Eli tarkoitus olis lähteä toikokuun lopussa ko. paikkaan. Millainen hotelli kyseessä? Onko ilmastointia, lämmitystä? Entä lämmitettyä allasta? Entä pyykkikone/pesula? Onko lapsille mahdollisuus saada pinnasänkyjä tys? Onko kukaan käynyt ja osaako kertoa mitään? Sopiiko lapsille? Calahondahan on ilmeisesti aika rauhallinen paikka?
Holiday club calahonda, kokemuksia?
1
3498
Vastaukset
- Rauhallista on
Jos olette menossa kyseiseen yhtiöön, niin se on kerrostaloyhtiö eikä hotelli ja ilman autoa on vaikea tulla toimeen. Vaikka esittelyssä sanotaan, että palveluihin 1 km sinne tosiasiassa on melkein kaksi. Kyllä sen alamäkeen kulkee, mutta ylämäkeen päivän päätteeksi tekee tiukkaa. Isommat kaupat ovat siellä alhaalla, joku pikku kauppa on yhtiöstä ylämäkeen päin.
Yhtiössä on ravintola Dos Leones, jossa ainakin aikaisemmin oli suomalaisomistus. Hinnat ovat kai ihan kohtuulliset, tasosta en tiedä. Ravintolalla on omat nettissivut. Koeta googlella.
Asuntojen varustuksesta en tiedä, koska olimme yhtiössä vuokralla emmekä Holidayn asunnoissa. Siellä alhaalla tien 340 varressa on paljon liikkeitä ja saatta siellä olla pesulakin.
Yhtiöllä on hienot uima-allasalueet (yksi kiinteistövälittäjä kehui trooppiseksi puutarhaksi :),:) ). Tuohon vuodenaikaan ei luulisi tarvitsevan lämmitystä, ilmastointia kenties.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893348
- 623087
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332580- 802373
- 802333
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402026Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201673- 121666
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil351573