Minä luulen että Suomi pääsee jalkapallon mm-turnaukseen. Jos ei 2004, niin viimeistään 2008. Onhan Suomella jo tähtiä, kuten Litmanen, Hyypiä, Johansson, Forssell jne. Kahdeksan vuoden päästä suomalaisia supertähtiä on kaksi kertaa enemmän!
Jalkapallon MM-turnaus
6
437
Vastaukset
- swerige
Tulee se viellä sama paukku
futareille kuin jääkiekollekkin!
Meidän on vain osattava pistää
äijät oikeaan jonoon! - Joku vaan...
Tuskinpa Suomi MM-kisoissa pelaa 2004 tai 2008, sillä ongelmana on se että kyseisinä vuosina ei pelata MM-kisoja, vaan EM-kisat...
- ...myöhemmin
Suomi-Brasilia MM-finaali 2078!
- Mites.näin.kävi
Itseasiassa niitä tähtiä ei ole enään yhtään:/
- Nepotismiäjahäsläystä
Kivoja viestejä vuodelta 2001. Harmi etteivät toteutuneet. Suomalainen juniorivalmennus on heikkoa ja seuraukset sen mukaiset. Varmaankin edustusjoukkueet jossain ikäryhmissä 17 vuotta ja siitä ylöspäin ovat asiallisesta valmennuksessa. Perustyötä kuitenkin tehdään nuoremmista ja hukataan se Suomenkin mittakaavassa valtava potentiaali joka tulee noin 6 vuotiaina jalkapallokouluihin.
- Joskusmukanaollut
Ollaanko liitossa tyhmiä vai eivätkö he vain välitä, kun sama touhu jatkuu joka vuosi ja vuosikymmen? Kumpikin vaihtoehto huono.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172263Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671519Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061450Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61352Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681295Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell751175Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.361131Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311077En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521046