Litmanen vs. Beckham

Rane

Iltalehdessä oli revitty otsikko, että Litmanen tienaa enemmän kuin Beckham. No, hienoa, jos olisi totta.

Mutta, mutta. Se, mitä itse kukin tienaa, ei riipu pelkästään siitä, paljonko seura maksaa palkkaa. Beckham on aivan omilla luvuillaan
Litmaseen verrattuna kun lasketaan kaikki tulot mukaan, sponsori-, mainos- yms. tulot. Valitettavasti.

5

669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Litti 4-ever

      Litti on paljon parempi, kuin Beckham, joka on pelkkä diiva, jota kaikki luulevat tähdeksi, koska tienaa niinku tähti. Litmasen pallonkäsittelytaitoa ei löydy Beckhamin tasosilta pelaajilta. Litin vapari Albaaniaa vastaan oli parempi kuin Beckham ikinä pystyisi vetämään!

      • joo o

        Beckhamin vapari taidoista on turha kiistellä. Litmanen sen sijaan ei ole vapareissa mikään ekspertti, hän vain ampuu kaikki Suomen vaparit, koska parempaakaan ampujaa ei löydy. (Olisko Wissin vuoro joskus kokeilla?)
        Beckham ja Litmanen pelaa vielä ihan eri pelipaikalla joten heidän vertailunsa on turhaa, kenties typerääkin. Molemmat tosin rakentavat peliä, Beckham keskityksillään ja Litmanen loistavine syöttöineen sekä eteenpäin sekä poikittain. Kummatkin ovat kyllä loistavia pelaajia!


      • litti fani
        joo o kirjoitti:

        Beckhamin vapari taidoista on turha kiistellä. Litmanen sen sijaan ei ole vapareissa mikään ekspertti, hän vain ampuu kaikki Suomen vaparit, koska parempaakaan ampujaa ei löydy. (Olisko Wissin vuoro joskus kokeilla?)
        Beckham ja Litmanen pelaa vielä ihan eri pelipaikalla joten heidän vertailunsa on turhaa, kenties typerääkin. Molemmat tosin rakentavat peliä, Beckham keskityksillään ja Litmanen loistavine syöttöineen sekä eteenpäin sekä poikittain. Kummatkin ovat kyllä loistavia pelaajia!

        odotellaan rauhassa ja katsotaan sitten mikä on tilanne
        kun litti on oppinut liigan tavoille ja tenpoon diiva jää jalkoi
        hin heti ja tippuu sille tasolle mille kuuluu hyvä litti


      • A. Markus

        Litin vaparit on tosissaan aika onnettomia - 85% vedoista osuu muuriin. Jari on kaukana Nurmelan ja Wissin tasosta kun vapareista puhutaan.


    • Alex

      Ensinnäkään ei pidä paikkansa, että Litti tienaisi enemmän. Ehkä joku palkkasumma voi olla Litillä korkeampi, mutta Beckham onkin tehnyt sopimuksensa pari vuotta sitten. Nyt tuleva uusi sopimus on noin 3 kertaa parempi kuin Litmasella. ( ja siitähän ei ole kysymystäkään, kumpi on parempi )

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2844
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      964
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      12
      955
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      82
      818
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      761
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      92
      695
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      596
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      575
    Aihe