Kuka haluaa 8euroa rahaa ilmaiseksi?
Vastaa ja perustele vastauksesi.
Tässä ohjeet kuinka saat 8€:
http://media.expekt.com/affiliates/redirect.aspx?pid=39918&bid=5552
Galluppi/Äänestys
10
897
Vastaukset
- Karkki O'hyvvee
Kyllä se mulle passaa, saa vähä mässyrahaa
- Kyl khyl
Kelpaa mulle. Aina ilmane hillo kiinnostaa.
- Danke shöön
no´miksei sitä ny sit vois ottaa ku tarjotaa.. kiitti vaa
- nina -88
eiks tuol saa myös BB t-paidan ilmaseks
- rainer homo
totta vitussa ilmane hillo kiinostaa.
- tvki!
Tänne vaa kaikki ilemane! Kyyl..
- Pumpataan..
ei vittu, en tiiä.
- Jope R.
tä?
- 8.8
Jope R. kirjoitti:
tä?
ei ois ehkä kannattanu teininä alkaa lelelele leikkimää tulella. mukaan vaan, on mukaavaa, mestat pelaamaan, mä tilin meinaa juhlii tänää, ne ihmettee ku viime lauantaist on taas ku oisin keilaamassa kun mä puhun suoraan ei buugi muutu monee tuntii dämn, mestat palaa meinaan juhlii kuka se joka kesällä tulee ja laitta mestas palaa ja bensaa sataa. tääl on tä tääl tä tääl on bileet, mestat palaa kaikki sileeks. jee ee! liekkeihi on bensaa tääl on bileet jee ee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925414
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai774741Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1384699Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3672124- 961778
- 991637
- 2571517
- 3561232
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.581064- 2001031