Haluaisin kuumeisesti löytää jonkin itseäni kiinnostavan harrastuksen, mutta kun selasin jopa tämän sivun "harrastukset" osiota jouduin toteamaan melkeinpä kaikkiin ehkä yhtä lukuun ottamatta "ei"
Olen koittanut googlettaa harrastuksia ja aktiviteetteja, mutta apua en ole löytänyt.
Turhauttavaa, tahtoisin opintojeni ohella löytää jonkun pysyvän harrastuksen tai aktiviteetin johon kiintyisin todella. Alkaa vähitellen tuntua, ettei sellaista harrastusta ole keksittykään, minkä kanssa viihtyisin pitkäaikaisesti. Olen siis melko vaativa, ilmeisesti.
Olisiko teillä antaa hyödyllisiä linkkejä erilaisiin harrastuksiin liittyen tai omia vinkkejä, jotta pääsisin tässä asiassa eteen päin?
Olen siis 20-vuotias nainen. Ratsastus kiehtoisi, mutta kotipaikkakunnallani järjestetään ratsastusta niin hassusti, että se tapahtuu vain maneesissa, kun taas minä tahtoisin maastoon.
Tähän alkaa oikeasti väsyä, kun haluaisin jonkun harrastuksen tai aktiviteetin, mutta ei tule tulosta..
Linkkejä kaipaisin
...
1
538
Vastaukset
- ilmailuun hurahtanut
Lähde mukaan ilmailuun hurahtaneeseen porukkaan http://www.varjoliitokeskus.fi
Varjoliitäjät kertovat että ennen aika ei riittänyt harrastamiseen, mutta nyt varjoliidon parissa aika ei riitä enään mihinkään muuhun:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3244243Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352385Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822026- 1411521
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!401028Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein136986- 26967
- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877