Iltalehdessä oli revitty otsikko, että Litmanen tienaa enemmän kuin Beckham. No, hienoa, jos olisi totta.
Mutta, mutta. Se, mitä itse kukin tienaa, ei riipu pelkästään siitä, paljonko seura maksaa palkkaa. Beckham on aivan omilla luvuillaan
Litmaseen verrattuna kun lasketaan kaikki tulot mukaan, sponsori-, mainos- yms. tulot. Valitettavasti.
Litmanen vs. Beckham
5
669
Vastaukset
- Litti 4-ever
Litti on paljon parempi, kuin Beckham, joka on pelkkä diiva, jota kaikki luulevat tähdeksi, koska tienaa niinku tähti. Litmasen pallonkäsittelytaitoa ei löydy Beckhamin tasosilta pelaajilta. Litin vapari Albaaniaa vastaan oli parempi kuin Beckham ikinä pystyisi vetämään!
- joo o
Beckhamin vapari taidoista on turha kiistellä. Litmanen sen sijaan ei ole vapareissa mikään ekspertti, hän vain ampuu kaikki Suomen vaparit, koska parempaakaan ampujaa ei löydy. (Olisko Wissin vuoro joskus kokeilla?)
Beckham ja Litmanen pelaa vielä ihan eri pelipaikalla joten heidän vertailunsa on turhaa, kenties typerääkin. Molemmat tosin rakentavat peliä, Beckham keskityksillään ja Litmanen loistavine syöttöineen sekä eteenpäin sekä poikittain. Kummatkin ovat kyllä loistavia pelaajia! - litti fani
joo o kirjoitti:
Beckhamin vapari taidoista on turha kiistellä. Litmanen sen sijaan ei ole vapareissa mikään ekspertti, hän vain ampuu kaikki Suomen vaparit, koska parempaakaan ampujaa ei löydy. (Olisko Wissin vuoro joskus kokeilla?)
Beckham ja Litmanen pelaa vielä ihan eri pelipaikalla joten heidän vertailunsa on turhaa, kenties typerääkin. Molemmat tosin rakentavat peliä, Beckham keskityksillään ja Litmanen loistavine syöttöineen sekä eteenpäin sekä poikittain. Kummatkin ovat kyllä loistavia pelaajia!odotellaan rauhassa ja katsotaan sitten mikä on tilanne
kun litti on oppinut liigan tavoille ja tenpoon diiva jää jalkoi
hin heti ja tippuu sille tasolle mille kuuluu hyvä litti - A. Markus
Litin vaparit on tosissaan aika onnettomia - 85% vedoista osuu muuriin. Jari on kaukana Nurmelan ja Wissin tasosta kun vapareista puhutaan.
- Alex
Ensinnäkään ei pidä paikkansa, että Litti tienaisi enemmän. Ehkä joku palkkasumma voi olla Litillä korkeampi, mutta Beckham onkin tehnyt sopimuksensa pari vuotta sitten. Nyt tuleva uusi sopimus on noin 3 kertaa parempi kuin Litmasella. ( ja siitähän ei ole kysymystäkään, kumpi on parempi )
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542844
- 88964
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!12955- 49876
- 82818
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35761- 92695
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85596- 48575