Haluaisin kuumeisesti löytää jonkin itseäni kiinnostavan harrastuksen, mutta kun selasin jopa tämän sivun "harrastukset" osiota jouduin toteamaan melkeinpä kaikkiin ehkä yhtä lukuun ottamatta "ei"
Olen koittanut googlettaa harrastuksia ja aktiviteetteja, mutta apua en ole löytänyt.
Turhauttavaa, tahtoisin opintojeni ohella löytää jonkun pysyvän harrastuksen tai aktiviteetin johon kiintyisin todella. Alkaa vähitellen tuntua, ettei sellaista harrastusta ole keksittykään, minkä kanssa viihtyisin pitkäaikaisesti. Olen siis melko vaativa, ilmeisesti.
Olisiko teillä antaa hyödyllisiä linkkejä erilaisiin harrastuksiin liittyen tai omia vinkkejä, jotta pääsisin tässä asiassa eteen päin?
Olen siis 20-vuotias nainen. Ratsastus kiehtoisi, mutta kotipaikkakunnallani järjestetään ratsastusta niin hassusti, että se tapahtuu vain maneesissa, kun taas minä tahtoisin maastoon.
Tähän alkaa oikeasti väsyä, kun haluaisin jonkun harrastuksen tai aktiviteetin, mutta ei tule tulosta..
Linkkejä kaipaisin
...
1
501
Vastaukset
- ilmailuun hurahtanut
Lähde mukaan ilmailuun hurahtaneeseen porukkaan http://www.varjoliitokeskus.fi
Varjoliitäjät kertovat että ennen aika ei riittänyt harrastamiseen, mutta nyt varjoliidon parissa aika ei riitä enään mihinkään muuhun:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1373679
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1282586- 242146
SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.232033Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää181609Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s291603Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291590Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?311032- 88962
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai64936