mitä ammatiltanne

joiden lapset Steinerissa

Minkä ammatin edustajia te vanhemmat olette jotka laitatte lapsenne ko. kouluun tai joiden lapset käyvät sitä koulua halutessaan? Miten lapsenne ovat menestyneet elämässään? Jatkokoulutus?

15

816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+9=15

      Vaimoni on sairaanhoitaja.

    • steinervanhempi

      Olen luontaishoitaja/pienyrittäjä ja vaimo on fysioterapeutti. Välillä lapset viihtyvät koulussa hyvin, toisinaan haluaisivat peruskouluun, koska monet kaverit ovat siellä. Me olemme sinnikkäästi päättäneet pitää lapset steinerkoulussa. Oikeastaan jatkokoulutus ei ole meille niin tärkeää kuin oikea sydämen sivistys, jota steinerkoulu tarjoaa.

      • matalan tason luuserit pois tontilta

        Olemme kaikin puolin hienoja ja hyviä ihmisiä. Olemme melkeinpä yhteiskunnan tukipilareita ja hyväntekijöitä. Miltei ilman palkkaa raadamme yötä päivää, jotta huono-osaisille koittaisi elämä. Joudumme kyllä olosuhteiden pakosta hieman rajaamaan noiden huono-osaisten hyppelyä silmille. On parempi elää näin hyvänä ihmisenä, kun tekee selkeitä rajauksia tonttien ympärille. Suosittelen tätä muillekin steinerilaisille. Järjestäkää elämästänne vain teidän näköisenne - häiritsevä roskasakki saadaan kyllä yhteisvoimin ulkopuolelle.
        Ja me kyllä autamme kaikin tavoin steinerkoulukin - olemme sielläkin kuin tukipilareita tai kivijalkoja - kokemusta kun on noin 20 vuoden ajalta.


      • sivistynyt
        matalan tason luuserit pois tontilta kirjoitti:

        Olemme kaikin puolin hienoja ja hyviä ihmisiä. Olemme melkeinpä yhteiskunnan tukipilareita ja hyväntekijöitä. Miltei ilman palkkaa raadamme yötä päivää, jotta huono-osaisille koittaisi elämä. Joudumme kyllä olosuhteiden pakosta hieman rajaamaan noiden huono-osaisten hyppelyä silmille. On parempi elää näin hyvänä ihmisenä, kun tekee selkeitä rajauksia tonttien ympärille. Suosittelen tätä muillekin steinerilaisille. Järjestäkää elämästänne vain teidän näköisenne - häiritsevä roskasakki saadaan kyllä yhteisvoimin ulkopuolelle.
        Ja me kyllä autamme kaikin tavoin steinerkoulukin - olemme sielläkin kuin tukipilareita tai kivijalkoja - kokemusta kun on noin 20 vuoden ajalta.

        Vastauksesi kyllä kertoi, ettei ainakaan teidän perhettä steineskoulu ole sivistänyt yhtään. Millaisiahan lapsia teillä oikein on, kun noin moukkamainen vastaus tuli muka hienoilta hyviltä ihmisiltä. Hyi että...Niin, ihana nyt huomata, että nyt ollaan jo näin sivistyneitä ilman steineriäkin, mutta pidetään se mielessä vielä. Ei yksi moukka sitä pilaa.


      • 4+10=14
        sivistynyt kirjoitti:

        Vastauksesi kyllä kertoi, ettei ainakaan teidän perhettä steineskoulu ole sivistänyt yhtään. Millaisiahan lapsia teillä oikein on, kun noin moukkamainen vastaus tuli muka hienoilta hyviltä ihmisiltä. Hyi että...Niin, ihana nyt huomata, että nyt ollaan jo näin sivistyneitä ilman steineriäkin, mutta pidetään se mielessä vielä. Ei yksi moukka sitä pilaa.

        Taisi olla kyllä ihan provo vaan :)


      • "oi pianhan lapsonen langeta vois..."
        4+10=14 kirjoitti:

        Taisi olla kyllä ihan provo vaan :)

        olemme ihan oikeasti olemassa. Olemme todella aktiivisia eräässä pienehkössä steinerkoulussa. Suojelemme steinerkoulua ja perhettämme luusereilta, jotka jostain syystä ovat niin pirhanan kiinnostuneita meistä. Miksihän ihmeessä? Eivät luuserit ymmärrä jättää meitä rauhaan, vaikka mitä kiusaa heille teemme. Olen oikein erikoistunut kiusan tekemiseen, mutta enhän minä sitä julkisesti steinerkoulussa kerro. Siellä olen korkeantason ihminen. Olen niin korkean tason ihminen (ja minun hieno perheenikin on) että pääni yllä kelluu sädekehä. sen vuoksi haluan luuserit pois, etteivät he kerro steinerkoulussa, millainen todellisuudessa olen.


      • 12+6=18
        "oi pianhan lapsonen langeta vois..." kirjoitti:

        olemme ihan oikeasti olemassa. Olemme todella aktiivisia eräässä pienehkössä steinerkoulussa. Suojelemme steinerkoulua ja perhettämme luusereilta, jotka jostain syystä ovat niin pirhanan kiinnostuneita meistä. Miksihän ihmeessä? Eivät luuserit ymmärrä jättää meitä rauhaan, vaikka mitä kiusaa heille teemme. Olen oikein erikoistunut kiusan tekemiseen, mutta enhän minä sitä julkisesti steinerkoulussa kerro. Siellä olen korkeantason ihminen. Olen niin korkean tason ihminen (ja minun hieno perheenikin on) että pääni yllä kelluu sädekehä. sen vuoksi haluan luuserit pois, etteivät he kerro steinerkoulussa, millainen todellisuudessa olen.

