Iltalehdessä oli revitty otsikko, että Litmanen tienaa enemmän kuin Beckham. No, hienoa, jos olisi totta.
Mutta, mutta. Se, mitä itse kukin tienaa, ei riipu pelkästään siitä, paljonko seura maksaa palkkaa. Beckham on aivan omilla luvuillaan
Litmaseen verrattuna kun lasketaan kaikki tulot mukaan, sponsori-, mainos- yms. tulot. Valitettavasti.
Litmanen vs. Beckham
5
602
Vastaukset
- Litti 4-ever
Litti on paljon parempi, kuin Beckham, joka on pelkkä diiva, jota kaikki luulevat tähdeksi, koska tienaa niinku tähti. Litmasen pallonkäsittelytaitoa ei löydy Beckhamin tasosilta pelaajilta. Litin vapari Albaaniaa vastaan oli parempi kuin Beckham ikinä pystyisi vetämään!
- joo o
Beckhamin vapari taidoista on turha kiistellä. Litmanen sen sijaan ei ole vapareissa mikään ekspertti, hän vain ampuu kaikki Suomen vaparit, koska parempaakaan ampujaa ei löydy. (Olisko Wissin vuoro joskus kokeilla?)
Beckham ja Litmanen pelaa vielä ihan eri pelipaikalla joten heidän vertailunsa on turhaa, kenties typerääkin. Molemmat tosin rakentavat peliä, Beckham keskityksillään ja Litmanen loistavine syöttöineen sekä eteenpäin sekä poikittain. Kummatkin ovat kyllä loistavia pelaajia! - litti fani
joo o kirjoitti:
Beckhamin vapari taidoista on turha kiistellä. Litmanen sen sijaan ei ole vapareissa mikään ekspertti, hän vain ampuu kaikki Suomen vaparit, koska parempaakaan ampujaa ei löydy. (Olisko Wissin vuoro joskus kokeilla?)
Beckham ja Litmanen pelaa vielä ihan eri pelipaikalla joten heidän vertailunsa on turhaa, kenties typerääkin. Molemmat tosin rakentavat peliä, Beckham keskityksillään ja Litmanen loistavine syöttöineen sekä eteenpäin sekä poikittain. Kummatkin ovat kyllä loistavia pelaajia!odotellaan rauhassa ja katsotaan sitten mikä on tilanne
kun litti on oppinut liigan tavoille ja tenpoon diiva jää jalkoi
hin heti ja tippuu sille tasolle mille kuuluu hyvä litti - A. Markus
Litin vaparit on tosissaan aika onnettomia - 85% vedoista osuu muuriin. Jari on kaukana Nurmelan ja Wissin tasosta kun vapareista puhutaan.
- Alex
Ensinnäkään ei pidä paikkansa, että Litti tienaisi enemmän. Ehkä joku palkkasumma voi olla Litillä korkeampi, mutta Beckham onkin tehnyt sopimuksensa pari vuotta sitten. Nyt tuleva uusi sopimus on noin 3 kertaa parempi kuin Litmasella. ( ja siitähän ei ole kysymystäkään, kumpi on parempi )
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792