mikähän mahtaisi olla hyvänkokoinen takarengas peeveeseen kun vakiohan on 3,50x8 ??
kiitos jo valmiiksi vastauksesta. =)
pv..
7
405
Vastaukset
- Polliisisetä
just toi alkuperäinen, se on siihen tarkoitettu.
- juketzi
tarvitsen isomman koska haluan että se menee kovempaa ja se ei ole mikään tieliikenne vehje..
- virittelijä
juketzi kirjoitti:
tarvitsen isomman koska haluan että se menee kovempaa ja se ei ole mikään tieliikenne vehje..
vaan selkääs, että alat uskoo mitä sulle puhutaan. Eihän moottoripyörissäkään ole jotain traktorirengasta takana, että sillä pääsis lujempaa!! Mahdollisimman pieni takaratas, sen sä tarvit, je eteen isompi...toki se on sitten voimasta pois. Isompi pytty senjälkeen, 80cc ja kaasari tietysti, tehoputki, siivet, jos haluat lentää...vähänmatkaa edes.
- juketzi
virittelijä kirjoitti:
vaan selkääs, että alat uskoo mitä sulle puhutaan. Eihän moottoripyörissäkään ole jotain traktorirengasta takana, että sillä pääsis lujempaa!! Mahdollisimman pieni takaratas, sen sä tarvit, je eteen isompi...toki se on sitten voimasta pois. Isompi pytty senjälkeen, 80cc ja kaasari tietysti, tehoputki, siivet, jos haluat lentää...vähänmatkaa edes.
tästä ollaan tekemässä monttukonetta että sen takia minä sen vähän isomman haluaisin.. ja ihan tiedoks
- på-ssinnpää
juketzi kirjoitti:
tästä ollaan tekemässä monttukonetta että sen takia minä sen vähän isomman haluaisin.. ja ihan tiedoks
oli sulle taulapäälle ohjeet, eikun kauppaan vaan, ja siipiä liimaamaan...voit toki myös tumputtaa välillä..
- ..
på-ssinnpää kirjoitti:
oli sulle taulapäälle ohjeet, eikun kauppaan vaan, ja siipiä liimaamaan...voit toki myös tumputtaa välillä..
sulle voisin kertoo et hain ihan vaan sitä tietoo et minkähän kokosen sitä hommais enkä viritys ohjeita se on kyl jo viritelty tarpeeks ainoo on se takarengas vaan..
- Kauhajoen Poliisi.OY
Kauhajoen Korkeapoliisi kulttuurivirastosta päivää!
Suosittelen aivan vakio päällyskumia. Äläkä viritä mopoasi. Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17923viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61803- 37779