Yamaha MCS-1330

Caisu

Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä laitteesta, erityisesti saundista ja vahvarin toiminnasta LP-soittimen kanssa?
Eli kannattaako ostaa, jos mielessä muun lisäksi myös LP:iden kuuntelu.

13

1172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eino J.

      melko turhalta kapistukselta LP:iden soiton kannalta ja ylipäätänsä...
      ei tuolla masiinalla taida tehot riittää mihinkään.

      • porkkakoski.

        eino-miehelle pitäisi olla tehoja, että riittää..


      • Eino J.
        porkkakoski. kirjoitti:

        eino-miehelle pitäisi olla tehoja, että riittää..

        mutta näyttää melko pieneltä tuo masiina kun kuvia katselin...
        kokoa pitäisi ainakin olla puolet lisää (ja varmaan tehojakin) että kuuluu hyvin.
        taitaa alkaa särkemään jos tuolla laitteella yrittää LP:itä kuunnella.
        Muutenkin näyttää sen verran uudenaikaiselta että lieneekö edes mahdollista LP:n kuunteluun, vaikka soitin olisikin omasta takaa?
        Itselläni on Yamahan vanhempaa mallia oleva kunnon vahvari ja siinä ainakin on tehoja aivan mukavasti isommallekin kaiuttimelle ihan vain sivuhuomautuksena.


      • tehostelija.
        Eino J. kirjoitti:

        mutta näyttää melko pieneltä tuo masiina kun kuvia katselin...
        kokoa pitäisi ainakin olla puolet lisää (ja varmaan tehojakin) että kuuluu hyvin.
        taitaa alkaa särkemään jos tuolla laitteella yrittää LP:itä kuunnella.
        Muutenkin näyttää sen verran uudenaikaiselta että lieneekö edes mahdollista LP:n kuunteluun, vaikka soitin olisikin omasta takaa?
        Itselläni on Yamahan vanhempaa mallia oleva kunnon vahvari ja siinä ainakin on tehoja aivan mukavasti isommallekin kaiuttimelle ihan vain sivuhuomautuksena.

        tässä merkitystä. helpostikin saattaa sun vahvistin olla heikkotehoisempi kuin tämä.


    • Caisu

      Kiitos kommenteista.
      Vielä sellainen kysymys että osaako kukaan sanoa tietokoneen yhdistämisestä tähän laitteeseen..
      siinähän on iPod-telakka, mutta haluaisin myös soittaa musiikkia esim iTunesista. Lieneekö mahdollista..?
      siinä on ainakin USB-portti ja AUX-liitäntä. Osaako joku sanoa voiko niihin jompaan kumpaan liittää kannettavan?
      Itse en oikein ole perehtynyt näihin, enkä osaa noiden speksien perusteella sanoa mitään..

      • autismi.

        voi liittää tietokoneen audio-out (line-out).. (piuha on 3,5mm->RCA).

        ....kannattaa käyttää googlea...


      • Caisu
        autismi. kirjoitti:

        voi liittää tietokoneen audio-out (line-out).. (piuha on 3,5mm->RCA).

        ....kannattaa käyttää googlea...

        pitänee hommata tollainen piuha sitten.
        yritin googlatakin, mutta kai huonoilla hakusanoilla kun en löytänyt etsimääni.


      • kubismi.
        Caisu kirjoitti:

        pitänee hommata tollainen piuha sitten.
        yritin googlatakin, mutta kai huonoilla hakusanoilla kun en löytänyt etsimääni.

        tietokone stereoihin....


      • Caisu
        kubismi. kirjoitti:

        tietokone stereoihin....

        En usko että noin yksinkertaisella haulla kuin "tietokone stereoihin" löytyy vastausta siihen saako tähän nimenomaiseen Yamaha MCS-1330 -malliin kytkettyä tietokonetta. Tai jos löytyy niin saa kahlata melkoisen määrän tekstiä...
        No joka tapauksessa, anteeksi kun kysyin.


      • urputtaja.
        Caisu kirjoitti:

        En usko että noin yksinkertaisella haulla kuin "tietokone stereoihin" löytyy vastausta siihen saako tähän nimenomaiseen Yamaha MCS-1330 -malliin kytkettyä tietokonetta. Tai jos löytyy niin saa kahlata melkoisen määrän tekstiä...
        No joka tapauksessa, anteeksi kun kysyin.

        itse ajattele mitään, niin sitten ei. jo parista ekasta löydöksestä löytyy tuo aux--->line-out. ei niitä kaikkia larvi lukea. hyvänen aika.

        kysy nyt vielä palstalta sitäkin. onko sun tietsikassa line-out liityntää.


      • Caisu
        urputtaja. kirjoitti:

        itse ajattele mitään, niin sitten ei. jo parista ekasta löydöksestä löytyy tuo aux--->line-out. ei niitä kaikkia larvi lukea. hyvänen aika.

        kysy nyt vielä palstalta sitäkin. onko sun tietsikassa line-out liityntää.

        No itse asiassa ei mulla ole tietoa onko minun koneessa tuollasta line-outtia. Mutta olin havaitsevinani pientä sarkasmia tuossa sinun kommentissasi joten on mahdollista että sellainen tästäkin masiinasta löytyy.
        En kuitenkaan vaivaudu sitä nyt kysymään erikseen koska täällä ei näköjään suvaita tyhmiä kysymyksiä tai ihmisiä jotka eivät tiedä kaikesta kaikkea. Itse et varmaankaan ole koskaan joutunut kysymään keneltäkään koskaan mitään, nimimerkki urputtaja. Koska olet tuollainen valioyksilö niin ymmärrän ylimielisen asenteesi, mutta en kuitenkaan hyväksy sitä (etenkin kun se kohdistuu minuun). Toivottavasti et joudu tulevaisuudessakaan sellaiseen tilanteeseen jossa joutuisit joltain kysymään jotain. Silloinhan paljastaisit tyhmyytesi ja joku asiasta tietävä pääsisi sinua lapsellisesti haukkumaan.
        Noh, pitänee etsiä joku toinen palsta jossa voisi kysyä itseään askarruttavia kysymyksiä rauhassa, joutumatta tuomituksi samantien.


      • Caisu

        =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe