kulkuyhteydet

pitkä viikonloppu

Olemme lähdössä RyanAirilla Italiaan. Bergamon kentältä pitäisi päästä Peschiera Del Gardaan, sieltä lauantaina Milanoon ja maanantaina jälleen Bergamon kentälle. Onko jollain tietoa julkisista yhteyksistä kyseisiltä reiteiltä?

Ilmeisesti Milanosta lähtee RyanAirin busseja Bergamon kentälle(?). Mistähän nämä lähtevät ja mistä saa aikataulut?

Kiitos (nopeista) vastauksista jo etukäteen. Lähtö on nimittäin jo ensi perjantaina.

9

1537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Milanossa asuva

      Heippa

      Eli kun saavutte Bergamon kentalle teidan kannattaa ottaa linja-auto Milanon paarautatieasemalle eli Milano Centraleen

      http://www.sacbo.it/Editorial/newsCategoryViewProcess.jsp?editorialID=2175

      Eli Milano centralelta sitten Peschieraan junalla:

      http://orario.trenitalia.com/b2c/nppPriceTravelSolutions.do?car=0&stazin=milano&stazout=peschiera del garda&datag=03&datam=10&da...

      Niin kuin huomaat peschieraan menne junia hyvin tiheaan.. liput kannattaakin ostaa asemalta (treno regionale, R, on halvin mutta myos hitain vaihtoehto)

      toivottavasti oli apua

      Milanossa asuva

      • milanossa asuva

      • pitkä viikonloppu
        milanossa asuva kirjoitti:

        einakojaan toimikkaan eli mene sivulle http://www.ferroviedellostato.it/homepage_en.html ja laita hakuun asemat eli milano ja peschiera del garda... junia menee puolentunnin valein..

        Suur-KIITOS vinkistä! Olimme aluksi menossa Bergamon aseman kautta, olisi joutunut vaihtamaan junaa.

        Kuinka pitkä matka ajallisesti Bergamon lentokentältä on Milanon asemalle?

        Toivottavasti RyanAir olisi tällä kertaa menomatkalla aikataulussa ;o) (Riikaan meno viivästyi muutamalla tunnilla ja lähtö oli vastaavasti TODELLA nopea)

        Matkaesitteissä mainittiin, että kaupat on kiinni sunnuntaisin(?). Olisiko hyviä vinkkejä toreista tai vast. Lisäksi olisi kiva saada vinkkejä paikoista, joissa kannattaisi käydä (muut kuin kirkot ja museot).

        Kiva ravintola?

        -Menee ne työpäivät näinkin...

        Kiitos!!!


      • milanossa asuva
        pitkä viikonloppu kirjoitti:

        Suur-KIITOS vinkistä! Olimme aluksi menossa Bergamon aseman kautta, olisi joutunut vaihtamaan junaa.

        Kuinka pitkä matka ajallisesti Bergamon lentokentältä on Milanon asemalle?

        Toivottavasti RyanAir olisi tällä kertaa menomatkalla aikataulussa ;o) (Riikaan meno viivästyi muutamalla tunnilla ja lähtö oli vastaavasti TODELLA nopea)

        Matkaesitteissä mainittiin, että kaupat on kiinni sunnuntaisin(?). Olisiko hyviä vinkkejä toreista tai vast. Lisäksi olisi kiva saada vinkkejä paikoista, joissa kannattaisi käydä (muut kuin kirkot ja museot).

        Kiva ravintola?

        -Menee ne työpäivät näinkin...

        Kiitos!!!

        Bergamon kentalta Orioshuttle-bussilla (http://www.orioshuttle.com/?a=1&arg=0&l=) on noin tunnin matka. Aina kun itse olen lentanyt tuota tampere.bergamo valia niin lento on aina ollut aikataulussa (usein jopa etuajassa).

        Kiinnostaako sinua nuo Milanon vaiko Gardan kaupat ja ravintolat?
        Milanossa ainakin Duomon eli keskusalueen kaupat ovat aina auki eli myos sunnuntaisin. Gardasta en valitettavasti tieda.. Minka kokoisella ja ikaisella porukalla olette liikkeella?


      • Pitkä viikonloppu
        milanossa asuva kirjoitti:

        Bergamon kentalta Orioshuttle-bussilla (http://www.orioshuttle.com/?a=1&arg=0&l=) on noin tunnin matka. Aina kun itse olen lentanyt tuota tampere.bergamo valia niin lento on aina ollut aikataulussa (usein jopa etuajassa).

        Kiinnostaako sinua nuo Milanon vaiko Gardan kaupat ja ravintolat?
        Milanossa ainakin Duomon eli keskusalueen kaupat ovat aina auki eli myos sunnuntaisin. Gardasta en valitettavasti tieda.. Minka kokoisella ja ikaisella porukalla olette liikkeella?

        Lähinnä nuo Milanon kauppapaikat ja nähtävyydet kiinnostavat.

        Olemme vaimon kanssa hääpäivämatkalla, jotenka hieman romanttisempi ravintolakin olisi kiva löytää.
        Itse haluaisin käydä San Sirolla, toivottavasti ehdimme.

        Olemme kolmenkympin tietämissä, eli nuo kirkot saavat rajoittua pariin komeaan. ;o)


      • milanossa asuva
        Pitkä viikonloppu kirjoitti:

        Lähinnä nuo Milanon kauppapaikat ja nähtävyydet kiinnostavat.

        Olemme vaimon kanssa hääpäivämatkalla, jotenka hieman romanttisempi ravintolakin olisi kiva löytää.
        Itse haluaisin käydä San Sirolla, toivottavasti ehdimme.

