VAROITUS! ÄLÄ koskaan matkusta parantolaan POMORIE.Tänä vuona olimme 2sairaseläkelaista 2vk.hoidossa Pomoriessa.Oikein huono ruoka(joka pvä sianläski,paist.broiler,kanamunia,kovin suolais.nakitpuolikat,suolainen metvursti ja justo bg jogurtti sekoitettu piimän kanssa lisätä määrä).Ei mikä juoma lounalla(vain omasta rahasta)Hotel vanha ja rikki,seinat halki pienessa maanjäristyk.Hoito kopeissa ei vaihdettu koskaan lakan.ja tyynyliin pvä:ssä hoidossa n 60hlö .Eivät tiedä että maalmassa on olemassa rullapaperilakanat.Lisähoito haluvat saada vain taskuraha.Hotelissa ei ole lainka rantaviva vaan 2 likaista ja riki uimaalasta.N.800m.pieni hiekka uimaranta missä ei ole paikka vaikka seisoa,niin paljon roskaa.Paljon mustalaismyyjät huijaavat ja huutaa turistille.Netista tilaus oli maksanut 620€ lento erikseen.Mutta joka asiasta ja palvelusta ovat kerjätä aina lisää rahaa.Palveluista ei saa kuittia milloinkaan.Vuokra asunto ei aina sama kuin luvataan(joskus WC ja suihku ihan parvekkeella.
PAHA MATKA POMORIE BULGARIA
notchips
0
504
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618110- 1334614
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353936- 213258
- 232832
- 292767
- 532487
- 252230
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3972171- 322119