M91-30 LATAUSKISKO HAKUSESSA!

hugo75

Kaipaisin lataus kiskoa jolla saa nopeasti ladatua patruunat aseseen samaa on luultavasti käytössä pystykorvalla ja muilla sukulaisilla.
Ja sitten vielä olisi venäläinen rottanhäntä pistin vuosimallia 1930-1940.
Tarjotkaa rohkeasti en huomioi ylihintasia.
[email protected]

7

610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmaan latauskampaa??

• pikkuraha

Kampoja saa 50 sentillä melkein mistä vaan. Mikä on mielestäsi ylihinta kyseiselle ´tuotteelle?

• marahei

Mikä on "mistä vaan"? Itsekin omaan mosiniin olen sellaisia katsellut. Internetistä ei löydy mistään! Asekauppoja ja asemessuja olen kierrellyt ihan urakalla, mutta ei kuulemma ole tarjolla!

Jos tiedät paikan mistä niitä saa, niin kerro ihmeessä.

• hugo1975
        marahei kirjoitti:

Mikä on "mistä vaan"? Itsekin omaan mosiniin olen sellaisia katsellut. Internetistä ei löydy mistään! Asekauppoja ja asemessuja olen kierrellyt ihan urakalla, mutta ei kuulemma ole tarjolla!

Jos tiedät paikan mistä niitä saa, niin kerro ihmeessä.

juu niitä ainakin löytyy muutama etulinaj.net sivuston foorumilla kirov nimisellä jäsenellä forsassa sieltä sain ainakin itse nyt 6 kpl.

• Tahdissa mars
        hugo1975 kirjoitti:

juu niitä ainakin löytyy muutama etulinaj.net sivuston foorumilla kirov nimisellä jäsenellä forsassa sieltä sain ainakin itse nyt 6 kpl.

Luulin re-enactmentin osallistujien olevan nuoria armeijaa vielä käymättömiä lapsellisia poikia mutta nehän ovatkin lapsellisia aikuisia sotilaiksi pukeutuneina!

Anna mun kaikki kestää kun ei pysty naurua edes pidättelemään niitä kuvia katsoessa kun ollaan niin sotilasta ja tosissaan vaikka sotaa ei kukaan ole nähnyt kuin televisiossa.

Buahhahhahhahhaaaaaaa mitä naurettavaa leikkiä ja ovat saaneet luvan mennä metsään jossa kukaan vaimon tai avon kaveri ei pääse näkemään!

Tätä leikkiä harrastavilla ei ole oikeita aseita vaan kotona on deaktivoituja netistä ostettuja kun silloin näyttää niin mieheltä peiliin katsoessa.Oikein etulinjassa luullaan vihollisen tulevan vaikka kukaan ei ole uhannut maatamme sitten sodan päättymisen jälkeen.

Hoitoon tällainen harrastaja pitäisi saada vaikka sukulaisten auttamana ja tukemana!

• ...
        Tahdissa mars kirjoitti:

Luulin re-enactmentin osallistujien olevan nuoria armeijaa vielä käymättömiä lapsellisia poikia mutta nehän ovatkin lapsellisia aikuisia sotilaiksi pukeutuneina!

Anna mun kaikki kestää kun ei pysty naurua edes pidättelemään niitä kuvia katsoessa kun ollaan niin sotilasta ja tosissaan vaikka sotaa ei kukaan ole nähnyt kuin televisiossa.

Buahhahhahhahhaaaaaaa mitä naurettavaa leikkiä ja ovat saaneet luvan mennä metsään jossa kukaan vaimon tai avon kaveri ei pääse näkemään!

Tätä leikkiä harrastavilla ei ole oikeita aseita vaan kotona on deaktivoituja netistä ostettuja kun silloin näyttää niin mieheltä peiliin katsoessa.Oikein etulinjassa luullaan vihollisen tulevan vaikka kukaan ei ole uhannut maatamme sitten sodan päättymisen jälkeen.

Hoitoon tällainen harrastaja pitäisi saada vaikka sukulaisten auttamana ja tukemana!

Joo aika ...... jänniä.

Noh mutta joku keräilee postimerkkejä ja joku pistää rahansa.... muuhun....

Eipä tuo minun nallekarkeista ole pois.

• Kampakalle
        ... kirjoitti:

Joo aika ...... jänniä.

Noh mutta joku keräilee postimerkkejä ja joku pistää rahansa.... muuhun....

Eipä tuo minun nallekarkeista ole pois.

Oletko kysellyt kampoja SA-kaupoista? Niissä on ollut laatikoittain. Kauppojen yhteystiedot löytyvät mil.fi -sivuilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      95
      9136
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      175
      3838
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3329
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      259
      2684
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      50
      2261
    6. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      34
      2133
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      42
      2065
    8. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      48
      1942
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1813
    10. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1798
    Aihe