        Olemme kolmenkympin tietämissä, eli nuo kirkot saavat rajoittua pariin komeaan. ;o)

        Milanossa on nahtava tietenkin juuri tuo Duomon alue (itse Duomo, galleria) ja jos kiinnostaa niin Castello sforzesco jonne voi myos kavella tai sitten metrolla. San Sirolle paasee suoraan punaisella metrolla.

        Duomon alueelta loytyy paljon kauppoja etenkin merkkiliikkeita (Zarasta Ferrariin) (montenapoleonen kavelykadulla ovat Gucci, Vuitton, Prada, Armani jne). Rinascenten tavaratalo joka on Duomon vieressa on ehdottomasti tutustumisen arvoinen.

        Milanolaiset itse menevat ostoksille Buenos Airesin kauppakadulle josta loytyy kaikki mahdolliset liikkeet ja kaikille taskuille! Buenos Aires sijaitsee sekin punaisella metrolinjalla (pysakkien Loreto ja Porta venezian valilla).

        Yoelamaa loytyy Navigli nimiselta alueelta, etenkin paljon ravintoloita ja istumabaareja, pubeja tai vain ihmisia jotka kaveleskelevat edestakaisin nauttien tunnelmasta ( porta genova metropysakki vihrealla linjalla) ja Yokerhot loytyvat Corso Como:lta (porta garibaldin aseman laheisyydesta aina vihrealta linjalta).

        Ravintoloita on paljon juuri tuolla Naviglin alueella (etenkin lauantaisin kannattaa menna ajoissa jos ei ole varannut poytaa eli kahdeksaan mennessa). Tarjoilijoille ei tarvitse jattaa tippia. Tarjoilumaksu sisaltyy hintaan ja on mainittu kuitissa.

        metrolinjat: http://www.risolve.com/images/rete-metropolitana-milano.jpg

        ravintoloita: http://www.milanonotte.it/ristoranti_italiani.htm

        en suosittele ravintolaa Duomon alueelta koska pitavat ns turistihintoja!
        Tarkea tieto: Useissa kahviloissa kahvin hinta tuplaantuu jos sen juo poytaan tarjoiltuna, etenkin Duomon alueella. Tiskilla es 1e, poydassa 3e!

        Jo viela kysyttavaa niin kysy pois !


      • pitkä viikonloppu
        milanossa asuva kirjoitti:

        Milanossa on nahtava tietenkin juuri tuo Duomon alue (itse Duomo, galleria) ja jos kiinnostaa niin Castello sforzesco jonne voi myos kavella tai sitten metrolla. San Sirolle paasee suoraan punaisella metrolla.

        Duomon alueelta loytyy paljon kauppoja etenkin merkkiliikkeita (Zarasta Ferrariin) (montenapoleonen kavelykadulla ovat Gucci, Vuitton, Prada, Armani jne). Rinascenten tavaratalo joka on Duomon vieressa on ehdottomasti tutustumisen arvoinen.

        Milanolaiset itse menevat ostoksille Buenos Airesin kauppakadulle josta loytyy kaikki mahdolliset liikkeet ja kaikille taskuille! Buenos Aires sijaitsee sekin punaisella metrolinjalla (pysakkien Loreto ja Porta venezian valilla).

        Yoelamaa loytyy Navigli nimiselta alueelta, etenkin paljon ravintoloita ja istumabaareja, pubeja tai vain ihmisia jotka kaveleskelevat edestakaisin nauttien tunnelmasta ( porta genova metropysakki vihrealla linjalla) ja Yokerhot loytyvat Corso Como:lta (porta garibaldin aseman laheisyydesta aina vihrealta linjalta).

        Ravintoloita on paljon juuri tuolla Naviglin alueella (etenkin lauantaisin kannattaa menna ajoissa jos ei ole varannut poytaa eli kahdeksaan mennessa). Tarjoilijoille ei tarvitse jattaa tippia. Tarjoilumaksu sisaltyy hintaan ja on mainittu kuitissa.

        metrolinjat: http://www.risolve.com/images/rete-metropolitana-milano.jpg

        ravintoloita: http://www.milanonotte.it/ristoranti_italiani.htm

        en suosittele ravintolaa Duomon alueelta koska pitavat ns turistihintoja!
        Tarkea tieto: Useissa kahviloissa kahvin hinta tuplaantuu jos sen juo poytaan tarjoiltuna, etenkin Duomon alueella. Tiskilla es 1e, poydassa 3e!

        Jo viela kysyttavaa niin kysy pois !

        Suurkiitos kaikista hyvistä vinkeistä ja neuvoista.

        Aamulla pakkaukset ja kohti kenttää!


      • LL

        Moikka.
        Tuo linja-auto on ilmeisesti edullisin tapa liikkua Bergamosta Milanoon? Ja niitä varmaan kulkee myös öisin, eikö?

        Olen lähdössä joulukuun alussa Ryanairilla Milanoon ja lähinnä tuo kentältä kaupunkiin siirtyminen on tässä mietityttänyt.

        Kiitos, jos jaksat vastata.


      • milanossa asuva
        LL kirjoitti:

        Moikka.
        Tuo linja-auto on ilmeisesti edullisin tapa liikkua Bergamosta Milanoon? Ja niitä varmaan kulkee myös öisin, eikö?

        Olen lähdössä joulukuun alussa Ryanairilla Milanoon ja lähinnä tuo kentältä kaupunkiin siirtyminen on tässä mietityttänyt.

        Kiitos, jos jaksat vastata.

        Huomasin vasta nyt tuon viestisi! Kylla noilla busseilla kannattaa liikkua jos olet menossa milanoon Bergamon kentalta, keskustasta tuo juna on parmpi vaihtoehto.. Muistaakseni bussi pitaa tauon klo 24-04 valilla...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      413
      1706
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1348
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      171
      1317
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1275
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1017
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      936
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      880
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      871
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      856
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      108
      821
    Aihe