        :D :D :D


      • Dannyn enkeli
        12+6=18 kirjoitti:

        :D :D :D

        Heti Dannystä seuraava, vai?


      • 14+1
        matalan tason luuserit pois tontilta kirjoitti:

        Olemme kaikin puolin hienoja ja hyviä ihmisiä. Olemme melkeinpä yhteiskunnan tukipilareita ja hyväntekijöitä. Miltei ilman palkkaa raadamme yötä päivää, jotta huono-osaisille koittaisi elämä. Joudumme kyllä olosuhteiden pakosta hieman rajaamaan noiden huono-osaisten hyppelyä silmille. On parempi elää näin hyvänä ihmisenä, kun tekee selkeitä rajauksia tonttien ympärille. Suosittelen tätä muillekin steinerilaisille. Järjestäkää elämästänne vain teidän näköisenne - häiritsevä roskasakki saadaan kyllä yhteisvoimin ulkopuolelle.
        Ja me kyllä autamme kaikin tavoin steinerkoulukin - olemme sielläkin kuin tukipilareita tai kivijalkoja - kokemusta kun on noin 20 vuoden ajalta.

        tällaista kirjoittaessasi itsesi älykkääksi vai onko tämä päiväsi onnistumisen ilosi?


      • tietovisa
        14+1 kirjoitti:

        tällaista kirjoittaessasi itsesi älykkääksi vai onko tämä päiväsi onnistumisen ilosi?

        Yritä uudestaan,


      • suorittamaaaannnnnnn
        tietovisa kirjoitti:

        Yritä uudestaan,

        Kun on tarpeeksi ovela, saa paljon enemmän rahaa ilman ammattia, kuin minkään ammatin kautta. ja työtä ei juuri tarvitse tehdä. Voi harrastaa mitä haluaa - ja niistä harrastuksistakin kun voi saada hynää. Pitää vaan rakentaa hienot kulissit ja piiskata lapset suorittamaan, suorittamaan ja vielä kerran suorittamaaaaaaannnnnnnnnnnnn.


      • Sääliä vai naurua?
        matalan tason luuserit pois tontilta kirjoitti:

        Olemme kaikin puolin hienoja ja hyviä ihmisiä. Olemme melkeinpä yhteiskunnan tukipilareita ja hyväntekijöitä. Miltei ilman palkkaa raadamme yötä päivää, jotta huono-osaisille koittaisi elämä. Joudumme kyllä olosuhteiden pakosta hieman rajaamaan noiden huono-osaisten hyppelyä silmille. On parempi elää näin hyvänä ihmisenä, kun tekee selkeitä rajauksia tonttien ympärille. Suosittelen tätä muillekin steinerilaisille. Järjestäkää elämästänne vain teidän näköisenne - häiritsevä roskasakki saadaan kyllä yhteisvoimin ulkopuolelle.
        Ja me kyllä autamme kaikin tavoin steinerkoulukin - olemme sielläkin kuin tukipilareita tai kivijalkoja - kokemusta kun on noin 20 vuoden ajalta.

        " Olemme korkean tason ihmisiä
        matalan tason luuserit pois tontilta 3.10.2009 10:15 "

        Miksiköhän nämä pahasta olosta kärsivät jaksavat ja huvittuvat omista provoistaan, joissa tieto on täysin hukassa? Huvinsa kertonevat ns. arvoistaan ja "korkeasta tasosta"?


    • Mitä = menestyminen?

      Kuten jo Steinervanhempi kirjoitti, aivan muut asiat ovat tärkeämpiä kuin ammatti, jatkokoulutus ja menestyminen. Siksihän olemme valinneet / tulemme valitsemaan (kuten minä) Steiner-koulun "tavallisen" peruskoulun sijaan, missä kylmät arvot, menestyminen ja kilpailu ovat elämän onni.

      Mutta kaikkihan jotain ovat opiskelleet / jossain työskennelleet, joten jos se kiinnostaa niin:
      Itse olen kokenut sekä käsi- ja taideteollisuusalaa (erit. kudonnan artesaani) että sosiaali- ja terveysalaa (erit. vammaistyö). Erityisesti näiden kahden yhdistäminen on kiehtovaa. Toinen puolisko on opiskellut arkkitehdiksi, mutta myöhemmin hylännyt alan työskennellen nykyään omassa yrityksessä (vesivoimalaitos) sekä kääntäen suomalaista kirjallisuutta omalle kielelleen (mm. Kalevala)...

    • Vapaaduunari.

      minä ainakin olen.

    • perusmutsi

      Ei mitään luontaishoito/hihhulitaustaa ja tyytyväisiä ollaan (silti?). Dippis on itse Steinerin käynyt, ja sillä on ollut luokkakaverina ainakin nykyään KTM, kielenkääntäjä, arkkitehti, eläintenhoitaja, kelloseppä, sijoituskonsultti, rocklaulaja, kotiäiti, pikkurikollinen ja jotain vastaavaa, eli ehkä hieman enemmän korkeakoulutettuja kuin keskivertosuomalaisissa, eikä vissiin yhtään taiteilijaa, mutta muuten edustaa laajalla skaalalla normaalia leikkausta kansasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe