Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä laitteesta, erityisesti saundista ja vahvarin toiminnasta LP-soittimen kanssa?
Eli kannattaako ostaa, jos mielessä muun lisäksi myös LP:iden kuuntelu.
Yamaha MCS-1330
13
1205
Vastaukset
- Eino J.
melko turhalta kapistukselta LP:iden soiton kannalta ja ylipäätänsä...
ei tuolla masiinalla taida tehot riittää mihinkään.- porkkakoski.
eino-miehelle pitäisi olla tehoja, että riittää..
- Eino J.
porkkakoski. kirjoitti:
eino-miehelle pitäisi olla tehoja, että riittää..
mutta näyttää melko pieneltä tuo masiina kun kuvia katselin...
kokoa pitäisi ainakin olla puolet lisää (ja varmaan tehojakin) että kuuluu hyvin.
taitaa alkaa särkemään jos tuolla laitteella yrittää LP:itä kuunnella.
Muutenkin näyttää sen verran uudenaikaiselta että lieneekö edes mahdollista LP:n kuunteluun, vaikka soitin olisikin omasta takaa?
Itselläni on Yamahan vanhempaa mallia oleva kunnon vahvari ja siinä ainakin on tehoja aivan mukavasti isommallekin kaiuttimelle ihan vain sivuhuomautuksena. - tehostelija.
Eino J. kirjoitti:
mutta näyttää melko pieneltä tuo masiina kun kuvia katselin...
kokoa pitäisi ainakin olla puolet lisää (ja varmaan tehojakin) että kuuluu hyvin.
taitaa alkaa särkemään jos tuolla laitteella yrittää LP:itä kuunnella.
Muutenkin näyttää sen verran uudenaikaiselta että lieneekö edes mahdollista LP:n kuunteluun, vaikka soitin olisikin omasta takaa?
Itselläni on Yamahan vanhempaa mallia oleva kunnon vahvari ja siinä ainakin on tehoja aivan mukavasti isommallekin kaiuttimelle ihan vain sivuhuomautuksena.tässä merkitystä. helpostikin saattaa sun vahvistin olla heikkotehoisempi kuin tämä.
- Caisu
Kiitos kommenteista.
Vielä sellainen kysymys että osaako kukaan sanoa tietokoneen yhdistämisestä tähän laitteeseen..
siinähän on iPod-telakka, mutta haluaisin myös soittaa musiikkia esim iTunesista. Lieneekö mahdollista..?
siinä on ainakin USB-portti ja AUX-liitäntä. Osaako joku sanoa voiko niihin jompaan kumpaan liittää kannettavan?
Itse en oikein ole perehtynyt näihin, enkä osaa noiden speksien perusteella sanoa mitään..- autismi.
voi liittää tietokoneen audio-out (line-out).. (piuha on 3,5mm->RCA).
....kannattaa käyttää googlea... - Caisu
autismi. kirjoitti:
voi liittää tietokoneen audio-out (line-out).. (piuha on 3,5mm->RCA).
....kannattaa käyttää googlea...pitänee hommata tollainen piuha sitten.
yritin googlatakin, mutta kai huonoilla hakusanoilla kun en löytänyt etsimääni. - kubismi.
Caisu kirjoitti:
pitänee hommata tollainen piuha sitten.
yritin googlatakin, mutta kai huonoilla hakusanoilla kun en löytänyt etsimääni.tietokone stereoihin....
- Caisu
kubismi. kirjoitti:
tietokone stereoihin....
En usko että noin yksinkertaisella haulla kuin "tietokone stereoihin" löytyy vastausta siihen saako tähän nimenomaiseen Yamaha MCS-1330 -malliin kytkettyä tietokonetta. Tai jos löytyy niin saa kahlata melkoisen määrän tekstiä...
No joka tapauksessa, anteeksi kun kysyin. - urputtaja.
Caisu kirjoitti:
En usko että noin yksinkertaisella haulla kuin "tietokone stereoihin" löytyy vastausta siihen saako tähän nimenomaiseen Yamaha MCS-1330 -malliin kytkettyä tietokonetta. Tai jos löytyy niin saa kahlata melkoisen määrän tekstiä...
No joka tapauksessa, anteeksi kun kysyin.itse ajattele mitään, niin sitten ei. jo parista ekasta löydöksestä löytyy tuo aux--->line-out. ei niitä kaikkia larvi lukea. hyvänen aika.
kysy nyt vielä palstalta sitäkin. onko sun tietsikassa line-out liityntää. - Caisu
urputtaja. kirjoitti:
itse ajattele mitään, niin sitten ei. jo parista ekasta löydöksestä löytyy tuo aux--->line-out. ei niitä kaikkia larvi lukea. hyvänen aika.
kysy nyt vielä palstalta sitäkin. onko sun tietsikassa line-out liityntää.No itse asiassa ei mulla ole tietoa onko minun koneessa tuollasta line-outtia. Mutta olin havaitsevinani pientä sarkasmia tuossa sinun kommentissasi joten on mahdollista että sellainen tästäkin masiinasta löytyy.
En kuitenkaan vaivaudu sitä nyt kysymään erikseen koska täällä ei näköjään suvaita tyhmiä kysymyksiä tai ihmisiä jotka eivät tiedä kaikesta kaikkea. Itse et varmaankaan ole koskaan joutunut kysymään keneltäkään koskaan mitään, nimimerkki urputtaja. Koska olet tuollainen valioyksilö niin ymmärrän ylimielisen asenteesi, mutta en kuitenkaan hyväksy sitä (etenkin kun se kohdistuu minuun). Toivottavasti et joudu tulevaisuudessakaan sellaiseen tilanteeseen jossa joutuisit joltain kysymään jotain. Silloinhan paljastaisit tyhmyytesi ja joku asiasta tietävä pääsisi sinua lapsellisesti haukkumaan.
Noh, pitänee etsiä joku toinen palsta jossa voisi kysyä itseään askarruttavia kysymyksiä rauhassa, joutumatta tuomituksi samantien.
- Caisu
=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409