Kaikki varmaan tietää kyseisen kirjan. Sen saa nyt pdf-tiedostona RapidSharesta. Samassa tulee muitakin kotimaisia kirjoja.
http://rapidshare.com/files/284999356/Vanhoja_suomalaisia_kirjoja.zip
Sakari Pälsin PUUKKO-kirja netistä
6
1360
Vastaukset 6
- ufo äijä
Kuka ihmeen pälli
- vöyriläinen
Muistan lukeneeni sen joskus 90- luvulla. Pälsihän oli tarkkasilmäinen kansanperinteen havainnoija ja taltioija. Hänellähän oli aika persoonallinen kerrontatyyli. Tuskinpa sellaisia miehiä enää tehdäänkään. Sellainen "pälli".
- Peruspuukko
Sakari Pälsin Puukko-kirja on alansa klassikko.
- janetskij
Hyvä jos näin on.
Mulla kirja on kirjahyllyssä koska vaan luettavissa.
Mutta hyvä olla myös netissä... - 2015
Katsokaapa wikipediasta
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sakari_Pälsi
Muistan hyvin hänen kirjojaan Fallesmannin Arvosta nuoruudeestani. Julkaistiin jossakin lehdessä silloin aikanaan. Olisko ollut Apu?
Tärkeimmän työnsä professori Sakari Pälsi teki kuitenkin tieteen alalla, arkeologiassa ja historiassa. Kirjoitti paljon tutkimuksia ja kirjoja.
Puukko kirja on ilmestynyt vuonna 1955. Vuonna 1998 on julkaistu näköispainos. Kuuluu jokaisen harrastajan kirjahyllyyn. - janetskij
Varsinkin puukkoharrastajan hyllyyn.
Hyvä kirja jokaiselle puukonteosta kiinnostuneille.
Ja perinteistä kiinnostuneille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510