~¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤~
Riisu rakkaani jo menneet
roudat,
kylmät jään peittämät pitkospuusi
Etkö kuule ~
Tuulessa takanasi kutsuu herkin
etsii kosketus,
hellin halaus sua halaa
Etkö huomaa ~
Menneet on syksysi, pelkojen pitenevät varjot
kyynelten tulvat,
Ne, jotka alati korvaasi kuiskivat
Ei, en jaksa enää,
en Uskoa ~ en Rakastaa ~
Rakkaani,
minun sieluni etsii sinua
arat käsivarteni kurottautuu
Luotathan ~
~ ¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤ ~
http://www.youtube.com/watch?v=mB0tXAwT7Hk
~ Luotathan ~
9
323
Vastaukset
- minä vaan
luettavaa..sieluni sinua etsii..
- Kopittelija
läheisyys ei aina ole vain fyysistä...
henkinen yhteenkuuluvuus on elintärkeää...
" Se mikä alkaa lihassa, se päättyy lihaan...
Se mikä alkaa hengessä, se päättyy henkeen..."
Kiva jos tykkäsit runostani :))
Terkuin (*J*)
- routanen
minunkin mielestä
tosin en oikein jaksa enää
uskoa enkä luottaa ihmisiin
vaikka pitäisikin niin tehdä- Lumienkeli13
on totta..minullakin sama ongelma..
onko se pelkoa elämän, vai halua suojella itseään..
kaunis runo kuitenkin:) - Kopittelija
Niin kyllä elämässä pitää aina uskaltaa...
kaikista matkan varrella tulleista pettymyksistä huolimatta !
"Ei muuta kun purjeet ylös ja nokka kohti uusia pettymyksiä !" ;D
Kiitos, että runoni sai herättää ajatuksia sinussa ! :)
Kivaa päivää Terkuin (*J*) - Kopittelija
Lumienkeli13 kirjoitti:
on totta..minullakin sama ongelma..
onko se pelkoa elämän, vai halua suojella itseään..
kaunis runo kuitenkin:)Urheilussa on sellainen sanonta:
" Se ei pelkää joka pelaa " !
ja sama pätee varmaan rakkauteenkin !
Pitää uskaltaa laittaa itsensä peliin kokonaisvaltaisesti
seurauksia miettimättä ja niistä huolimatta...
Se on elämää ja rohkeutta...
Kivaa päivää sinne toivottelen sulle ! :))
Iloisin terkuin (*J*) ;)
Ps. Muuten ranskan kieli on aika kaunista ...
http://www.youtube.com/watch?v=x_Hi1R1w1Pc - Lumienkeli13
Kopittelija kirjoitti:
Urheilussa on sellainen sanonta:
" Se ei pelkää joka pelaa " !
ja sama pätee varmaan rakkauteenkin !
Pitää uskaltaa laittaa itsensä peliin kokonaisvaltaisesti
seurauksia miettimättä ja niistä huolimatta...
Se on elämää ja rohkeutta...
Kivaa päivää sinne toivottelen sulle ! :))
Iloisin terkuin (*J*) ;)
Ps. Muuten ranskan kieli on aika kaunista ...
http://www.youtube.com/watch?v=x_Hi1R1w1Pcse menee..eikun nokka kohti uusia pettymyksiä:))
Tai se ei pelaa, kuka pelkää..vai miten se meni:)) - Kopittelija
Lumienkeli13 kirjoitti:
se menee..eikun nokka kohti uusia pettymyksiä:))
Tai se ei pelaa, kuka pelkää..vai miten se meni:))että " koskaan ei saa jäädä tuleen makaamaan "... !
Mutta mitä minä tällä kaikella haluan viestittää yleisesti ,on se, että menneistä pitää
osata ottaa opiksi ja pyrkiä säilyttämään se mikä oli hyvää ja
muistamisen arvoista...
Mutta sen jälkeen on vaan uskallettava kohdata uusia haasteita ja
uusia tuttavuuksia ja toivoa, että se " oikea " joka on juuri minua varten
löytyy sittenkin...
Rakkaudessahan me kaikki ollaan "vajavaisia " ja sitähän täällä
" elämän alakoulussa " juuri opetellaan...
Ja tämähän ei ole helppoa kenellekkään ihmiselle !!!
Ugh :D
Ja juuri ja sentähden kenekään ei pidä lannistua vaikka se "oikea"
olisikin hakusessa vaikka tuomiopäivään saakka... - Lumienkeli13
Kopittelija kirjoitti:
että " koskaan ei saa jäädä tuleen makaamaan "... !
Mutta mitä minä tällä kaikella haluan viestittää yleisesti ,on se, että menneistä pitää
osata ottaa opiksi ja pyrkiä säilyttämään se mikä oli hyvää ja
muistamisen arvoista...
Mutta sen jälkeen on vaan uskallettava kohdata uusia haasteita ja
uusia tuttavuuksia ja toivoa, että se " oikea " joka on juuri minua varten
löytyy sittenkin...
Rakkaudessahan me kaikki ollaan "vajavaisia " ja sitähän täällä
" elämän alakoulussa " juuri opetellaan...
Ja tämähän ei ole helppoa kenellekkään ihmiselle !!!
Ugh :D
Ja juuri ja sentähden kenekään ei pidä lannistua vaikka se "oikea"
olisikin hakusessa vaikka tuomiopäivään saakka...ainahan me etsitään jotain..jotain mitä ei ole ehkä olemassakaan..
pettymykset kasvattaa..liika annoksina..voisi siteeraa seuraavaa..
Niin paljon joiduit kestämään
mutta annoioko mitään
sanoinko..
kuinka rakastin
kuinka sinua tarvitsisin
En sanonut en osanut
koskettaakaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592
