tarkoitus olisi ottaa parin viikon päästä äkkilähtö. mahdollisimman halvalla olisi reissuun päästävä eli kelpaa sellainenkin, et lähtö seuraavana päivänä... Miten tällaiset reissut varataan ja maksetaan? voinko varata edes netistä,kun en omista luottokorttia? esim. aurinkomatkojen sivuilta tämä ei ilmene...
osaako joku auttaa?
Miten äkkilähdöt maksetaan? apua
4
1821
Vastaukset 4
- ....
kopioin sulle osan tiedoista:
Jos matka varataan alle 28 vrk ennen lähtöä
– matkaa varattaessa suoritetaan koko matkan hinta. Puhelimitse varattaessa koko maksu tulee suorittaa välittömästi Aurinkomatkojen tilille Nordea 157130-1009, Sampo 800015-95659 tai OKO 500001- 28213. Maksusuoritukseen tulee merkitä myyntivirkailijan ilmoittama varauskoodi, lähtöpäivä sekä matkakohde. Internetin kautta varattaessa koko maksu tulee suorittaa heti.
Voi olla että netissäkin voi maksaa esim. solotunnuksilla, enpä viitsi puolestasi kokeilla, mutta käypä itse testaamassa, jos siellä vaikka olisi sopiva matka testattavaksi. Jos ei onnaa niin sitten puhelin käteen.- kjhmana
Maksat ihan yhtä helposti kuin laskusikin.
- eikun menoksi
käy myös että marssit suoraan matka toimistoon tukku rahaa mukana kysyt mihkä pääsee esim huomena maksat siellä heti saat lentolipun saman tien mukaan hyvää matkaa sinulle.
- Raportti.
Niin silloin on parasta pysyä kotona :D.....tai toisaalta olisi ihan mielenkiintoista saada loman jälkeen sinulta matkaroporttia :DDDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100812
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361750Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 45533
- 66526
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48517Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27512En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.24511