Mulla on erittäin paha kammo homoja vastaan enkä pysty sietää homoja sitten missään määrin.
En tiedä mistä tämä johtuu. Ei mulle koskaan kukaan homo ole mitään tehnyt eikä suvussa tai lähipiirissä ole homon homoa.
Aina kun näen homon niin pistää aivan saatanan vihaksi ja tekis mieli ryhtyä väkivaltaisiin toimenpiteisiin.
Homoja katsellessa saan useitakin reaktioita jotka muistuttavat hieman allergisia reaktioita joille ei tosiaan mahda yhtään mitään.
Nyt kun Gay Brotheria olen katsellut niin ilman pahoinvointia en ole kertaakaan selvinnyt, en yhdestäkään jaksosta. Pari kertaa olen oksennellut ja kerran kuume nousi aika pahasti. Ennen ohjelman alkua pitäisi näyttää teksti "Ohjelma ei sovi homofoobikoille"
Vihaan homoja!
3
621
Vastaukset
- HerraHetero
Perinteisesti psykologia selittää asian ilmeisimmällä tavalla: olet homo. Homojen näkeminen aiheuttaa voimakkaan sisäisen ristiriidan, koska torjut omat homoseksuaaliset tunteesi, jotka olet haudannut tiedostamattomaan. Homojen näkeminen nostattaa näitä homoseksuaalisia tunteita alitajunnastasi mutta puolustusmekanismisi yrittävät pitää ne piilossa, joten sisäinen turhautuminen muuntuu aggressioksi sitä kohdetta kohtaan, joka aiheuttaa sisäisen ristiriitasi - eli homoja.
Tämä on aivan päivänselvä ja kiistattomasti todistettu psyykkinen rakennelma. Jos on täysin hetero, kuten minä, ei tunne mitään aggressiivisuutta homoja kohtaan. He eivät uhkaa seksuaalisuuttani. Jos jotain, pidän homoista. Heidän ansiostaanhan minulle jää enemmän naisia.
Kerro sitten, kun pääset sinuiksi homoutesi kanssa. Tsemppiä!- GAYFOBIA
Eilen tapasin baarissa ihanan miehen ja yllättäen päädyttiin samaan sänkyyn. Menetin siinä rytäkässä fobiani ja jotain muutakin.. Joten kiitos oikeaan osuneesta analyysista!
- Anonyymi
ymmärrettävää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244232Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132948Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141229Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.43925Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22920PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht117753- 37744
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37735- 107689
- 135657