tässä 22.9.09 tein radikaalin ratkaisun ja tilasin kovalevyn kyseisestä firmasta. yritin eka maksaa tuotetta "solo" palvelun kautta. mutta eipä se ollut käytössä, sitten turvauduin pankkikortti maksuun, noh kortin varmistukseen päästyäni kaksi kertaa sivu herjasi että kortilla ei voi maksaa. mietin hetken että tilaanko ollenkaan, mutta käytin kuitenkin viimeisen oljen korren ja tein pannkisiirrolla maksun. rahat vaihtoi omistajaa, ja jäin odottamaan tilauksen varmistusta, kunhan rahat tulee perille.
23.9.09 sähköpostiini tupsahti maili jossa luki että maksu on otettu vastaan ja tilaustasi aletaan käsittelmään.
eihän siinä mitään, kun odotellaan.
28.9.09 nyt on 6 pv mennyt tilauksestani ja edelleen sivut väittävät että tuotetta pakataan. ja tilaus lähetetään mahdollisiman pian. mietin tässä että pitäisikö minun peruuttaa tilaus, ja koska mahdollisesti rahani palautuisivat tililleni ? vai vaihtoehtoisesti odotan että tilaus tulee.
tilasin tuotteen tavallisella pakettina eli toimitus 4-6 pv. eli varmasti tässä tapauksessa 4 viikosta - 6 kuukausteen.
PIXmania vai mania vain..
4 tb levy
1
1136
Vastaukset
sen tilauksen, osoittautuukin että se on juuri lähtemässä etkä voikaan peruuttaa. Näin mulle kävi kerran tuon onnettoman puulaakin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841339- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594