Suunnitelmissa on matka Istanbuliin keväällä ja tarkoitus on keskittyä nähtävyyksiin ja historiaan. Etsinkin hotellivinkkejä Sultanahmetin ja Sirkecin alueelta, ei Laleli tai Aksaray. Olen muutamia kertoja siellä asustellut vaatimattomasti mutta nyt olisi tarkoitus majoittua vähän tasokkaammin, joten suositelkaa hyvät ihmiset. Tällä kertaa en kaipaa perusteluja Taksimin paremmuudesta, sitä en aio nyt valita.
Lisäksi kaipaisin tietoa kangaskaupoista, matkatoveri haluaisi ostaa laadukkaita vaatekankaita, villaa, ym. Verhokankaita emme etsi. Mistäpäin kaupunkia kangaskauppoja löytyy?
Kiitokset vastaajille etukäteen!
Hotelli Sultanahmetilla ja kysymyksiä ostoksista
4
968
Vastaukset
- zeynep1
kangaskauppoja on paljon nisantasissa ja pangaltissa, osmanbeyn metron, amerikkalaisen sairaalan ja valikonagi -kadun takakujilla. eli metrolla osmanbeyhin ja siita sitten suunnistelemaan. tai sitten taksilla taksm-aukiolta - maksaa n. 5 tl. myos vanhasta basaarista loytyy kankaita, muttei todellakaan sita samaa valikoimaa kuten nisantasista jonka kujilla on n. 200 kangaskauppaa ja jonne tulee venajalta asti matkustajia yksinomaan kankaita ostamaan.
- Synttärit
Kiitokset vastauksesta!
Onko jollakin kokemusta seuraavista hotelleista: Maywood tai Sapphire Sirkeci/Sultanahmet -alueella?
- muslum
mukava, siisti, ihana, ystävällinen henkilökunta ja hyvällä paikalla lähellä( 200m) Sirkecin asemaa. Edullinen myös! [email protected]
- mariasto
Kirjoitin siinä Hotelli Fermannista, mukavammalla aluella kun hotellit yleensä mutta ihan yhtä lähellä.
Katsohan niiden kotisivut, saimme ainakin vastinetta rahallemme. Verrattuina muihin hotelleihin(keskitason hotelleihin tällä alueella) tämä oli paras mutta myös hinnakkain johon olimme satsannut. (olen ollut Istanbulissa noin 15kertaa ja sekä asunnot aasian puolella turkkilaisissa perheissä sekä usein tämän puolen hotelleissa) , minusta on ihana asua vanhalla puolella ! harvemmin käymme yöllisillä retkillä joten sopii maihiosti meidän suunnitelmiin!
Näin että joku muu oli myös ollut samassa hotellissa kuin me täysin tyytyväisenä...
Kangaskauppoihin en osaa vastata enempää kun Zeynep
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst24914351Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1483817PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1283722Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1641504Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3691464En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O141416Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn481263Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81041Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok45938En pystynyt vaan vastaamaan...
Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔93783