Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä laitteesta, erityisesti saundista ja vahvarin toiminnasta LP-soittimen kanssa?
Eli kannattaako ostaa, jos mielessä muun lisäksi myös LP:iden kuuntelu.
Yamaha MCS-1330
13
1209
Vastaukset
- Eino J.
melko turhalta kapistukselta LP:iden soiton kannalta ja ylipäätänsä...
ei tuolla masiinalla taida tehot riittää mihinkään.- porkkakoski.
eino-miehelle pitäisi olla tehoja, että riittää..
- Eino J.
porkkakoski. kirjoitti:
eino-miehelle pitäisi olla tehoja, että riittää..
mutta näyttää melko pieneltä tuo masiina kun kuvia katselin...
kokoa pitäisi ainakin olla puolet lisää (ja varmaan tehojakin) että kuuluu hyvin.
taitaa alkaa särkemään jos tuolla laitteella yrittää LP:itä kuunnella.
Muutenkin näyttää sen verran uudenaikaiselta että lieneekö edes mahdollista LP:n kuunteluun, vaikka soitin olisikin omasta takaa?
Itselläni on Yamahan vanhempaa mallia oleva kunnon vahvari ja siinä ainakin on tehoja aivan mukavasti isommallekin kaiuttimelle ihan vain sivuhuomautuksena. - tehostelija.
Eino J. kirjoitti:
mutta näyttää melko pieneltä tuo masiina kun kuvia katselin...
kokoa pitäisi ainakin olla puolet lisää (ja varmaan tehojakin) että kuuluu hyvin.
taitaa alkaa särkemään jos tuolla laitteella yrittää LP:itä kuunnella.
Muutenkin näyttää sen verran uudenaikaiselta että lieneekö edes mahdollista LP:n kuunteluun, vaikka soitin olisikin omasta takaa?
Itselläni on Yamahan vanhempaa mallia oleva kunnon vahvari ja siinä ainakin on tehoja aivan mukavasti isommallekin kaiuttimelle ihan vain sivuhuomautuksena.tässä merkitystä. helpostikin saattaa sun vahvistin olla heikkotehoisempi kuin tämä.
- Caisu
Kiitos kommenteista.
Vielä sellainen kysymys että osaako kukaan sanoa tietokoneen yhdistämisestä tähän laitteeseen..
siinähän on iPod-telakka, mutta haluaisin myös soittaa musiikkia esim iTunesista. Lieneekö mahdollista..?
siinä on ainakin USB-portti ja AUX-liitäntä. Osaako joku sanoa voiko niihin jompaan kumpaan liittää kannettavan?
Itse en oikein ole perehtynyt näihin, enkä osaa noiden speksien perusteella sanoa mitään..- autismi.
voi liittää tietokoneen audio-out (line-out).. (piuha on 3,5mm->RCA).
....kannattaa käyttää googlea... - Caisu
autismi. kirjoitti:
voi liittää tietokoneen audio-out (line-out).. (piuha on 3,5mm->RCA).
....kannattaa käyttää googlea...pitänee hommata tollainen piuha sitten.
yritin googlatakin, mutta kai huonoilla hakusanoilla kun en löytänyt etsimääni. - kubismi.
Caisu kirjoitti:
pitänee hommata tollainen piuha sitten.
yritin googlatakin, mutta kai huonoilla hakusanoilla kun en löytänyt etsimääni.tietokone stereoihin....
- Caisu
kubismi. kirjoitti:
tietokone stereoihin....
En usko että noin yksinkertaisella haulla kuin "tietokone stereoihin" löytyy vastausta siihen saako tähän nimenomaiseen Yamaha MCS-1330 -malliin kytkettyä tietokonetta. Tai jos löytyy niin saa kahlata melkoisen määrän tekstiä...
No joka tapauksessa, anteeksi kun kysyin. - urputtaja.
Caisu kirjoitti:
En usko että noin yksinkertaisella haulla kuin "tietokone stereoihin" löytyy vastausta siihen saako tähän nimenomaiseen Yamaha MCS-1330 -malliin kytkettyä tietokonetta. Tai jos löytyy niin saa kahlata melkoisen määrän tekstiä...
No joka tapauksessa, anteeksi kun kysyin.itse ajattele mitään, niin sitten ei. jo parista ekasta löydöksestä löytyy tuo aux--->line-out. ei niitä kaikkia larvi lukea. hyvänen aika.
kysy nyt vielä palstalta sitäkin. onko sun tietsikassa line-out liityntää. - Caisu
urputtaja. kirjoitti:
itse ajattele mitään, niin sitten ei. jo parista ekasta löydöksestä löytyy tuo aux--->line-out. ei niitä kaikkia larvi lukea. hyvänen aika.
kysy nyt vielä palstalta sitäkin. onko sun tietsikassa line-out liityntää.No itse asiassa ei mulla ole tietoa onko minun koneessa tuollasta line-outtia. Mutta olin havaitsevinani pientä sarkasmia tuossa sinun kommentissasi joten on mahdollista että sellainen tästäkin masiinasta löytyy.
En kuitenkaan vaivaudu sitä nyt kysymään erikseen koska täällä ei näköjään suvaita tyhmiä kysymyksiä tai ihmisiä jotka eivät tiedä kaikesta kaikkea. Itse et varmaankaan ole koskaan joutunut kysymään keneltäkään koskaan mitään, nimimerkki urputtaja. Koska olet tuollainen valioyksilö niin ymmärrän ylimielisen asenteesi, mutta en kuitenkaan hyväksy sitä (etenkin kun se kohdistuu minuun). Toivottavasti et joudu tulevaisuudessakaan sellaiseen tilanteeseen jossa joutuisit joltain kysymään jotain. Silloinhan paljastaisit tyhmyytesi ja joku asiasta tietävä pääsisi sinua lapsellisesti haukkumaan.
Noh, pitänee etsiä joku toinen palsta jossa voisi kysyä itseään askarruttavia kysymyksiä rauhassa, joutumatta tuomituksi samantien.
- Caisu
=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä913010Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3001717Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461597IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4031410- 871401
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4031323Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21139Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381077Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun335917Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden263891