~ Luotathan ~

~¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤~

Riisu rakkaani jo menneet
roudat,
kylmät jään peittämät pitkospuusi

Etkö kuule ~

Tuulessa takanasi kutsuu herkin
etsii kosketus,
hellin halaus sua halaa

Etkö huomaa ~

Menneet on syksysi, pelkojen pitenevät varjot
kyynelten tulvat,
Ne, jotka alati korvaasi kuiskivat
Ei, en jaksa enää,
en Uskoa ~ en Rakastaa ~

Rakkaani,
minun sieluni etsii sinua
arat käsivarteni kurottautuu

Luotathan ~

~ ¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤ ~

http://www.youtube.com/watch?v=mB0tXAwT7Hk

9

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

      luettavaa..sieluni sinua etsii..

      • Kopittelija

        läheisyys ei aina ole vain fyysistä...
        henkinen yhteenkuuluvuus on elintärkeää...

        " Se mikä alkaa lihassa, se päättyy lihaan...
        Se mikä alkaa hengessä, se päättyy henkeen..."

        Kiva jos tykkäsit runostani :))

        Terkuin (*J*)


    • routanen

      minunkin mielestä

      tosin en oikein jaksa enää
      uskoa enkä luottaa ihmisiin
      vaikka pitäisikin niin tehdä

      • Lumienkeli13

        on totta..minullakin sama ongelma..
        onko se pelkoa elämän, vai halua suojella itseään..
        kaunis runo kuitenkin:)


      • Kopittelija

        Niin kyllä elämässä pitää aina uskaltaa...
        kaikista matkan varrella tulleista pettymyksistä huolimatta !

        "Ei muuta kun purjeet ylös ja nokka kohti uusia pettymyksiä !" ;D

        Kiitos, että runoni sai herättää ajatuksia sinussa ! :)

        Kivaa päivää Terkuin (*J*)


      • Kopittelija
        Lumienkeli13 kirjoitti:

        on totta..minullakin sama ongelma..
        onko se pelkoa elämän, vai halua suojella itseään..
        kaunis runo kuitenkin:)

        Urheilussa on sellainen sanonta:
        " Se ei pelkää joka pelaa " !

        ja sama pätee varmaan rakkauteenkin !

        Pitää uskaltaa laittaa itsensä peliin kokonaisvaltaisesti
        seurauksia miettimättä ja niistä huolimatta...
        Se on elämää ja rohkeutta...

        Kivaa päivää sinne toivottelen sulle ! :))

        Iloisin terkuin (*J*) ;)


        Ps. Muuten ranskan kieli on aika kaunista ...
        http://www.youtube.com/watch?v=x_Hi1R1w1Pc


      • Lumienkeli13
        Kopittelija kirjoitti:

        Urheilussa on sellainen sanonta:
        " Se ei pelkää joka pelaa " !

        ja sama pätee varmaan rakkauteenkin !

        Pitää uskaltaa laittaa itsensä peliin kokonaisvaltaisesti
        seurauksia miettimättä ja niistä huolimatta...
        Se on elämää ja rohkeutta...

        Kivaa päivää sinne toivottelen sulle ! :))

        Iloisin terkuin (*J*) ;)


        Ps. Muuten ranskan kieli on aika kaunista ...
        http://www.youtube.com/watch?v=x_Hi1R1w1Pc

        se menee..eikun nokka kohti uusia pettymyksiä:))
        Tai se ei pelaa, kuka pelkää..vai miten se meni:))


      • Kopittelija
        Lumienkeli13 kirjoitti:

        se menee..eikun nokka kohti uusia pettymyksiä:))
        Tai se ei pelaa, kuka pelkää..vai miten se meni:))

        että " koskaan ei saa jäädä tuleen makaamaan "... !

        Mutta mitä minä tällä kaikella haluan viestittää yleisesti ,on se, että menneistä pitää
        osata ottaa opiksi ja pyrkiä säilyttämään se mikä oli hyvää ja
        muistamisen arvoista...
        Mutta sen jälkeen on vaan uskallettava kohdata uusia haasteita ja
        uusia tuttavuuksia ja toivoa, että se " oikea " joka on juuri minua varten
        löytyy sittenkin...
        Rakkaudessahan me kaikki ollaan "vajavaisia " ja sitähän täällä
        " elämän alakoulussa " juuri opetellaan...

        Ja tämähän ei ole helppoa kenellekkään ihmiselle !!!

        Ugh :D

        Ja juuri ja sentähden kenekään ei pidä lannistua vaikka se "oikea"
        olisikin hakusessa vaikka tuomiopäivään saakka...


      • Lumienkeli13
        Kopittelija kirjoitti:

        että " koskaan ei saa jäädä tuleen makaamaan "... !

        Mutta mitä minä tällä kaikella haluan viestittää yleisesti ,on se, että menneistä pitää
        osata ottaa opiksi ja pyrkiä säilyttämään se mikä oli hyvää ja
        muistamisen arvoista...
        Mutta sen jälkeen on vaan uskallettava kohdata uusia haasteita ja
        uusia tuttavuuksia ja toivoa, että se " oikea " joka on juuri minua varten
        löytyy sittenkin...
        Rakkaudessahan me kaikki ollaan "vajavaisia " ja sitähän täällä
        " elämän alakoulussa " juuri opetellaan...

        Ja tämähän ei ole helppoa kenellekkään ihmiselle !!!

        Ugh :D

        Ja juuri ja sentähden kenekään ei pidä lannistua vaikka se "oikea"
        olisikin hakusessa vaikka tuomiopäivään saakka...

        ainahan me etsitään jotain..jotain mitä ei ole ehkä olemassakaan..
        pettymykset kasvattaa..liika annoksina..voisi siteeraa seuraavaa..

        Niin paljon joiduit kestämään
        mutta annoioko mitään
        sanoinko..
        kuinka rakastin
        kuinka sinua tarvitsisin
        En sanonut en osanut
        koskettaakaan..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe