M91-30 LATAUSKISKO HAKUSESSA!

hugo75

Kaipaisin lataus kiskoa jolla saa nopeasti ladatua patruunat aseseen samaa on luultavasti käytössä pystykorvalla ja muilla sukulaisilla.
Ja sitten vielä olisi venäläinen rottanhäntä pistin vuosimallia 1930-1940.
Tarjotkaa rohkeasti en huomioi ylihintasia.
[email protected]

7

571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmaan latauskampaa??

    • pikkuraha

      Kampoja saa 50 sentillä melkein mistä vaan. Mikä on mielestäsi ylihinta kyseiselle ´tuotteelle?

      • marahei

        Mikä on "mistä vaan"? Itsekin omaan mosiniin olen sellaisia katsellut. Internetistä ei löydy mistään! Asekauppoja ja asemessuja olen kierrellyt ihan urakalla, mutta ei kuulemma ole tarjolla!

        Jos tiedät paikan mistä niitä saa, niin kerro ihmeessä.


      • hugo1975
        marahei kirjoitti:

        Mikä on "mistä vaan"? Itsekin omaan mosiniin olen sellaisia katsellut. Internetistä ei löydy mistään! Asekauppoja ja asemessuja olen kierrellyt ihan urakalla, mutta ei kuulemma ole tarjolla!

        Jos tiedät paikan mistä niitä saa, niin kerro ihmeessä.

        juu niitä ainakin löytyy muutama etulinaj.net sivuston foorumilla kirov nimisellä jäsenellä forsassa sieltä sain ainakin itse nyt 6 kpl.


      • Tahdissa mars
        hugo1975 kirjoitti:

        juu niitä ainakin löytyy muutama etulinaj.net sivuston foorumilla kirov nimisellä jäsenellä forsassa sieltä sain ainakin itse nyt 6 kpl.

        Luulin re-enactmentin osallistujien olevan nuoria armeijaa vielä käymättömiä lapsellisia poikia mutta nehän ovatkin lapsellisia aikuisia sotilaiksi pukeutuneina!

        Anna mun kaikki kestää kun ei pysty naurua edes pidättelemään niitä kuvia katsoessa kun ollaan niin sotilasta ja tosissaan vaikka sotaa ei kukaan ole nähnyt kuin televisiossa.

        Buahhahhahhahhaaaaaaa mitä naurettavaa leikkiä ja ovat saaneet luvan mennä metsään jossa kukaan vaimon tai avon kaveri ei pääse näkemään!

        Tätä leikkiä harrastavilla ei ole oikeita aseita vaan kotona on deaktivoituja netistä ostettuja kun silloin näyttää niin mieheltä peiliin katsoessa.Oikein etulinjassa luullaan vihollisen tulevan vaikka kukaan ei ole uhannut maatamme sitten sodan päättymisen jälkeen.

        Hoitoon tällainen harrastaja pitäisi saada vaikka sukulaisten auttamana ja tukemana!


      • ...
        Tahdissa mars kirjoitti:

        Luulin re-enactmentin osallistujien olevan nuoria armeijaa vielä käymättömiä lapsellisia poikia mutta nehän ovatkin lapsellisia aikuisia sotilaiksi pukeutuneina!

        Anna mun kaikki kestää kun ei pysty naurua edes pidättelemään niitä kuvia katsoessa kun ollaan niin sotilasta ja tosissaan vaikka sotaa ei kukaan ole nähnyt kuin televisiossa.

        Buahhahhahhahhaaaaaaa mitä naurettavaa leikkiä ja ovat saaneet luvan mennä metsään jossa kukaan vaimon tai avon kaveri ei pääse näkemään!

        Tätä leikkiä harrastavilla ei ole oikeita aseita vaan kotona on deaktivoituja netistä ostettuja kun silloin näyttää niin mieheltä peiliin katsoessa.Oikein etulinjassa luullaan vihollisen tulevan vaikka kukaan ei ole uhannut maatamme sitten sodan päättymisen jälkeen.

        Hoitoon tällainen harrastaja pitäisi saada vaikka sukulaisten auttamana ja tukemana!

        Joo aika ...... jänniä.

        Noh mutta joku keräilee postimerkkejä ja joku pistää rahansa.... muuhun....

        Eipä tuo minun nallekarkeista ole pois.


      • Kampakalle
        ... kirjoitti:

        Joo aika ...... jänniä.

        Noh mutta joku keräilee postimerkkejä ja joku pistää rahansa.... muuhun....

        Eipä tuo minun nallekarkeista ole pois.

        Oletko kysellyt kampoja SA-kaupoista? Niissä on ollut laatikoittain. Kauppojen yhteystiedot löytyvät mil.fi -sivuilta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe