkaupunkiseudun kouluissa. Jos joku ei kestä heitä, niin sitten kannattaa itse muuttaa jonnekin helkutin Ypäjälle. Koulu on ihan hyvä, joskaan kielipainotteisuutta ei juurikaan huomaa.

    • cloudy3

      Itsekin opiskelen itiksessä ja oon sitä mieltä, että porukan taso on parempaa mitä ko. koulun keskiarvo antaa osoittaa. Itishän itseasiassa pärjää yo-kirjoituksissa maan keskitasoa paremmin, eli siinä esim. kulislaisille ajateltavaa. Aina ei tarvii olla 9.00 keskiarvo pärjätäkseen :) Parasta Itiksessä on yhteishenki ja se että jopa tuntemattomatkin moikkaavat käytävällä, mikä on tosi iso plussa. Opettajat samalla mahtavia ja ammattitaitoisia, erityisesti kielten opettajat.

      Kielipainotteisuuden itseasiassa huomaa, esimerkiksi loka-marraskuussa järjestettävän kieliviikon muodossa. (kansainvälisiä vieraita, kielenopetusta yms). Suosittelen kaikille lämpimästi Itäkeskuksen lukiota. Tervetuloa :)

    • ....

      Ehdottomasti suosittelen Itistä! Koulun henki on tosi hyvä ja ilmapiiri kansainvälinen. Paljon leirikouluja eri maihin ja vieraita ulkomailta usein myös meidän koulussa... Ja opettajat tosiaan aivan mahtavia ja opetus hyvää myös muissa aineissa kuin kielissä. Suosittelen! :)

    • Menma

      Itiksessä oli ainakin 2006-2009 aivan mahtava yhteishenki. En ole koskaan törmännyt yhtä positiiviseen kouluympäristöön, vaikka olen tähän mennessä opiskellut yhteensä kymmenessä koulussa. (mukaanlukien lukio-, ammatti- ja korkeakouluopinnot)

      Ystäviä löytyi nopeasti paljon eikä välitunneilla ollut koskaan yksinäistä. Koulussa on todella hyviä opettajia, mainittakoon aivan mahtavat äidinkielen, kuviksen ja musiikin opettajat. Suosittelen ehdottomasti kaikille. :) Koulussa oli niin ihanaa että vikana vuonna valmistuminen hirvitti jo etukäteen.

    • Cristtttaaall

      Siis ihan kiva lukio jossa viihdyt varmasti. Itse valmistuin v.2013 ja silloin meidän aikana oli hyvännäköisiä tyyppejä varsinkin muutama kundi...awww!! Voi että mulla on ikävä niit aikoja

    • vanhaitisläinen

      Älkää oikeesti menkö itikseen. Vaik sanotaankin että siellä on hyvä yhteishenki, niin se on kyllä kaikkea muuta. Ihmiset on niin sisäänpäin suuntautuneita ettei ees puhu muille kuin omille kavereilleen. Ja sinä, joka sanoit että tuntemattomatkin moikkaa käytävillä niin en kyllä osaa sanoa missä koulussa oot ollut, tuolla meinaan ei sellasta harrasteta. Ja joo, opettajien taso on nyt jotain ihan omaa luokkaa, suurin osa ihan paskoja. Mutta tietty jos vain opiskelu kiinnostaa(eikä hyvä yhteishenki niinkään), tai meet kouluun jonkun suurimman kaveriporukan kanssa niin ehkä itis on sulle se oikea paikka:)

    • Anonyymi

      Jos sinne erehdyit menemään niin nyt tiedät miksi sitä kannattaa välttää enemmän kuin ruttoa.

      • Anonyymi

        Niinpä. Itis on itis. Itä-Helsingistä on vaikea tai suorastaan mahdoton löytää mitään hyvää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3227
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    Aihe